قديم 18-01-2012, 11:04 PM   #1

EmptySentinces
عضو مميز

الصورة الرمزية EmptySentinces

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 80252
• المشـــاركـات » 717
• الـدولـة » جبنى بالقمر الصناعى:)
• الـهـوايـة » Editor
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
EmptySentinces صـاعـد

EmptySentinces غير متواجد حالياً

1  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EmptySentinces إرسال رسالة عبر Skype إلى EmptySentinces

كيف تصبح مشهور على الYouTube - Top Rated Comment Art√

أزيكم يا أحلى شباب النهاردة هنتكلم على الجزء الثانى من أزاى تبقى مشهور على اليوتيوب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] النهاردة هنتكلم على شىء أنا بسميه فن الTop Rated Comment أن أنت تكتب كومنت على فيديو و تاخود Thumbs Up أو Like أكتر من أى Comment و دة بيعتمد على عقلك عشان كدة بسميه فن لأن أنت تقدر الكومنت بتعتك تبقى واخدة Thumbs Up أكتر من أى كومنت
و دة أهميته أية ؟ ناس كتير هتعرف عنك و هتلاقى فى ناس بتتواصل معاك و بتبعتلك فيديوهات فى حاجة أسمها Shared With You :
زى كدة

نبدأ بقا ...

مثلا أنت بتسمع أغنية و الفيديو بتاع الأغنية دة عليه 100 مليون مشاهد و بيزيدوا تقوم أنت كاتب رد عليها أو على حاجة تانية مثلا :
Thumbs Up if you are listening to this in 2012
و انا عشان خاطركم بس عملت حاجة Exclusive
Top Rated Comment
فقط للتوضيح و على فيديو أغنية عليه 13,2 مليون View

نشوف مع بعض ......
هنا بعد ما كتبت الكومنت بكام ساعة ..

و فوقيا كومنت زى حكاية مضحكة و دى من أكتر الحاجات الى بتاخد Thumb Up

ملحوظة : أنا 4EverMaro
هنا لما الكومنت بتاعتى أتبدلت مكان الكومنت القديمة الى هيا كانت Top Rated

بس بقا يا معلم دايما دايما على الYouTube ناس بنسميهم Haters أو بالعربى يعنى أعداء النجاح حتى لو أنت بتعمل فيديوهات هتلاقى منهم بص بقا يا معلم

و على فكرة Majiboy دة أنا لحد دلوقتى لسة بتخانق معاه على الكومنتات هههه
بس أنت أسهل حاجة أنك تطنشهم و لما ترد عليهم و دة الى أنا بعمله بيحاولوا يدوروا على حجج و أنا بحب أغيظهم و أبينهم هبل المهم ...

فى ناس بقا بتعمل حركات خبيثة بس برضوا زى ما أنا قلت بتعتمد على العقل هنا فى واحد كتب كومنت و فتح أيميلين تانيين بتوعه و عمل بيهم Thumb Up للكومنت بتاعته بس برضو الناس لو مش عاجبهم مش هيعملوا Thumb Up

و دى برضو محاولة تانية بنفس الطريقة و هتشوفوا أزاى الناس دول هيفضلوا يكتبوا الكومنت بتاعتهم كذا مرة و يعملوا الحركة دى لحد ما يبقوا Top Rated

هنا بعد وقت .. أصبح عدد الThumbs Up :

بعض الكومنتات ...

بس لاحظ بقا يا معلم
أنت أكيد مش هتاخد كلوا Thumbs Up
فى Thumbs Down طب ولما حد يدينى Thumbs Down هيحصل أية يعنى ؟

الThumbs Down بتنقص من ال Thumb Up يعنى الى بيظهرلك دة الرقم المطروح من عدد ال Thumbs Up - Thumbs Down
مثلا أنت واخد 120 Thumb Up و 20 Thumb Down
هيبانلك أنك عندك 100 Thumb Up بص أزاى . صورة توضيحية :

فاكر الأتنين الى كانوا بيحاولوا يبقوا TopRated ?

بص بعد 3 أيام :

يعنى أنت لما تبقا مشهور على الYouTube هتنيل أية ؟
بص بقا أحب أقلك أنت كدة هتبقى كأنك متصل بالعالم معظم الفيديوهات الجديدة هتجيلك زى ما وريتك فى أول الفيديو بالزات لو عملت الحركة دى أكتر من مرة أنا عن نفسى عملتها قبل كدة تقريبا 3 مرات و على فيديوهات عالمية بViews عالية ...

أتمنالكم الشهرة و النجاح لو قررتم تبقوا من مصمىى الفيديوهات على الYouTube

ممنوع منعا باتا نقل أى موضوع من مواضيع كيف تصبح مشهور على الYoutube المواضيع دى خاصة بSilkroad4Arab
فقط

و شكرا

توقيع EmptySentinces :
IAM BACK !

If you need any help at vids editing , youtube , music sony vegas i would be glad to help ..

OldarySoul™

التعديل الأخير تم بواسطة moha1a ; 20-01-2012 الساعة 08:12 PM

إعلانات google