قديم 07-03-2014, 04:17 AM   #7

iMido
عضو متألق

الصورة الرمزية iMido

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 58256
• المشـــاركـات » 1,646
• الـدولـة » North Sinai
• الـهـوايـة » Writing code, Swimming, Flying
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 103
iMido جـيـدiMido جـيـد

iMido غير متواجد حالياً

444  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى iMido

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohsen857 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اهم حاجه يا معلم دلوئتي انك تركز في المذاكرة بتاعتك علشان تعدي وثانيا شكرا على الموضوع دا بس انت كدا كرهتني في السي شارب اللي بدرسها في الجامعه يا عم ليه كدا :D بس انا بعد ما عرفت في السي شارب بقيت افهم شوية في اللغات التانية فالاحسن اني افضل مركز فيها وبعد كدا ابقى اشوف حاجه تانية لو احتجتها
انت جبت من الاخر
ركز فيها و بعدين شوف غيرها لو تحب ,, بس سى شارب قويه و كويسه على فكره ممكن تستمر بيها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Midget1337 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ماهوا السبب اللي مخليني مركز معاها انها قريبة من الـ machine code .. أنا عاوز أتعمق في مجال الـ malware و الـ viruses و عاوز حاجة قريبة من الويندوز مش بتحتاج runtime عشان تشتغل زي الـ C# .NET .

غير انها أحسن لو عاوز تكتب فيها inline assembly و DLL files الخ..

دا اللي أنا فاهمه لحد دلوقتي
اتكل على الله و اتعلم assembly :D
كل لغات البرمجه بتعمل فيروسات و بعدين مبرمجين الفيروسات بيروحو النار D:

c++ native و بتدعم ال oop و low level language و حاجه فاجره من الاخر

اتكل على الله و اتعلمها بس نصيحه اول م تبدا تتعلم سى بلس بلس امسح ال ide بتاع c# و اى حاجه تخصها من على جهازك
علشان طول م انت بتتعلم هيجى فى دماغك الحجات الى انت بتعملها فى سى شارب و مش عارف تعملها فى سى بلس و هيجى فى دماغك انك تنفض ل سى بلس كتير و احتمال كبير تنفضلها فى الاخر ف امسح سى شارب علشان ميبقاش قدامك غير ال بلس بلس D: