الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Ex.Silkroad R (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=233)
-   -   Newbee (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=538194)

dedomoniem 21-11-2013 10:25 AM

Newbee

السلام عليكم

انا مش هقول انا اول مره العب على السيرفر ده .. لا انا اول مره العب Silkroad عمتاا :nosweat::nosweat:

بس ما علينا قلت اجرب وكده .. وانا دلوقتى Lv55 ما علينا قلت اروح اعمل Uplvl عند وحوش كده اسمها Penon Fighter

بس اكتشفت انى باخد ومش باخد وبس لا انا باخد و بكتير :nosweat: .. قلت اروح اجيب بوشن وبعد بحث عميق و طويل ولف Silkroad كلها وصلت لل NPC واكتشفت بعد كده انى كنت ممكن ادوس M وهتظهرلى الماب :censored: بس ما علينا ادينى بتعلم

المصيبه بقى انى اكتشفت انى 0 جولد و حتى ال Coins الى عمال المها دى سعرها 0 ؟!!

قلت مش مهم ادخل ادور يمكن الاقى حل :thumbsup: اقعدت اقرا فل مواضيع الى هنا حوالى 6 ساعات انى افهم كلمه مفهمتش حاجه خاااالص :nosweat: ؟!!

اى حل الله يباركلوكوا لحسن انا بدقت اتخنق :(

+ انا ملاحظ انى بلعب لوحدى تقريبا اقصد يعنى الدنيا صحرا اوى هى الناس بتبقى فين :)
+ ملحوظه انا لسه باللبس الى انا نازل بييه لا جديد ولا اقلل :)

اسف على الاطاله بس انا كنت عاوز اوصلكوا المعناه الى انا فيها :ill_h4h:

™_Crazy_Neru_™ 21-11-2013 10:34 AM

بص يا معلم التوكن اللي انت بتلمها هي عملة اللعبة من لفل 1 لحد لفل 70 تقدر تشتري بيها بوتشن و كمان في NBC بتجيب منه بوتشن فري لحد لفل 70 و الناس بتقي في التاون اللي اسمها سمر كند و اللبس اللي بتنزل بيه هيفضل معاك لحد لفل 90 علي الاقل و بتكمله فري كل مرحة من NBC معين و يا ريت تكلمني في اللعبة عشان افهمك كل حاجة عملي

_Achiles_ ده اسم الكاركتر بتاعي

UnTouChabIe 21-11-2013 10:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dedomoniem (المشاركة 4947103)
السلام عليكم

انا مش هقول انا اول مره العب على السيرفر ده .. لا انا اول مره العب Silkroad عمتاا :nosweat::nosweat:

بس ما علينا قلت اجرب وكده .. وانا دلوقتى Lv55 ما علينا قلت اروح اعمل Uplvl عند وحوش كده اسمها Penon Fighter

بس اكتشفت انى باخد ومش باخد وبس لا انا باخد و بكتير :nosweat: .. قلت اروح اجيب بوشن وبعد بحث عميق و طويل ولف Silkroad كلها وصلت لل NPC واكتشفت بعد كده انى كنت ممكن ادوس M وهتظهرلى الماب :censored: بس ما علينا ادينى بتعلم

المصيبه بقى انى اكتشفت انى 0 جولد و حتى ال Coins الى عمال المها دى سعرها 0 ؟!!

قلت مش مهم ادخل ادور يمكن الاقى حل :thumbsup: اقعدت اقرا فل مواضيع الى هنا حوالى 6 ساعات انى افهم كلمه مفهمتش حاجه خاااالص :nosweat: ؟!!

اى حل الله يباركلوكوا لحسن انا بدقت اتخنق :(

+ انا ملاحظ انى بلعب لوحدى تقريبا اقصد يعنى الدنيا صحرا اوى هى الناس بتبقى فين :)
+ ملحوظه انا لسه باللبس الى انا نازل بييه لا جديد ولا اقلل :)

اسف على الاطاله بس انا كنت عاوز اوصلكوا المعناه الى انا فيها :ill_h4h:

اولا Welcome بيك فى السيرفر

انا زيك بضبط اولا مره اللعبه Silkroad

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_Crazy_Neru_™ (المشاركة 4947109)
بص يا معلم التوكن اللي انت بتلمها هي عملة اللعبة من لفل 1 لحد لفل 70 تقدر تشتري بيها بوتشن و كمان في NBC بتجيب منه بوتشن فري لحد لفل 70 و الناس بتقي في التاون اللي اسمها سمر كند و اللبس اللي بتنزل بيه هيفضل معاك لحد لفل 90 علي الاقل و بتكمله فري كل مرحة من NBC معين و يا ريت تكلمني في اللعبة عشان افهمك كل حاجة عملي

_Achiles_ ده اسم الكاركتر بتاعي

خير الكلام ما قيل ودال

:cloud::cloud:

dedomoniem 21-11-2013 10:59 AM

tb ana da5l ahoo :)

™_Crazy_Neru_™ 21-11-2013 11:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dedomoniem (المشاركة 4947121)
tb ana da5l ahoo :)

ممنوع الفرانكو هنا بس عشان اول مرة ليك هسيبهالك

™~BeSo~™ 21-11-2013 12:01 PM

welcome

S1MPlLy 21-11-2013 12:05 PM

welcome

الساعة الآن 10:58 PM.