قديم 14-02-2017, 03:12 AM   #49

.a7la-smile.

Silkroad4Arab

الصورة الرمزية .a7la-smile.

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Apr 2011
• رقـم العـضـويـة » 86154
• المشـــاركـات » 20,076
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » Social Media
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 5258
.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود.a7la-smile. مميز بلا حدود

.a7la-smile. غير متواجد حالياً

50014  

اوسمتي

افتراضي رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 15/1/2017

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !_Omar Mohamed_! عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
و عندك هنا طلب اشراف علي الديني و بعيد
مقبول يا عمر
جارى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedandtota عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو مسموح ليا الاشراف على الاقسام دى فانا عاوز اشرف عليها لو مفيش حد مشرف عليها:القسم الرياضى-قسم الاسئلة والاستفسارات حول لعبة سيلك رود-القسم التعليمى-القسم الاخبارى
الاسم:احمد محمد
السن وتاريخ الميلاد:25/3/2002 السن:16 سنة
القسم الراغب فى الاشراف علية:القسم الرياضى وقسم الاسئلة والاستفسارات حول لعبة سيلك رود والقسم التعليمى او القسم الاخبارى

الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم:والدى كان بيلعب سيلك رود و انا كنت بتعلم منه لحد مفهمت كل حاجة عن اللعبة وعندى خبرة كبيرة فى كل العاب الاون لاين
مش عامل ايميل فيس بوك باسمى علشان عملى مشاكل وكدة بس ممكن نتواصل على الاميل دة خاص بوالدى
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

مرفوض
عدم نشاط فى القسم المرغوب الترشح الية ..

توقيع .a7la-smile. :

التعديل الأخير تم بواسطة .a7la-smile. ; 14-02-2017 الساعة 03:22 AM