قديم 03-10-2014, 02:36 AM   #49

DeathRoad
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Aug 2014
• رقـم العـضـويـة » 118610
• المشـــاركـات » 144
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
DeathRoad صـاعـد

DeathRoad غير متواجد حالياً

215  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DeathRoad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تمام أنا عارف اني مش هعرف اشيل كلو لوحدي و انشاالله الدنيا هتزبط و صدقني ال- events reward بتعها حالٍ فوق المعقول عشان اساعد الناس و ال Alchemy مش صعب قوي حالٍ ال donate بيجب +20 ف حين إن فيه ناس أصلن عملة مع نفسها +15~16
و في ناس جيبة Full 14D Grade B set من ال- Trades بس و يزبطوها بنفسهم ,, و و بعدين أنا مش فاهم حضرتك بتتعتزر على إيه !! في حين المفروض إن أنا الأعتذرلك على الموقف الحصلت معك من بعض الناس عندي بس والله مش في إدي اني أفضل مرأب كل واحد 24/7 عشان كدا أنا التق لو معك صورة ياريت تدهلي و أنا هادلو بان و عشان كدا بردو هيكون فيه 2~3 GA قريب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Acora عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
زاى الفل ابداء بقي تبصلها من نحية انك عايز تعدل الجيم مش من نحية انها مش فرقه معاك و انا على فكرة نزلت الجيم بتاعتك تانى و قولت للناس انك برنس و هتظبتها

حضرتك و كل المعك تنور و على راسنا من فوق و انشالله نكون عند حسن ظنك وأي حاجة أنا فل خدمة