قديم 12-03-2011, 11:47 AM   #2

MaxGame
عضو سوبر

الصورة الرمزية MaxGame

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64844
• المشـــاركـات » 2,186
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 543
MaxGame مـتـألـقMaxGame مـتـألـقMaxGame مـتـألـقMaxGame مـتـألـقMaxGame مـتـألـقMaxGame مـتـألـق

MaxGame غير متواجد حالياً

1803  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oorusilaoo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تسلم ايدك بجد تسلم مجهودك رائع و يتسحق التثبيت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo2mo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الف شكرا يامان وبجد يشتحق التثبت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blacktiger97 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مجهووووووووووووووووووووووووووود عظيييييييييييييييييم الف شكر يا غالي
شكرا لمروركم الكريم وبجد نورتم الموضوع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingoflove_51 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بصراحه 10/10 يا ماكس جيم
بس فى حاجه انا بنزله دلوقتى من على الموقع ديركت مع انى مش فاهم نظام التنزيل الجديد ده ؟!
النظام ده عملته جوى ماكس علشان تنزل من موقعها من غيرidmولا الحوارات ديه كلها بس أنا بردو عرفت أجيب الروابط المباشرة للكلينت والباتش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a1_wizz عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الف الف شكر يا باشا وبجد حكايه الباتش ديه نفعتنى جامد اوى اصل النت عندي بطئ
مشكور مره تانيه يا جميل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rob1n_hero عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مجهود عظيم تسلم ايدك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pandafu عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تسلم ايديك ومليون شكر علي التوضيح عشان اعتقد ان ناس كتير مش كانت فاهمه ايه النظام ده
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mano2001 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ديما مواضيعك فى قمة المواضيع وتستاهل كلها التثبيت اى موضوع تكتبه يثبت يا كبير وشكرا لمجهودك الرائع
تسلموا على مروركم جميعا وفعلا الواحد لا يشعر بنجاح الموضوع إلا بتفاعل الأعضاء معه

توقيع MaxGame :