قديم 29-03-2013, 07:54 AM   #11

Serious
عضو جديد

الصورة الرمزية Serious

• الانـتـسـاب » Feb 2013
• رقـم العـضـويـة » 109707
• المشـــاركـات » 46
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 16
Serious صـاعـد

Serious غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lury عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
فكرة انا فين الي انتا عملها في حته تانيه

فكره للعبه هقلها و خلاص مع اني قلتها الف مره و لا حياه لما تنادي

اهم حاجة فتح الامبوت في اسرع وقت ده كله مستنيه و ناس سبتها بسببه

وضع الحجات المهمه و الحجات النص بي جولد او Arena زي

كل ال Stone ما عادا ال Immo+Astral دول ليهم حاجة تانيه

يا الجي ام ينزلهم علشان كل الي شحنو و الي مشحنوش يعرفو يعملو + فوق +5 يا اما يرخص تمنهم اوي في السيلك علشان الي شحنين يعرفو يجيبو منها كتير ليهم و للناس الي في اللعبه و يبعلهم انما كده غالي و مفيش ناس حتي هيكفيه تعمل اللبس ده غير ان الناس الي مش شحنه مش هتعمل فوق +5 كده مفيش توازن و الي شاحن جامد هيركب الناقه و هيشرخ

Eventat انتو كتبين Eventat ولا واحد بيتعمل غير H&S + Uniqe و كل سنه احياننا بعدي اكتر من يومين من غير ولا Event لازم افنتات كتير تشجع الناس تخش السرفر
و تزودو نسبة السيلك كل ساعه
تنزلو Uniqes جديده لفل 110 تنزل باستمرار بدل ال 2 يونك الي اتخنقنا منهم

تنزل حجات من السيلك مش مهمة اوي بس كده كده مفيش حد هيضيع السيلك عليها فا تنزلها بي جولد او ارينا زي

الاداة الي بتغير ال Skin و الي بتغير اللبس من male لي female و ال scroll damg و الي بتنزل ال Skill و ممكن تنزل اضعف بريميم بس تبقي غاليه علشان الناس تفرح ^_^
و الي Pet الي بيتركب و Pet التريد
ال Pills الي بتشيل السموم بتشتغل 1 بس المفروض لو دوست عليها كتير ورا بعض تضرب كذا واحده مبتعملش كده ليه كده ال worlock + force هيقتل الكل

وضع قوانين زي الي يشتم في جلوبال و الي يسب الدين والي يعمل PK في EVENT UNIQE
و اهم حاجة يحطلنا Effect علي كل الاسلحه زي الي علي الجليف شكله فاجر اوي

تلخيص الموضوع و اسف انه مش منظم لاني شفت ناس كتيره بتسيب الجيم فا عملته بسرعه كده

و كمان فيه مناطق في الجيم فيها بج كل ما تمشي قدام ترجعلها تاني لول
اهم الحجات (ابديت جديد و يونك جديد و ام بوت يشتغل و تشوفو حكاية ال Immo و تشوفو SKill 125 ) بس خلصت الي عندو حاجة حلوه و تنفع تتحط يقلها

يا ريت الجي ام يشوف الحجات ديه و يهتم باللعبه شويه لانها مفهاش اي حاجة عدله و انا لو لقيت اي حاجة عاوزه تتضاف هحطها و هعمل موضوع قريب عن كيفية لعب الجيم و كل حاجة فيها بالتفصيل و ازاي تبقي جامد فيها

بالنسبه للقسم عاوزين مسابقة الفيديو و السكرين شوت تاني

و عاوزين مسابقة انا فين الي هيه بترفع صورة انتا في مكان و احنا نرفع صورة في نفس المكان و ناخد نقط و كده

بالنسبة لقصة الام بوت عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بالنسبة لقصه الاستونات و الليكسير .. تــم حل المشكلة ديه برضوا عشان الام بوت اشتغل

بالنسبة للقوانين عشان البيشتم الخ الخ الخ ... هيتم وضع القوانين اول ما اخلص جميع البجات الفى الجيم و اعمل الاعلانات من الأول

بالنسبة لل Effects أن شاء الله هنزل New Effects فى الاسلحة اليورو زى ما عملت للأتشينيزى

بالنسبة لــــ

اقتباس:
ال Pills الي بتشيل السموم بتشتغل 1 بس المفروض لو دوست عليها كتير ورا بعض تضرب كذا واحده مبتعملش كده ليه كده ال worlock + force هيقتل الكل
حكايت ال Pills ده اصلا بج فى جميع السيرفرات الخاصه عشان كده كان بيشتغل معاك فى اى سيرفر بس انا مصلحه هنا

بالنسبة لـــــ

اقتباس:
الاداة الي بتغير ال Skin و الي بتغير اللبس من male لي female و ال scroll damg و الي بتنزل ال Skill و ممكن تنزل اضعف بريميم بس تبقي غاليه علشان الناس تفرح ^_^
و الي Pet الي بيتركب و Pet التريد
فكره حلوه و ان شاء الله هتنزل فى الجيم مع الابديتات

بالنسبة لـــ

اقتباس:
و تشوفو SKill 125
ده بج من ضمن البجات الموجوده فى اللعبة و هيتشال

شــكــرا