الجزء الخامس
بعد لما كلنا عرفنا أن في الجزء الرابع أن عبدو طلع من اللعبه بعد لما قال لكريم ان محمد مقلش حاجه عليه وبعد لما كريم قتل محمد أكتر من 15مره وعادي وكان كريم بيلف براحه وعادي جداًَ وبص شاف اللي عمره مشافه في حياته كانت مفاجاءه أتحولت لي صدمه :
كريم(بيلف في أمان الله): ينهار أبيض إيه ده فاندام وأخواته
محمد(في سخريه):تعالي بقي يا حبيب قلبي ...شايف نفسك من الصبح ضرب فيا أصبر عليا...شباب علموه الأدب ....وضبوه
كريم(خايف):أوعا حد يقرب مني أنتم مش عرفين أنا ميين يا مغفلين أنتم أنا...
ظهر صوت غريب قائل:أه كلنا عرفين طبعاًََ خد دي ودي كمان ديب
"*"شعب سمر كند كله اللي ليه دعوه واللي مش ليه كمان كله بيضرب فب الزحمه وكريم بيتعجن جوه في العفره اللي قدام باب المدينه ومحمد في السيف زون بيضحك هو وOneشغالين ضحك "*"
كريم(وهو بيتعجن):أأأأأه لما أشوفك ياعبدو هخليك تمشي عريان في المدينه ...أأأأي براحه يابني منك ليه عمودي الفقري باظ
الأصوات الغريبه : عمودك الفقري هههئو خد دي ديب
كريم(وهو بيتعجن):قال ليكم وضبوه أنتم كده بوظتوه أه يا وسطي ياني
الناس الغريبه: هاهاهاهاهاها ولسه كمان
كريم(مش بقي شايف قدامه)أنتم كام واحد لو كل واحد يجيلي لوحده ده أنتم خمناشر تمناشر واحد بضربه في وقت واحد ... وبعدين لو قمت من علي الأرض كنت زماني موتكم كلكم
الأصوات الغريبه: أنت لسه شفت حاجه هاهاهاهاها
كريم(بعد عذاب وضرب شديد) كريم هرب علي Safe Zoon
"*"كريم راجع يا عيني علي المدينه مكسر وماشي بي العافيه عاوز يروح يصلح اللبس بتاعه ويريح شويه من الضرب ويشوف هيعمل إيه شاف بعينه تيتو من بعيد بعمل تجاره 5*.... كريم خد جنب يريح من العلقه السخنه اللي كلها وبيفكر في التريد"*"
__-----وبعد شويه----____
كريم(بيكلم تيتو وعامل نفسه مش عارف حاجه):تيتو باشا عامل إيه
تيتو(عادي)الحمد لله تمام
كريم(بيستفسر بس بطريقه خبيثه شويه):أنت بتعمل إيه دلوقتي
تيتو(الفار بيلعب في عبه)أنا نا مش بعمل حاجه أنا واقف أستيل في هوتان
كريم(بيضحك علي تيتو في سيره) بجد بجد والله... طيب ربنا معاك
تيتو(في نفسه):الواد كريم عرف أني بعمل تجاره ولا إيه...كريم ثيف ممكن يطلع عليا يقلبني..ربنا يستر وميخدش بالو مني.
كريم(في نفسه)فرحان بطريقه تجنن وعينه جبت علامه الفلوس وقال الله ينور يدوبك ألحق ألبس لبس الثيف بتاعي وأطلع أستخبي للواد تيتو وراء أي شجره
تيتو(مش مستريح لي كريم)أنا عرفت هعمل إيه ....
كريم(مستني علي نار)أأأأأأأأه يلا بقي يا تيتو
تيتو(توكلت علي الله):يلا يا جمل بسرعه شويه علشان نلحق نوصل قبل لما البرسيم يخلص البرسيم غالي اليومين دول .
كريم(من بعيد)أيوه أيوه.....بخ أطلع ياااض بي التجاره دي أحسنلك
تيتو (رفع إيده زي الصرصار)حاضر حاضر خد التجاره وخد اللي أنت عاوز بس مش تقتلني سيبني أعيش
كريم(بيس يا مان)إشطه عليك ...الحمد لله 3مليون يظبطو الواحد أحسن أنا مكلتش بقالي 4أيام
تيتو(مش هتلحق تتهني):رجاله أعملوه كفته...
"*"حاضر يا معلم"*"
كريم(حسبي الله ونعم الوكيل)يارجاله أنا مش بحب الكفته خليها كباب...طيب بلاش كباب خليها طرب ..... طيب خليها كنتاكي
"*"كباب وكنتاكي وطرب كمان"*"
طيب سمعوه الطرب الأصيل
كريم(بيجري زي النعامه)يارجاله بلاش تاخد مليون وتسبوني أعيش
الناس الهناتر: اللي زيك مش لزم يعيش لحد يوم التلات ولا الأربعاء
كريم(وهو بيجري):هتشوف أيام سوده ياتيتو وربنا كمان مره مش هعرف أعمل أي حاجه دلوقتي بس بيك يوم وعلشان الهناتر اللي أنت جايبهم دلوقتي ...لو فيهم دكر يجيلي لوحدي...طيب نقف نتفاهم
كريم أترن علقه زي بتاعت البي في بي وقال مش هيسيب حقه
كريم(رجع المدينه جاب أصحابه وقال هتكون مجزره الليله)يلا بينا يا رجاله
تيتو(فرحان) أيوه يا رجاله أنتم عذبتوه ومش هيجي تاني هنا
كريم(متعصب) ولا وأنت الصادق أنت واللي معاك إللي مش هتيجو هنا تاني
تيتو(بيضحك):-أنت تاني ...أنت مش لسه...مين اللي معاك مش تعرفنا برضو
كمان شويه هكمل الباقي