قديم 16-09-2009, 10:28 PM   #22

kajo
عضو مميز

الصورة الرمزية kajo

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 997
• المشـــاركـات » 953
• الـدولـة » in my empire
• الـهـوايـة » mycareer,zamlkawy mooot,bamot fe naruto , chess
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kajo صـاعـد

kajo غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى kajo

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Al.Qanas عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة .

انا دلوقتى عامل نفسى من وزارة القوى العامله او اللى وزارة البيئة
عالبم بتوع الاحصائيات والاستفتاءات والكلام الفاضى دة :D

دلوقتى انا اخدت بلوك والناس اكترها اخدوا بلوك .. تمام
بعض الناس مش اخدت بلوك ..
واجريت معاهم حوار

انتوا بتستخدموا بوت ! .. قالوا اه ^^ :D
طيب بتستخدموا لودر ! .. قالوا لاء ^^ :D

رجعت سئلت نفسى تانى
ليه هاكر " الاكونت التانى بتاعى " خد بلوك مع انه عمرة ما اشتغل بوت ^^
وليه قرصان " أكونت الفارم بتاعى " أخد بلوك بردو مع انه مش بيشتغل بوت .. لكن بعد اخر ابديت انا حاولت اشغل اللودر بطريقة ما وفعلا شغلته لكن مكنش بيجيب الشخصيات فقولت زيادة فى التأكيد اجرب الشخصية الفارم دى وروحت داخل لقيتها دخلت لكن مفيش شخصية :D .. بمعنى انى حاولت الدخول باللودر عن طريق الشخصية دى . :(

يعنى دلوقتى السبب الرئيسى متركز على موضوع اللودر
خصوصا انه كان غير شرعى كتير المرة دى بالذات .. :o
لان طبعا اللودر مشتغلش اخر اصدار قام كله اتبع الموضوع اللى بينزل ال Sro_cilent ويبدلها مع اللى موجودة علشان اللودر يشتغل وبالفغل اشتغل . :eek:

موضوع تبديل الكلينت دة تقريبا هو اللى غير شرعى بالمرة خصوصا ان الكلينت كان UNPacked .. ^^ :(

دلوقتى عايزين نأكد الموضوع دة علشان نعرف فعلا فين السبب .
كل اللى انا قولته فوق دة كان استنتاج بينى وبين نفسى وكل ما اسئل حد خد بلوك انت بتستخدم لودر كان بيقولى اه ..

دلوقتى عايزين اى حد خد بلوك يقولنا فعلا هو كان بيشغل لودر قبل الـ Inspection الأخير ولا لاء ؟؟
وهل ان فيه حد خد بلوك من غير ما يكون بيستخدم بوت اصلا ؟

كل شئ هينكشفن ويبان :D

فوتكم بعافية :p

طول ما انت بتغير الكلينت احمد ربنا انك مجلكش بلوك للاكونت للابد, انا اول ما نزلت السيرفر ده كنت نزلت من اول يوم وشحنت علي الاكونت سيلك Epin بس كنت بلعب بالt-bot كان الفتره دي عاملينله كراك والكراك ده بيشتغل مع كلينت معين مهما اللعبه تعمل ابديت انت تحط الكلينت ده هيشتغل معاك فضلت فتره بلعب بيه وكنت لفل 56 (الاكونت اسمه Mystic_girl)في الوقت اللي كان اعلي كاركترفي السيرفر لفل 68 في ده الوقت جالي بلوك بسبب تغيير الكلينت وكان وقتها ماستر الجيلد (Heros)اللي كانت وخده الFW جاله بلوك بنفس السبب وكان معاه بريميم بلاس عشان محدش يقول شحن السيلك والكلام ده ....

فانتو تخلوا بالكوا و اي حوار فيه تغيير كلينت ابعدوا عنه خالص, تاني حاجه انصحكوا انكوا متلعبوش بالبوت الفري وحصلت قبل كده لما الT-bot كان عامل فري كام يوم كده والناس جالها بلوك بسببه

وشكرا:)

توقيع kajo :

.when there is a True desire in your heart and that desire is strong.........then u finds real strength that even you didn't know that u had