الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=289)
-   -   بخصوص الموضوع دة (^)«حصريا علي S4A كيفية اضافة Item في ال NPC بالتفصيل«(^) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=481333)

kingahmed696 06-02-2013 03:06 AM

بخصوص الموضوع دة (^)«حصريا علي S4A كيفية اضافة Item في ال NPC بالتفصيل«(^)

الموضوع دة بتاعي و أنا من حقي امسحه وقت ما اعوز مش واحد ياخد الموضوع لحسابه
و هو ميعرفش الي مكتوب اصلا
و عجبتني الحتة بتاعت التاتش دي
تاتش ايه بس دة انت انسان اعوذ بالله
وحسبي الله و نعم الوكيل فيك و في الأعضاء

http://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=481021

Dallin 06-02-2013 03:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingahmed696 (المشاركة 4545572)
و عجبتني احتة بتاعت التاتش دي

تصدق يااحمد واللة انتا عندك حق فى الكلام دة واللة انا زهقت من المنتدى بسبب الاعضاء

MR ! HЄRO 06-02-2013 03:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingahmed696 (المشاركة 4545572)
و عجبتني الحتة بتاعت التاتش دي

http://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=481021

ياعم انا معرفش الي مكتوب و سرقتك و الي عندك اعملو
الموضوع بس اتغمل تاني عشان الاعضاء محتاجة انا كنت عاملو سيف عندي مفيش حاجة تثبت ان الموضوع دة بتاعك انتا مسحت موضوع كل سنة و انتا طيب :tongue_smilie:

kingahmed696 06-02-2013 03:34 AM

اأنا قلت حسبي الله و نعم الوكيل وعند ربنا بقي عشان بتسرق مجهودي
ويا ريت الناس ترد عليك أنا غلطان اني عملت حاجة للموقع دة

omarahmed500 06-02-2013 03:41 AM

هو عنده حق انت اخدت مجهوده

Badass 06-02-2013 03:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR ! HЄRO (المشاركة 4545616)
الموضوع بس اتغمل تاني عشان الاعضاء محتاجة انا كنت عاملو سيف عندي مفيش حاجة تثبت ان الموضوع دة بتاعك انتا مسحت موضوع كل سنة و انتا طيب :tongue_smilie:

3على فاكرة كده اسبت على نفسك إنك مش فاهم حاجة في الموضوع على شان كنت عملو save على الكمبيوتر عندك وبتحاول تفهم وأول مالات الراجل الي تعب فيه مش عايز مجهودو يروح واقفل الموضوع تروح إنت تنسبو ل نفسي ومع احترامي الشديد ل Archivel صاحبي وحبيبي هو غلطان انو سبت الموضوع وعلى فاكرة ahmed كان من أحسن الناس في القسم بس نقول إيه حسب يالله ونعم الوكيل

bigkiller1 06-02-2013 03:47 AM

ناس عجيبة دا رد ده يا عم mrhero ؟ مش عيب شغل الأطفال ده

MR ! HЄRO 06-02-2013 03:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingahmed696 (المشاركة 4545623)
اأنا قلت حسبي الله و نعم الوكيل وعند ربنا بقي عشان بتسرق مجهودي
ويا ريت الناس ترد عليك أنا غلطان اني عملت حاجة للموقع دة

بقولك انتا عملت نفسك حدق و مسحت الموضوع تمام انا عندي استعددا امسح الموضوع بتاعي و راجع انتا ياعم موضوع انا في الاول و في الاخر اهم حاجة عندي الاعضاء تسنفاد اما ممكن اعمل واحد احسن منو و اخليهم يعملوة فول بلوة كمان بس انا مش فاضي عشان بفتخ سيرفر و زي مقولتلك فوق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarahmed500 (المشاركة 4545646)
هو عنده حق انت اخدت مجهوده

كل عارف الموضوع بتاع مين في الاساس انا الي يهمين الموضوع يكون موجود عن طريقي عن طريقة مش هتفرق معاية المهم الاعضاء

MR ! HЄRO 06-02-2013 03:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrkelwa (المشاركة 4545649)
3على فاكرة كده اسبت على نفسك إنك مش فاهم حاجة في الموضوع على شان كنت عملو save على الكمبيوتر عندك وبتحاول تفهم وأول مالات الراجل الي تعب فيه مش عايز مجهودو يروح واقفل الموضوع تروح إنت تنسبو ل نفسي ومع احترامي الشديد ل Archivel صاحبي وحبيبي هو غلطان انو سبت الموضوع وعلى فاكرة ahmed كان من أحسن الناس في القسم بس نقول إيه حسب يالله ونعم الوكيل

انا عملتلو سيف html عشان عارف في يوم من اليام الحاج هيمسحو مش عشان انا فاهم حاجة خلاص انزل بية انتا ياعم الفاهم و انا اما رجعتو رجعتو عشان الاعضاء مش عشان سرقو lolzzzz

Badass 06-02-2013 03:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR ! HЄRO (المشاركة 4545658)

بقولك انتا عملت نفسك حدق و مسحت الموضوع تمام انا عندي استعددا امسح الموضوع بتاعي و راجع انتا ياعم موضوع انا في الاول و في الاخر اهم حاجة عندي الاعضاء تسنفاد اما ممكن اعمل واحد احسن منو و اخليهم يعملوة فول بلوة كمان بس انا مش فاضي عشان بفتخ سيرفر و زي مقولتلك فوق

كل عارف الموضوع بتاع مين في الاساس انا الي يهمين الموضوع يكون موجود عن طريقي عن طريقة مش هتفرق معاية المهم الاعضاء

بقولك إيه ونبي أنا مصدقة خلصت إن شعرت مبارك دي فكك دنتا حتى نقل اسم الموضوع بالظبط وعملت فيها الراجل الي خايف على المنتدى وعايز الناس تستفيد ومش فرق معاك بتع من كنت أكتب الموضوع من مجهود الاستاذ Ahmed

Badass 06-02-2013 03:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr ! HЄro (المشاركة 4545662)
انا عملتلو سيف html عشان عارف في يوم من اليام الحاج هيمسحو مش عشان انا فاهم حاجة خلاص انزل بية انتا ياعم الفاهم و انا اما رجعتو رجعتو عشان الاعضاء مش عشان سرقو lolzzzz

معرفتكش أنا كده بقى صح ! يعني إنت منزل الموضوع على شان عارف إنك هتنالو بعد كده طب ليه معلتش حاجة بمجهودك سؤال لولبي اهو

Silver4NET 06-02-2013 03:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR ! HЄRO (المشاركة 4545616)

يا صاحبى

MR ! HЄRO

اعمل تعديل فى الموضوع واكتب ان صاحب الموضوع الاصلى واللى عملوا بى مجهدوا الشخصى من غير سرقة ولا اى حاجة هوا

kingahmed696

ولو مش موافق فا انا عايز لجنة الحكام هنا هما اللى يحكموا

HeMa,

xXOverHellXx

GaKsoN

وانا راضى بى حكمهم

Zenger 06-02-2013 03:59 AM

أستاذ احمد يرجعلنا موضوعه ياريت وهيتم التعامل مع الموقف

بس ياريت بسرعه

#

يغلق

MR ! HЄRO 06-02-2013 04:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrkelwa (المشاركة 4545663)
بقولك إيه ونبي أنا مصدقة خلصت إن شعرت مبارك دي فكك دنتا حتى نقل اسم الموضوع بالظبط وعملت فيها الراجل الي خايف على المنتدى وعايز الناس تستفيد ومش فرق معاك بتع من كنت أكتب الموضوع من مجهود الاستاذ ahmed

علي العموم انا مش هرد تاني في الموضوع انا قولت يلي عندي يرجع موضوع و امسح دة مش يعمل ناصح و يمسح موضوعة و يقولك انا حر في موضوعي و انتا مش يامة كلمتني علي الياهو عشان احل مشكلك و انا دولقتي مش بفهم في حاجة

الساعة الآن 07:10 PM.