عرض مشاركة واحدة
قديم 19-03-2012, 03:00 AM   #2

omar007
كبار الشخصيات



الصورة الرمزية omar007


• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 13523
• المشـــاركـات » 14,108
• الـدولـة » محمد ( عــابـــديـــن ) محمود
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
omar007 صـاعـد

omar007 غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omar007

افتراضي



هنا القصه كلها


وانا هبداء



مره وانا ماشى الساعه 2 الضهر فى عز التلج والمطره مابتمطرشى

شوفت مُزة واقفة روحت هُب ...
كنت هكلمها بس وقفت تاكسى وركبت و مشيت و كملت مشى لحد ما المطرة مطرت


ببوص بيعنى



لقيتها بتشاورلي وتقلي تعالى يا بيبي ...




رحت رايحلها قلتلها ايوه يا قطه قالتلى ممكن بس ...



ممكن بس تبعد العيال دول عني عشان بيعاكسوني وروحت عشان اضربهم لقيتهم...


لاقيت فيهم اخويا اللى اصغر منى وقولتلوا .




مش عيب يا واد تعاكس واحدة اد والدتك راحت قالتلى ........

نـــــــــــــــعم قد ولدتك ميييييييين يا خويا بصيت وقلتلها ........
اسف يا عسل - ممكن رقمك ؟

رقمى مين يادلعدى احنا مش بتوع أرقام


احنا بتوع عنواين على طول



بصيتلها بنظره استغراب وقولتلها طب ممكن عنوانك

راحت قالتلى


1 شارع الصاغ عبد السلام الدور التاني

الساعه 10 بليل مستنيااك

فتحن بؤي :glasses-y02: متفاجأ وقلتلها ..........







انا جاى ع طووووول



طب بس ......


انا كنت واعد واحد صحبى اننا هنخرج ينفع اجيبو و اجى



جـت و أعـتـرفـتـلـى وقالتلي ـ...




بحبك بس انت لوحدك مينفعش صاحبك معاك



رحت دايخ وواقع من الفرحة فقامت



مقلبة الساعة و الموبايل و الفلوس الى ف المحفظة و خلعت بنت التيت


و لما صحيت قوووولتــ ،،،




انا فين و بصيت جنبي لقيت نفسي في مكان غريب روحت افتح الباب


لقيت .....




لقيتها قدامي بتقولي انا اخدت حاجاتك عشان اشلها انت رايح فين


زعلت اني ظلمتها وقلت































لازم اتأكد هى فعلا خائنة و فاجرة و داعرة و بتشتغلنى
ولا فعلا انا واد وسيم و جزاب و الموزة وقعت ف غرامى من اول نظرة كده
و بدأت اجهز الخطة الدنيئة

رحت خليت صحبى يكملها ع اساس انه معجب

واشوف ميتها

لكن رديت عليه وقالتلو ......


اطلع بالمعلوم و انا دايسة معاك يا برنجو


صاحبي طلع واطي واتفق معاها ورحلها البيت وأول ما رن والباب اتفتح لقى .....






راح لقها فتحتلو ولابسه لبس لا يذكر كاهوامش منفيه



وكنت مستنى الدور الـ فوق الشقه

رحت نزلت وانا متعصب ووقفت عند الباب

وقعد أفكر أعمل ايه .......

كسرت الباب ودخلت اوضة النوم
لقيتها لابسة من غير هدوم
وبتــ.................



لقيت وضع مخل بالأداب
وبتتباس


رحت هوووووب وجبت......

جرنال الأهرام على ميخلصو

وبعد عناء........


وبعد عناء قامو خلصوا
ورحت انا عشان اخد دوري لقيت صاحبي بيقولي .........


لاقيت صاحبى بيقولى اصحى اصحى انت كنت بتحلم
احنا لسة قاعدين بنحشش و انت بتحكيلى ع الموزة الى حتروحلها النهارده ب الليل
قولتله

قولتلة يابن الدزمة فزعت أهلي و فجأة و احنا بنحشش شوفت جرنا مع البت اللي كنت رايحلها بالليل

قاعدين مع بعض و ...........




قلت لصاحبي انا خلاص حفكس للبت دي ومش حكلمها ومش حعرف بنات تاني

فكك من السيره وهات نفس
بصلي وقالي ......


الحجر خلص

و فجأة ام صاحبى تخش الاودة و تلائينا بنحشش فتئوول

معندكوش حاجه تريح الاعصاب ؟
قمت قولتلها ..


تعالي يا حاجه خمسي معانا

راح صاحبي قال ....

ده عـنـد أومـوا يـا أدهـم
قامت الست ردت وقالت ....



انتو بتعملو ايه ياصايع انت وهو

بنذاكر يا حاجة انتى مش شايفة ادامنا دفتر بفرة

طيب عايزه اذاكر معاكم والنبي والنبي

صاحبي صعبت عليه امه راح اداها نفس

راحت ........

قايللهم ياريتنى رجعت طفله تانى دى المذاكره
معااااااااااااكوا حلوووووووووووه اوى

روحنا قولنها ايدك بقى على 100 جنيه عشان نجيب ملازم نذاكر فيها مع بعض بكره قالتلنا


قالت مفيش حاجة يلا من هنا يا ولاد ال

تيييييييت قام واحد منهم اتعصب وقام ولسه هيمد اٍيدوا قام ....
ماقدرشى يقوم ووقع على السرير تانى والدنيا بتلف تلف تلف



توقيع omar007 :



ليست مشكلتي ان لم يفهم البعض ما اعنيه

ليست مشكلتي ان لم تصل الفكرة لاصحابها

هذه قناعتي .. وهذه افكـاري


وهذه كتاباتي بين ايديكم


اكتب ما اشعر به ... واقول ما أنا مؤمن به

ليس بالضروره ما اكتبه يعكس حياتي الشخصية


هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري .... من وراء شاشة زجاجية


تخاطب من يمتلگ عقلاً و وعياً ... گـافياً

xXOverHellXx
◔̯◔



التعديل الأخير تم بواسطة omar007 ; 19-03-2012 الساعة 10:52 PM