الموضوع: SbotControl
قديم 21-10-2015, 08:03 PM   #12

zizouu
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Apr 2015
• رقـم العـضـويـة » 121505
• المشـــاركـات » 43
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
zizouu صـاعـد

zizouu غير متواجد حالياً

80  

افتراضي رد: SbotControl

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hmd3a عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
SbotControl
السلام عليكم اهلا يا شباب
من فتره وانا كنت عاوز اعمل manager لل sbot بس كنت مشغول ومتردد اني هقدر اكمل ولا لاء
المهم من شهرين اشتغلت فيه وخلصت جزء كبير. انا شايف انه مرضي اني انزله وان شاء الله انتم تساعدوني عشان يبقي افضل و افضل
* البرنامج امن جدا عشان مابيطلبش اي معلومات مهمه عن الحسابات زي اسم المستخد و كلمة المرور وده طبعا بسبب النظام الجديد اللي عمله الsbot وانا موضحه تحت في الصوره

* المهم طريقة الشغل علي البرنامج بسيط زي اي manager في صفحه لاضافة الحسابات بتعتك علي اللعبه. وبعد كده دوس علي Start وهيبداء البرنامج في عملية الlogin

* صفحة Online Bots بتوضح
الحسابات اللي شغاله حاليا وفيها معلومات اعتقد انها كافيه انك تتابع كل الحسابات بطريقه سريعه و شامله بدون التنقل مابين كل حساب ودي صوره للصفحه

* يجي بعد كده صفحه Output
ودي صفحه بتوضح عملية الlogin و الDisconnect اللي بتحصل علي الحسابات كلها. ودي صوره للصفحه

* بعد كده صفحه Bot Log ودي صفحه فيها كل الرسايل اللي البوت بيكتبها تحت خالص و هي طبعا مجمعه من كل الحسابات وكل سطر مكتوب فيه اسم الحساب اللي اتاخد منه السطر. ودي صوره للصفحه

*صفحة Options حاليا مافيهاش حاجات كتير انا عامل زرار Start with windows علي اساس لو حبيت ان البرنامج يشتغل اول ما الويندوز يشتغل. وكمان حاطط شوية اشكال للبرنامج اتمني انها تعجبكم. ودي صوره للصفحه

* صفحة Hisyory انا ضايف الصفحه دي كامخزن لكل المعلومات اللي البرنامج جمعها علي مدار الوقت وبيسجلها في ملف جنب البرنامج خلي بالك ان ممكن الملف ده يكبر لدرجه كبيره لو حبيت تتخلص منه تبقي شيله وحط واحد جديد من هنا. ودي صوره للصفحه

* اخيرا صفحه Char Status
ودي مش ظاهره غير لما انت تفتحها ودي ممكن تفتحها عن طريق انك تدوس كليك يمين علي حساب شغال و تدوس علي Show Details ودي صفحه فيها تفاصيل كامله عن حساب واحد بس ممكن في المستقبل نضيف حجات هنا. ودي صوره ليها

* صفحة World Map
فيها خريطه بسيطه لسلكرود. تقدر تشوف كل الaccount مع بعض

*صفحة Adv Map
صفحا برده فيها خريطة لسلك رود بس تفصيليه اكتر
مصممة طبقا لتصميم عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وطبقا لطريقة حساب الاسقاط ل عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وتم تعديل ابعاد الخريطة لتتناسب مع طريقة الحساب و هي
(85.1 * 2) and (180 * 2)

* اخير تقدر تحمل البرنامج من الرابط اللي تحت هنا. وخلي بالك ماتنزلوش من اي حته تانيه انا مش مسئول عن اي مكان تاني
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

البرنامج اصداره: 1.0.0.8
يدعم بوت : Sbot2.0.18

لو سمحت يا ريت تنزل شرح مفصل بطريقه التشغيل لانه مش راضى يشتغل معايا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟