الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   (~_^) حصرياً تغطـيـة شاًملَــة على موضوع الرولـ باكـ واحـداث يوم التــلان القادم(~_^) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=340293)

iBoT 08-05-2011 06:11 PM

(~_^) حصرياً تغطـيـة شاًملَــة على موضوع الرولـ باكـ واحـداث يوم التــلات القادم(~_^)

بـــــــسم اللـــــــه الرحمـــــــن الرحيــــــــــــم......

معلـــــيش ياشبــــاب انا هعمل الموضوع سريع سريع كدة عشان بجد انا عارف

فى ناس مش مستحملة نص كلمة .... :mf_cupid: انا حبيـــــــــت باس احوط كل الى فهمتو من الاسبوع

داة من اول يوم التلات الى فــــــــــات لحد يوم الـــــــــــتلات القادم انشــــــاء الله .......

انـــــــا هبدأ واتكلم على موضوع الاميلات الى اتسرقت اولاً انا بقول كل الى اتاخد منو اميل

وهو ملوش زمب ميزعليش... الدنيــــــا مش هتوقف .. على للعبة ولا راحت ولا جت باس بردو هنرجع ونقول

كل الى اتاخد منو اميل وهو مش غلطان... صداقنى والله والله ربنا عمرو مهيضع حقك لو انت مظلوم

حتى لو كانت لعبة باس مهما كان ربنا عمور مهيضع حق حد اتظلم .....:santa_1:

نخوش بقى على موضوعنا الرأيسى الى هو الرول باكـ الى لسة محتارين فية لحد دلوقتى

باس انشاء الله هو فى احتملين لحد دلوقتى ياهيحصل يأما لآ وانا لو جيت اتكلم عن نفسى

انا بقول انشاء الله هيحصل باس دى مجرد تخمين مش اكتر لآن الجوى ماكس لحد دلوقتى متكلمتش رسمى

باس مش معنا انها متكلمتش انها مش هتعمل لآلآ باس انا بقول ان انا حاسس انها فيها رول باكـ للجميع

عشان الجوى ماكس رقم واحد عندها... مسدخدمين سيلك رود المحترفين الى بيصرفو على اللعبة

تمام.... فحسب بقى كام واحد اتهكر واتسرق من اللعبة وشوف كام واحد حرامى نزل اللعبة .. جرب تحسبها كدة

خليهم 45% من الناس اتسرقت طب انت فاكر انها نسة قليلة شركة زاى دى تفرق معاها 2% وبعملهم الف حساب ...... تخيل بقى45%.... وبعدين هما مستنين الامور تستقر لحد يوم التلات الجاى عشان يعرفو ... يعملو رول باك

للجميع بحيس الكل يكون مرضى,,, وبعدين الى مش عاوز رول باك نفسى اعرف تفسيرو اية ... مش عاوز غيرو

يرجعلو حقو ولا حرامى ولا خايف على اميلو ولا اية مش فاهم انا كونت مستنى الجام كلو يطلب رول باك وقولت ان داة هيحصل بس مش مهم ... المهم ان موضوع الرول باك داة هيتحسم فى يوم التلات القادم هيكون فى اخر كلام

والى مسروق منو اميلو يستنى لحد يوم التلات الجاى ولو لقدر الله محصلش رول باك انا هكون..داة الحل عن نافسى

هكون راضى وهقول الحمد لله معنى مسروق بردو باس قدر الله مشاء فعل ... ولو انت مظلوم انهاردا وحاسس ان

انت اتظلمت والله ادامك حلين ياتلعب من تانى من لفل 1 ياتفـــــوض امرك لله وصدأنى انا حاسس لو كل واحد مظلوم باس

دعا على الشركة دى والله ربك قادر يقفلها خالص.. وخلى الى سرقك يفرح ويلعب ويستمتع كمان .... وانت المفروض تكون

فرحان حد يطول ينام مظلوم انا والله على اد منا زعلان على اد منا فرحان وممكن يكون الى حصل داة

قلم عشان يفوءءءء كل واحد فينا ولو كونت فى دراسة ركز والحق نفسك ولو كونت عامل حاجة وحشة فى حياتك

ربنا بيخلص حقو فيك فى الدنيا ودى نعمة من عندو سبحانو وتعالى ولو كونت فتحها مصدر دخل
ممكن ربنا بيقولك المال الى بتجيبو منها حرام نقسى الكل يفوء والكل يقول الحمد لله ولو رجعلك اميك

يكــــــون قلم عرفك ان ربنا فوؤ كل شىْ ...وانشاء الله ياجماعة

الرول باك جاى ولو مجاش اديكو فهمتو الليلة ماشية ازاى وبعدين مش عاوز واحد يطلع ويقول القانون لا يحمى المغفلين

نفسى الكل يقول ربنا مش هيسيب حق المضلومين ودى رسالتى للكل ربنا موجووووووود والله وشايف كل حاجة

والسلام عليكــــــــــــــــــــــــــم ..... ورحمة الله وبركتة...

وبشكر كل الى هيخوش وهيفم انا اصدى اية من الموضوع

thhero 08-05-2011 06:19 PM

يسعدنى وى يشرفنى انى اكون اول واحد يرد فى موضوعك الجميل داه
وى كلمك كله صح هم محترين جدا فى موضوع داه مع كتير جاد من الشكوى اللى فى الجوى ماكس
وى انشاء الله رووووووووول باك
ي
تقبل مرورى

iBoT 08-05-2011 06:23 PM

بجد انا الى يشرفنى جداً انى ارود على حضرتكـ وعلى ردك الجميل

ويسمع منكـ ربنا ومن كل الناس الى بتدعى بقلب صافى

TAMERMIDO 08-05-2011 06:45 PM

طبعا كلامك جميل اوعى وده درس علشان نفوق من العبه ده شكرا على الموضوع الرائع

DJ.FIGO 08-05-2011 07:39 PM

كلام معقول

monde 08-05-2011 08:47 PM

بصراحه يا جماعه انا واحد من الناس الى مش عاوز رول باك لانى ف الاسبوع دا طلع عينى ف البور لفل بس لان ف ناس كتيره اتسرقت ومكنتش عامله حسابها انا بتمنى ان الجوى ماكس يعمل رول باك عشان فعلا حرام الى حصل دا ومش مهم الناس الى ويى عادى تتعوض:mexicano:

iBoT 08-05-2011 10:48 PM

اهو انت بجد دلوقتى حسيت بالناس دى

وانا واحد منهم ياريت بقى الكل يفكر فى كدة الفل والله هيتعوض باس الناس اصحابك الى

اتسروقو دول ومش هيلعبو والله مهيتعوضو ياريت اسمع مشركات اكتر والى عاوز يقول

والى مش عاوز يقولنا بردو السبب واحنا بنتكلم.... ومش فى ادينا حاجة ....

Taha 08-05-2011 10:49 PM

بجد تسلم ايدك على الموضوع الجامد ده وخصوصا انك نبهت الناس لحجات كتير مش وخدين بالهم منها
باذن الله هيكون فى رول باك وباذن الله (احتمال يعملو حاجه ترضى جميع الاطراف يعنى يرجعو للناس الاكونتات وميخسروش الفلوس اللى جتلهم الاسبوع ده ) دى شركه ياجماعه مش شخص واحد اكيد بيفكرو فى كل خطوة هياخدوها لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظلمين

‏™_AhMeD AkRaM_™ 08-05-2011 10:51 PM

تمام بس اللي شحن سيلك اية نظاموا بقي !!!!!!1

iBoT 08-05-2011 11:05 PM

اولاً بشكركم جميعاً على ردوكم الجميل داة

ثانياً .. انا باس هقول حاجة يمكن تقنعك.. دلوقتى انت شحنت سيلك ولفلت كمان وجيبت جولد كل داة تمام

باس صدأقنى والله كل داة فى داهية باس انك تلعب سيلك رود وسط شوية ناس حرامية او مش عاوز اجمع

باس انا بقولك سيلك رود دولقتى مش زاى الاول والله ياعم لو حصل رول باك عندى اقتراح ... نعمل موضيع

نرخص الاستال بتعالنا على اى سيلك او ايتم للمصرين فقد ونضرب جلوبلات ونساعد بعض .. واشكرك مرة تانية

moame2009 08-05-2011 11:52 PM

يا رب بس انا عاوز اعرف منكم حاجات ياريت كلمنونى على ايميلى انا دلوقتى الايميل الولة اللى سرقوة عمل علية ايميل ضامن يبقى انا كدة اعمل اية لو رجعلى يعنى و مش عارف غير الباص منين فية ناس قالتلى غيروة بية الايميل الضامن بس ازاى و انا هوة معملوة سكريت انا الولة اللى سرقوة عرفت هوة مين و منين بس هوة من طنطا و انا من اسكندرية يعنى بعيد عنى و يا ريت تكلمونى على ايميلى يا ريت يا جماعة عشان مش عارف انا المواضيع بتاع rollback دية يعنى ازاى بيتعمل كدة و دة ايميلى [email protected]

Pika 09-05-2011 12:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thhero (المشاركة 3393715)
يسعدنى وى يشرفنى انى اكون اول واحد يرد فى موضوعك الجميل داه
وى كلمك كله صح هم محترين جدا فى موضوع داه مع كتير جاد من الشكوى اللى فى الجوى ماكس
وى انشاء الله رووووووووول باك
ي
تقبل مرورى

انت اساسان حرامى و بتتكلم على المظلوم انت نسيت عملت ايه فى الناس اللى معاك فى سيرفر هيرا

thhero 09-05-2011 01:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pika (المشاركة 3394978)
انت اساسان حرامى و بتتكلم على المظلوم انت نسيت عملت ايه فى الناس اللى معاك فى سيرفر هيرا

لا تعليق لن انت شكلك انسان مش محترم

SAYTARA 09-05-2011 04:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pika (المشاركة 3394978)

معك دليل هاتو لو مش معك القنون لا يحمى المغفلين

محمد سليمان9 09-05-2011 02:39 PM

فعلا الناس الى اتسرئت مش هتلعب تانى لو مفيش رول باك

الساعة الآن 05:28 PM.