حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END 14/6/2024

END 15/05/2024_9699

END_27/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/05/2024

END ID:101_17/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 9 تصويتات, المعدل 4.56. انواع عرض الموضوع
قديم 02-03-2011, 11:46 PM   #1

Dev.Myth
عضو فضى

الصورة الرمزية Dev.Myth

مشرف قسم CrossFire

• الانـتـسـاب » May 2010
• رقـم العـضـويـة » 70996
• المشـــاركـات » 3,556
• الـدولـة » مــصــر
• الـهـوايـة » Silkroad Service
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 17
Dev.Myth صـاعـد

Dev.Myth غير متواجد حالياً

616  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Dev.Myth إرسال رسالة عبر Skype إلى Dev.Myth

افتراضي √؟؟.؟» من فضلك أى طلب أو إستفسار إتفضل هنا «؟.؟؟√

بنائاً على الطلب ونظراً بأنه الموضوع القديم قد إمتلئ زياده عن اللزوم تم إغلآق الموضوع القديم ولو حبيت تبحث عن أى إستفسار قديم إتفضل ده رابط الموضوع القديم :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
أما بخصوص إنه تم تجديد الموضوع فهناك بعض الإضافات فى الموضوع ده وأهمها أزاى تصور أسكرين شوت وترفعها هنا تابع معايا:
بنفس الزرار اللى بتصور بيه فى سيلك رود بتصور بيه جهازك برضو ^^
وبعدين بتجيب من قايمة إبدأ All program وبعدين Accssory وبعدين paint اللى هوا برنامج الرسام ^^
وتدوس جواه بعد متاخد السكرين شوت ctrl+V هتلآقى الصوره ظهرت اودامك فى برنامج الرسام أحفظها فى المكان اللى إنتا عايزه وبعدين إرفعها فى أى موقع لرفع الصور وهات الرابط اللى هيظهرلك وحطه فى ردك أو فى الموضوع....
أما بالنسبه لطريقة رفع الصور فسهله جداً أدخل على الموضوع ده وإتبع الشرح :

بعد كده تجيب صورة مشكلتك وتعرضها وبإذن الله تلآقى ليها حل..

اعضاء قسم ZSZC الكرام :)

نظرا لكثرة المواضيع فى القسم عن الاستفسارات والمشاكل اللى بتحصل فى اللعبه انا عملت الموضوع دة عشان يبقى شامل لجميع الاستفسارات بخصوص اللعبه واى مشكـله

وكمان عشان نبقى عاملين حلول شامله وعارضين كل المشاكل

وان شاء الله نلاقيلها حل

ورجـاء عدم اضافه موضوع فى القسم بخوصوص المساعدة لمشكله فى الجيم .... الـخ

لو عندك اى مشكله حطها حنا واحنا ان شاء الله هنساعدكـ فى اسرع وقت ممكن :)

للمرة التانيه رجاءا عدم اضافه مواضيع للمساعدة خارج هذا القسم

حفاظا على القسم

تنبيه هام : اى موضوع بخصوص المساعدة خارج القسم سوف يتم حذفها فورا ;)

2- ارجو عدم الرد بكلمه شكـرا وموضوع جميل .... الـخ ;)

الموضوع سوف يتم متابعته عن طريق

مشرفين القسم

واللى عندة حل لاى شكوى مفيش مانع انه يقول الحل بتاعها فى الموضوع ...

تحيــاتــى ^^

توقيع Dev.Myth :

التعديل الأخير تم بواسطة Dev.Myth ; 03-03-2011 الساعة 12:01 AM

إعلانات google

قديم 03-03-2011, 12:09 AM   #2

*ElitePower*
عضو جديد

الصورة الرمزية *ElitePower*

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 82090
• المشـــاركـات » 22
• الـدولـة » 6October
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
*ElitePower* صـاعـد

*ElitePower* غير متواجد حالياً

أخر المساعدات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Menato عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اعرف اية نظام برنامج Process patcher دة مبيخلكش تجيجيلك كراش DB Bot ولا اية ولو مش بيجيب كراش يا ريت تجيبلى واحد نضيف وشكر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A_Anaconda_A عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياجماعة انا جالي كراش في الباسورد لما غيرته . انا غيرته ولما جيت اخوش على اللعبة قالي الباسورد غلط . وانا مش عارف اعمل ايه !

حد يساعدنييي ياجدعان ..
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdorony عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
جرب الباسورد القديم وقلي كدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Swarddragon عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يجماعة انا ناسى الباسورد ازاى ارجعو حل بليييييييز
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™GhosTHome™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بلآش ياحبى منصحكش بأى باتشات تنزل على الجهاز كفايه باتشات اللعبه وديه مضمونه :(

كده مفيش حل غير إنك تكلم الجى أم فى جلوبال ويارب يساعدك:(

لأ مفيش غير إنك تكلم الجى أم :(
تب ازاى اكلم الgm منغير جلوبل انا عايز جلوبل و خايف ادى حد فلوس عشان يكتبلى يتلع حرامى اعمل اه الحل يا رجالة

انا عندي مشكلة في البوت انا شغال بيه بالي اسبوعين ودلوقتي كل ما اجي اشتغل بيه واخش اكتب الميل وادوس انتر الاقي اللعبة طلعت لوحدهاا كل مرة علي كدا كل ما ادوس انتر اللعبة بتقفل مع العلم اني لو فتحتها من غيرو بتفتح عاددي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Swarddragon عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تب ازاى اكلم الgm منغير جلوبل انا عايز جلوبل و خايف ادى حد فلوس عشان يكتبلى يتلع حرامى اعمل اه الحل يا رجالة
الجى أم مبيتكلمش مع أى حد على الخاص ولآزم جلوبال أدخل على الموضوع ده علشان تعرف أزاى تحمى نفسك من السكامر:

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theleader عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندي مشكلة في البوت انا شغال بيه بالي اسبوعين ودلوقتي كل ما اجي اشتغل بيه واخش اكتب الميل وادوس انتر الاقي اللعبة طلعت لوحدهاا كل مرة علي كدا كل ما ادوس انتر اللعبة بتقفل مع العلم اني لو فتحتها من غيرو بتفتح عاددي
ديه مشكله فى البوت لما يكون السيرفر زحمه بيجيب كراش وللأسف ملهوش حل ولآزم نستحمل لحد مالأكونت يدخل :(
تحياتى:)

انا عايز حل غير انى اكلمو من الجلوبل بليييييييييييييييييز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swarddragon عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز حل غير انى اكلمو من الجلوبل بليييييييييييييييييز
مفيش يا باشا هو بى الجلوبل بس و كمان اشترى من واحد بيكتب للناس و بعدين دول 10مليون يا باشا و ربنا معاك

موضوع اكثر من رائع ........... انا عاوز اعرف ازاى احول الايتم من male الى female والعكس اتمنى الافادة شكرا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nine عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
موضوع اكثر من رائع ........... انا عاوز اعرف ازاى احول الايتم من male الى female والعكس اتمنى الافادة شكرا
بتغيره عن طريق حاجه بتشتريها بسيلك وبتكتب كده فى الشات
Wtb Char Skin وشوف اللى هيرد عليك وإسئله على سعرها علشان ديه بتختلف على حسب السيرفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™GhosTHome™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بتغيره عن طريق حاجه بتشتريها بسيلك وبتكتب كده فى الشات
Wtb Char Skin وشوف اللى هيرد عليك وإسئله على سعرها علشان ديه بتختلف على حسب السيرفر
لا انا مش عاوز اغير الشخصيه انا معايا Chest male عاوز اخليه female فهمتنى

يا جماعه دلوقتي انا اخت بلوك علشان الاسبام و الجم قلي ur account will be unban in 7 days يعني بعد 7 days الاكونت هايفتح تاني ولا ايه ارجو الردددددددددد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noname999 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعه دلوقتي انا اخت بلوك علشان الاسبام و الجم قلي ur account will be unban in 7 days يعني بعد 7 days الاكونت هايفتح تاني ولا ايه ارجو الردددددددددد
بإذن الله طالما محددلك الوقت يبقى هيفتح تانى إن شاء الله:)

ياشباب انا عايز اى حل ل الكراش بتاع الدى بوت فى اسرع وقت يارجالة

يا جماعة انا عايز أنزل pet attack ومشعارف أزاى؟

يا جماعة ازاي اخلي البوت يقرا mp we hp بتوعي علشان انا كنت سالت قبل كده علي حكاية انه لما بيلمل return scrool بيرجع الtown و يقول not enogh mp مع العلم اني بكون شاري كتيير MP
شكرا ارجووو الحلل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nine عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لا انا مش عاوز اغير الشخصيه انا معايا Chest male عاوز اخليه female فهمتنى
ميتفعش يا ريس لازم تكتب WTT CHEAST MALE FOR FEMALE مافيش اي iTEM ب السيلك او من غيره بتعمل كده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة I3laCk MaGiK عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياشباب انا عايز اى حل ل الكراش بتاع الدى بوت فى اسرع وقت يارجالة
لأ مفيش للأسف وكلنا مستحملينه كده:(
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة OmarloveEgypt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا عايز أنزل pet attack ومشعارف أزاى؟
دوس عليه كليك يمين !!!!! وإتأكد من الفل بتاعه :S
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momtaz009 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة ازاي اخلي البوت يقرا mp we hp بتوعي علشان انا كنت سالت قبل كده علي حكاية انه لما بيلمل return scrool بيرجع الtown و يقول not enogh mp مع العلم اني بكون شاري كتيير MP
شكرا ارجووو الحلل
سيبه يرجع المدينه وبعدين بعد ماتملآه HP&MP إركب حصان هتلآقيه ضرب رساله وبعدين روح Attack وعيش

هو ينفع chara lvl 60 msln ينزل petattack lvl 100 مسلن أو أعلى منه

L2 TB3N MKNSH 7D 3'ILIB KAN B2A KOL WA7ID 3NDO PET 3ALY Y5LIH Y3MLO TAXI

طب يا جماعة انا عايز ألعب بالauto select bot بس الGM كلمنى أبل كدة مرتين
ألعب بية عادى ولا ألعب ب chara تانى بس من نفس ال acc ولا أية

ألى u r on bot
dont bot or u will geet ban
دى أول مرة
التانية ألى
yup RedDevil and this chara too
أنا فهمت منه أنى هاخود block
والتالتة عشان ال spam
مع أنى ماعملتش spam
بس كدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momtaz009 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا ارجووو الحلل
انا وصلت للحل اخيرا و جربتها و نفعت
بوص اول لما يحصل كدا اعمل Stop لي البوت بعد كدا غير الmp او hp بعني لو انت عملو 50% اعملو 55 مش هتفرق
بعد كدة دوس Save و بعد كدا Start و عيش يا معلم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة OmarloveEgypt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Yes اة يا معلم ينفع بس دية Bug و بتتعمل في Cave بس انا مش عارف بتتعمل ازاي انا سالت و اول معرف هقولك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة X_A_N_D_E_R عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
L2 TB3N MKNSH 7D 3'ILIB KAN B2A KOL WA7ID 3NDO PET 3ALY Y5LIH Y3MLO TAXI
لالا في بج و ينفع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarloveegypt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب يا جماعة انا عايز ألعب بالauto select bot بس الgm كلمنى أبل كدة مرتين
الجي ام كلمك ازاي يعني مش فاهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarloveegypt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لأ مينفعش ولو عملتها والجى أم شافك هيديك بلوك علشان هتكون عامل بج:(

اقتباس:
روح كاف داون هانج بالشخصيه الصغيره والكبيره بعدين روح عند الحته اللا فيه صخره كبيره فى الحائط(Stone) بعدين افضل نزل و شيل الاتاك بيت لحد اما يجيلك D.c بعدين لما تدخل ادى الاتاك لى اللل الصغير ةاضرب روترن :)

اقتباس:
طب يا جماعة انا عايز ألعب بالauto select bot بس الgm كلمنى أبل كدة مرتين

ألى u r on bot
دى أول مرة
التانية ألى
yup reddevil and this chara too
والتالتة عشان ال spam
مع أنى ماعملتش spam
بس كدة
لأ متخافش خلى بالك إنتا وخلآص بعد كده :)

اقتباس:
ألى u r on bot
دى أول مرة
التانية ألى
yup RedDevil and this chara too
والتالتة عشان ال spam
مع أنى ماعملتش spam
بس كدة
iهههههههههههههههه الجي ام بيصيع عليك بوص لو في مرة قالك انت بوت رد علية علي طول و قولو لا انا مش بوت هو هيمشي و لو انت رديت علية متاخر هيقو انت بوت و بان و كدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1MEDO1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
iهههههههههههههههه الجي ام بيصيع عليك بوص لو في مرة قالك انت بوت رد علية علي طول و قولو لا انا مش بوت هو هيمشي و لو انت رديت علية متاخر هيقو انت بوت و بان و كدا
منا عملت كدة
بس فى المرة التناية لأ و أسم ال Gm Gonefishin

اقتباس:
لا انا مش عاوز اغير الشخصيه انا معايا Chest male عاوز اخليه female فهمتنى[/QUOاشتري Gender هي دي اللي بتحول الايتيمز

هو مفيش بوت قريب اصل انا لسه عامل سيف و شيلد و متلع عين اهلى ولا 1.3 شغل ولا ايه ارجو رد فى اسرع وقت

انا ولا شؤؤثس ولا اى حاجه اكنت قتلت واحد و بتقولو عووم هى زى كده مش عوز يشتغل خالص

أنا بقى البوت شغال زي الفل معايا بس لما اسافر بيكتبلي Acces Denied

انا عايز اعرف حاجه

ازاي اخود لفل 105 بالدي بي بوت منغير ماخود بلوك؟؟

ولا دي حظوظ؟

لو سمحت من رجالة واتر انا لفل 76 جلاف انا نفسي في سنو مان ميت او صاحي لو سمحت يا رجالة لو سمجت انا اسمي MeRoKiNg اي حد يكلمني جوا او يديلي ايماو اكلمو علايه

ممكن اعرف بس برنامج pet filter ممكن يسبب بلوك ولا لأ وكمانممكن يأثر على الاكونت او بمعنى تانى ايه اضراره وشكرا

لأ ممكن بس بتروح تعمل كويست عند sayun ticket siller وتقتل 200 وحش مرم 80 guardian tribe وبعد كده بتاخد منع 10 سكرول لتحويل الايتمز وكمان 10 سكرول للزيرك

كنت أريد معرفة فائدة كل ما فى هذه الصور وهل هى مفيدة ام لا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة demon1990 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو مفيش بوت قريب اصل انا لسه عامل سيف و شيلد و متلع عين اهلى ولا 1.3 شغل ولا ايه ارجو رد فى اسرع وقت

انا ولا شؤؤثس ولا اى حاجه اكنت قتلت واحد و بتقولو عووم هى زى كده مش عوز يشتغل خالص
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar gamal عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لأ مفيش لسا :(
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoot2040 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اعرف حاجه

ولا دي حظوظ؟
حظوظ طبعاً لأن لو الجى أم شافك هيديك بلوك من غير تفاهم:(
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة IAmHeLL عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن اعرف بس برنامج pet filter ممكن يسبب بلوك ولا لأ وكمانممكن يأثر على الاكونت او بمعنى تانى ايه اضراره وشكرا

لأ ممكن بس بتروح تعمل كويست عند sayun ticket siller وتقتل 200 وحش مرم 80 guardian tribe وبعد كده بتاخد منع 10 سكرول لتحويل الايتمز وكمان 10 سكرول للزيرك
لأ البيت فلتر مش بيجيب بلوك لأن أصلآ الموقع الرسمى للعبه هوا اللى منزله :)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali202210 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كنت أريد معرفة فائدة كل ما فى هذه الصور وهل هى مفيدة ام لا

ازاى يعنى مش فاهم ؟؟؟
مهوا موضح اودامك عموماً لو حضرتك لسا جديد فى اللعبه فممكن تسأل سؤالك فى المنتدى التعليمى للعبه هنا لو عند أى حضرتك مشاكل خاصه ب zszc إحنا هنجاوبك
ده رابط القسم
تحياتى:)

عايز اعرف مكان مهمة فتح الشنطة الثانية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali202210 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عايز اعرف مكان مهمة فتح الشنطة الثانية
بوس ياباشا اول كويسته فى فتح الشنطه Janjan من بتاع Accsory
تانى كويسته Downhang برضو من بتاع الكويسته

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_Yousef_™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بوس ياباشا اول كويسته فى فتح الشنطه Janjan من بتاع Accsory
تانى كويسته Downhang برضو من بتاع الكويسته

شكرا يا باشا

يا جماعه انا كان عندى اكونت بقالو شهر واخد بلوك وكان بسبب الاسبام وبعدين جيت احاول فيه كله اسبام دى راحت
وعاملت اكوت تانى وجبتوه لفل 78 وبعدين كانت بضرب فى الموبس جالى كونفرم بحاول بعدها يقول بلوك

ودى الصور بس يارت حد يقولى الحل بليز
تم دمج مشاركاتك ممنوع السبام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو البنات عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعه انا كان عندى اكونت بقالو شهر واخد بلوك وكان بسبب الاسبام وبعدين جيت احاول فيه كله اسبام دى راحت
وعاملت اكوت تانى وجبتوه لفل 78 وبعدين كانت بضرب فى الموبس جالى كونفرم بحاول بعدها يقول بلوك

ودى الصور بس يارت حد يقولى الحل بليز
تم دمج مشاركاتك ممنوع السبام
مشكلتك ديه حضرتك عرضتها أكتر من مره وأكتر من واحد جاوبك عليها وعموماً الإجابه تانى أهيه
جرب بعديها بـ24ساعه لو مفتحش جرب كلـ 3إيام لو مفتحش جرب كلـ لأسبوع ولو مفتحش جرب فى أخر الشهر لو مفتحش خالص يبقى ربنا يعوض عليك :(

معلش اسفسار رخم شوية, هو لما الدم و السحر يخلصوا, و انا فاتح بوت, لازم لما اشترى اقفل اللعبة و افتحها تانى؟؟

انا اتحيرت اولا شوفت موضوع النيوكر
لقيتو بيؤول اللايت نرفعو مش الفير بعدين شوفت موضوع تانى بيؤل الفاير اجمد
بس انا خلاص رفعت اللايت
والفير لسة مفتحتهاش اعمل اى lvl dowen light? ولا انتو رأيكو ايه اصل مش لاى اثنين متفئين البيلد بتاع النيوكر بيكون عامل اذاى ياريت توجهونى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepopnd عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معلش اسفسار رخم شوية, هو لما الدم و السحر يخلصوا, و انا فاتح بوت, لازم لما اشترى اقفل اللعبة و افتحها تانى؟؟
لأ مش لآزم تقفل اللعبه وتفتحها تانى عادى إرجع المدينه وهات hp&mp وإرجع مكان ماكنت أتاااك^^
اقتباس:
انا اتحيرت اولا شوفت موضوع النيوكر
لقيتو بيؤول اللايت نرفعو مش الفير بعدين شوفت موضوع تانى بيؤل الفاير اجمد
بس انا خلاص رفعت اللايت
والفير لسة مفتحتهاش اعمل اى lvl dowen light? ولا انتو رأيكو ايه اصل مش لاى اثنين متفئين البيلد بتاع النيوكر بيكون عامل اذاى ياريت توجهونى
حضرتك إعمل اللى يريحك واللى أنتا عارف إنه كويس وهتعرف تلعب بيه :)

ايه راى حضرتك؟

هى التريد ليها فايدة فى zszc ولا الم فوس الوحوش احسن :]

انا عندي كل ماخوش يجبلي 2access denied و البوت على كده مش شغال ولا حتةى بيعمل اي حاجة

يا جماعه انا لغاية إمبارح شغال مفيش مشاكل عادي جدا بالبوت جيت الصبح أفتح الجيم اللعبه تخرج اول لما الكراكتر تيجي تفتح مع العلم اني لما بفتح من غير البوت بتفتح عادي جدا ياريت الحل الله يكرمكم دا انا 91% يعني فاضلي 9% وأدخل 101 عشان انا بقيت خلاص على آخري من البوت ده حاجه فعلا بقت مقرفه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة demon1990 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بوت 1.3 شغال عادي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar gamal عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
فك اللعبة من جديد و شغل و جرب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shoot2040 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اعرف حاجه

ولا دي حظوظ؟
لا دية حظوظ علي حسب شطارتك و الجي ام مشوفكش
اقتباس:
هى التريد ليها فايدة فى zszc ولا الم فوس الوحوش احسن :]
طبعا ليها فايدة لان التريدة ال 1 ستار انت بتشتريها بي 30K و لما توصلها بتاخد 2.500 M
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokolovestork عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعه انا لغاية إمبارح شغال مفيش مشاكل عادي جدا بالبوت جيت الصبح أفتح الجيم اللعبه تخرج اول لما الكراكتر تيجي تفتح مع العلم اني لما بفتح من غير البوت بتفتح عادي جدا ياريت الحل الله يكرمكم دا انا 91% يعني فاضلي 9% وأدخل 101 عشان انا بقيت خلاص على آخري من البوت ده حاجه فعلا بقت مقرفه
امسح اللعبة و فكها من جديد و امسح ال Dump

عملت اللي حضرتك قلت عليه بردو نفس الحكايه مش عارف ايه اللي حصل في البوت مع اني جربته على أكتر من جهاز ومبردو نفس الحكاية أعمل ايه تاني انا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokolovestork عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عملت اللي حضرتك قلت عليه بردو نفس الحكايه مش عارف ايه اللي حصل في البوت مع اني جربته على أكتر من جهاز ومبردو نفس الحكاية أعمل ايه تاني انا
طب حمل ابوت من جديد

انا جالى نفس البلوك ونفسى الاقى حل مش فاهم ايه اللى حصل دى حاجه تخنق بجد

لو سمحت اول مره اشترى revers وكل لما ادوس عليها بيجيلى cannt find target

طيب ممكن لينك تحميل بوت تكون انت شغال بيه عشان انا حملت كينج اوف كريم هو ده اللي انا بشتغل بيه والمشكله حصلت فيه

احنا لازم نشوف مشكلة الكراش دى
انا زهقت
بريت الناس اللى بتفهم جامد تشوفلنا حل
و متقولوش Dump مش نافع

والله ولا الدامب ولا اللعبه تتفك من جديد ولا البوت يتحمل من جديد ولا حاجه ياجماعه دي فرق من الليل للنهار والبوت مش راضي يشتغل أعمل ايه ياجدعان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة IAmHeLL عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا جالى نفس البلوك ونفسى الاقى حل مش فاهم ايه اللى حصل دى حاجه تخنق بجد
انهي واحد ممكن صورة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Y_zedan_A عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت اول مره اشترى revers وكل لما ادوس عليها بيجيلى cannt find target
اكيد الرسالة مش قارية المكان الانت موت فية المرة دية جرب مرة تانية لما تموت تاني
اقتباس:
طيب ممكن لينك تحميل بوت تكون انت شغال بيه عشان انا حملت كينج اوف كريم هو ده اللي انا بشتغل بيه والمشكله حصلت فيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة martinledo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
احنا لازم نشوف مشكلة الكراش دى
انا زهقت
بريت الناس اللى بتفهم جامد تشوفلنا حل
و متقولوش Dump مش نافع
اصل يا معلم صعب انا اشوف حل عشان انا مش عندي المشكلة و الdump الحل الوحيد ليها
اقتباس:
والله ولا الدامب ولا اللعبه تتفك من جديد ولا البوت يتحمل من جديد ولا حاجه ياجماعه دي فرق من الليل للنهار والبوت مش راضي يشتغل أعمل ايه ياجدعان
والهي محدش عندو المشكلة عشان يشوف ليها حل هي لو عندي كدنت حلتها ان شاء الله
و لما كانت عندي مسحت ال dump اشتغل تمام و
ممكن لو انت جبت اخرك نزل نسخة بقي
ة جرب و ان شاء الله تشتغل

انا عايز اعرف هو انا ينفع اعمل كذا اكونت على اميل واحد عشان انا عملت 2 اكونت على اميل واحد وكل مره يقولى ur accout has been registed وكمان عايز اعرف هو بيبعطلى msg على الاميل بالكونت ومعلوماته ولا لا

هو 1.3 رجع اشتغل تانى ؟؟ ولا ده الى فى موضوع البرامج ولا نزلو واحد جديد ولا انا مش فاهم حاجه والله ......وجيت فتحت بى البوت الى عند لما اكونت يجى يخوش لعبه تقفل ...معلش اعزرنى على عربى الواحد متعود على فرنكو :d

معلش ي™GhosTHome تعبك معنا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توت فروت عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اعرف هو انا ينفع اعمل كذا اكونت على اميل واحد عشان انا عملت 2 اكونت على اميل واحد وكل مره يقولى ur accout has been registed وكمان عايز اعرف هو بيبعطلى msg على الاميل بالكونت ومعلوماته ولا لا
اة يا معلم ينفع تعمل اكثر من شخصية علي اكونت واحد بس المينفعش انك تفتح اكثر من شخصية علي اكونت واحد
و الرسالة دية عادية
و هو مش بيبعت رسالة ولا حاجة انت البتحفظ او بتكتبها عنك البيانات

معلش انا اسف بس لو سمحت طلب تانى المضوع الى فيه البوت الى انت كاتبتوا ده الاسكان بتاع البوت مطلع 24 فيرس فياريت تشوف bot نظيف لانى بجد محتاج بوت والف شكر ليك وانا اسف لو طلباتى كتير

اقتباس:
هو 1.3 رجع اشتغل تانى ؟؟ ولا ده الى فى موضوع البرامج ولا نزلو واحد جديد ولا انا مش فاهم حاجه والله ......وجيت فتحت بى البوت الى عند لما اكونت يجى يخوش لعبه تقفل ...معلش اعزرنى على عربى الواحد متعود على فرنكو :d
لا البوت 1.3 شغال عادي و مفيش اي بوت نزل جديد نظيف كل النزل فية هاك و البوت الموجود 1.3 في الموضوع المثبت
و امسح فولدر ال dump و اللعبة مش هتقفل معاك تاني ان شاء الله
ملحوظة:ممنوع كتابة ردين ورا بعض
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توت فروت عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اة يا معلم ينفع تعمل اكثر من شخصية علي اكونت واحد بس المينفعش انك تفتح اكثر من شخصية علي اكونت واحد
و الرسالة دية عادية

اقتباس:
و الرسالة دية عادية
اقتباس:
لا البوت 1.3 شغال عادي و مفيش اي بوت نزل جديد نظيف كل النزل فية هاك و البوت الموجود 1.3 في الموضوع المثبت
و امسح فولدر ال dump و اللعبة مش هتقفل معاك تاني ان شاء الله
ملحوظة:ممنوع كتابة ردين ورا بعض
اقتباس:
معلش انا اسف بس لو سمحت طلب تانى المضوع الى فيه البوت الى انت كاتبتوا ده الاسكان بتاع البوت مطلع 24 فيرس فياريت تشوف bot نظيف لانى بجد محتاج بوت والف شكر ليك وانا اسف لو طلباتى كتير
البوت دة نظيف و البوت اكيد لازم يكون فية فيرس عشان مش الجي ام هو العاملو

معلش انا اسف لو متقل عليك بس ده فية 21 فيرس وفيهم torjan و win 32 فهل انت متاكد ان الفيروسات ديه مش مضره
اهو موقع الاسكان

وانا منتظر ردك

اقتباس:
معلش انا اسف لو متقل عليك بس ده فية 21 فيرس وفيهم torjan و win 32 فهل انت متاكد ان الفيروسات ديه مش مضره
اهو موقع الاسكان

وانا منتظر ردك
اة يا معلم انا ضمنو لاكثر من سبب
1- المشرف هو المنزلو هنا و هو صاحب الموضوع
2- انا شغال بية بقالي شهرين
3-محصل اي عملية هال لاي حد بسس البوت دة
4- التروجن دول مش مضرين

يا جماعه معلش هو ال D-bot فيه مشكله كل ميفتح الاطونت بيقفل

[
ان شاء الله هو ده حل الكراش الماخوذ من العضو 1MEDO1

ما عليك الا ان تقوم بفك ضعظ اللعبة مرة اخري ثم قم بوضع البوت المخصص من العضو kingofcream

ثم حاول الدخول علي اللعبة و اذا كان عندك برنامج مثل ال itool
اجعل يضخط انتر كل 8 ثواني و شكرا

عملت كده وبرضه نفس الكلام

يبقي المشكلة في ال بروكسي و للاسف ده مالهوش حل لسه بندور يعنس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meganettt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *ElitePower* عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[/QUOTE]

ديه اول مره تحصل معايا انا لحد الساعه اتنين كنت شغال بيه مش عارف ايه الى حصل بعد كده وعايز اعرف المشكله ديه عندي بس ولىى عند الكل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meganettt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ديه اول مره تحصل معايا انا لحد الساعه اتنين كنت شغال بيه مش عارف ايه الى حصل بعد كده وعايز اعرف المشكله ديه عندي بس ولىى عند الكل[/QUOTE]

يا باشا مافيش اي حد مش عنده المشكلة ديه كلوه بيجيلوه كرااش انا متاكد مافيش حل غير تصليح البروكسي و مسح ال dmup من ملف اللعبة و تكون اهم حاجة ان يكون السيرفير فاضي لازم يكون فاضي و الا هيفضل يجي كراش للاسف

Ana 3yz a3rf azay a5le loder ibot y5osh 3laa Server mena? plsss

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميت محمود وبس عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اعتقد انك في مكان خاطئ ده قسم zszc

I Open DB Bot , Then I Write ID And Pw and when I Loggin ... Crash !! :S
WhaT CaN I Do !!

ya shabab ana galy block bass 3aiz a3raf y3ny eh
12:00:00PD

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed5623 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
i open db bot , then i write id and pw and when i loggin ... Crash !! :s
what can i do !!
يا جماعة الكراش ده عند كل الناس وللهي انت اعمل اللي عليك بس امسح ملفات كل من ال dump و sitting و سيب الباقي علي ربنا بقي و قول يا رب و هي ان شاء الله هتتخل :)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampi عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
12:00:00pd
انتظر أسبوع و هو ان شاء الله هيتفك البلوك :)

اقتباس:
فك اللعبة من جديد و امسح ال Dump و جرب تابع اخر الرد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *ElitePower* عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[
ان شاء الله هو ده حل الكراش الماخوذ من العضو 1MEDO1

ما عليك الا ان تقوم بفك ضعظ اللعبة مرة اخري ثم قم بوضع البوت المخصص من العضو kingofcream

ثم حاول الدخول علي اللعبة و اذا كان عندك برنامج مثل ال itool
اجعل يضخط انتر كل 8 ثواني و شكرا
تمام كدا و دة الحل الوحيد الموجود و تابع اخر الرد
اقتباس:
تابع اخر الرد
[/COLOR]
اقتباس:
[/QUOTE]
صح عشان السيرفر زحمة و تابع اخر الرد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميت محمود وبس عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممنوع الفرنكو و هنا قسم Zszc
اقتباس:
اعتقد انك في مكان خاطئ ده قسم zszc
صح
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed5623 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
I Open DB Bot , Then I Write ID And Pw and when I Loggin ... Crash !! :S
WhaT CaN I Do !!
تابع اخر الرد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampi عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
12:00:00PD
ممنوع ال فرنكو و البلوك دة
لو بوت 20 سنة
لو اسبام او اي حاجة ثانية 1 اسبوع

ملحوظة للجميع :
بالنسبة لحكاية ال Crash الحل الوحيد ليها هو
انك تفك اللعبة من جديد و تمسح ال Dump و بس كدا
المشكلة الوحيدة في ايجاد الحل هو
ان محدش مننا حصلت معاة المشكلة دية عشان يحلها عشان كدة في مشكلة في ايجاد الحل
تحياتي للجميع

ياجدعان بعد ازنكو انا عايز بوووووووت الاتوسلكيت الي انا بسيف فية الاتاك باف وي اتاك سكيل
بعد ازنكو حاد يجبهولي وشكرا علي مساعدتكم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tlga عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياجدعان بعد ازنكو انا عايز بوووووووت الاتوسلكيت الي انا بسيف فية الاتاك باف وي اتاك سكيل
ضفنى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tlga عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ضفنى و انا هبعتهولك أن شاء الله

اقتباس:
بلاش احسن العضو iAmHell اخد بلوك من كده

انا عندي مشكلة انو مش شغال اصلن اروح عند وحوش لفل 82 ادوس start ولا اي حاجة بتشتغل ولا بيعمل البفات اصلن

يجمَـأعة سوـأل عن البليدر .~ مين الاقوي , وجامد فاجر في pvp وكدة يعني

بيلد fire + light
we cold =54 bas

ولا بيد

fire wl cold
وي light = 45

محدش يقولي هما زي بعض والاختيار يرجعلك انـأ عايز مميزات الاثنين ,~ واية المشهور,َ الناس بتعملو وبيقا جامد ,~

لو سمحت انا عايز انزل helper max عشان فى ناس كتير بتقول انو مش بيجيب بلوك واحسن من key presser فدخلت موضوع ولقيت الاسكان ده والرابط ده بس انا مش عارف هو نظيف ولا لا لانوا فى 5 فيروسات فا انا عايز اعرف هما مضرين ولا لا ولو هما مضريين اانزلوا منين ده موقع الاكسان
ده موقع التحميل
ارجوا المساعده ضرورى

اقتباس:
انا عندي مشكلة انو مش شغال اصلن اروح عند وحوش لفل 82 ادوس start ولا اي حاجة بتشتغل ولا بيعمل البفات اصلن لازم تشغل اللودر اللى اسمه private server loader شغله معاه وجرب لو بردو قولى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كرستيانو عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[color="blue"]

بيلد fire + light
we cold =54 bas

ولا بيد

fire wl cold
وي light = 45

محدش يقولي هما زي بعض والاختيار يرجعلك انـأ عايز مميزات الاثنين ,~ واية المشهور,َ الناس بتعملو وبيقا جامد ,~

احسن حاجة حتكون bow علشان لو اتلموا عليك مش حيعرفوا يموتوك وكمان بيجيب من بعيد وكمان لو مش مهيبر وpurestr يبقا جامد اوى

بيلد bow بيكون cold:40
fire:105
light:80
bow:105
انا ده من رأيى

تم الرد فى الاقتباس

اقتباس:
انا عندي مشكلة انو مش شغال اصلن اروح عند وحوش لفل 82 ادوس start ولا اي حاجة بتشتغل ولا بيعمل البفات اصلن
جاري الرد علي العضو و حل المشكلة علي الاميل منعا للاسبام و شكرا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كرستيانو عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بيلد fire + light
we cold =54 bas

ولا بيد

fire wl cold
وي light = 45

بوص يا معلم انا هقولك المميزات الاساسية
Ligth :انتStr يعني مش هتحتاج اي حاجة من الليت غير السرعو و السحبة عشان البفات دية بتزود ضرب النيوكر بس
اما Cold :فدة احسن بكتيير لية :عشان بيديك Def عالي و طبعا Snow هيظبطك و الSnow هيتفك حتت 300 INt دية
الافضل هو : الCold و انا قولتلك لية
اقتباس:
لو سمحت انا عايز انزل helper max عشان فى ناس كتير بتقول انو مش بيجيب بلوك واحسن من key presser فدخلت موضوع ولقيت الاسكان ده والرابط ده بس انا مش عارف هو نظيف ولا لا لانوا فى 5 فيروسات فا انا عايز اعرف هما مضرين ولا لا ولو هما مضريين اانزلوا منين ده موقع الاكسان
ده موقع التحميل
ارجوا المساعده ضرورى
يا ريت تجبلي لنك الموضوع بسرعة و جاري الفحص

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] اهو لينك الموضوع ارجو الرد والافاده وشكرا ليك

اقتباس:
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] اهو لينك الموضوع ارجو الرد والافاده وشكرا ليك
تمام يا معلم البرنامج نظيف و التروجن الفية مش مضر متخفش حملو

لو سمحت انا عندى مشكله فى بوت zszc لا يعمل معى استعمل وندوز 7 ارجو المساعده ؟؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2111 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا عندى مشكله فى بوت zszc لا يعمل معى استعمل وندوز 7 ارجو المساعده ؟؟؟؟؟
يا ريت توضح المشكلة مش شغال لية اية البيظهرلك ؟

اقتباس:
ايه الاخبار نظيف ولا لا ولو مش نظيف ارجوك تقولى احمل منين او تجبلى موقع تحميل واحد نظيف والف شكر ليك بجد على تعبك معانا

بيضرب الاسكلات وميشويرش على الوحوش

اقتباس:
ايه الاخبار نظيف ولا لا ولو مش نظيف ارجوك تقولى احمل منين او تجبلى موقع تحميل واحد نظيف والف شكر ليك بجد على تعبك معانا
انا رديت عليك علي فكرة شوف فوق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2111 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بيضرب الاسكلات وميشويرش على الوحوش
اتاكد انك مش محدد لفل الوحوش في البوت

اوك الف شكر ليك بجد

انا بستخدم HelpeRMaX مفهوش تحديد لفل الوحوش

طيب ممكن بعد اذن حضرتك بس تشوفلى ال auto select patch فى نفس الموضوع بتاع الhelper max نظيف ولا لا ولو مش نظيف ممكن تقولى احمل منين واحد

اقتباس:
انا بستخدم HelpeRMaX مفهوش تحديد لفل الوحوش
طيب انت عملت الauto select ازاى لو سمحت تقولى
تم دمج ردودك خلى بالك من السبام

اقتباس:
طيب ممكن بعد اذن حضرتك بس تشوفلى ال auto select patch فى نفس الموضوع بتاع الhelper max نظيف ولا لا ولو مش نظيف ممكن تقولى احمل منين واحد
حمل البرنامج من الموضوع المثبت بتاع البرامج
او هو هو القديم
اقتباس:
طيب انت عملت الauto select ازاى لو سمحت تقولى
بوص يا باشا زي منا قولتلك هتحملو بعد كدا تحمل اللودر دة و تشغلو بية و هيشتغل معاك ان شاء الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1medo1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا رديت عليك علي فكرة شوف فوق

اتاكد انك مش محدد لفل الوحوش في البوت
البوت اشتغل يا برنس شكرأ على المساعده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1MEDO1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حمل البرنامج من الموضوع المثبت بتاع البرامج
او هو هو القديم

بوص يا باشا زي منا قولتلك هتحملو بعد كدا تحمل اللودر دة و تشغلو بية و هيشتغل معاك ان شاء الله
ما ده انا فتحت بيه الجيم وبرضوا مفيش auto select اضاف ولا حاجه ارجوك لو له طريقه عشان تستخدمه ممكن تقولهالى اول لو فيه حاجه تانيه غيروا بليز قلهالى والف شكر ليك

لوسمحت أنا لسة حبدأ في zszc
ممكن تقولي أنزل إيه بالظبط وإيه الباتش ده علشان أنا شايف إن الموضوع المثبت فيه الكلينت الجديد فأنزل الكلينت الجديد بس ولا إيه

وإيه حكايت الباتش ديه وشكراً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoba عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لوسمحت أنا لسة حبدأ في zszc
ممكن تقولي أنزل إيه بالظبط وإيه الباتش ده علشان أنا شايف إن الموضوع المثبت فيه الكلينت الجديد فأنزل الكلينت الجديد بس ولا إيه

وإيه حكايت الباتش ديه وشكراً
نزل الكيلنت بس ولسا منزلش باتش جديد حالياً فنزل الكيلنت بس !! واللعبه هتشتغال معاك

حاليا انا بنزل كلينت zszc بس من فين اشترك؟؟؟؟

اقتباس:
ما ده انا فتحت بيه الجيم وبرضوا مفيش auto select اضاف ولا حاجه ارجوك لو له طريقه عشان تستخدمه ممكن تقولهالى اول لو فيه حاجه تانيه غيروا بليز قلهالى والف شكر ليك
منا عارف و انا قولتلك الحل
اعمل او سطب الAutoSelect من جديد و حط اللودر في الفولدر بتاع اللعبة و شغال اللودر

اقتباس:
منا عارف و انا قولتلك الحل
اعمل او سطب الAutoSelect من جديد و حط اللودر في الفولدر بتاع اللعبة و شغال اللودر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scientistawy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حاليا انا بنزل كلينت zszc بس من فين اشترك؟؟؟؟
نزل من الموضوةع المثبت

هوا الباتش الجديد هاينزل امتا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdorony عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هوا الباتش الجديد هاينزل امتا
محدش يعرف والهي

لو سمحت انا عايز اعرف هو فى auto select ل ال ver الجديد

ولو فى يا ريت حد يجبلى اللينك بتاعو ...

Thank Uzz xD

ياجماعا انا عندي مشكله في البوت كل مفتاحه يقولي(1)+SWSRO+Bot.exe-app;ixation Error
the application failed to initalize properly (0xc0000135).Click on ok to terminare the application.
وبدوس اوك وش بيعمل حاجا اعميل ايه حد يساعدني بليزززززززز عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] او هنا في المنتدي

السلام عليكم يا جماعه انا عندى مشكله
الجهاز بتاعى كان فيه كارت شاشه 128 اوت
بس اتحرق بس اشتغلت على كارت 64 in
بس zszc بتشتغل بطىء جداااااااا
ي ريت حل اخلى اللعبه تشتغل سريع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد السمان عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لازم كارت الشاشة يكون كبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sealofsun عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا عايز اعرف هو فى auto select ل ال ver الجديد

ولو فى يا ريت حد يجبلى اللينك بتاعو ...

Thank uzz xd

لا مفيش اي برامج غير البوت هوا الي شغال

الووووو محدش رد ليه

انا عارف بس تقريبا اكيد فى طريقه تخليها تشتغل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد السمان عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عارف بس تقريبا اكيد فى طريقه تخليها تشتغل
مفيش غير كدا واحمد ربنا ان اللعبة شغالة عندك بس لازم تغير كارت الشاشة والا الجهاز ممكن يبوظ واعمل زي ما قلتلك لازم تغير كارت الشاشة

اقتباس:
لا مفيش اي برامج غير البوت هوا الي شغال
ok thx 4 ur reply

اي خدمة انا موجود علي طول

اقتباس:
إشترى كارت فيجا جديد وأقل حاجه بتشغل اللعبه كويس 256 بس حاول تجيبه أعلى

عايز اعرف سبب الايرور دا لما بدوس على ادد

اقتباس:

اقفلها من علامة اكس من فوق وهتشتغل عادي كأن مفيش حاجة خالص

اقتباس:

دة عشان انت مشغلو غلط يا ريت تعمل زي الموضوع دة بالميلي بالظبط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1medo1 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
دة عشان انت مشغلو غلط يا ريت تعمل زي الموضوع دة بالميلي بالظبط
علي فكرة هوا مشغلو صح بس لما بيعلق وهو بيدوس اكتر من مرة بيعمل كدا ودي بتحصل معاية كتير قوي

يا رجالة عاوز اعرف انهى احسن للبيور سبير البروتكتور ولا الجرمينت وياريت اللى يقول يقول السبب وشكرا

انا جالي بلوك و مكتوب Completion Time:21Jan2011 مش المفروض البلوك يكون راح؟....اصلوا لسه مراحش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FireOfHell عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا رجالة عاوز اعرف انهى احسن للبيور سبير البروتكتور ولا الجرمينت وياريت اللى يقول يقول السبب وشكرا
البروتكتور لان البيور السبير بيحتاج ديفنس والبروتكتور بيدي ديفنس جامد احسن من الجيرمنت

غيه اختصارات للبوت اوقف بيها و اشغله بيها ؟ زى sjsro كده؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Y_zedan_A عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
غيه اختصارات للبوت اوقف بيها و اشغله بيها ؟ زى sjsro كده؟
لا مفيش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة painoffear عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا جالي بلوك و مكتوب completion time:21jan2011 مش المفروض البلوك يكون راح؟....اصلوا لسه مراحش
ممكن يطول اكتر حسب الجى ام ميشيل البلوك ربنا معاك

لو سمحتم انا عايز حد يجبلى بوت نضيفعشان مش لاقى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ___Just4U___ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحتم انا عايز حد يجبلى بوت نضيفعشان مش لاقى
ادي الموقععفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

وانزل في نص الصفحة علشان تلاقي الدب بوت

يا جماعة انا عايز حد يجبلى بوت نضيف عشان مش لاقى

متشكر اوى يا (abdorony)

يا جماعة انا عايز موقع عمل ال acc plese

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة belalnet2006 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا عايز موقع عمل ال acc plese

هيا اللعبة مش بتفتح ليه

انا عندى الاكونت القديم فيه بج كل ما يخش
ياخد دى سى بس مش بلوك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelove00 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندى الاكونت القديم فيه بج كل ما يخش
ياخد دى سى بس مش بلوك
دا البلوك القديم

هو صحيح فى s bot ل zszc ؟ كاتبين فى العبة انه نزل و فيه بيرجع المدينة و مفهوش كراش و مية مية خالص, صحيح ولا ده هاك؟

انا عايز كويست الشنطة اللى عند الروك وتقولولى فين عند الروك بالظبط ياريت بسرعة

هوا البرميم هنا مش بيزود التلفيل

يا جمعا ليه لما اجي افتح البوت بيفتحلى دى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepopnd عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو صحيح فى s bot ل zszc ؟ كاتبين فى العبة انه نزل و فيه بيرجع المدينة و مفهوش كراش و مية مية خالص, صحيح ولا ده هاك؟
لالا دة هاك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kampos عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز كويست الشنطة اللى عند الروك وتقولولى فين عند الروك بالظبط ياريت بسرعة
iهتلاقية في الموضوع التعليمي لي سيلكرود في المواضيع الارشيف المميزة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeka2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هوا البرميم هنا مش بيزود التلفيل
اعتقد لا عشان فية بج
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3boud عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جمعا ليه لما اجي افتح البوت بيفتحلى دى
نزل البرامج الهنا
في اخر الموضوع دة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

نزل البرامج الهنا
في اخر الموضوع دة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ][/QUOTE]

دا انا منزلو من الموضوع دا

ممكن تاباتش لو سمحتم

طب لازمة اية

يجماعة انا عملت اكتر من 100 جلوبل والجى اج مش عايز يرد يجماعة انا ناسى الباسورد ارجعو ازاى اى حل بلييييييييز ولاهى اليجبلى الحل صح و ينفع ولهى حديلو 2بايون فى فير بلييييييز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3boud عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
نزل البرامج الهنا
في اخر الموضوع دة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

دا انا منزلو من الموضوع دا[/quote]
حضرتك غلطان فى البرنامج لأنك لآزم أول أما الكراك يفتح معاك تختار البوت زى ماموجود فى الشرح ياريت تمسح اللعبه من عندك وتفك ضغطها تانى مع البوت وشوف الشرح كويس علشان إنتا غلكان فى خطوه:)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skyway عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن تاباتش لو سمحتم
ياريت توضيح حضرتك عايز أيه ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeka2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب لازمة اية
لآزمتها بتديك لآكى بس بترفع بيه +++:d^^
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swarddragon عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يجماعة انا عملت اكتر من 100 جلوبل والجى اج مش عايز يرد يجماعة انا ناسى الباسورد ارجعو ازاى اى حل بلييييييييز ولاهى اليجبلى الحل صح و ينفع ولهى حديلو 2بايون فى فير بلييييييز
لأ مفيش حل غير إنك ترجعه من الجى إم ولو مكلمكش يبقى عوضك على الله فى الأيميل والحاجه اللى فيه :(

مشكلة فى الاوتو اينتر

اريد اوتو اينتر لzszc

اقتباس:
مشكلة فى الاوتو اينتر

اريد اوتو اينتر لzszc
اهوه

ياجماعة انا عاوز اعمل اكونت جديد بس بشوف ناس عاملة كدة حجات جمب الاكونت حلوة عاوز اعملها ياريت واحد يقولى بتتعمل ازاى

اقتباس:
اهوه
نسيت تحط عدد الثواني في loop

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sxsx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياجماعة انا عاوز اعمل اكونت جديد بس بشوف ناس عاملة كدة حجات جمب الاكونت حلوة عاوز اعملها ياريت واحد يقولى بتتعمل ازاى
ازاي يعني

تعمل اسم الكراكتر بالرموز شبه كدا ‡ ؟

ya gd3an ana el media pk atms7t mn 3ndy momken 7ad yrf3haly?????????????????

ايوة الى هى tm وكدة

howa anto msh alto lltlbat we el astfsarat plz any one help me wnby blah 3leako

7ad yrod 3lya wnby

ana a5t el tnbeh we bardo m7dsh 3mly 7aga plz help???????????????????????????????
i need media pk

ممن حد ياااااااااااااا جماعه يقولى اعمل +4+5+6+7+8+9 ااى
انا اخرى +3 وبعد كده بيفشل اعمل ايه
ارج الرد بسرعهههههههههههههههه

يا جماعة بليز انا مش لاقى الاسكلات و عملت كل حاجة قفلت و فتحت و رسترت الجهاز و جربت كل حاجة مش عارف اعمل ايه

7rammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba2011 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اتأكد انك حاطط الlucky powder

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALEX_MOON عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة بليز انا مش لاقى الاسكلات و عملت كل حاجة قفلت و فتحت و رسترت الجهاز و جربت كل حاجة مش عارف اعمل ايه
لو انت معاك جراب بيت او لبس ديجري 11 حوطوا في الستورج و اضرب return

يا جماعة انا كل ما اشغل البوت من اللودر الى بينزل معاة لالعبة مش بتفتح طب انا مش عارف اشغلة حد يساعدنى

انا عندى مشكله و ارجو الرد انا اشتريت بريميم من 2 days وشغلتها هايا جولد تيم 3 ساعات فى الجولد تايم بتاع البرميم ال sp and exp. نفس الى بخدها فى بقيت اليوم عادى يعنى البرميم مش شغاله بس الرفيرس و الرتيرن و البقى شغال انا بشتغل بالبوت بتاع non_stop يارت حد يرد عليه اعمل ايه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sxsx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حاجات ازاي مش فاهم يا ريت توضح
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة motazemad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ya gd3an ana el media pk atms7t mn 3ndy momken 7ad yrf3haly?????????????????
للاسف مش راضي يترفع مش عارف لية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة motazemad عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
howa anto msh alto lltlbat we el astfsarat plz any one help me wnby blah 3leako
بلاش اسبام انت قولت مرة خلاص
اقتباس:
7ad yrod 3lya wnby
اقتباس:
ana a5t el tnbeh we bardo m7dsh 3mly 7aga plz help???????????????????????????????
i need media pk
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba2011 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[COLOR="Red"]انا برضو زيك لازم يكون معاكي[/COLOR] Lucky Stone Dg ..... او بريميم عشاان تعمل تساعد لاكن لو مش معاكي دول هيفضلو كدا =3 اخرو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALEX_MOON عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حط الحاجة المعاك البسيلك في اللاستورج و اضرب اسكرول و هيظهرو بعد كدا ظبط اللبوت و بعد كد خدو و روح
اقتباس:
7rammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Black_Sword عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اكيد يعني هيكون حطو
اقتباس:
لو انت معاك جراب بيت او لبس ديجري 11 حوطوا في الستورج و اضرب return
تمام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة themaaster عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا كل ما اشغل البوت من اللودر الى بينزل معاة لالعبة مش بتفتح طب انا مش عارف اشغلة حد يساعدنى
اتاكد من الخطوات الانت عاملها صح ولا لا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimo3355 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندى مشكله و ارجو الرد انا اشتريت بريميم من 2 days وشغلتها هايا جولد تيم 3 ساعات فى الجولد تايم بتاع البرميم ال sp and exp. نفس الى بخدها فى بقيت اليوم عادى يعنى البرميم مش شغاله بس الرفيرس و الرتيرن و البقى شغال انا بشتغل بالبوت بتاع non_stop يارت حد يرد عليه اعمل ايه
البريميم مش بتزود ال EXP OR SP دي اخرها تزود ال ++++ و ال ديفينس و الدامج

يا جماعة حد يكتبلى مواقع البوت بتاع silkroad zszc

ال برميم فى البريفت مش زى البرميم فى العادى ياعنى ال 3 ساعات دول ايه لزمتهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة themaaster عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة حد يكتبلى مواقع البوت بتاع silkroad zszc

هوا منتدى سروكي بس قافل دلوقتي

يا جماعه انا عايز البرنامج الي بيدوس انتر لوحده عشان يجرب انو يدخل العبه الهوه لما ادوس f10 يشتغل وي f11 يتقفل

متاكد منها و عملها ذى مامكتوبة بالظبط بس لما بكت ال id w pas فى البوت اللعبة بتفتح

موضوع اكثر من رائع تشكر عليه يا باشا

يا جماعه لو سمحته انا عايز خرائط لسمركاند للموبس بتاعتها يعنني عايز الاماكن
انتا هتاخود سكريين و ترسم عليها بالباينت و ترفها ارجو الرد من اصحاب الخبره

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedpopcool عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعه انا عايز البرنامج الي بيدوس انتر لوحده عشان يجرب انو يدخل العبه الهوه لما ادوس f10 يشتغل وي f11 يتقفل
lللاسف مش موجود ان شاء الله هجيبو قريبا ان شاء الله الموجود دلوقت دة

اقتباس:
متاكد منها و عملها ذى مامكتوبة بالظبط بس لما بكت ال id w pas فى البوت اللعبة بتفتح
طيب لما تفتح اللودر بتعلم علي الخانة الفاضية ؟ و تدوس واتر او فير و لانش ؟ اتاكد من دية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™• OriGeN •™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
موضوع اكثر من رائع تشكر عليه يا باشا
مخالف للاسف ممنوع كتابة اي رد ليس لة علاقة بالموضوع

ممكن حد يشرحل مميزات البرميم جولد تايم

يا جمعة أنا عايز أعرف أعمل ازاي اكونت علي زسزك وتر من فضلك

ممكن البوت المركب الجديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_sword عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يعنى ايه وضح اكتر مش فهمه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FaceOfLight عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جمعة أنا عايز أعرف أعمل ازاي اكونت علي زسزك وتر من فضلك
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] هو ده الموقع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimo3355 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن حد يشرحل مميزات البرميم جولد تايم
ده بيزود Exp & Sp& lucky & phy & Mag Damege

اقتباس:
lucky powder ده بتشتريه من عند الراجل بتاع الاكسوسري و ده بيزود luck بتاع + و ده بتحطوا بجانب Elixir في عملية +
تم دمج مشاركاتك خلى بالك من السبام

يا جماعه الدراسه امتاا

ارجو المساعده المشكله الى عندى ان ال Pet ataack الدم بتاعو مش بيعد نزل 900 برنامج Auto Potion بردو مفيش فايده ارجو المساعده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wizzman عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ارجو المساعده المشكله الى عندى ان ال pet ataack الدم بتاعو مش بيعد نزل 900 برنامج auto potion بردو مفيش فايده ارجو المساعده
اعمير ريتيرن وشوف انتا دايس ستارت ولا لا للبرنامج

اقتباس:
دا بيتشرى من الراجل بتاع الدهب اتكا على Alechemy و اختار الدجري الي انت عايزه بعد كدا لما تبقا عايز تعمل بلس

حط االاليكسر و الايتم دي
اكيد انت عارفه

و انصحك تشتري برميوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wizzman عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ارجو المساعده المشكله الى عندى ان ال Pet ataack الدم بتاعو مش بيعد نزل 900 برنامج Auto Potion بردو مفيش فايده ارجو المساعده
اتأكد انك عامل تشيك على الاتوبوشن بتاع البيت و ختار الرقم صح ^^

باركولى أ،أ أخدت بلوك والكومبليشن تايم
13/12/2020
ياريت لو حد يشوفلى الموضوع ده
انا السبب أدفيرتايسن بلوك
يعنى 7 أيام مش 7 سنين
حد يشوف الجى إم بن الهبلة الده يكلمو
واللى هيجيبلهولى ليه وارد 500’

hoa wizzard bot da fe hack????? :

ممكن مساعدة من اى حد انا لفل 63 و انا جاب 9 و مش عارف اجيب اللفل ياريت لو حد يساعدنى حتى لو يعمل تاكس و انا هدفعلة بس اعدى ال لفل دة انا اسمى فى ال جيم themaster0 و دة ايميلى حد يكلمنى علية عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
دا انا منزلو من الموضوع دا
حضرتك غلطان فى البرنامج لأنك لآزم أول أما الكراك يفتح معاك تختار البوت زى ماموجود فى الشرح ياريت تمسح اللعبه من عندك وتفك ضغطها تانى مع البوت وشوف الشرح كويس علشان إنتا غلكان فى خطوه:)

ياريت توضيح حضرتك عايز أيه ؟؟؟

لآزمتها بتديك لآكى بس بترفع بيه +++:d^^

لأ مفيش حل غير إنك ترجعه من الجى إم ولو مكلمكش يبقى عوضك على الله فى الأيميل والحاجه اللى فيه :([/QUOTE]

علا فكرا انا بعملو من اول ما نزل thxxxx
انا عرفت المشكله من عندى انا فى الجهاز thxxx
GL

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledemad001 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
hoa wizzard bot da fe hack????? :
لما ينزل تانى هنا فى القسم وتشوف الموافقه عليه يبقى حمله علشان هوا نازل تانى إن شاء الله بس تحت التجربه

يا جماعة انا عايز اعرف حاجة فى البو اسكيلات البو فاير وى لايت ولا فاير وى كولد ارجو الرد

ممكن حد يعليني انا لفل 65 اسمو أنظر اسفلللللللللل

M0RGAN

Plez Need Taxi Free

يارجالة اللى عنده wizard bot شغال يشوفه كدة علشان dbbot فضلت من الساعة 2 الظهر اجرب بيه لحد بليل و كل شوية يفضل يحاول يدخل و فى الاخر تقفل اللعبة مش عارف ايه ده مش بيفتح الا بليل خالص والسيرفر فاضى
مفيش واحد عبقرينو يشوفلنا الكلام ده؟

يا جماعة انا عاوز اعرف اكتر عن الهيبر هل هوا جامد ولا فاشل وازاى ابقى هيبر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmando عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا عايز اعرف حاجة فى البو اسكيلات البو فاير وى لايت ولا فاير وى كولد ارجو الرد
الاثنان صح كل واحد لي مميزات و عيوب شوف اية اليعجبك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dedonor عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يارجالة اللى عنده wizard bot شغال يشوفه كدة علشان dbbot فضلت من الساعة 2 الظهر اجرب بيه لحد بليل و كل شوية يفضل يحاول يدخل و فى الاخر تقفل اللعبة مش عارف ايه ده مش بيفتح الا بليل خالص والسيرفر فاضى
مفيش واحد عبقرينو يشوفلنا الكلام ده؟
و انا برضو بس للاسف يا مان المشكلة دية بتحصل عشان السيرفر زحمة يعني حتي ال ويزرد بوت بيعمل نفس الحكاية طول ما السيرفر زحمة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TigerAttack عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا عاوز اعرف اكتر عن الهيبر هل هوا جامد ولا فاشل وازاى ابقى هيبر
لا الهيبر بيلد جامد جدا بس الشاطر اليعملو صح
و انا للاسف كل البيلدات بتعني Str مش هقدر افيدك

انا عاير زاحد يكون محل ثقه من الجميع يكون معاه Prum يبلسلي شم bow +5.6.7 اليطلع معاه

اية هو حل المشكلة دية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetooos2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عاير زاحد يكون محل ثقه من الجميع يكون معاه prum يبلسلي شم bow +5.6.7 اليطلع معاه
ان شاء الله يوفقك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egy_wizard عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اية هو حل المشكلة دية
دة بلوك شوف انت عملت اية غلط عشان تاخد بلوك
لو بوت:20سنة
لو اسبام: 1 اسبوع

انا دلوقتى عاوز ابيع حاجه على سيرفر واتر zszc احط الموضوع فيين؟؟؟ كل ما احط موضوع يتشال امال عملوا المكان ده لييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

اقتباس:
دة بلوك شوف انت عملت اية غلط عشان تاخد بلوك
لو بوت:20سنة
لو اسبام: 1 اسبوع
اولا شكرا على الرد
ثانيا انا عارف انة بلوك
ثالثا انا معملتش حاجة غلط
لا بوت ولا سبام ولا شتمت حد ولا نصبت على حد
اية هو حلها بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egy_wizard عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا شكرا على الرد
ثانيا انا عارف انة بلوك
ثالثا انا معملتش حاجة غلط
لا بوت ولا سبام ولا شتمت حد ولا نصبت على حد
اية هو حلها بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اكيد حصل لبس لو انت كنت واقف عادي في اللعبة و اخدت بلوك
لو كنت بتلفل اكيد افتكرك بوت
و لو في المديتة اكيد افتكرك اسبام
لو ولا حاجة من دول اعمل لي الجي ام ريبورت

انا كنت باضرب بايدى فى الموبس
بس كنت باضرب سريع شوية علشان انا متعود على كدة
ممكن يكون افتكرنى بوت
بس دلوقتى اية هى اسهل طريقة اعمل بيها ريبورت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عايز اغير البسورد بتاع الاكونت
بس انا قلقان علشان التحذير ان فيه هكرس على الموقع ارجو الافادة

يا جماعة انا بلعب s/s nuker lvl 78
fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
بس انا شايل light nuker وبلعب بالfire
بس fire nuker أقوى مش كدة ؟ وانا بحبو لاصراحة عشان النيزك
أكمل كدة ولا أشترى edit skill و أظبتو ولو ظبتو أزود ية ة أشيل أية
أرجو الافادة

اقتباس:
fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
أرجو الافادة
السيرفر ده Edit Skill مش بتتحط في exghange يعني لو جبتها حضيع فلوسك احسن انك تعم Quest Curst hearts

اقتباس:
السيرفر ده edit skill مش بتتحط في exghange يعني لو جبتها حضيع فلوسك احسن انك تعم quest curst hearts
طب أزود أية و أشيل أية

اية لازمة الpary ratio

لو سمحتو اللنى يعرف يرد عليا انا دلوقتى عايز اعمل موضوع بس منسق و منظم و احط فيه فواصل بس بصراحه مش بعرف احط البدايات و الفواصل و النهايات اللى بتتحط فى المواضيع ممكن شرح شكرا

اقتباس:
طب أزود أية و أشيل أية
خلي الايت مlv45 و البقي ارفع فيه ده رأيي

ممكن برنامج sro db bot V1.5 + crack + شرح انا اسف لو كان طلبى صعب شويه

طلب لخبراء ال
هيبرد INT Spear
عايز اعرف اجمد اتاك للهيبر
Spear , Cold ,Fire
كام لفل int we كام لفل str
للخبراااااااااااء
تحياتى: Silkroad4arab

ممكن يا جمعه حد يعملى سكان للملف دا plzzzzzzzzzzzzzzzz

خد يعرف ازاي انزل فيديو علي المتدي هنا بس ميبقاش علي هيئة لينك يبقي علي هيئة فيديو اقدر اشوفو من علي المنتدي هنا مش لازم اروح لليوتيوب و كده اي حد يعرف يقولي بلز :)

هو الى معاه برميم بيدخل من اول مره ؟

اقتباس:
لأ بس بتزود Def&attack&INT&STR &LUCK

لسا مفيش حل للكراش؟

fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
أرجو الافادة

ونبى عاوز رد على مشكلتى انا لفل 61 عاوز انزل السنو شيلد الى فى لفل 60 بيؤلى int 300 معناها ايه ؟؟؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osaman55 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ونبى عاوز رد على مشكلتى انا لفل 61 عاوز انزل السنو شيلد الى فى لفل 60 بيؤلى int 300 معناها ايه ؟؟؟؟؟؟
دوس على حرف c و حتلاقي مكتوب int كام و str كام

انا عايز الكراش بتاع الuniqueلو سمحت

اقتباس:
fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
أرجو الافادة
نزل ضربات السلاح وكمل الباقي

يا جماااااعه انا اتنصب عليا من واحد اسمو XxMTxX
فى 2 بليار اعمل ايه
بليز ارجو الرد

لو سمحت انا اللعبه عندى مش راضيه تشتغل يعنى انا بختار سيرفر واتر و ادوس ستارت و مش بتجيب اى حاجه مع ان النت عندى كويس
و امكانيات الجهاز كويسه تشغل اى حاجه و انا الويندوز عندى ويندوز سيفن لو سمحت ممكن مساعده وشكرا

عايز اعمل اكونت هايبر
spear
spear . fire . cold
set garmant
اعملو ازاااااااااى
للمحترفيب فقط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة y0y0elgen عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحت انا اللعبه عندى مش راضيه تشتغل يعنى انا بختار سيرفر واتر و ادوس ستارت و مش بتجيب اى حاجه مع ان النت عندى كويس
و امكانيات الجهاز كويسه تشغل اى حاجه و انا الويندوز عندى ويندوز سيفن لو سمحت ممكن مساعده وشكرا
هات صور للمشكلة يا مان :)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaza عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عايز اعمل اكونت هايبر
spear
spear . Fire . Cold
set garmant
اعملو ازاااااااااى
للمحترفيب فقط
وضح حضرتك :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EGY_WIZARD عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا كنت باضرب بايدى فى الموبس
بس كنت باضرب سريع شوية علشان انا متعود على كدة
ممكن يكون افتكرنى بوت
بس دلوقتى اية هى اسهل طريقة اعمل بيها ريبورت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انك تدخل علي موقع اللعبة و تعمل او تكتب Global لما الجي ام يعمل Event او يكون بيرد علي حد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MrDanZel عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز اغير البسورد بتاع الاكونت
بس انا قلقان علشان التحذير ان فيه هكرس على الموقع ارجو الافادة
اة الجي ام مرفعش التحزير من الهاك العلي موقع اللعبة
اقتباس:
fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
أرجو الافادة
يبقي Ligth ملوش لزمة يبقي تنزل الLigth و ترفع في الباقي و Bichoen دة اهم حاجة اوعي تستغني عنو
اقتباس:
السيرفر ده Edit Skill مش بتتحط في exghange يعني لو جبتها حضيع فلوسك احسن انك تعم Quest Curst hearts
تمام كدة
اقتباس:
طب أزود أية و أشيل أية
شيل ال Light و زود في Bchoen
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mats0o0o0 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو سمحتو اللنى يعرف يرد عليا انا دلوقتى عايز اعمل موضوع بس منسق و منظم و احط فيه فواصل بس بصراحه مش بعرف احط البدايات و الفواصل و النهايات اللى بتتحط فى المواضيع ممكن شرح شكرا
جاري تنشيط الرد Loading .........
اقتباس:
خلي الايت مlv45 و البقي ارفع فيه ده رأيي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدسعيد عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن برنامج sro db bot V1.5 + crack + شرح انا اسف لو كان طلبى صعب شويه
البرنامج متفيرس للاسف
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kazA عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طلب لخبراء ال
هيبرد INT Spear
عايز اعرف اجمد اتاك للهيبر
Spear , Cold ,Fire
كام لفل int we كام لفل str
للخبراااااااااااء
تحياتى: Silkroad4arab
للاسف انا كل البيلدات بتعتي STR بس
اقتباس:
ممكن يا جمعه حد يعملى سكان للملف دا plzzzzzzzzzzzzzzzz
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_mido عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
خد يعرف ازاي انزل فيديو علي المتدي هنا بس ميبقاش علي هيئة لينك يبقي علي هيئة فيديو اقدر اشوفو من علي المنتدي هنا مش لازم اروح لليوتيوب و كده اي حد يعرف يقولي بلز :)
جاري البحث
اقتباس:
لا للاسف
اقتباس:
لسا مفيش حل للكراش؟
لا زي مهوا
اقتباس:
fire lvl 76
light 71
cold 62
bichoen 45
أرجو الافادة
مش لازم تكرر المشكلة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alispicy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
:" فى حل لمشكله الاتو سليكت فى الجيم دى ":
1-سطب الAutoSelect من جديد
2-شغل اللعية من الودر دة
و هيشتغل ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osaman55 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
دة عشان انت STR و ان شاء الله اول ما نقط الInt تبقي 300 هتتفتح
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ka3bo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عايز الكراش بتاع الuniqueلو سمحت
مش فاهم وضح بعد ازنك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelove00 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماااااعه انا اتنصب عليا من واحد اسمو XxMTxX
فى 2 بليار اعمل ايه
بليز ارجو الرد
اعمل Report لي الجي ام او لو الجي ام كتب Global اكتب و قولو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة y0y0elGeN عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب يا ريت تشرحلي انت بتفتح اللعبة ازاي و محملها منين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kazA عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عايز اعمل اكونت هايبر
spear
spear . fire . cold
set garmant
اعملو ازاااااااااى
للمحترفيب فقط
تم الرد و مش لازم تكرر المشاركة

يا جماعة هو ليه الجيم لاجججججج جاميد كيدا هو الجيم لاج ولا المشكل عندي
تم دمج الردود

توقيع *ElitePower* :
BeatRegards

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

[GM]Berserker

التعديل الأخير تم بواسطة Dev.Myth ; 07-03-2011 الساعة 08:07 AM

قديم 03-03-2011, 12:56 AM
DarkKnighT
هذه الرسالة حذفت بواسطة Dev.Myth.
قديم 03-03-2011, 02:00 AM
noname999
قديم 06-03-2011, 11:01 PM   #3

alispicy
عضو مميز

الصورة الرمزية alispicy

• الانـتـسـاب » Aug 2010
• رقـم العـضـويـة » 73305
• المشـــاركـات » 763
• الـدولـة » Mansourh
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 17
alispicy صـاعـد

alispicy غير متواجد حالياً

80  

:" فى حل لمشكله الاتو سليكت فى الجيم دى ":

توقيع alispicy :

قديم 07-03-2011, 04:41 AM   #4

OmarloveEgypt
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 79359
• المشـــاركـات » 98
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
OmarloveEgypt صـاعـد

OmarloveEgypt غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toktok2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة هو ليه الجيم لاجججججج جاميد كيدا هو الجيم لاج ولا المشكل عندي
لا دة عند الناس كلها وللأسف مافيش حل

يا جماعة انا عملت guild و ألى w8 3days بعد 3 days مالأتش الguild أتعمل
لييييييييييييية

يا جماعة هو devil avatar بكام

التعديل الأخير تم بواسطة Dev.Myth ; 07-03-2011 الساعة 07:57 AM

قديم 07-03-2011, 07:59 AM   #5

Mido 7ilmi
عضو نشيك

الصورة الرمزية Mido 7ilmi

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 82698
• المشـــاركـات » 60
• الـدولـة » IN HELL
• الـهـوايـة » Online Gaming
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Mido 7ilmi صـاعـد

Mido 7ilmi غير متواجد حالياً

6  

لو سمحتم يا جماعه انا كل لما اشغل الدي بي بوت مش يلاقي اس skills خالص يعني لما بدوس علي Imbue بلاقيه كاتب فيها No Imbue و مش عارف اعمل ايه في المشكله دي مع اننيجربن كل حاجه حطيط كل الايتم في الستوراج جربت ريتيرن سكرول و حملت البوت و اللعبه من الاول تاني و جربت علي اكتر من اكونت و عملت كل حاجه يا ريت اللي يقدر يساعدني يبعتلي رساله خاصه و شكرا جزيلا

قديم 07-03-2011, 10:21 AM   #6

Y_zedan_A
عضو مميز

الصورة الرمزية Y_zedan_A

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 62258
• المشـــاركـات » 775
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
Y_zedan_A صـاعـد

Y_zedan_A غير متواجد حالياً

43  

ممكن اسعار ال grap pet and clock ?

توقيع Y_zedan_A :
"سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم"

قديم 07-03-2011, 11:10 AM   #7

Y_zedan_A
عضو مميز

الصورة الرمزية Y_zedan_A

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 62258
• المشـــاركـات » 775
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
Y_zedan_A صـاعـد

Y_zedan_A غير متواجد حالياً

43  

اواى اكلم ال جى ام وابلغه عن حاجه؟

توقيع Y_zedan_A :
"سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم"

قديم 07-03-2011, 12:12 PM   #8

FireOfHell
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Dec 2010
• رقـم العـضـويـة » 77149
• المشـــاركـات » 21
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
FireOfHell صـاعـد

FireOfHell غير متواجد حالياً

يا رجالة انا الاكونت كان جالوا بلوك بسبب الاسبام بس مش كان كاتب السبب فجربوا امبارح لقيتوا كاتبوا السبب بوت وهيفتح 2020 دة اية الحل وانا كنت سبام بس ارجو الرد وشكرا

قديم 07-03-2011, 01:15 PM   #9

meganettt
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 25924
• المشـــاركـات » 45
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 13
meganettt صـاعـد

meganettt غير متواجد حالياً

دلوقتي انا شحن شيلك من امبارح الساعه 4 العصر ولحد دلوقتي موصيلش حاجه فولى ده عادي واعمل ايه ؟

توقيع meganettt :

[IMG]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ][/IMG]

قديم 07-03-2011, 02:19 PM   #10

™SHETOOOS™
عضو مميز

الصورة الرمزية ™SHETOOOS™

• الانـتـسـاب » Dec 2010
• رقـم العـضـويـة » 77303
• المشـــاركـات » 627
• الـدولـة » PortSaid
• الـهـوايـة » Silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
™SHETOOOS™ صـاعـد

™SHETOOOS™ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™SHETOOOS™

ممكن حد يقولي سعر السيلك ؟؟؟؟؟
ومين البيشحن ؟؟؟

قديم 07-03-2011, 02:21 PM
OmarloveEgypt
قديم 07-03-2011, 02:24 PM
OmarloveEgypt
قديم 07-03-2011, 02:25 PM
OmarloveEgypt
قديم 07-03-2011, 02:27 PM
OmarloveEgypt
قديم 07-03-2011, 02:44 PM   #11

Black_Sword
عضو لامع

الصورة الرمزية Black_Sword

• الانـتـسـاب » May 2008
• رقـم العـضـويـة » 19079
• المشـــاركـات » 1,449
• الـدولـة » ورا الجاموسه التانيه
• الـهـوايـة » الفولى بوول
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Black_Sword صـاعـد

Black_Sword غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shetooos2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن حد يقولي سعر السيلك ؟؟؟؟؟
ومين البيشحن ؟؟؟
ال200 بي70 جنيه هتلاقيه في موضوع SroVip

توقيع Black_Sword :

it's The Truth Real Madrid Beats Barcalone

Cr7...Ozil23

Real madrid FTW

King0fCream
GhostHome
NoN_Stop
<3 4 Eva

Server:ESro
Name:Black_Sword
Lv:9x
Guild:No.Guild

قديم 07-03-2011, 02:50 PM   #12

توت فروت

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 58129
• المشـــاركـات » 63
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
توت فروت صـاعـد

توت فروت غير متواجد حالياً

انا عايز اعرف ايه الى يخلينى اخد بلوك فى zszc وانا دلوقتى مسحت folder dump and Rd من اللعبة خالص بس ظهرلى فولدر الdump فى C ولكن فولدر Rd مظهرش خالص ممكن اعرف ليه ولا ده عادى وانا بستعمل البوت بس بخليه يعمل party فى party match وكل حاجه فهل كده انا بحمى نفسى من البلوك ولا لا وهل للازم اشحن سيلك عشان ميجليش بلوك ولا لا والف شكر

التعديل الأخير تم بواسطة توت فروت ; 07-03-2011 الساعة 02:54 PM

قديم 07-03-2011, 03:13 PM   #13

ali202210
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Jan 2008
• رقـم العـضـويـة » 9733
• المشـــاركـات » 145
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ali202210 صـاعـد

ali202210 غير متواجد حالياً

اريد معرفة سبب البلوك بالتفصيل خصوصا كلمة سبام
ثانية كنت عايز اعرف فايدة رقم 1 , 2
فى الصورة دى

قديم 07-03-2011, 05:17 PM
BigBang_5
قديم 07-03-2011, 05:37 PM   #14

3mora2
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 80848
• المشـــاركـات » 36
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
3mora2 صـاعـد

3mora2 غير متواجد حالياً

عايز اشترى بدلة thief من مدينة الحرامية بس ارحلها ازاى حد يا جماعة يقولى

قديم 07-03-2011, 06:53 PM   #15

Xx_SaLaH_xX
عضو مميز

الصورة الرمزية Xx_SaLaH_xX

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12898
• المشـــاركـات » 673
• الـدولـة » in My DreaM
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Xx_SaLaH_xX صـاعـد

Xx_SaLaH_xX غير متواجد حالياً

سلام يازعيم

مشكلة بوت عندي ماتحلتش

اعمل ايه

بوت شغال كلو تمام

بس مش بيتحكم في جيم

حتى كنت لما اخش الجيم كان يطلع نقط حمر وكلمات انه البوت بتحكم

بس دلوقتي مش بيطلع حاجة خالص

اعمل ايه

توقيع Xx_SaLaH_xX :
صلي على النبي ياض منك ليه

أجعل لحظاتك تمضي بصلاة على النبي ..(صلى الله عليه وسلم )

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)