عرض مشاركة واحدة
قديم 07-04-2014, 11:24 PM   #1

!MaGeD
عضو لامع



الصورة الرمزية !MaGeD


• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 57065
• المشـــاركـات » 1,051
• الـدولـة » *SueZ*<3
• الـهـوايـة » Starter stories
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 834
!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع!MaGeD صـانـع للابـداع

!MaGeD غير متواجد حالياً

757  



(9) قصة الجامعة مع حامد من تاليفي ^^



قصة جديدة


حامد عندوه عشرين سنة في تالتة كلية اداب وزنه كان 145 كيلو كل صحابه كانوه بيحبوه عشان دموه خفيف
وفي نفس الوقت كانوه بينصحوه يخس عشان صحته بس المشكلة مكنتش في كدة
حامد كان نفسوه يرتبط بي ببنت زي اي حد بس هو مكنش عندوه الثقة ان يروح يكلم اي بنت
عشان وزنه فكان كل اما بنت تكلمه قلبه يدق جامد ويحس انوه هيغمي عليه الخوف كان مسيطر عليه
والكسوف جايبه وراه....

المهم مدحت صاحب حامد قرر ياخدوه لدجال ساحر بمعني الكلمة
حامد ركب المكروباص مع مدحت وراحو الزقازيق
عشان يقابلوه المشعوذ
المشعوذ: اسم ايه
حامد: حااااامد
المشعوذ: ايه مشكلتك
حامد: نفسي البنات يحبوني
المشعوذ: بس كدة كتير
حامد: ليه
المشعوذ: مش شايف وزنك
حامد: اميل انا جايلك ليه
المشعوذ: طيب زي ما انت عايز.... طنت مطنت طنوط حامد شرب الزعبوط
حامد: حاسس بخنقة يا عم انت....
المشعوذ: قوم وروح بيتك يا شاطر
حامد: روح بيته راحوه يركبوه المكربوباص
حامد قعد في الكرسي الي قدام زي كل مرة عشان يياخدوه لوحده
ومدحت بيرجع ورا
المهم في بنت سابت المكروباص كله وقعدت جمب حامد
حامد اتكسف يتكلم نص كلمة
البنت : اسم ايه !
حامد : ايه ايه حامد
ومدحت : شغال ضحك ورا في الميكروباص
البنت: حامد انا بحبك اوي اوي
حامد: وانا وانا ونا مبحبش حد
البنت: بحب اوي اتجوزني بقا
حامد: مبحبش النوع ده
مدحت هيموت من الضحك ورا
المهم وصلوه بيتهم حامد ومدحت في القاهرة
وراح الكلية تاني يوم هو ومدحت
اول لما دخل لقي كل البنات متجمعين حواليه بنحبككككككك يا حااااااااامد

حامد جري علي المدرج في الكلية
البنات جريت وراه
واتخنقوه علي حامد عشان كل وحدة فيه نفسها تتجوزوه
المهم الدكتور دخل وقال ايه ده ايه اسكتوه
الطلاب حاضر يا دكتور...
المهم حامد مخدش في باله انوه قعد جمب بنت من غير ما ياخد باله
حامد : اسف اسف مخدتش بالي يا انسة
البنت: ولا يهمك راحت البنت مشيت ورحت مكان تاني
حامد استغرب قال مش فاهم كل البنات بيحبوني والبت ديه سايبني لوحدي
حامد قرر انوه يروح للبنت بكل شجاعة بعد المحاضرة
حامد : ممكن نتكلم دقيقة
البنت: نعم حضرتك ؟
حامد: ممكن نتعرف انا حامد
البنت : شايفها فيس بوك حضرتك ما علينا انا بسنت
حامد: ههههه بسنت ولا بقرش
بسنت: خود ياض شكلك ظريف
مسكتوه من قميصه وقالتله عارف لو اتريقت علي اسمي تاني هيحصلك ايه
حامد: ايه ايه :D
بسنت : هندهلك بسومي
حامد: يامي يامي اندهي بسومي وانا هكسروهوليك
بسنت : طيب ثانية واحدة
حامد واقف منشكح اوي اوي
فاجئة لقي *** بيجري وراه
بسنت من بعيد : عمالة تضحك
بسنت : بسومي كفاية كدة
المهم حامد قعد يضحك هو كمان ومش مصدق نفسوه هو كمان عشان كان بيحسب بسومي ده شخص مرتبطة بيه بسنت
المهم حامد غاب عن الكلية اسبوع خصواصا بعد الي حصل ده كله
وراح الكلية وزي كل مرة كل البنات جريت وراه وبنحبك يا حااااااامد
بس حامد اضايق جدا خصوصا ان هو خلاص لقي البنت الي هيصرحها بحبه
حامد لقي بسنت بالصدفة قعدة لوحدها راح جري عليها بكل سرعة
بسنت : انت تاني ؟
حامد : ايوة انا تاني بسنت انا بحبك ..
بسنت: وانا مش بحب التخان
حامد: قعد يعيط وراح سافر تاني يوم الزقازيق لوحدوه وراح للمشعوذ
قاله انت فعلا خليت كل البنات يحبوني بس البنت الي بحبها مش بتحبني
المشعوذ : انت عايز ايه !
حامد :رجعني زي ما كونت يا حضرت
المشعوذ زي ما انت عايز
حامد راح تاني يوم الكلية مفيش ولا بنت عبرته
لقي حد بيخبط علي كتفه من ورا بيشوف مين
لقي بسنتتتت !!

بسنت : انا اسفة علي قولتهولك امبارح بجد انا اسفة
حامد : ولا يهمك يا بسنت
وقعدوه يتكلموه مع بعض ساعتين من غير ما يحسوه
ومشي حامد شوية
راح البيت لقي طلب صداقة من بسنت علي الفيسبوك
وهي البنت وحيدة عندوه
بسنت بعتيتلوه صورة كدا فيها قلب وعريس وعروسة
حامد مش مصدق نفسة طار من الفرحة
افهم من كدة انتي بتحبيني ؟
بسنت ايوة بحبك ونفسي تبقي جوزي حبيبي
حامد راح لبس وجري علي المشعوذ
وقالوه انا مش قلتلك تلغي السحر
المشعوذ: يابني امشي من هنا متوجعش دماغي قولتلك لغيته
قالوه اميل ليه فيه بنت بتحبني
المشعوذ ! اصلا السحر كان بيخلي الي مش بيحبك يحبك
والي بيحبك ميحبكش
بس انا دلوقتي لغيته متخفش
حامد دلوقتي عرف ليه بسنت جاتله واعتزرتله
ده دليل انها كانت بتحبه من زمااااااااان
راح جري لبيته
وراح الكلية تاني يوم قابلها
وقبل ما الدكتور يدخل مسك الميكرفون وبصوت عالي
انا بحبك يا بسنتتتتتتتتتتت
بسنت نزلت تحت وقالتوه وانا كمان يا دودي
كل المدرج قعد يسكلف ومش مصدقين ان حامد بقا مش بيكسف


وخلصت الحكاية





توقيع !MaGeD :

التعديل الأخير تم بواسطة !MaGeD ; 07-04-2014 الساعة 11:27 PM

رد مع اقتباس
إعلانات google