قديم 23-03-2013, 03:39 AM   #1

abdokoko2020
عضو جديد

الصورة الرمزية abdokoko2020

• الانـتـسـاب » Dec 2012
• رقـم العـضـويـة » 107639
• المشـــاركـات » 18
• الـدولـة » ²E²G²Y²P²T²
• الـهـوايـة » FooTBall.&.Swim..
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
abdokoko2020 صـاعـد

abdokoko2020 غير متواجد حالياً

بجد حاجة جميل تحدي لـ ( Silkroad4arab )

انا عندى 2 استفسار و اتحدى اى حد يحل الاستفسارين ممكن الاول اوك لاكن الثانى لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نبداااأ ب

بسم الله الرحمن الرحيم
_______-_-_________

1: بخصوص اللعبه انا حملتها و فكيت الظغط و مفيش مشاكل و عمالت ايميل و بردو مفيش مشاكل و اللعبه فتحت و كتبت ال ID & PW و ده الى حصل يا جدعان

وبعد كده

وبعد كده DC

للعلم انى عملت اكتر من ايميل و عملت ريسترت للجهاز و فكيت الضغط من جديد ؟؟؟؟ اعمل ايه ؟

ديه اول مشكله نروح على المشكله الثانيه

_________________________________×_×______________ ____________________

2:بخصوص البوت عشان اسهل الموضوع انا هنزل صور بس للعلم بردو انى منزل احدث نسخه و مصتب كل البرامج صح ولا زياده ولا اقل و النسخه بتعتى نضيفه جداا و بردو غيرت اكتر من نسخه و الموضوع هو هو و قفلت الفيروال و قفلت الانتي فيرس و هو ده الى بيحصل معايا

و كمان هبدأ من الاول معاكم عشان محدش يقول انى عمل حاجا غلط و ( الفنان يقولى الحل )

اول حاجا برنامج فك الظغط اهو

تانى حاجا فولدر الجيم بعد ما اتفك

ثالث حاجا الفلدر بتاع الجيم و هو فيه البوت (كشطه)

رابع حاجا لما بفتح البوت طبعا لازم يجبلى الرساله ديه اول خطوه

خامس حاجا بختار فولدر الجيم ماشى

سادس حاجا >>>>>>>>>> و اهم حاجا فى الحوار كلو <<<<<<<<<<< البوت لما بيفتح

طبعا شيفيين مش المربع الابيض مكتوب فيه ايه و للعلم ده اخر اصدار الى كلو شغال بيه و كمان مش عامل لوجن فوق ههههههههههههه حاجا استغفر الله العظيم يالا ( الحمد الله )

نيجى بقا للتجربه بى الهوست شيلد ماشى :gohan:

1 : ده و الهوست شيلد شغال اودامكم

2:ده بقا البوت بى الهوست شيلد بوصو الفرق المربع الابيض مفهوش كلام خالص مع العلم انو لازم يبقا فيه كلمه كده مش فاكر ايه هيا و بردو مش عاوز يعمل لوجن هههههههه حاجا بردو استغفر الله العظيم (الحمدالله)

3: و عشان محدش يقول حاجا او حد يقول انى نسيت حاجا انا عملت الخطوه ديه هو ده شكل البوت الى عندى

و لما بغير فى 1 و 2 الى فى الصوره و العب فيهم ال بوت مش بيفتح فى اغلب التجارب و سعات بيفتح و يبقى زى الى فوق خالص بس لما مش بيفتح بيجيب الصوره ديه

يا جدعان اظن كل حاجا عندكو يا احلى فانز فى الدنيا و كل الحلول الى انا استخدمتها و الى يعرف الحل ميبخلش علىا بيه انا سبت كل الالعاب بسبب ان ال MpoT مش شغال عندى معلش طولت عليكم انا أااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسف اوى
وده الياهو و الفاس بتوعى الى عاوز يقولى على الحل او يضيف اى استفسار

YaHoo: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
FaceBook : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Thx 4 All

التعديل الأخير تم بواسطة abdokoko2020 ; 23-03-2013 الساعة 04:14 AM

إعلانات google