الموضوع: شرح Sr_Proxy
قديم 13-11-2019, 02:05 PM   #3

محمد منتصر
عضو لامع

الصورة الرمزية محمد منتصر

• الانـتـسـاب » Dec 2010
• رقـم العـضـويـة » 77696
• المشـــاركـات » 1,132
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Private Server Erti-Sro
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 33
محمد منتصر صـاعـد

محمد منتصر غير متواجد حالياً

4022  

افتراضي رد: شرح Sr_Proxy

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kivo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
و ياريت مشرف القسم يجي يقولي ممنوع و يقفل الموضوع حتي من غير رد لصاحب الموضوع عشان احس اني جي اشحت و ديكتاتوريه و كده يعني لان مفيش حتي مساعده يعني الموضوع ينقل للمكان المناسب لا مفيش حاجات بتتحل مفيش مساعده ممنوع ممنوع ممنوع شكرا ليكم بس لازم يكون في تواصل اكتر من كده احنا مش عايشين في حرب ده احنا بنساعد بعض مش اكتر و اللي غلط تنقل الموضوع بتاعه و تكتبله يرجي قرائه القوانين لان الدستور اللي المشرفين ماشين عليه ده غلط و ديما نيجي و نقول الاجانب احسن مننا ليه هشان احنا عندنا حته التكبر ده واسعه شويه اسف لو كنت اتكلمت بطريقه غير متحضره لكن بجد انا غاضب جدا بسبب اللي بيحصل مش عارف تحل مشكلتي انقله و يسبه في المكان الصح يمكن حد يحللي مشكلتي مش تقول ممنوع و تقفله في ساعتها شكرا للتفاهم حضرااتكم و اسف مره تانيه علي طريقه الكلام و يرجي فهم اللي قولته مش اكتر بطريقه ايجابيه
حبيبي ده مش تكبر ولا غيره ولا فكرة مش عارف تجاوب او فكرة دستور غلط المشكلة وما فيها اني بحولك للقسم اللي الناس تفيدك فيه اكتر لان موضوعك لو فضل ف المكان ده مش هتستفاد او بقفلهولك عشان تعمل واحد غيره بأسم مشكلتك عشان لما حد ييجي مستقبلا عنده نفس مشكلتك يلاقيه بسهوله ونقدر نساعد الناس وده اعتقد الهدف اللي كلنا موجودين عشانه اننا نساعد بعض بس بنحاول بقي نبسط مووضوع التواصل ده ما بينا + بالنسبة لشرح SR_PROXY ده فلتر انا شخصيا مستخدمتهوش فمش هقدر افيدك فيه فعشان كدة ممكن مردش عليه مستني حد عنده خبره اكتر واستخدم الفلتر ده يفيدك اتمني تكون وصلتلك مغزي كلامي

توقيع محمد منتصر :

Edit By :- [GM]T0P