قديم 05-01-2009, 01:04 AM   #1

WadCool
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية WadCool

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12818
• المشـــاركـات » 8,361
• الـدولـة » OCTOBER 6th
• الـهـوايـة » Graduate from Pharmacy Coleage
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 709
WadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداع

WadCool غير متواجد حالياً

2087  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى WadCool

لو عايز تكون نيوكر s/s جامد اتفضل هنا

بسم الله الرحمن الرحيم

موضوع كتر الكلام فيه انا نيوكر S / S اعمل ايه متهيقلي انا عارف نعمل ايه

احسن بيلد هو حاجه من 2 light / cold / blader

او fire / cold / blader لو خدنا بالنا في حاجتين منستغناش عنهم الكولد والبلاد بس في حاجتين بنغيرهم وهما الفاير واللايت

طبعا احنا عارفين ان اللايت مهم جدا عشان الماجيك اتاك ودي سكيل مهمه جدا عشان كده معطمنا

عاملين light 90 / cold 90 / Bicheon 90 ,30fire

ده عشان يعوض الفاير لازم بيلبس جارمنت او بروتكتور وملوش انه يلبس ارمور بس طبعا انا بفضل لو

لابس جارمنت

البيلد التاني بنعمله فاير وده لان الكاب اللي جاي لفل 100 هينزل سكيلات جديده للفاير وهتكون اقوي

من اللايت بس الكاب اللي جاي برده هيبقي الماجيك اتاك اللي في اللايت بدل ماهوا 18% الماكس

بتاعها هيبقي 30% وده هيكون جامد اوي

ممكن في حد شاف البيلد ده خصوصا الفتره اللي فاتت دي وهو انك تعمل

fire 90 / blade 90 / light 54 / cold 66 وده بيلبس ارمور عشان يعوض الكولد

لو بسينا للبيلد هنلاقيه جامد من حيث ان اللايت انا محتاج منه اسكيل الماجيك وده في لفل 54 بيكون

الماجيك اتاك 15% والماكس بتاعه بيكون في لفل 88 وبيكون 18% بنعوض فرق الماجيك بان ضربه

الفاير اقوي من ضربه اللايت ولو عايزين شوفوا الضربه لفل 90 وشوفوا الفاير لما نمكسه هتلاقي في

فرق 30% بين الضربتين لصالح الفاير

بس العيب اللي هنا هو انك هتخسر السنو الجديده ودي مهمه جدا بس الارمور بيعوضك السنو

بالفسيكال ديفنس اللي بيدهولك

كمان البيلد بتاعنا مش وحش انت لما بتلبس جارمنت الضربه بتزيد الماجيك اتاك بتاعها وكمان الجارمنت

بيديلك ماجيكال دامج وماجيكال ديفنس يعني بتضرب زي الفاير وبتدافع زيه المشكله الوحيده هيا الناس

ال STR دول هيبقي سهل جدا يجيبووك لو مش معاك سنو شيلد لان الفيسيكال ديفنس عندك ضعيف

كمان دي عندي لها حل انك تكون بلادر كويس اسكيلات البلاد بتحميك سواء سكيل الجرانت شيلد او

القلبات ال3 وده بيحميك بنسبه 60% والسنو بتحميك 54% شفت انت جامد ازاي :D انا شفت واحد لفله

87 وعرف يفضل واقف قدام واحد لفل 90 لغايه ما السنو خلص احمم

اتمني ماكنش نسيت حاجه انا موجود وتحت امركم لو في استفسار انشاء الله احاول اساعدكم وفيه

وبرده مش هنسي اشكرك يا angel2022 علي موضوعك المهم شرح البلادر
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] اتمني لو كملت علي الموضوع بتاعك اضافه النيوكر بلادر عشان انت عامل السترينس بلادر

توقيع WadCool :
--------------------

لآ مانع من وجُود مَن يكرهُني !!
فـهـ‘ـذه مُشكِلتَهُم , ولَيست مشكلتي !!!!!.

وليس عليّ أن أجتهد للحُصـول على .... حبهم
فـلســــتُ مُلزَم أنْ : أشكّل نفسي وفـــــــق أهواء النـاس...

إن أعجبتهم فهذا : طًبعي
وإن لم أعُجبــــــهم فـ كَثيــــــرةٌ هي : الجدران
وإن تَحدثوا عني ,أتمنى أن لآ يَسكتوا
فـَ.. كُل إنسانِ لهُ ذُنوب.

--------------------

التعديل الأخير تم بواسطة WadCool ; 15-01-2009 الساعة 04:00 PM

إعلانات google