قديم 14-05-2020, 08:16 PM   #1

Muayad
عضو جديد

الصورة الرمزية Muayad

• الانـتـسـاب » Jun 2019
• رقـم العـضـويـة » 141993
• المشـــاركـات » 8
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة » الفن
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Muayad صـاعـد

Muayad غير متواجد حالياً

37  

(1) سيلكرود لسه عايشه (مش هتصدق)

اهلا انا بقالي اكتر من 10 سنين ملعبتش اللعبه و قررت اني احملها تاني بسبب الحنين الي الماضي ;) فتحت اللعبه و جربت كذا سيرفير و لقيت ان السيرفيرز الاصليه بقي مكانها في امريكا و مش نشيط كل الناس بوت طول اليوم. بعد كده جربت السيرفيرز الجديده اللي JCPLANET عملتهم لقيتهم احسن من الاصليه بكتير بس تقريبا كل كام شهر بيعمله سيرفير جديد و فيه ناس كتير بتسيب القديم و تدخل الجديد و هكذا. بعد كده جربت سيرفير Palmyra اللي هو Silkroad R
لقيته حلو جدا نشيط و فيه ناس كتير و هو احسن سيرفير في اللعبه حاليا عشان كل السيرفير بتاعت Silkroad R كلها بقت في سيرفير واحد الل هو Palmyra فيه ناس كتير و بوت اقل من السيرفيرز التانيه و انا خدت صور كده عشان تشوفوها بردو داخل علي ال خمس صفح بارتي و الوقت كان متأخر كنت بلعب الفجر يعني لو في نص اليوم اكيد هيبقي الوضع احسن كتير و فيه فري تاكسي في اماكن كتير اوي (FREE TAXI) زي ال Ong,Penon,Wing, و غيرهم حجات تانيه عاليه فوق لفل 100 و فيه ناس كتير في المدن Stalls كتير كمان في اماكن مختلفه و Globals كتير في الشات و اتكلمت مع ناس كتير جوا اللعبه لقيتهم كويسين و بيساعدوا بعض و بيلعبوا كل اسبوع FTW (حرب الجيلد) في المدن و حجات تانيه كده و هي دلوقتي اسهل لكتير للناس الجديده عشان بتنزل معاك حجات كويسه و كل حاجه فري (FREE) لحد لفل عالي 80 تقريبا مش متأكد بظبط و بيجيلك اسلحه و لبس حلو Star,Moon,Sun و حجات تانيه كتير, انتوا رأيكم ايه و شايفين ايه؟ ممكن نديها فرصه تانيه و نرجع نلعب تاني ولا فاكس؟

الصور المرفقة

إعلانات google