قديم 01-03-2009, 07:47 PM   #1

X_Killer_X
عضو فعال

الصورة الرمزية X_Killer_X

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 31218
• المشـــاركـات » 452
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
X_Killer_X صـاعـد

X_Killer_X غير متواجد حالياً

6  

افتراضي أجدع نــــاس علي سيرفر Venus مين ؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكم كلكم ياريت يكون كل بخير .. ده موضوع عشان كل واحد يرد فيه جميل اتعمل معاه لصاحب الجميل ده اعترافك بالجميل جزء كبير من رد الجميل .. السيرفر بتاعنا فيه ناس كتير جدعان اوي ووقفوا مع الواحد كتيير و من غير اي مقابل عن نفسي هذكر الناس ديه الي ساعدتني ووقفت جنبي من وقت ما بدأت العب في سيرفر venus .. وياريت كله يقول لينا مين هما اجدع ناس في السيرفر

1 - (I_SemSem_I-X_O2_X-KoroMBo ) وشهرته اسلام عماد صاحبي من واحنا لفل 6 و صديق عزيز خارج الجيم وداخل الجيم ياما وقف جنبي بصراحه علي سبيل المثال و ليس الحصر ( لما الاكونت القديم بتاعي اتسرق كان شايل حاجات عندي بحوالي 400 مليون و لا اتكلم معايا و لا قالي اني خدتهم ) و مواقف كتير تانيه هو عارفها و لحد دلوقتي جدع معايا

2- yee_i_am الدكتور اشرف البيلي راجل محترم جداا و من اكتر الناس الي بتساعد وبتحب كل المصريين الراجل ده دخلني جيلد EGYPT و انا لسه لفل 46 وده ساعدني كتييير اوي اني الفل كويس و اكون وسط مصريين و عرب جيلد EGYPT وياريت اكون عن حسن ظنه

3- _EGYPT_ الاستاذ حمدي الراجل ده من اجدع الناس الي علي السيرفر و مش محتاج شهادتي معطاء بلا حدود و عمره ما انتظر مقابل من حد و اعتز جدا اني اعرف شخصيه زي استاذ حمدي

4 - elbidwe رغم انه مش معروف علي السيرفر بس من اجدع الشخصيات الي ممكن تقابلها وقف جنبي كتير لما عرف ان الاكونت بتاعي حصل عيله هاك
5- DragonsKing او ديفيد وقف جنبي كتير من حيث الـ itesm وكل حاجه وكفايه ان حاجتي وحاجته واحده

الترتيب لا يقلل من اهيمة احدهم ده ترتيب للمواقف ليس اكثر و اكيد الناس ديه هي ديه اخلاقها في الحقيقه مش في الجيم وبس .. بالنسبه للاصحاب كل مصريين السيرفر و بعض الاتراك اصدقائي مش هذكر اسماء عشان محدش يزعل لو مكتبتوش .. [/CENTER]

توقيع X_Killer_X :
NighT_Killer
Lv 114 FF
Wizard/cleric
Server EOS

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة X_Killer_X ; 02-03-2009 الساعة 03:52 AM

إعلانات google