قديم 30-09-2008, 07:54 PM   #10

DiaBlo

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3112
• المشـــاركـات » 2,384
• الـدولـة » ██████████████
• الـهـوايـة » WaReZ , Strategy GaMeZ , Reading , Basketball , Hangin With Friends
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DiaBlo صـاعـد

DiaBlo غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fasterbad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بس 100% ديه لعبه جامده
بس للاسف انا مش بحب اعمل (دون لود)^^
تخيل بتنزل 1 جيجا من علي النت شوف انتا هتاخد كام يوم
ونفسي العبها بس للاسف
و تقبل مروري
لو انت 256 لوحدك تاخد 10 ساعات يا هشام ^^ و نورت الموضوع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mad_killer عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ايه الحلاوة دى شرح معلمين بجد و بجد انتا شوقتنى ليها أنا هلعبها وأقولك مع انى بطلت العب اونلاين (بس عارف لوطلعت وحشة هيبقى اخر يوم فى عمرك :d)
الله يخليك يا جميل و كابال لعبه جميله جدا جربها بس ;)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thehunterman عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مشكور و جارى التحميل انا عندى جابت 16% :p
هانت و تبقي 100% :d
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro0 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا
العفو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة <<<lord_fear>>> عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا لعبتها يا مان انا lvl 90 fb و انا بحبها موت بس مشكلتها صعوبتها بس ولاهى حلوا موت و العايز private server ليها يوءلى
هي صعبة بصراحة و الكويستات فيها ممتعة جدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark_grave عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
thanks
العفو