قديم 13-09-2013, 02:18 PM   #29

omarik0
عضو سوبر

الصورة الرمزية omarik0

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 67638
• المشـــاركـات » 2,480
• الـدولـة » .•°« Egypt »°•.
• الـهـوايـة » .•°« Silkroad4arab »°•.
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 1726
omarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزهomarik0 منفـرد بتميـزه

omarik0 غير متواجد حالياً

6490  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى omarik0

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovebutnocry عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم
يا جماعه لو سمحتم انا حملت اللعبه كامله واستنيت فوق 9 ساعات عشان تنزل والله ولما جيت افك الضغط كتب لي ان ملف ال media.pk2 وال map.pk2 وال data.pk2 فيهم مشاكل
وفتحت اللانشر لقيته بيعمل اب ديت قولت يمكن لو سيبته يخلص الاب ديت اللعبه تفتح
بس الاب ديت جه عند 24% ووقف قولت يمكن النت فصل او علق او حاجه وجربت لحد دلوقتي اكتر من 6 مرات بيجي عند 24% ويقف استنيت فوق نص ساعه عشان يزيد ل25% في كل مره ومفيش فايده ممكن حل لو سمحتم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovebutnocry عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا فضلت ارستر الجهاز والابديت كمل لحد 100% ولما جيت افتح جالي كده
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يعني قعدت فوق 9 ساعات مستني اللعبه تنزل وفي الاخر data.pk2 /media.pk2/map.pk2 مش شغالين لما باجي افك الضغط بيجي لي كده
ارجو الحل لاني زهقت كل الوقت ده وفي الاخر كده واذا كان الحل اني احمل ال3 ملفات دول ارجو رابط لتحميلهم يدعم الاستئناف
اقتباس:
يا جماعه انا اخدت ملف ال data و ال map من ملفات سرفر fun واللعبه اشتغلت معايا بس كل شويه تقفل لوحدها~ بلاقي الجهاز خرج جاب سطح المكتب اكني مكنتش فاتح لعبه اصلا
اولا يا ريت متكتبش كذا رد ورا بعض

حل مشكلتك حاول تمسح اللعبة و تفك الضغط من جديد

توقيع omarik0 :
ســــلــــمـــــيــــــة

[YOUTUBE]EGntSiZkjD0[/YOUTUBE]