قديم 30-03-2013, 03:00 PM   #1

Lury
عضو فضى

الصورة الرمزية Lury

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1531
• المشـــاركـات » 3,199
• الـدولـة » اخر الدنيا شمال
• الـهـوايـة » سيلك رود
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 2104
Lury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدود

Lury غير متواجد حالياً

3285  

افتراضي .•°« ازاي تاخد ftw بي 1 اميل او بسهوله »°•. ‏ ‏

هيتم وضع الصور قريبا

نخش في الموضوع ^_^ انا عمله علشان ناس كتير اتريقت عليه و شتمتني و قلتلي مستحيل و مش مستحيل و كل واحد عمل فيها العريف انا هقلكم الطريقة و انتو قلولي كان عندي حق ولا لا

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا هتعمل اكونتات كتير Wizz+ Cleirc و Worrior + Cleirc دول اهم حاجة

كل الي هتعملو هتطلعهم اخر لفل و تلبسهم اي حاجة

هنبدأ بي 1 اميل و ديه بتنجح في حالة اكيد يعني مش هتنجح و خلاص و ديه تجربتي

_تكون لابس لبس جامد يعني لو اعلي + في الجيم 20 انتا تبقي لابس +15 علي الاقل حاجة تكون قريبه و يكون State حلوه

_يفضل يكون انتا بس الي بتهجم مفيش جيلد تانيه تكون داخله هجوم معاك

كل الي هتعمله هتدخل 1 او 2 اميل او اكتر لو عرفت في الجيلد الي بتحمي ال FTW و هتروح هيدوك بارتي بعدها لو معرفتش تدمر البوابات اخفي البارتي و قول للي ماسك ال FTW افتح الباب دخلني ^_^ و خش و انتا مختفي

من جوه بقي هتعمل الاتي هتروح تضرب في التاور و هتخلي ال Cleric الي معاك يشتغل KeyPreeser يديك Full Heall فيه 5 بفات بيدو Heall للبارتي كلها طبعا شوف بقي لو كذا اميل بيديك Heall+Buff والله ما هتموت غير بعد ساعه

لو مش عاوز تموت خليك مختفي و خلي اميل من الي مع الجيلد الي بتحمي ينزل Follow Pet Dragon او Rock او اي Pet عملاق بحيث تلزقو في Tower و تقف تحته و بعدين تضرب كده مفيش حد هيعرف يعلم عليك اصلا و هتكسر ال Tower و انتا مغمض عنيك و هكذا لو مت تقدر تعمل Blck Ress و ديه بتزودلك الدم + الدفاع

طبعا بتفرق حسب ال D الي في السرفر يعني انتا لو سرفرك D13 Or +14 هتكسر بسرعه و هتخلص

لو دخل كذا جيلد بقي مش مشكله كده كده الجيلد بتاعك هيحمي اميلاتك الي هتصحيك و هتديك صحه و بالعكس هما هيسعدو في تكسير ال Tower و المهم متخدش ال FTW غير اخر 8 دقيقه

كده خلصت 1 اكونت لو افتكرت حاجة نستها هحطها و لو فيه حاجة انتو شيفنها ثغره في الموضوع قلولي و انا اقلكم الحل

و علي فكره الموضوع من اختراعي انا اول من عملتها الناس كانت بتخدل Spy علشان يعرف بس هما هيعملو ايه انا بقي
عدلت فيها و خليته Ress+Buff+Heall

و والله انا جربتها في لعبه و كسرت 2 Tower بتوع Bandit لي واحدي و في الاخر النت فصل و كان لسه باقي 30 دقيقه و كان في حوالي 20 واحد بيضربوني و مبمتش لاني مستخدم Scroll Def و ديه بتساعد جامد

الموضوع فيه فهم كتير و كلام اكتر بس مش عارف اشرحه و قلت لو حد شايف ان فيه مشكله يقلي

نيجي بقي لو انتا 1 PT مش هقلك جيلد او 40 واحد ^_^

هتعمل نفس الموضوع بس طبعا لما تضرب بي 8 اكونت و تديهم Buff و Ress هيوفر عليك انك ترجع و تيجي و ممكن تموت في الطريق و الكلام ده

الموضوع سهل الي مش فاهم حاجة يقلي و الي شايف ان فيه ثغره يقلي اعليها و انا هقله الحل

بذمتكم بقي ينفع تاخد FTW بي 1 اكونت ولا لا ؟

قول اه بدل ما أفلقك نصين

توقيع Lury :

التعديل الأخير تم بواسطة .sen(i)or. ; 03-04-2013 الساعة 04:33 PM

إعلانات google