قديم 15-07-2013, 03:04 AM   #3

Th3Slayer
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jul 2013
• رقـم العـضـويـة » 113104
• المشـــاركـات » 4
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 14
Th3Slayer صـاعـد

Th3Slayer غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abogad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هى الفكره حلوه

بس انت عندك مشكله ان المصريين كل واحد عايز يبقى هو الكبير

يعنى لما تيجى تعمل جيلد واحد هيقولك مانا عامل جيلد ماتيجوا انتوا فى الجيلد بتاعى

لو جيت تمسك ماستر واحد هيقولك اشمعنا انت الماستر فيها ايه لو بقيت انا الماستر

دى اول مشكله.

المشكله التانيه :

ان اكتر اللى بيلعبوا مش فى دماغهم اللى انت بتقول عليه دا

او بيفضلوا انهم يدخلوا جيلد مع ناس اجانب علشان المشاكل اللى المصريين بيعملوها فى اى سيرفر خاص

(زى مثلا السكام - الشتايم من عيل لسه عنده 10 سنين ويهزأك - الخروج من الجيلد بتاعك او اللى انت فيه لاتفه الاسبات فالبتالى تلاقى الجيلد بقه خرابه ) والصراحه انا عن نفسى مش بحب ادخل جيلد كله مصريين علشان الحاجات دى. الا اذا كانوا رجاله كبار سناً وفاهمين يعنى ايه سيلك رود ويعنى ايه صداقه فى اللعبه مش مجرد لعب عند الوحوش وخلاص :)

وانا اتمنى ان يكون فيه يونيون مصرى جامد فى الجيم ويبقى فيه منافسه بيت الجيلدات زى ايام international sro ايام ماكانت لسه جديده :)
كلامك صح 100 % بس احنا ان شاء الله هنتفق على حاجات معينه وهنحط قوانين والقوانين هتمشى ع الكل . ومفيش حاجه اسمها انا الكبير كلنا زى بعض وانا حتى مرضتش اعمل الجيلد عشان محدش ياخد الفكره دى . احنا عايزيت ناس مخها كبير وتعرف انها لعبه مش اكتر وزى مقولت كل واحد فينا هيبقى الماستر لمده معينه ومش هنختلف فيها ان شاء الله وياريت ع الاقل نقلد الاتراك ونفكنا من الشتايم وجو العيال ده ونحترم بعض واللى شايف انه يقدر ينضم لينا يقول