قديم 23-04-2015, 08:21 PM   #1

Lury
عضو فضى

الصورة الرمزية Lury

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1531
• المشـــاركـات » 3,199
• الـدولـة » اخر الدنيا شمال
• الـهـوايـة » سيلك رود
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 2104
Lury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدودLury مميز بلا حدود

Lury غير متواجد حالياً

3285  

افتراضي CInema 4D مشكله في انترو

الانترو ده انا منزله من النت و من علي كذا موقع و اول مره فتحته خالص كان من C4D R16.038 Demo ة اشتغل عادي بس عشان كان ديمو مكنش بيعمل ريندر

و لما نزلت النسخه الكامله و عملتلها كل الابديدات جيت اشغل الملفين تاني لقيت كل واحد فيه مشكله قمت مشغلهم علي الديمو لقيت نفس المشكله موجوده

واحد اللون و الاضاءه و كل حاجة راحت منه ومتبقاش غير الاسم و التاني الخلفيه بتاعته مش بتظهر مش عارف ليه و ديه الصور

علي فكره الاتنين انترو مختلفين و من مواقع مختلفه فا عاوز اعرف المشكله فين لاني جربت كل حاجة علما بي اني مليش في C4D انا كل الي كان عليه اعمله اغير الاسم و احطه في الافتر افكت و اطلع الانترو جاهزه

[IMG]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ][/IMG]
المفروض الاسم يبقي ملون و حواليه اضائه خفيفه فقط ملوش خلفيه او اي حاجة
[IMG]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ][/IMG]

ده الخلفيه مش باينه المفروض يبقي زي الي في الصورة ديه

توقيع Lury :

إعلانات google