قديم 12-03-2014, 03:32 AM   #35

Zg_

الصورة الرمزية Zg_

• الانـتـسـاب » Sep 2013
• رقـم العـضـويـة » 114632
• المشـــاركـات » 850
• الـدولـة » في الجيز / هرم
• الـهـوايـة » لعب كوره في مركز شباب الجزيره
• اسـم الـسـيـرفـر » Merv
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 84
Zg_ جـيـد

Zg_ غير متواجد حالياً

3481  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Zg_ إرسال رسالة عبر Skype إلى Zg_

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة N0 L0VE عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا واحد من النا اللى زهقت من isro وراحت للسيرفر الخاص لحد ما زهقت من الخاص ومبفكرش ارجع isro
بسبب ان جوى ماكس ماشية بسياسة متحجرة شوية كل ايفنتاتهم ناشفة وشبه بعض لازم يخدو شوية افكار من السيرفرات الخاصة
علشان يقدرو يرجعو الناس ليهم
مثلا يرفعو النسب EXP&SP تكون 10x او 15
او يخلو النسب زى ماهى بس يعملو الاسلحة واللبس فى npc صن او مون من اول D1 لحد D10 علشان تقدر تروح تلفل نفسك
نظام الاسلحة السوس اللى هما عاملينه كل dgree مالوش عازة
هما مش بيقبلو اى افكار من الناس او اقتراحات حتى لو فى عدد ساب السيرفر الخاص ورجع isro هيزهق تانى وهيبطل ساعتها لعب خالص فيه اللى ميعرفش حد يساعدو وطبعا موضوع التاكسى مفروغ منه علشان النصب مش هروح اشحن جولد علشان اتلفل ويتنصب عليا كده مفيش حل غير انك تشترى اكونت فوق 100 علشان تقدر تلعب وتخش بارتيات الموضوع كبير انا عن نفسى بطلتها خالص عملت كل اللى انا عايزه

isro Sro R ده المتعه بتعت سيلكرود زمان

خلاص انا لو منك اروح اشحن 500جنيه ولا 1000جنيه في سيرفر خاص و يجي يقفل بعد شهر او 2 يا جداع ده انت بتكلم كلام زي السكر -_-
isro Sro r الاصل و الباقي تقليد اي سيرفر خاص = وحد نصاب بينصب علي الناس في شهر او 2 يعملوه ارشين حلوين زي وحد صحبنا فتح سيرفرات كتير بيجيب منه فلوس و يقفلها في شهرين و المغفلين الي بيشحنو كتيررر اووي

توقيع Zg_ :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Server: DarkWorldSro
Name:ZG
Build:WarriorClirck
##