قديم 30-12-2017, 01:15 AM   #1

Scrox
عضو لامع

الصورة الرمزية Scrox

• الانـتـسـاب » Apr 2017
• رقـم العـضـويـة » 132672
• المشـــاركـات » 1,355
• الـدولـة » GB
• الـهـوايـة » miMobXD
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 38
Scrox صـاعـد

Scrox غير متواجد حالياً

6143  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى Scrox إرسال رسالة عبر AIM إلى Scrox إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Scrox إرسال رسالة عبر Skype إلى Scrox

افتراضي Release Most of the old school interface

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا جايبلكم انهارده معظم الحاجات الي انا قدرت اعملها في ال Old school وطبعا في شخض اسمه Sector ساعدني كتير وعمل Tool عشان يشغل الحاجات دي علي طول وانا اخدت اذنه عشان انشرها هنا عشان الكل يستفاد و لو سالتو السبب هو ليه عمل كده هقولك لاني في فليتر تركي من غير ما نقول اسماء في تحدي مبنهم وهو بمجرد ما يخلص ال Old school interface كلها هنعملها Release هنا لكن لحد الان في 4 حاجات بس موجودين وتقريبا يعتبرو الحاجات الاساسيه

1- Old alchemy interface
2- Old login screen
3- Old exchange window
4- Old exp bar

هنشرح ازاي تستخدم البرنامج

اول حاجه في برنامج اسمه prj_ClientPatcher وده عشان تعدل علي ال SRO_CLIENT الي هو حططهولك تمام ؟

تاني حاجه بتاخد ال SRO_CLIENT وملفات ال Dll الي هو حططهالك وبعد كده تحطها في الفولدر بتاع الجيم بتاعك تمام احد كده ؟

تالت حاجه تروح حاطط برده البرنامج الي اسمه OldLib_Install في فوادر الجيم بتاعك وبعد كده تشغله وبعد كده تدوس كلمه Baslat.

طب هتقولي انا اصلا ال SRO_CLIENT بتاعي مربوط ب Dll تانيه هقولك بسيطه يا سيدي اعمل Inject واسئل جوجل وهو هيقولك ازاي و انا هبقي انزل شرح ازاي تعمل الكلام ده لو انت مش عارف

واخيرا تفتح الملف الي اسمه textuisystem الي في الفولدر عندك وتاخد اللينات الي فيه Copy وتحطها في ال textuisystem بتاعك

بس كده ومبروك عليك معظم حاجات ال Old School هتشتغل عندك

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] :

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

توقيع Scrox :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة ™ EgY_KhaN ™ ; 30-12-2017 الساعة 06:19 PM

إعلانات google