قديم 20-09-2014, 03:31 PM   #12

Dev. iLegend
عضو لامع

الصورة الرمزية Dev. iLegend

• الانـتـسـاب » Jul 2013
• رقـم العـضـويـة » 112689
• المشـــاركـات » 1,051
• الـدولـة » Egypt - Tanta
• الـهـوايـة » always try for a best features
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 36
Dev. iLegend صـاعـد

Dev. iLegend غير متواجد حالياً

1438  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Dev. iLegend إرسال رسالة عبر Skype إلى Dev. iLegend

بص يا أستاذ Miss Angel
أولا وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
بص يا معلم انا بقبل اي حاجة تتقال ختي لو انتقاد لأن دا بيفيدني حتي لو كانت معلومة عارفها .. نبدأ بموضوع كوين سرو دا الأول كفكرة اخدتها من كوين انها تكون سكرولاية واحدة لكن والله ولا ايكون ولا لاين واحد واخده من كوين سرو دا للعلم يعني انا عامل سكرولات أفرس من دي 100 مرة واعملك اي سكرول لأنها كلها أكواد اللب بتظبط الاستات بتاعت الاسكرول والحمد لله وصلت لمعظم الاكواد دي وعارف كل واحدة بتاعت ايه تمام ويا سيدي خد الاسكيل اففيكت بتاعي وقارنه بكوين سرو ! انا عامل الاسكرول دي مش سيلك سكرول انا عاملها علي etc سكرول وعلي فكرة انا لو ناقلها من كوين سرو اقسم بالله لكنت قولت في الموضوع المصدر زي الأيكون كدا ..
وموضوع بقا ان الكلام دا كله وهمي ! انا مش معاك في الحته دي .. اقولك انا بقا ليه الاسكرولات اللي بيبقا ليها سكيلس بأكواد مش بتحتاج بروسيدر بدليل يا سيدي اعمل سكرول وخليها 1000 str مثلا وادخل بعد متظبتها من غير بروسيدر ع الجيم واتسخدمها لو كلامك دا صح يبقا الـ HP مش هيزيد 1 حتى لكن الـ HP بيزيد بالنسبة اللي انت محددها تمام وكذلك الـ Maximum HP , MP وكذلك الـ Damage , attack , block rates وكذلك الـ Luck rate بص يا سيدي هقولك حاجة تانية أحسن جرب تعمل سكرول بـ Speed 600% ++ وادخل شوف في الجيم ! جرب تعمل سكرول بـ Luck 100% وجرب ادخل شوف الألكيمي ! انا مش بقولك الكلام دا عشان ادافع عن الاسكرول اللي منزلها ! الاسكرول اللي نازلة دي كل حاجة فيها شغالة مش وهمية ولا حاجة ! لكن انا بالفعل مجرب الكلام اللي قولتهولك دا كله ومتأكد 100% ان الاسكرول اللي ليها refskill بأكواد في الباراميتيرات مش بتحتاج انك تعملها بروسيدر .. وابقا أسأل انت في الكلام اللي انا قولته دا .. أو الأحسن انك تجرب بنفسك عشان تتأكد.
شكراً علي مرورك