قديم 24-07-2010, 08:14 PM   #5

GeN!us
عضو ذهبى

الصورة الرمزية GeN!us

• الانـتـسـاب » Apr 2009
• رقـم العـضـويـة » 60794
• المشـــاركـات » 4,521
• الـدولـة » مـــــــــ ام دنياــــصــــــر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
GeN!us صـاعـد

GeN!us غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DEVILxXxSUN عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عايز بوت غير db.bot لانة مش شغال معاية ياريت لو فى بوت تانى يتم رفعة
اتفضل يا جميل

التحميل .. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nanna888 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز برنامج sro_win_mod مش لقيه خالص مكن لو سمحت تجبهولى
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة figo20102010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز البرنامج اللي بيكبر مساحة ال range بتاع الاوتو سليكت مش عايز اشغل اللودر

اديني اهو كتبت هنا ومعملتش موضوع
البرنامج مش موجود حاليا .. استخدم اللودار احسن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dead house عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندى مشكله لمه بتاك عله اللعبه استارت بيجيلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسهم يام وى عوز الحل من فضلكم
نزل الميديا الجديدة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doooova عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا اللعبة عندى كل ما أسافر بتخرج .. لكن لو شيلت السكيلز من الشريط اللى تحت بيسافر عادى .. انا عايز حل للمشكلة دى :dizzy1::dizzy1::dizzy1:
اعمل فولدر فى الجيم و سميه

Setting

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_man_800 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جميع انا كلى مدخل الخيم
وبعيد ما ادوس ستريت وابل الشخصى ما تظهر الرسائل دى
ممكن اعرف السبب

الصراحة مش عارفلها حل -.-
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherlock Holmes عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عاوز الابدايت الجديد بتاع sunworlad
اتفضل يا جميل .. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimo_shadowman عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا باشا كل ما افتح الجيم يقولي
couldnt find Filemanager .dll now silkroad online launcher is closing

بليز الحل بسرعه يا باشا
ياريت صورة للمشكلة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko000 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا كان عندى استفسار عن حاجة : هو الهاند جولد فيها بج فعلا ومش بتشتغل ،،،، و السيلفر كمان فيها ولا لاء ؟.؟؟؟؟
كلو فيه بج حــتى البرميم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yuki2002 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز بوت غير ال De_BOT
اتفضل .. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxzord عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كل ما افتح الشخصية دى بس يجيلى ده
الصورة مش واضحة .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakafa عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياباشا انا عندى سؤالين

الاول هوا انا ينفع اغير ياهو اكون فى اللعبه دى

الثانى طب انا لو نسيت الياهو ارجعوا تانى ازاى ولا مش بينفع

الف شكر موضوع جميل الصراحه هيساعد ناس غلابه كتير شكلى كده
مش فاهم اول سوال

تانى سوال .. مينفعش ترجع الاميل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakafa عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياباشا هوا البوت انوا الاحسن D bot
ولا ده؟؟؟
dbot أحسن بكتير

توقيع GeN!us :

التعديل الأخير تم بواسطة RimaR ; 14-10-2010 الساعة 06:02 PM