الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   QueenSRO Network (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=258)
-   -   لو انت شايف ان كدا ظلمنا الوارلوك ادخل الموضوع دة (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=526721)

Twinky 11-09-2013 04:17 PM

لو انت شايف ان كدا ظلمنا الوارلوك ادخل الموضوع دة

دلوقتي في الموضوع اللي فات انا قلت ان البيرفكشان بج لازم يرجع وقلت ليه لازم يرجع وجبت لحضرتكم كذا سبب
والحمد لله الموضوع اتقبل وناس كتير وافقت عليه واستوعيبوالموقف وفهمو كل حاجة
وناوس وافق عليه الحمد لله وشكر خاص ليه
دلوقتي موضوعنا عن
فيه بعض الناس اللي بتقول الوارلوك بقي فاشل
طيب انا هقول معدلة بسيطة جدا وعايز الرد عليها من قبل لاعبي الوارلوك المحترفين
- دلوقتي حضرتك وارلوك وشيلتني فلل دي بف وجاي بتضربني روحت انا بكل بساطة دوست 12345 شلتهم
كدا البليز هتعيد كام ثانية ؟ 20 ثانية !

السؤال من هذة المعادلة : هل انت كا لاعبي وارلوك محترف غير قادر علي الاقل في 20 ثانية انك تديلو حتي لو ديفيشان وستان وتلعبو علي الكريتكال ؟ اجب بــ [ نعم ام لا ]
الموضوع التاني : الي كل من قال الوارلوك ضاع : انا عن نفسي مش شايف انو ضاع دليل علي ذلك
لو حد هنا من اقدم لاعبي سيرفر فان في الايفنتات طبعن حاجة معروفة ام بوت مش مسموح بيه ممكن تعمل البج با ايدك 12345 كدا كان ساعتها الوارلوك كان ديما كسبان . بس الكلام دة كان بيحصل مع المحترفين في الوارلوك
مش امبارح واحد مش بيعرف يلعب وارلوك يقلي انا بقالي 6 سنين بلعب وارلوك حرام الوارلوك ضاع lol !
اذاي حضرتك بقالك 6 سنين ومش قادر تعرف ان حضرتك تقدر تخلص علي اللي قدامك وانت وارلوك في 20 ثانية ؟
دي حاجة عجيبة

يعني الان والبج مقفول مكسب الايفنتات للوارلوك بنسبة 99% ! طيب يعني علشان حضرت الوارلوك يلعب ويكسب هو بس
نضياع باقي البيلدات ؟
طيب ما احنا عملنا حل وسط وانا في موضوعي اللي فات شايف اني مظلمتش اي بيلد دة بالعكس
بدل متبقي نسبة مكثب الوارلوك 99% تبقي 50% وال 50% الثانية تبقي لكل البيلدات الباقية !
ولا هو ان مكنش 99% وارلوك مينفعش ؟؟؟؟.
لا مينفعش فا الحل الوسط ان الجي ام هيرجع البج تاني وفي الايفينت فيه قوانين ام بوت لا بس كدا حضرتك ملكش حيجة تاني

وبرضوة انا هقول اقتراح اخير الي البج بيرفكشن علشان ناس تقلي اه مقدرش اخلص علي اللي قدامي في20 ثانية
طيب يا سيدي انا هريحك ويبقي كدا انا عملت اقص جهدي معاك واكتر من كدا لا :)

لو الادمين ينفع يخللي البليز بدل متعيد 20 ثانية يزودها تبقي 23 ؟ وعندك في الوارلوك Wheel bind ودي طبعن معروفة بتعمل ايه !
اعتقد كدا اخر حل للوارلوك لاكن انا شايف ان بج يتقفل يبقي حرام ! علشان ناس متعرفش تلعب وارلوك ندمار5 بيلدات علشان مفيش حد عارف يلعب وارلوك
طيب انا مستعد العب وارلوك في الايفينت والبج موجود ضض اي حد ها ؟ :)
ملحوظة بعد البج مرجع البي في بي الي الاقوي والمحترف اناشايف كدا
قبل البج البي في بي الي الوارلوك

وارجو من الناس اللي لسا مفهمتش الموضوع دة كويس
اقراء الموضوع تاني وافهم قصدي اني بدوار علي المتعة مش اكثر وبدوار علي الحاجة اللي معظم الناس هتقبلها
ممكن الاقي كام واحد يعترض بس علشان المعلومة لسة موصلتلوش
اقراء الموضوع تاني وبراحة وا اتمني انشاء الله انك تستوعب الموقف

[SPOILER]http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=525961[/SPOILER]
فا ارجو يا جدعان اننا نخلص من الموضوع بتاعنا دة علشان نشوف مواضيع جديدة مش هفضل في موضوع البج داكتير :) وبرضو علشان منحيرش الادمين معانا عايزين كلنا نتفق علي وضع واحد بس وحط نفسك مكان اي بيلد تاني غير الوارلوك هتلاقي نفسك كنت مظلوم :( فا انا اتمني اننا نتفق علي حل واحد اللي انا شايفو انت شايفو مش هقولك انت لازم توافق علي البج لا بس ممكن تفهم بس وتقول رأيك ايه مش عايز اكتر من كدا والله

شكــــرا علي القراءة

pandafu 11-09-2013 05:03 PM

اللى بيعرف يلعب وارلوك هيكسب اى حد و موضوع البيلز مش هتفرق ، 20 ثانية كفاية اوى للوارلوك المحترف انه يخلص على اللى قدامه بس يكون بيعرف يلعب وارلوك

Twinky 11-09-2013 05:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pandafu (المشاركة 4872260)
اللى بيعرف يلعب وارلوك هيكسب اى حد و موضوع البيلز مش هتفرق ، 20 ثانية كفاية اوى للوارلوك المحترف انه يخلص على اللى قدامه بس يكون بيعرف يلعب وارلوك

والله دة اللي انا بقولو ليهم هما مش عاجبهم كدا عايزين بس يقتلو كل الناس ويبقي الوارلوك افضل بيلد
وموضع نزويد ثواني البليز دا الحل الوحيد ليهم رغم انهم برضو 20 ثانية كفاية وكدا واخدين حقهم بس اعمل ايه طيب :(

waledlord 11-09-2013 05:39 PM

بص انا كنت ورلوك و بقولك ان دا بيلد جامد جدا فيه بج مفيش بج برضو جامد
اللي بيعترض ان الورلوك ضاع او باظ : احب اقوله انت صاحب المكسب السهل و الاكيد , و مش بتحب تخسر , و مش متمكن من الورلوك
و محدش يزعل مني من اصحاب البيلد ده *( و انا منهم )*
دا انا اتهفيت في دماغي و حبيت اجرب الـ Bow / Fire / Cold قبل البج ما يتصلح مع واحد ورلوك
لأيت الورلوك بيكسب و بس : رحت راجع ورلوك تاني علشان متخنقش
و كمان لورلوك روج بيعمل ايه ياعني دا سطن و كريت بالداجر و مبروك عليه : فين الـ PVP ؟ دا اللي فدامه معملش حاجه
اختصارا
انا ورلوك و برضو جامد بالبج بيرفكشن
اللعب اصبح اصعب اه بس دي المتعه
زمان كنت بكسب علي طول : اللي كنت بواجه صعوبه معاه الكليرك و الفورس : علشان الاتنين بيشيلو الدي بف
و برضو بكسبهم احيانا مش بخسر علي طول
فكره ان الـورلوك يكسب 100% دي حاجه لا تطاق و مخليه السيرفر يلعب ببيلدات معينه و البيلدات الصينيه اللي مفهاش فورس بطلنا نلعبها خااااااالص

Twinky 11-09-2013 07:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waledlord (المشاركة 4872297)
بص انا كنت ورلوك و بقولك ان دا بيلد جامد جدا فيه بج مفيش بج برضو جامد
اللي بيعترض ان الورلوك ضاع او باظ : احب اقوله انت صاحب المكسب السهل و الاكيد , و مش بتحب تخسر , و مش متمكن من الورلوك
و محدش يزعل مني من اصحاب البيلد ده *( و انا منهم )*
دا انا اتهفيت في دماغي و حبيت اجرب الـ Bow / Fire / Cold قبل البج ما يتصلح مع واحد ورلوك
لأيت الورلوك بيكسب و بس : رحت راجع ورلوك تاني علشان متخنقش
و كمان لورلوك روج بيعمل ايه ياعني دا سطن و كريت بالداجر و مبروك عليه : فين الـ PVP ؟ دا اللي فدامه معملش حاجه
اختصارا
انا ورلوك و برضو جامد بالبج بيرفكشن
اللعب اصبح اصعب اه بس دي المتعه
زمان كنت بكسب علي طول : اللي كنت بواجه صعوبه معاه الكليرك و الفورس : علشان الاتنين بيشيلو الدي بف
و برضو بكسبهم احيانا مش بخسر علي طول
فكره ان الـورلوك يكسب 100% دي حاجه لا تطاق و مخليه السيرفر يلعب ببيلدات معينه و البيلدات الصينيه اللي مفهاش فورس بطلنا نلعبها خااااااالص

هم يعتقدو ان البج اما يرجع هيدمر الوارلوك
وانا عمال اقولهم مش عايزين يفهمو شوف انا عملت كام موضوع والناس مش قدرة تفهم الكلام ::sweatdrop:

™_SaMeR_™ 11-09-2013 11:42 PM

صح الكلام يا باشا

king_boy 12-09-2013 12:56 AM

انا وارلوك وي شغال لووز العنب مش فارقة معايا زي اللوز والله:weight_lift2:

Pain1 12-09-2013 09:35 AM

انا warrior warlock ومفيش مشكلة خالص تسلم على الموضوع

adhamgoda 09-03-2014 02:23 PM

طيب يا باشا ممكن صورة لرصة حلوة لسكلات الوارلوك . لو سمحت :mushy::mushy:

"ReD-HaireD SHaaNKs" 09-03-2014 05:33 PM

والله أنت ميه الميه الميه
:hands:
بس ممكن بقى تنزل كده ترتيبه حلوة كده للإسكيلاات
عشان تبقى ميه الميه مرتين xD

!-Z3BLAWY-! 09-03-2014 11:10 PM

يت جدعانـ الموضوعـ ده قديمـ كيـك xD

عــايزن رسيت وارلوك للمحترفين ؟ :))

حاضر من عـتنا هــعملـ بيها موضوعـ بكره :blush-anim-cl:

"ReD-HaireD SHaaNKs" 10-03-2014 06:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Monkey1337 (المشاركة 5022737)
يت جدعانـ الموضوعـ ده قديمـ كيـك xD

عــايزن رسيت وارلوك للمحترفين ؟ :))

حاضر من عـتنا هــعملـ بيها موضوعـ بكره :blush-anim-cl:

يا عالمــى إنت يا عــالمــى
:gun::smoke::gun:

!-Z3BLAWY-! 10-03-2014 09:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ReD-HaireD SHaaNKs";5022865]يا عالمــى إنت يا [SIZE=&quot (المشاركة 5)
عــالمــى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ReD-HaireD SHaaNKs";5022865]يا عالمــى إنت يا [SIZE=&quot (المشاركة 5)
:gun::smoke::gun:

Done xD :peace:
[/SIZE]

!-Z3BLAWY-! 11-03-2014 07:40 PM

يغـلقـ لانه قديمـ كيكـ

الساعة الآن 07:20 PM.