قديم 03-10-2014, 12:54 AM   #47

DeathRoad
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Aug 2014
• رقـم العـضـويـة » 118610
• المشـــاركـات » 144
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
DeathRoad صـاعـد

DeathRoad غير متواجد حالياً

215  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Acora عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اصل سمحني حرام تبقي عامل جيم و تعبان فيها و بعدين محدش يلعبها بسبب الى بيلعبو فيها ناس مش محترمين .. معلش والله مقصدي انت .. حراااااااام بجد و حرام لما تكون مفتوحة من شهرين او شهر و لسه مفهاش الا 17 واحد بيفتحو و نصهم afk

بجد بجد حراااااااااااااام الجيم لو فيها system ماشية عليه يكون كويس انسي .. بتبقي جيم مشكلة .. مش اخش القي واحد هو و الجي ام واحد مسك اسلحة مش فى الجيم و حجات غريبه و سرعته 800% مينفاعش عايز تشغل الجيم اسمع كلامي و اعمل الايفنت بحجات معقوله و خالى الناس متهبلش فى البلاص يعنى ميبقاش واحد طلع عينه فى الجيم و ماسك d13 + 8 و التاني ماسك d14 +22 مينفعش كل الى هيخش هيقولك احنا مش هنيجي حاجة جنبيهم و كده كده ملناش PVP فا شوف الموضوع ده و حله و هتلاقي الجيم انشاء الله جابت ناس كتير من سيرتها بس انا ايام الجيم بتاعى كان الواحد يبقي معاه Stone of King Luck , و تبقي 20% و رغم ذالك اخره فى البلاص +14..
فاكدة اى حد بيخش جديد هيشوف كدة هيقولك ديgame للــ GM و اصحابة بس >> انا اقعد اعمل ايه .. مستني الرد

تمام أنا عارف اني مش هعرف اشيل كلو لوحدي و انشاالله الدنيا هتزبط و صدقني ال- events reward بتعها حالٍ فوق المعقول عشان اساعد الناس و ال Alchemy مش صعب قوي حالٍ ال donate بيجب +20 ف حين إن فيه ناس أصلن عملة مع نفسها +15~16
و في ناس جيبة Full 14D Grade B set من ال- Trades بس و يزبطوها بنفسهم ,, و و بعدين أنا مش فاهم حضرتك بتتعتزر على إيه !! في حين المفروض إن أنا الأعتذرلك على الموقف الحصلت معك من بعض الناس عندي بس والله مش في إدي اني أفضل مرأب كل واحد 24/7 عشان كدا أنا التق لو معك صورة ياريت تدهلي و أنا هادلو بان و عشان كدا بردو هيكون فيه 2~3 GA قريب