قديم 20-07-2017, 02:51 AM   #3

abdalla49
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6688
• المشـــاركـات » 89
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
abdalla49 صـاعـد

abdalla49 غير متواجد حالياً

157  

افتراضي رد: كيف الحصول على جواد فى الجيم Silkroad-R

احذر من الحرامى silkroad-r أو Fares4Gold
والله العظيم والله العظيم silkroad-r أو Fares4Gold المشرف ده حرامى (ودلوقت اتشال من الاشراف عشان هوا حرامى)
سرق منى الأكونت بتاعى ده
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
من جوا اللعبه وال id للكار ده هوا pudge378 ومش اول مره الحرامى ده يسرق اكونت من حد (واكتر من واحد قال عليه انه حرامى قبل كده والاداره نفسها عارفه ومع ذلك سايباه مشرف مش عارف ليه؟؟؟) واكبر دليل انى كنت معلق على الاكونت ده قبل كده وهوا مسح التعليق بتاعى ومسح كل تعليقاتى اللى علقتها عليه بس انا هستمر ولو شال حتى الحساب ده هعمل مليون غيره وهفضحه عشان هوا سارقنى فى 100 دولار وهقولكم بيسرق ازاى
الحرامى ده عنده اكونت باى بال ورابطه بفيزا دوليه زى فيزا (الديكسى باى شاريها من مصر عن طريق شركه كارد اكسبريس) وبيشوف الناس اللى بتبيع الاكونتات بتاعتها ويقولهم هشتريها وبيبعتلهم الفلوس بالدولار على الباى بال بتاعتهم
بعد كده بيستخدم خدمه فى الباى بال اسمها charge money back ودى خدمه معموله عشان لو حد اشترى بضاعه ومستلمهاش فبيقول انه مستلمتش البضاعه والباى بال بيرجعله فلوسه تانى بعد عشر ايام
والبايبال عشان يتاكد من كلامه بيبعتلى ويقولى هات الفاتوره اللى تثبت انى بعتله الحاجه وطبعا انا بايع جوا اللعبه ومفيش فاتوره فالباى بال بيرجعله فلوسه ومش كده وبس ده كمان بيقفل حسابى

وغير كده برده سارق الاكونت ده Terrodar9_NL
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
من صاحبه الاصلى ولو عايزين تتاكدو للى بيلعب (سيلك رود ار) ادخل السرفر الوحيد mycenae
واسالو اى حد لفل عالى عن الاكونت Terrodar9_NL هيقولكوا مسروق من صاحبه الاصلى
اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

التعديل الأخير تم بواسطة abdalla49 ; 14-08-2017 الساعة 02:33 PM