قديم 30-09-2019, 07:52 AM   #32

GMKotsh

الصورة الرمزية GMKotsh

مـعـلـن Private SRO

• الانـتـسـاب » Jun 2019
• رقـم العـضـويـة » 142087
• المشـــاركـات » 44
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
GMKotsh صـاعـد

GMKotsh غير متواجد حالياً

125  

إرسال رسالة عبر Skype إلى GMKotsh

افتراضي رد: اهم المعلومات عن سيرفر PureSRO

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريحانا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندى سؤالين بس يا كوتش !!!1_ اية هيا الطريقة الصح لرفع البلس؟ 2_انا عندى فى الفوت 4 مواقع بس من كل دة هما اللى بيشتغلوا عندى بالعافية و للعلم انا النت اللى عندى وصلة من سايبر عشان فى تعديل فى بوكس النت عندى فى المنطقة لو هى دى المشكلة احلها اذاى عشان مواقع الفوت عندى تشتغل بسهولة ؟ الجيم بتاعك جميل جدا و السيسنم كويس جدا ارجو الرد و شكرا

علشان ترفع بلس دي ليها عوامل كتير واهمها "براميم / افاتار عليه لاك / كويست / استون من NPC " فى حاجات كتير بتعملها لازم يكون عندك خلفية وتجرب على حاجة لو خسرتها متضركش بمعنى تجرب على حاجة زيادة معاك علشان متخسرش كل اللى معاك او اللى بتلعب بيه ... انما موضوع الفوت هما موقعين او 3 اللى مش شغالين بسبب سياسات جديدة عندهم انك مينفعش تفتح موقعهم داخل موقع خارجى احنا هنعمل نظام فوت جديد باذن الله

توقيع GMKotsh :

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

PureSRO | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Page | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Group | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]