قديم 26-10-2019, 04:17 PM   #4

kamakl82
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Dec 2008
• رقـم العـضـويـة » 45308
• المشـــاركـات » 33
• الـدولـة » https://t.me/pump_upp
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
kamakl82 صـاعـد

kamakl82 غير متواجد حالياً

68  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى kamakl82 إرسال رسالة عبر AIM إلى kamakl82 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى kamakl82

افتراضي رد: New global custom pet design | King Hours l Coin¥ 3D Designer

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loveman777 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
سؤال لو سمحت حضرتك رفعت الحصان وحنا متشكرين جدا
بس اعمل حساب الناس الي معندهاش الخبره الكافيه
دلوقتي سطور skil افكت انا اضفها فين في skilseffect بظبط انا محتار ومش عارف اضفهم فين فيها يارت ترفع ملف مسرات جوا السكل افكت عشان كلو يستفيد وجزاك الله خير

هو انا كنت عاملها فى الجيم عندى الحصان بيبدا من 120

اول حاجه عشسان الافكت يشتغل معاك هتروح هنا _RefObjCommon وهتحدد الليفل بتاع الحصان هتحدد الليفل اللى انت عايزه هنا فى المكان ده ReqLevel1

skilseffect

اول حاجه هتعمل بحث على الاسم ده:COS_T_HORSE1 وهتاخد اول سطرمن سكل الافكت اللى انا رافعهولك وتحطه تحتها
هى هتظهر عندك بالشكل ده كده

كود PHP:
COS_T_HORSE1    COS_T_HORSE    2.5    none    none    none    none    none    0,14,-3.6    hit_2_redblood    none    0    0 
هنعمل بحث على Apis: EFFECT_AM_MOB_SD_APIS وهناخد تانى سطر نحطه تحته
كود PHP:
1    ى•„ي”¼ىٹ¤ ىœ*ى§€ ى‌´يژ™يٹ¸    EFFECT_AM_MOB_SD_APIS    0    FALSE    0    DEFAULT    none    none    none    none    none    none    none    none    0    0,0,0,0    ONE    none    none    none    none    none    none    none    0    1 
وهنعمل بحث على نفس الاسم :EFFECT_AM_MOB_SD_APIS وهنا هنحط تالت سطر تحته
كود PHP:
ى•„ي”¼ىٹ¤ ىœ*ى§€ ى‌´يژ™يٹ¸_1    EFFECT_AM_MOB_SD_APIS    ACT_L    0    FALSE    NOR|CRI|HWAN    MOB_BASE    0    0    0    0    1    0,0    AT_LOOP    MOV_NONE,0,0,0    0,0,0    false,0,0,0,0,false    monster\Eu\skill\    skill_whitetiger_keep.efp    Bip01 L Hand    0,0,0    none    0,0,0    none    0    SCT_EFFECT_SCALE,2.0    none    none 
او تسيبك من الكلام ده كله وتاخدها بالصور

التعديل الأخير تم بواسطة kamakl82 ; 26-10-2019 الساعة 04:54 PM