قديم 15-07-2013, 07:19 PM   #8

™MetaLHead™
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية ™MetaLHead™

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 30963
• المشـــاركـات » 8,307
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 3543
™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود

™MetaLHead™ غير متواجد حالياً

14927  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™MetaLHead™

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Starofseal عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يشرفنى اكون اول واحد يرد على الموضوغ
و الرايفت سيرفر موثر على i Sro
لان ناس كتير قوى سايت اللعبة
طيب تمامـ
بس مقولتش برده ناس كتيرة سابت الـ Private وراحت Isro ولا العكس؟
بما انك شايف حال الاتنين دلوقتى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _TheDevil_99 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا بقى شايف انو بياثر بالايجاب ^ ^
اقولك ليه
لان لما البرافيت سرفر بيعمل حاجات جديده و تشد اللاعبين بتلاقى جوى ماكس عملت ايفنتات احسن عشان تجيب لاعبين اكتر
و اظن ان فى الفتره الى فاتت جوى ماكس عملت شويه ايفنتات مافيش بعد كده ده كفايه ايفنت اللاكى بوكس االناس كلها بقت ff و الحياه بقت عنب :)
تمــامـ يا Devil ده نفس وجه نظرى على فكرة.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GeZzZ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عن تجربه هاقلك 100% isro افضل ومتزعلوش مني وتقبلوها بصدر رحم الي بيلعب بريفت سلفر ميعرفش حاجه عن العبه ومتعمقش فيها تقريبا دخل عرف العبه ولقي فيها صعوبات في الاول جولض وبوت وكمان مفيش حد يلفله وصل 50 وسابها وراح بريفت سلفر الي بيكون فيها افضل بكتيير مع ان الكينج في البريفت سلفر ميساويش حاجه
وفي حاجه تاني isro فيها تحديثات افضل بكتييير من البريفت الي نسختها قديييييمه جدا

اقلك عن تجربتي الشخصيه مع البريفت سلفر بصراحه زباله

1 التلفيل السريع دا عيب مش ميزه بيخلي كل الناس زي بعض مفيش اقضل
2 والناس الي بتقول ان البريفت مفهوش دفع فلوس واحسن من العاديه اقله لا isro الحجات الي بسلك فيها ترفيهيه ومساعده بس مش اساسيه معادا البروف استون وبعض حجات تانيه مش كتيير وممكن واحد بيشحن سيلك بالعبيط ويكون في واحد افضل منه مش بيشحن سيلك وبيستخدم دماغه مش جيبه
والبريفت سلفر الدفع فيها في البس يعني واحد افع لابس sun وانتا لا مشدافع لابس nova ادي يسيدي خد عاندك
3 السرعه الجباره في البريفت بتخلبك تزهق منها بسرعه برضوا وكمان مفهاش حاجه تسلي خالص يافرحتي انا بالتلفيل السريع وبعدها ملاقيش حاجه اعملها ولا افنتات جامده زي isro والله اقل افنت في isro برقبت البرفت كله ولا اي حاجه غير pvp و GM تعبان بينزل ينزله كام ينك ويستخبه والناس تجري ورا وخلاص
4 العبه مش تلفيل وبس المنافسه فس العبه هيه الي محلياها دا 111 ودا 120 ودا استف ليجند ودا راير وكمان البيع والشراء وانك تعمل جولض من مفيش وتفاصل هنا وتكسب وتخصر دي احلا حاجه زيها زي الحياه العاديه والافنتات الي ايها قصه
5 اما عن مشاكل البريفت سلفر وانها بتقفل وكده الكلام دا في السلفرات المصريه السلفر الي انا كنت بلعب في كان من المانيه بصوا يادوب كل 3 او 4 ايام يقفل ساعه واحده بس وكمان السلفر مليان
ومره وحده لعبت سلفر مصري كان هنا في المنتدا وكان PVE خد عاندك المشاكل الي كانت في وكل شويه قافل دا في مره قفل اسبوع هههههه واخر المطاف قفل خالص وعملوا سلفر جديد بردوا موجود ميتخيرش عن سابقه اصل انا بلعب مثلا ولما اجي اقعد علي العبه القيها قافل يركبني 100 عفريت وابقا عاوز اكسر الي قدامي
6 بخصوص الناس الي ممكن ترجه isro من البريفت سلفر دا احتمال ضعيف معادا الناس الي كان معاها اكونت كبير في سلكرود العالميه وسابتها وراحت البريفت ممكن دول يرجعوا زي حلاتي كده وكمان متنساش ان في ناس كتتتتتير اول لعبها في البريفت سلفر ومتعرفش العالميه افضل او لا
معاكـ حق فى كل اللى انت قلتله و خصوصا الجزء بتاع ان الـ Private ممل اكتير من Isro بعد اللى الناس شايفاه من الـ Private
بس الفكرة ان المصريين بيحبوا السهل وهو الـ Private
~_^

توقيع ™MetaLHead™ :

دخولـ الأدارة
08-12-2012

الاعتزالـ
06-02-2015