قديم 23-07-2019, 09:26 AM   #37

aladdinali
عضو فعال

الصورة الرمزية aladdinali

• الانـتـسـاب » Aug 2018
• رقـم العـضـويـة » 136696
• المشـــاركـات » 229
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » football
• اسـم الـسـيـرفـر » Lepus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
aladdinali صـاعـد

aladdinali غير متواجد حالياً

2315  

افتراضي رد: حصريآ شرح الاس بوت بعد اخر تحديث لة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ma7moudSempa عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Info: Trying to disable DEP now. If client doesn't start, please exclude "sro_client.exe" from DEP manually!
* Info: Disabling X-Trap now.
* Error: Cannot disable X-Trap.
الرساله دى بتجيلى فى البوت والكلينت بيفتح بس بيجيله DC أول مايدخل عاوز حل بسرعه
أعتقد أنك نسيت تضع علامة صح علي
Enable Clientless
and
Enable Multiclient and Optional Clientless Via local server (DEFAULT)
ودية هتلقيها في Multiclient/Clientless settings
لو انت مظبطهم علي كدة جرب تفقل الأنتي فيرس لآني فية خاصية
SbotCL_Tray بتشتغل قبل الكلينت
ودية فيها فيرس بس مش مضر
جرب وان شاء الله هيشتغل معاك
وأسف علي التأخير في الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wardany67 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا منقطع عن الجام من مده . هو لازم اشحنه علشان البان و لا بقى من غير شحن
أكيد لزم تشحن لآني مفيش أس بوت هيشتغل معاك غير الاس بوت الرسمي

وأسف علي التأخير في الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7med.me7rez عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا عامل كل حاجة مظبوط والبوت كل شوية ياخد ديسكونكت غيرت الويندوز ونزلت اللعبة من جديد والبوت كذلك وبردو كل وية ديسكونكت مع العلم النت عندى خط سرعة 5 ميجا وكانت اللعبة شغالة كويس ياريت تتتواصل معايا
أعمل الي قلت لك علية وان شاء الله المشكلة عندك هتتحل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katkota عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا ليك بس ممكن توضيح اكتر للنقطة دي Limit all bot instances to max[ 2 ]concurrent game logins ؟؟يعني هتعمل ايه بظبط؟؟
دية خاصية لو انت فاتح أكتر من اكونت وجلهم دي سي مرة واحدة يبداء يشغل 2 اكونت مع بعض غير كدة اكونت واحد بس الي هيشتغل
وأسف علي التأخير في الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة is3tres عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا شباب انا شغال فارم في الاونج الاكونت بيرجع المدينه لوحدة

راجعت كل الاعدادات مش عارف اوصل للسبب ( شغال attack harb )

أولآ الفرم أتلاغه في سيلكرود يعني لو عديت لفل مستحيل انك ترجع تاني للفل الي قبلة علي سبيل المثال انك لفل 15 وحبيت ترجع لفل 14 استحالة انك ترجعلة هتقف علي لفل 15 زاي منتا .... جرب تروح مكان تاني وخالي معاك رسائل عودة وجرب شوف الاكونت هيرجع تاني لوحدة ولا لا ....وان شاء الله هتلقيني متواجد لو فية اي مشكلة ......
وأسف علي التأخير في الرد

توقيع aladdinali :
قال رسول الله صلي الله علية وسلم (أفعل كما شئت يابن أدم كما تدين تدان) صدق رسول الله صلي الله علية وسلم
.