قديم 13-06-2019, 06:08 PM   #12

DraCula1337
عضو مجتهد

الصورة الرمزية DraCula1337

• الانـتـسـاب » Jul 2017
• رقـم العـضـويـة » 133182
• المشـــاركـات » 164
• الـدولـة » https://t.me/pump_upp
• الـهـوايـة » Editor vSro
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
DraCula1337 صـاعـد

DraCula1337 غير متواجد حالياً

312  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى DraCula1337 إرسال رسالة عبر AIM إلى DraCula1337 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى DraCula1337

(24) رد: اهم المعلومات عن سيرفر PureSRO

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GMKotsh عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
للاسف مش دايما بتكون نظرة البلاير صح بمعنى انت فشلت فى البلس فتقول ان البلس صعب وفى ناس تانية بترفع بالكذا سلاح ماكس واللى بيرفع سيت واكسسورى
وموضوع الفوت انت تقدر تجيب 150 بوينت من المواقع الموجودة فى خلال اليوم الواحد يعنى 300 فى يومين يعنى تقدر تعمل تجمع 50 ارينا و 200 بيور سيلك فى يومين
النيو بلاير محتاج ايه غير براميم وديفيل وشوية جلوبال على ريفيرس يعنى فوت اسبوع تقريبا يعمل كل ده محتاج ايه انما لو كل يومين الف بيور سيلك متخيل التضخم اللى هيحصل ؟!
حوار التريد مش من المفروض ان احنا نعمل حاجة زى كدا هيبقى فى ظلم للثيف اللعبة قايمة على فكرة المساعدة من البلاير لبعض يعنى انت تريد تشوف واحد هانتر يطلع معاك وتعمل صداقات علشان تساعدك فى التريد مش الجي ام هو اللى يساعدك
بالعكس يعنى انت مش عايز تزليم الثيف فا تزلم التريده صح صح طب ما الفوت كان الف سيلك كل يومين ومكنش فى تضخم ولا حاجة بردك كنا بنحتاج p.s طب لو هيحصل تضخم اعمل الفوت زاى تانى تعديل كل 5 تيام الف بيور سيلك يباشا ساعد فى السيستم و انا مش فشلت بى البلاص ما احنا بيكون معانا رانك و بفت لكى و البرميم و افطار الكى ومفيش حاجة تانى حاجة انت قصدق البيور سلك غلى مش رخص بقى بى 800 بى بدل 600ب و الزيرك كان بى 10 بى دلوقتى بى 6 بى و محدش عايز يشترى ما انت لازم لازم تعمل عدل ليه تساعد فى التريده لا ترجع سيستم الفووت كل 5 تيام الف بيور سيلك لازم تساهم ما انت مش بلير انت لو بلير هتعرف ان اللى مش بيشحن بيجى عليه

توقيع DraCula1337 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]