الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   FlagSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=297)
-   -   .•°« ازاي تاخد ftw بي 1 اميل او بسهوله »°•. ‏ ‏ (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=492638)

Lury 30-03-2013 03:00 PM

.•°« ازاي تاخد ftw بي 1 اميل او بسهوله »°•. ‏ ‏

هيتم وضع الصور قريبا

نخش في الموضوع ^_^ انا عمله علشان ناس كتير اتريقت عليه و شتمتني و قلتلي مستحيل و مش مستحيل و كل واحد عمل فيها العريف انا هقلكم الطريقة و انتو قلولي كان عندي حق ولا لا

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا هتعمل اكونتات كتير Wizz+ Cleirc و Worrior + Cleirc دول اهم حاجة

كل الي هتعملو هتطلعهم اخر لفل و تلبسهم اي حاجة

هنبدأ بي 1 اميل و ديه بتنجح في حالة اكيد يعني مش هتنجح و خلاص و ديه تجربتي

_تكون لابس لبس جامد يعني لو اعلي + في الجيم 20 انتا تبقي لابس +15 علي الاقل حاجة تكون قريبه و يكون State حلوه

_يفضل يكون انتا بس الي بتهجم مفيش جيلد تانيه تكون داخله هجوم معاك

كل الي هتعمله هتدخل 1 او 2 اميل او اكتر لو عرفت في الجيلد الي بتحمي ال FTW و هتروح هيدوك بارتي بعدها لو معرفتش تدمر البوابات اخفي البارتي و قول للي ماسك ال FTW افتح الباب دخلني ^_^ و خش و انتا مختفي

من جوه بقي هتعمل الاتي هتروح تضرب في التاور و هتخلي ال Cleric الي معاك يشتغل KeyPreeser يديك Full Heall فيه 5 بفات بيدو Heall للبارتي كلها طبعا شوف بقي لو كذا اميل بيديك Heall+Buff والله ما هتموت غير بعد ساعه

لو مش عاوز تموت خليك مختفي و خلي اميل من الي مع الجيلد الي بتحمي ينزل Follow Pet Dragon او Rock او اي Pet عملاق بحيث تلزقو في Tower و تقف تحته و بعدين تضرب كده مفيش حد هيعرف يعلم عليك اصلا و هتكسر ال Tower و انتا مغمض عنيك و هكذا لو مت تقدر تعمل Blck Ress و ديه بتزودلك الدم + الدفاع

طبعا بتفرق حسب ال D الي في السرفر يعني انتا لو سرفرك D13 Or +14 هتكسر بسرعه و هتخلص

لو دخل كذا جيلد بقي مش مشكله كده كده الجيلد بتاعك هيحمي اميلاتك الي هتصحيك و هتديك صحه و بالعكس هما هيسعدو في تكسير ال Tower و المهم متخدش ال FTW غير اخر 8 دقيقه

كده خلصت 1 اكونت لو افتكرت حاجة نستها هحطها و لو فيه حاجة انتو شيفنها ثغره في الموضوع قلولي و انا اقلكم الحل

و علي فكره الموضوع من اختراعي انا اول من عملتها الناس كانت بتخدل Spy علشان يعرف بس هما هيعملو ايه انا بقي
عدلت فيها و خليته Ress+Buff+Heall

و والله انا جربتها في لعبه و كسرت 2 Tower بتوع Bandit لي واحدي و في الاخر النت فصل و كان لسه باقي 30 دقيقه و كان في حوالي 20 واحد بيضربوني و مبمتش لاني مستخدم Scroll Def و ديه بتساعد جامد

الموضوع فيه فهم كتير و كلام اكتر بس مش عارف اشرحه و قلت لو حد شايف ان فيه مشكله يقلي

نيجي بقي لو انتا 1 PT مش هقلك جيلد او 40 واحد ^_^

هتعمل نفس الموضوع بس طبعا لما تضرب بي 8 اكونت و تديهم Buff و Ress هيوفر عليك انك ترجع و تيجي و ممكن تموت في الطريق و الكلام ده

الموضوع سهل الي مش فاهم حاجة يقلي و الي شايف ان فيه ثغره يقلي اعليها و انا هقله الحل

بذمتكم بقي ينفع تاخد FTW بي 1 اكونت ولا لا ؟

قول اه بدل ما أفلقك نصين:(1):

.sen(i)or. 30-03-2013 03:08 PM

شكرا على الموضوع

#يثبت

GoldMonkey 30-03-2013 03:14 PM

ايه ده كلو

انا حره تمشي تفضل انا مش هقدر اتكلم في النقطة ده

بس حور ال FTW ده لو زي مانت بتقول كدة انا
انا وخد بي الطريقه ده بس بي اكوينت واحد Blade واحد Clerck
ال Blade كان معا Ress بس كان اجمد اكوينت في الجيم كان علشان يموت مش اقل من 3 و كان لام يموت اعملو Ress بي الايميل التاني Black Ress شوف :D
كانو 3 بيضربو فيه بس مفيش حد عرف يعمل حاجة
SroKings FTW

Lury 30-03-2013 03:15 PM

اقتباس:

ايه ده كلو

انا حره تمشي تفضل انا مش هقدر اتكلم في النقطة ده

بس حور ال ftw ده لو زي مانت بتقول كدة انا
انا وخدو بي الطريقه ده بس بي اكوينت واحد blade , واحد clerck
ال blade كان مع ress بس كان اجمد اكوينت في الجيم كان علشان يموت مش اقل من 3 و كان لا يموت اعملو ress بي اليميل التاني black ress شوف بقا :d
كانو 3 بيضربو فيه بس مفيش حد عرف يعمل حاجة

انا مليش دعوه بالكلام ده كله انا عامل الموضوع علشان اسبتلك انك تقدر تاخد ftw بي 1 اكونت قلي بأمانه تعرف تاخده بي 1 اكونت بعد الشرح ده كله ؟

و حاجة تانيه العربي بتاعك ضايع بكل معني الكلمه انا حاسس انك امريكي و بجمع الكلام بالعافيه ولا انتا بتكتب وانتا مغمض

GoldMonkey 30-03-2013 03:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lury (المشاركة 4634435)

انا مليش دعوه بالكلام ده كله انا عامل الموضوع علشان اسبتلك انك تقدر تاخد ftw بي 1 اكونت قلي بأمانه تعرف تاخده بي 1 اكونت بعد الشرح ده كله ؟

و حاجة تانيه العربي بتاعك ضايع بكل معني الكلمه انا حاسس انك امريكي و بجمع الكلام بالعافيه ولا انتا بتكتب وانتا مغمض

هههههههه
لا بس كونت بكتر سريع ^_^ من غير مشوف
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .sen(i)or. (المشاركة 4634423)
شكرا على الموضوع

#يثبت

:(138):

GM]Flestiny] 30-03-2013 03:32 PM

زعلان علشان اتسبت ولا ايه ^_^ و برده مقلتليش تعرف تاخد كده ال ftw بي 1 اميل ولا لا

GoldMonkey 30-03-2013 03:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرمحمد (المشاركة 4634463)
زعلان علشان اتسبت ولا ايه ^_^ و برده مقلتليش تعرف تاخد كده ال ftw بي 1 اميل ولا لا

لا عادي ^_^
انا كونت بكلمو ع سيرفر تاني و هو كان بقول ان ممكن يخود بي 1 ايميل و مش عارف ايه
بس بـ الكلام ده لو في السيرفر ال انا كونت بكلمو عليه
اكيد لا

Lury 30-03-2013 04:10 PM

ههههههههههههه طيب قلي مينفعش علي سرفرك ليه وانا هقلك الحل

GoldMonkey 30-03-2013 04:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lury (المشاركة 4634508)
ههههههههههههه طيب قلي مينفعش علي سرفرك ليه وانا هقلك الحل

ال FTW في 80واحد بيكون online
و Heart بيضمر في 1mint

Lury 30-03-2013 04:44 PM

انا قلت علشان تخدها بي 1 اكونت لازم يكون انتا بس الي بتهجم مفيش جيلد بتهجم معاك و كمان هيبقي معاك pet عملاق تخلي اميلك الي معاهم ينزلو علشان تضرب و انتا واقف تحتو و سعتها ال 564106418 واحد الي بدفعو مفيش واحد هيلمسك

و ممكن تدخل Spy في الجيلدات الي هتهجم بحيث لو خدت ال FTW تعرف تتعامل

GoldMonkey 30-03-2013 04:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lury (المشاركة 4634565)
انا قلت علشان تخدها بي 1 اكونت لازم يكون انتا بس الي بتهجم مفيش جيلد بتهجم معاك و كمان هيبقي معاك pet عملاق تخلي اميلك الي معاهم ينزلو علشان تضرب و انتا واقف تحتو و سعتها ال 564106418 واحد الي بدفعو مفيش واحد هيلمسك

و ممكن تدخل spy في الجيلدات الي هتهجم بحيث لو خدت ال ftw تعرف تتعامل

تياب ما ده سهل اوي و ممكن من غير الكلام ال انت بقول عليه ده :(79):

Lury 30-03-2013 04:57 PM

اقتباس:

تياب ما ده سهل اوي و ممكن من غير الكلام ال انت بقول عليه ده
انا نفسي تكتب عربي والله نفسي تكتب عربي انتا لو في كيجي 1 مش هتكتب عربي كده قلي انتا بتكتب كده ليه يا عم ^_^

هو ايه الي سهل ؟ ومدام سهل و ينفع ليه قلت انه مينفعش تاخد ftw بي 1 اكونت ولا غيرت كلامك :(5):

GoldMonkey 30-03-2013 05:06 PM

اقتباس:

انا نفسي تكتب عربي والله نفسي تكتب عربي انتا لو في كيجي 1 مش هتكتب عربي كده قلي انتا بتكتب كده ليه يا عم ^_^
م---ا جميله اوي لا تعليق اصل انت لو عارف انا بكتب علي ايه مكنتش هتكلم نص كلمه

اقتباس:

ومدام
مدام مين يا ابو مدام انتا هههههههه

اقتباس:

ينفع ليه قلت انه مينفعش تاخد ftw بي 1 اكونت
يا بابا يا حبيبي انا بقولك انا ممكن اكسب بي 1 اكوينت لو مفيش ناس معي من غير الكلام الكتير بتاعك ده

اقتباس:

ولا غيرت كلامك
ليه هو انا زيك ؟

و ممكن اجبلك الكلام كلو :(132):

Lury 30-03-2013 05:11 PM

اقتباس:

مدام مين يا ابو مدام انتا هههههههه
مدام ديه ملها ؟ هيه كلمه عاديه مثال : مدام انتا مش قدها بتعملها ليه ^_^

اقتباس:

يا بابا يا حبيبي انا بقولك انا ممكن اكسب بي 1 اكوينت لو مفيش ناس معي من غير الكلام الكتير بتاعك ده
مفيش ناس معاك ازاي ؟

اقتباس:

ليه هو انا زيك ؟

و ممكن اجبلك الكلام كلو
مش فهمها بس هتلي الكلام :(132):
اقتباس:

م---ا جميله اوي لا تعليق اصل انت لو عارف انا بكتب علي ايه مكنتش هتكلم نص كلمه
ايه الي بتكتب عليه يخليك متعرفش تكتب عربي ؟ كيبورد ناقص حروف ^_^ ؟

GoldMonkey 30-03-2013 05:22 PM

اقتباس:

مفيش ناس معاك ازاي
زي الناس دا لو واحد في
اقتباس:

كيجي 1
كان فهم هههههههه

اقتباس:

مش فهمها بس هتلي الكلام
بس كدة حاضر

اقتباس:

ايه الي بتكتب عليه يخليك متعرفش تكتب عربي ؟ كيبورد ناقص حروف ^_^ ؟
حاجة زي ده

انا بكتب تمام والله انت ال مش بتفهم اعمل ايه

مش بقولك

م..ا جميله

الساعة الآن 11:27 AM.