قديم 16-09-2015, 04:55 PM   #25

GeZzZ
عضو لامع

الصورة الرمزية GeZzZ

• الانـتـسـاب » Jul 2012
• رقـم العـضـويـة » 103403
• المشـــاركـات » 1,006
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 570
GeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـه

GeZzZ غير متواجد حالياً

1795  

افتراضي رد: سجل اقتراحك للبوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.nour عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ايو انا عارف ببقي ماشي وعامل لباقي البارتي تريس والقيهم فجاه بداو يضربو اي وحش يقبلهم انا عايز خانة انهم ميعملوش اتاك عير لما انا اعمل اتاك ويضربو نفس الوحش اللي انا بضرب فيه
بص التريس والاتاك موجودين لكن الي بتطلبه دا من قائمه المستحيلات
لية؟
لان البوت برنامج منعزل هايعرف ازاي الكركتر التاني بيضرب اي موب ؟ لارم يامه فل اتاك كل الموب يامه نو اتاك
لكن مع GeZzZ مفيش مستحيل خصوصا في phbot ههههههه
في حل لطلبك لكن مش زي مانتا طالب بالصبط لكن هادي 80%من طلبك
1 .خلي البوت يعمل كيس عادي يعني متعلمش علي نو كيس عسان يضرب نفس الموب عادي
2. خلي البوت يحمي البارتي يعني اي حد يحصله اتاك يضرب الموب الي بتضربه ويسيب اي موب نانيه الحلين دول هيخلو البارتي كله يضر في موب وحده الي هيه بتعمل اتاك علي الاكونت المتقم الي هيحصله اتاك اول واحد وعلم علي انو ميسبش الموب غير لمه تموت براحتك ممكن تعملها او لا كده لو قابلت يونك مثلاوهاحم الاكونت الرئيسي الكل هايهاحم اليونك
لكن بخصوص انو مش كل ميقابل موب يضربها حلها اعمل رنج قليل علي كد متقدر خليه 5 او 3 مثلا ولمه تحب تضرب موب معينه اقف فوقها بالضبط كده البارتي مهيضربش غير الموب الي انتا عاوزه وترحله تقف فوقه كانك بتحدد لكل البارتي موب واحد
لكن حوار البوت يعرف الاكونت التاني بيضرف في مين دا مستحيل
لو عجبتك الفكره ممكن اعملك شرح مصور عادي لكن ناو لظروف خاصه مش جنبي كمبيوتر انا فون

توقيع GeZzZ :