قديم 21-02-2009, 11:47 PM   #1

ShehaB
عضو مميز

الصورة الرمزية ShehaB

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 17902
• المشـــاركـات » 692
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 216
ShehaB جـيـد جـداًShehaB جـيـد جـداًShehaB جـيـد جـداً

ShehaB غير متواجد حالياً

4544  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ShehaB

افتراضي اساليب الهاك المنتشره في هذه الايام ارجو التثبيت

بسم الله الرحمن الرحيم

انا النهارده احكلم علي اساليب الهاك المنتشره في هذه الايام ارجو التثبيت

1)هاك عبر التبديل اون لاين
و هذه الطريقه هي المنتشره الان و عبرا عن ان في اي حد يجي يكلمك علي الشات و يقولك انا عايز ابدل الاكونت بتاعي بالاكونت بتاعك و بعدان يجي يقولك انا ساكن بعيد و مينفعش اجيلك و الكلام ده و هو ممكن يكون ساكن معاك في نفس الشارع بس هو اكيد مش عايز يبدل و عايد ياخد الاكونت بتاعك و خلاص و بعدان يقولك (ينفع نبدل اونلاين؟) و طبعا هو حيكون عارض عليك اكونت لفل عالي فحتوافق و بعد كده يقولك يقولك انا لفل اعلا منك فا انت الاول هات الاول الايد و الباس و الاجابه او يقولك خود الايد و الباس و الاجابه و يقولك انن الاكونت في اي سيرفر من السيرفرت الزحمه جدا و بعدان يقولك يلا هات بتاعك و طبعا و ناس بتديلو الاكونت بتاعها و كده الاكونت راح و مستحيل يرجع تاني

3الهاك عبر الكي لوجر
هذه الطريقه هي منتشره ايضا انك تنزل برنامج لسيلك رود من موقع مجهول زي مثلا (رنامج يخلي اللفل اب اسرع) طبعا ده كلام ميدخولش العقل مكنش حد خلب ده البرنمج اول متفتحو و انت بتحاول تتدخل بيبعت الايد و الباس للهاكر و طبعا في برامج كتير غير البرنامج ده

3الهاك عبر الراسلاه الكذابه و ده اجدد طريقه
و ده بتبقي عبرا عن رسلا بتيجي علي الاميل و بيقولك انك كسبت 100 سيلك و طبعا برده كلام ميتصدقش و بعدان بيبقي سيبلك لينك جوا الرساله بيحولك لوقع شبه موقع joymax بظبط و يقولك دخل الايد و الباس و الاجابه علشان يبعتولك ال 100 سيلك و طبعا و مدخلهو كدا يبقي الاكونت ضاع للابد

ارجو ان انا اكون عملت موضوع كويس و مفيد و ارجو التثبيت لاني تعبت في الموضوع

و شكرا

إعلانات google