حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

 الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 


شـريـط الاهـداءات



قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 26-09-2009, 09:59 AM   #1

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



الموضوع الرسمي للعبة Aion - نقاش - شروحات - تحميل



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]




عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]







نبداء الشرح من البداية بنقط ميعنه: 1-سعر اللعبه وطرق الشراء 2- امكانيات الجهاز المطلوب للتشغيل 3- التحميل 4- شرح الكلاسات 5- خدمة








1- سعر اللعبة وطرق الشراء





اللعبة زى ما احنا عرفين بفلوس فى الموقع الاصلى للعبة الى هوا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] اللعبة ب 49.90 Eur يعنى ما يواذى 450+ جنيه مصرى وفيه نوعين نوع عادى والنوع التانى جى مع مجموعه فيها اجنحه مختلفه وحلقان بتذود الدم ده غير 2 اموشن خصين بيك وده طبعا اغلى ما يواذى 580+ جنيه وطبعا طرق الشراء فى اتنين:


أ- طريق الشراء من الموقع الاصلى لازم يكون معاك فيزه او ماستر كارد للنت وتحط فيه الفلوس باليورو وسعتها تقدر تشتريها عادى



ب- طريق الشراء عن طريق ال offgamer وده بكروت cashu ودى بتشتريها من اى فرع لراديوشاك وهتحتاج علشان تشترى الفيرجن العادى لى 3000 نقطة cashu ما يواذى 60$ ما يواذى 400 جنيه



وطبعا قبل ما انسى الاشتراك الشهرى ليه 3 طرق:

أ-كل 15 يوم ب 10$ تقريبا 30 جنيه

ب-كل شهر ب 16$ تقريبا ب 50 جنيه

ج-كل شهرين ب 29$ تقريبا ب 100 جنيه

ويفضل عن طريق العفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]





2- امكانيات الجهاز المطلوب لتشغيل اللعبة



هى اكيد هتشتغل عند اى حد بتشتغل عنده سيلك رود ومع ذالك الامكانيات اهى



Minimum PC Requirements

  • Microsoft Windows® XP SP2
  • 2.8GHz CPU or equivalent
  • 1GB RAM
  • NVIDIA® 5900 Ultra with 128MB RAM / ATI® Radeon® x700 with 128MB RAM or higher
  • 15GB hard disk space
  • DVD-ROM drive
  • DirectX® 9.0c (6/2008 update)
  • Sound device
  • Broadband Internet connection



أو



Recommended PC Requirements



  • Microsoft Windows® XP SP2/ Vista
  • Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent
  • 2GB RAM
  • NVIDIA® 6800 with 256MB RAM / ATI® Radeon® x800 with 256MB or higher
  • 15GB hard disk space
  • DVD-ROM drive
  • DirectX® 9.0c (6/2008 update)
  • Sound device






3-التحميل



اولا اللعبة 10G وبعد ما تنزل وتعمل الابديت بتعها هتبقى 16G وكسور

ثانيا فى طريقتين للتحمل :


أ- باللنشر وده احسن طريقة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ب- من موقع اللعبة عن طريق التورانت عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



4- الشرح



فى نوعين فى اللعبة ال Elyos و ال Asmodians



Elyos :يعيشون في Elysium الجزء الأسفل من Atreia بعد الملحمة العظيمة ، انتهت لتعرضهــا لكميات كبيرة من أشعة الشمس ، أكثر من 750 سنة قد مرت الآن ، وأجسادهم تحولت إلى معجزة بالجمال . وهذا ما جعلهم يصدقون أنهم مختارون من قبل Aion بخلاف Asmodians فقد نزلت عليهم اللعنة بالجزء المظلم . وسماتهم الأساسية هي أن يكون أصدقاء للجميع ومع بعضهم البعض ، ولقد أعطوا Elyos الأجنحة البيضاء .



Asmodians:يعيشون في أبرد وأظلم جزء من العالم بعيدين عن أشعة الشمس . وبعد 750 سنة تحولت أجسادهم بشكل تدريجي ، أظافرهم فوق أيديهم وتحولت إلى مخالب كبيرة ، وجلدهم غرق بلون لحمهم ، ولقد خرج لهم عرف على ظهورهم للتكيف مع البيئة المحيطة . وبعكس Elyos لا يعتبرون أنهم مختارون من قبل Aion وأن مستقبلهم سوف يكون رهيب. ومهما يكن إذا حانت الفرصة للـ Asmodians فسوف يظهرون ولائهم وإخلاصهم لأبناء جلدهم . ولقد أعطوا Asmodians الأجنحة السوداء .



التخصصات :

وبمجرد أنك اخترت الجنس المراد اللعبة به ، سوف تكون الخطوة التالية ما هو التخصص الذي سوف تلعب به ، هناك 4 تخصصات رئيسية وكل تخصص هناك 2 تخصصات تتفرع منه ( وسوف نتطرق لهـا بعد شرحنــا للتخصصات الرئيسية ) والتخصصات الرئيسية في Aion هي : الـ Warrior, Scout, Priest, and Mage وشرحهم كالتالي :


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



الـ Warrior : يرتدون السلاسل المدرعة من المستوى 1 إلى 10 ثم بعد ذلك يرتدون الدروع المصفحة ، وهذا يعطيهم أقوى دفاع جسدي باللعبة كلهــا ، والـ Warrior يستخدم الأسلحة اليدوية كالسيف الكبير أو السيف بيد واحدة , ويعتبر الصولجان هو سلاحهم الرئيسي ولا ننسى يستطيعون استخدام الدروع لحماية أنفسهم ، من بين جميع الأربع تخصصات باللعبة . والـ Warrior يعتبر التخصص الوحيد لكي يكون الـ Tank الرئيسي باللعبة على طول المستويات ولا يهم التخصصات الفرعية التي اخترتها له ، والـ Warrior لديهم المقدرة العجيبة على امتصاص الألم ، مهما كان الدفاع الجسدي قوي فإنهم الوحيدون المتخصصون في الـ Tanking . وسوف أتحدث عن التخصصات الفرعية للـ Warrior لأحقا ولكن ليس جميعهم يكونوا بنفس الميزات الـ Tank .



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



الـ Scout : يرتدون الجلد المصفح ويستخدمون السيوف والخناجر والأقواس هي الأسلحة الرئيسية ، الـ Scout بخلاف الـ Warrior يستعطون استخدام السلاح في كلا اليدين ، والـ Scout يعتبر مراوغ محترف بالدرجة الأولي ، التي تعطيهم بعض ميزات الـ tanking الخفيفة ولكن ليس مع تحملهم الخفيف للضربات . وبالتدريج من التخصصات الفرعية للـ Scout فالقد وجد ليكون متخصص لإنزال الضربات من غير التركيز على الهدف . وأهم مقدره لهم هي التخفي وإنزال الضربات من مسافة بعيدة .



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



الـ Priest : يرتدون الجلود المصفحة من المستوى 1 إلى 10 وبعد ذلك يرتدون السلاسل المدرعة بعد ذلك . يستخدمون الصولجان والـ staffs كأسلحة رئيسية . ويعتبرون التخصص الثاني الذي يمكنه أن يستخدم الدرع ، وهذا يعطيهم أن يكونوا ثاني تخصص مفيد للـ Tanking ولاكن صعب أن تسميهم Tank بنفس الوقت نضراً للملابس والدروع التي يلبسونها . ويعتبر Priest التخصص الوحيد الذي يستطيع أن Heal والذي يعطيهم ميزة عاليه يحملونهــا على صدورهم . ويعتبر الـ Priest التخصص النافع والمطلوب لجميع مراحل اللعبة لأنهــا جميعـها تحتاج إلى Healer . والـ Priest بتخصصاته الفرعية يمكن أن يكون Healer أو DPS .



عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



الـ Mage : يرتدون الثياب الخفيفة ويحملون بيدهم كتابهم السحري والمجسمات كا سلاح الرئيسي . ويعتبرون أهش تخصص باللعبة ولكن أكبر ضرر يستطيعون أن يقدمونه باللعبة من بعد ، ومن غير كلام الـ Mage بإمكانه بضربه واحده يقضي على الخصم إذا كان محظوظ . ولهذا السبب هم أهش تخصص . ولديهم بعض الميزات يضعونها على الخصم كـا إخافته وتجمديه وتربيطه وغيرهـا .





التخصصات الفرعية :بعد الانتهاء من تخصصك الرئيسي وتريد التعمق بتخصص فرعي عند إكمالك متطلبات ذلك باللعبة عند مستوى معين لا يحضرني ذلك الآن ولكن سوف تتعلمه باللعبة وهذي التخصصات الفرعية هي :

الـ Warrior ينقسم إلى :

Gladiator : ويعتبر الـ DPS بالـ Warrior ويستخدمون السيف الكبير والأسلحة اليدوية ويعتبرون أساتذة في القتال القريب لحجم الـ strength . والهدف من قدراتهم إقصاء أكبر قدر ممكن من الألم على العدو حتى يفقدونه الوعي ، ولارتدائهم الدروع يعطيهم أكبر قدر من الدفاع ضد الضربات ، والسلاح الكبير الذي يحمل بيدين يعتبر أكبر سلاح يحمل مقاومة عالية ويكفيهم من عدم استخدام الدرع للحماية . السؤال هل الـ Gladiator يستطيع أن يكون Tank ؟ الجواب نعم بكل تأكيد ولكن ليس في المراحل الأولية من اللعبة لأن ليس لديه taunt ثابت ويتوجب وجود Healer معا .

Templar : ويعتبر الـ Tank بالفطرة ويستخدم السيف والدرع كأسلحة رئيسة له ، وهم من أكبر التخصصات تحمل للألم والضربات . والهدف منه إذا كنت مصمم باللعبة أن تكون الـ Tank الذي يتحمل كل الضربات ويستطيع أن يبقى أصحابه بعيدين عن الضرر فهذا التخصص يناسبك .







الـ Scout ينقسم إلى :

Assassin : يعتبر المعلم في التخفي والـ DPS وسلاحهم الرئيسي الخناجر والسيوف الصغيرة ، والهدف من مقدراتهم بالقتال هي التخفي ونشر الألم والخوف بقلوب أعداهم عن طريق خناجرهم السامة ، فإذا درس التخصص بشكل دقيق لأنه يعتبر التخصص الذي يصعب قتله بكل سهولة لأنه من أكبر المراوغين باللعبة ، هل تستمتع بالتخفي وضرب الأعداء بقوة فــا Assassin مناسب لك .







Rangers : يعتبرون أساتذة المسافات الطويلة للضرر الجسدي ويستخدمون الأقواس كا سلاح رئيسي لهم ، ويستطيعون استخدام الخناجر والسيوف للمسافات القصيرة ، ويجب عليهم جعل مسافة كافية بينهم وبين أعداهم لكي يستخدم أسلحتهم ، ويستطيعون عمل كمين لأعدائهم ، الـ Rangers يعتبرون من التخصصات الممتعة من مسافة لاستخدام أسهم والأقواس.







الـ Priest ينقسم إلى :

Chanter : يعتبر الـ DPS من نسخة الـ Priest ، الـ Chanter يحملون الـ Staffs كا سلاح رئيسي وكذلك الصولجان والدرع ، ولكن العيب الوحيد لا يتحملون كمية كبيرة من الضرر كــا Gladiator ولاكن يعتبر تخصص وسط بين التحمل و إلحاق الضرر بالخصم .

Cleric : وهو التخصص الوحيد في اللعبة في الـ Healing ويعتبر التخصص المطلوب من جميع التخصصات لأنه يعمل heal ولا يستغنون عنه ويحمل بيده الصولجان والدرع كا سلاح رئيسي ، ويستطيعون وضع بعض الـ Skills على أعدائهم لإيقافهم وإبعاد المسافة بينهم ، إذا كنت من عشاق الـ Heal وان تكون بالصفوف الخلفية للمجموعة ومساندهم فاعليك بالـ Cleric .







الـ Mage وتنقسم إلى :

Sorcerer : ويعتبر المتخصص في DPS وينزل الضرر الكبير بخصمه وسلاحه كتاب السحر والأورب ، ويعتبر صاحب ضربات من مسافات بعيدة وإذا وصل إلى مستويات عالية سوف يحصل على قدرات قوية جداً تصل إلى ضربه واحدة لكل خصم ، فإذا كنت من عشاق الدمج العالي فاعليك با Sorcerer .

Spiritmaster : ويعبر التخصص الوحيد الذي لديه Pet باللعبة حيث يستخدم الـ Pet من خلال كتاب السحر الذي معــاه ويوجد لديه 4 أنواع من الـ Pets وكل نوع لدية مقدرات خاصة عن الآخر ومنهــا من يشبه الـ Sorcerer والآخر لوضع الـ Spells ونوع آخر للضربات وتختلف عن بعض . فإذا كنت من عشاق هذا النوع فاعليك بـ Spiritmaster .



وده طبعا من لفل 10 بتبداء التخصص






5-خدمة





لو هنتجمع كلنا فى سيرفر ياريت تبقو محددين من الاول قبل ما نلعب يعنى مش كل واحد يروح سيرفر مع نفسه ويااااااااااااااااااااريت يااااااااااريت ومع احترامى للجميع بلاش الشغل المصرى الى احنا شفنا فى سيلك رود وقله القيمه الى وصلنلها








اعذرونى ان كنت قصرت فى شرح وانتظرو شرح ال quest

شرح الكلاسات منقول للامانة


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


إعلانات google

قديم 26-09-2009, 10:15 AM   #2

yourself
عضو فعال



الصورة الرمزية yourself


• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 940
• المشـــاركـات » 496
• الـدولـة » Troy
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
yourself صـاعـد

yourself غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى yourself

افتراضي



انا فعلا سعيد ان اول واحد يرد علييك
وياريت لو شفت المشاركة دى تكلمنى على الايميل احسن لو سمحت عشان عندى اسئلة كتير
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


توقيع yourself :


قديم 26-09-2009, 10:19 AM   #3

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



افتراضي



انا حصلى الشرف انك اول واحد يرد على وهضيفك حالا


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


قديم 26-09-2009, 10:24 AM   #4

هتلر
عضو سوبر



الصورة الرمزية هتلر


• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 51735
• المشـــاركـات » 2,484
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 78
هتلر جـيـد

هتلر غير متواجد حالياً

103  



افتراضي



العبة بتعتك خراب بيوت يبقة sillkrod ارحم بكتيرررررررررررررررررررررررررررر




قديم 26-09-2009, 10:38 AM   #5

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titolook2 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
العبة بتعتك خراب بيوت يبقة sillkrod ارحم بكتيرررررررررررررررررررررررررررر
نحسبها مع بعض ونشوف انهى الى خراب بيوت

انت مثلا ليفل 80 فى سيلك رود اولا مستحيل ان تدخل من اول مره يعنى برميم 90 جنيه+بوت علشان انت مش فاضى للعبة ومش هتقدر تطلع لحد ليفل 100 منغير بوت و برميم+الارنب الى بيلم الحاجه بتعتك+اى حاجه عايزها بيسلك يعنى قول وصلنا بالميت ل 200 او 300 جنيه فى الشهر


فى حين ان التانيه هتدفع 300 جنيه مره واحده وكل شهر 50 جنيه وشكراااااااااااااااااا

يبقى انهى اوفر

او فى حاجه ممكن مدفعش فى سيلك رود واحاول ادخل منغير برميم تكون مصر يادوبك اخدت كاس العالم واحاول اتلفلف من غير بوت ويكن كل اصحابى وصلو لليفل 100 وانا لسه يادوب ليفل 85 او اجيب بوت من ابو بلاش وافضل ادعى انى متقلبش او انى ميجليش بلوك فعلا سيلك رود ارحمممممممممممممممممممم :p


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


قديم 26-09-2009, 12:03 PM   #6

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



افتراضي



ودى ايميلاتى فى اللعبه

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


قديم 26-09-2009, 04:03 PM   #7

noty2009
عضو متألق





• الانـتـسـاب » Nov 2008
• رقـم العـضـويـة » 42564
• المشـــاركـات » 1,618
• الـدولـة » i am alone
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
noty2009 صـاعـد

noty2009 غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى noty2009

افتراضي



حرام واللهى انك تدفع الفلوس دى على لعبه دى كله على الكمبيوتر ده وهم مش هتستافد حاجه لما تدفع 100 او حتى 1000 جنيه على لعبه اشترى بالفلوس دى حاجه مفيده احسن لك




قديم 27-09-2009, 01:59 AM   #8

OmadO
عضو مميز



الصورة الرمزية OmadO


• الانـتـسـاب » Jan 2009
• رقـم العـضـويـة » 47681
• المشـــاركـات » 888
• الـدولـة » china,chengdu sichuan province
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
OmadO صـاعـد

OmadO غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى OmadO

افتراضي



aion لعبة فظيعة ... بس غالية كيك ....


توقيع OmadO :
سبحان الله و بحمده . سبحان الله العظيم
===============================
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شهر رمضان شهر الرحمة


قديم 27-09-2009, 02:16 AM   #9

حمادة احمد
عضو مجتهد





• الانـتـسـاب » Aug 2009
• رقـم العـضـويـة » 63535
• المشـــاركـات » 171
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
حمادة احمد صـاعـد

حمادة احمد غير متواجد حالياً



افتراضي



شكرا




قديم 28-09-2009, 08:38 AM   #10

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omado عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
aion لعبة فظيعة ... بس غالية كيك ....
لو بتدفع فى سيلك رود هتلاقى ان دى ارخص


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


قديم 28-09-2009, 08:50 AM   #11

WadCool
كبار الشخصيات



الصورة الرمزية WadCool


• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12818
• المشـــاركـات » 8,361
• الـدولـة » OCTOBER 6th
• الـهـوايـة » Graduate from Pharmacy Coleage
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 709
WadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداع

WadCool غير متواجد حالياً

2087  


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى WadCool



ميرسي كتير بجد روعه انا كنت بدور علي اي شرح للعبه دي وعلي فكره احلي كتير من سيلك علي الاقل مش بيقولوا انها فرب زي سيلك وبعدين تفاجا انك لازم تدفع :p


توقيع WadCool :
--------------------

لآ مانع من وجُود مَن يكرهُني !!
فـهـ‘ـذه مُشكِلتَهُم , ولَيست مشكلتي !!!!!.

وليس عليّ أن أجتهد للحُصـول على .... حبهم
فـلســــتُ مُلزَم أنْ : أشكّل نفسي وفـــــــق أهواء النـاس...

إن أعجبتهم فهذا : طًبعي
وإن لم أعُجبــــــهم فـ كَثيــــــرةٌ هي : الجدران
وإن تَحدثوا عني ,أتمنى أن لآ يَسكتوا
فـَ.. كُل إنسانِ لهُ ذُنوب.

--------------------



قديم 28-09-2009, 10:21 AM   #12

fifa2arab2
عضو مجتهد



الصورة الرمزية fifa2arab2


• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 17717
• المشـــاركـات » 177
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
fifa2arab2 صـاعـد

fifa2arab2 غير متواجد حالياً



افتراضي



اللعبة شكلها كدا جااامدة موت بس برضه لازم الواحد يجرب عشان يتأكد

مشكووووووور عالموضوع وفعلا اللى بيلعب سيلكرود وبيشترى سيلك تبقى دى ارخصله بكتير

50 جنيه فى الشهر بعد كدا مش كتيربالنسبة لمصاريف السيلك300 جنيه مثلا لو هتجيب برميم وحاجات تانى


عموما انا فكتنى من كل دا

سلاااااااااااااااام


توقيع fifa2arab2 :


قديم 28-09-2009, 01:11 PM   #13

واحد
عضو فعال



الصورة الرمزية واحد


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5917
• المشـــاركـات » 295
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
واحد صـاعـد

واحد غير متواجد حالياً



افتراضي



شكرا للمرور وشرفتونى واى استفسار انا تحت امركم


توقيع واحد :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


قديم 09-10-2009, 10:51 PM   #14

titomastersilk
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 16912
• المشـــاركـات » 40
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
titomastersilk صـاعـد

titomastersilk غير متواجد حالياً



افتراضي



hi ya gma3a , ana el nhrda gayebloko el 7al ely msh 7aye5reb betko , kloko 3rfeen el private server 3la silkroad ely heya ECSRO we sunworld SRO wel 7gat deeh, tb3n ento 3refto ana btkalem 3la eh , AION private servers , we deeh tb3n FREE law 3ayez t3rf aktr 5osh 3l mawke3 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] ed5ol we bos ,, 7tla2y connect we register we forum we 7gat keda ... connect deeh by2olak enta ezay t5osh 3l server (y3ny el mfrood tenazel eh we teft7 ezay) we regiter deeh lel tasgeel y3ny law 3ayez te3ml account (e-mail) gdeed , dah 3shan te3lb beeh , el le3ba kbera (9.10GB) ana 3n nafsy nazeltha (torrent) 3shan law 2ata3et fel nos mateb2aash 5n2a :S moshkelet el torrent eno batee2 shewaya bas el resume deeh gmda 3shan tekamelo b3dain law we2ef aw enta 7bait tewa2af ...infinite AION for free we I HOPE i've Helpes U...

-------------------------------------------------------------------------------------Sorry for my franko ,, writting all of this in arabic would've took ages for me :D


توقيع titomastersilk :
ألهم أجعل في خطواتي خير .. و في كلامي خير .. و في نصيحتي خير .. و في رؤيتي خير .. فأنت خير مجيب


قديم 09-10-2009, 11:01 PM   #15

titomastersilk
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 16912
• المشـــاركـات » 40
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
titomastersilk صـاعـد

titomastersilk غير متواجد حالياً



افتراضي



ya gma3a ana gaaly warning for writing with franko i am sorry to repeat it again ,, it was decicded by me that silkroad4arab.com from now on is for vieweing for me bas ana shoft eny 3ayez afeed el naas 3shan heya shyfa 7raam tedf3 da kolo (ana tb3n mkontesh 7d3f kda 3omry) wely shaaf en my replay helped him plz replay and say that... thank you 4 your time


توقيع titomastersilk :
ألهم أجعل في خطواتي خير .. و في كلامي خير .. و في نصيحتي خير .. و في رؤيتي خير .. فأنت خير مجيب


موضوع مغلق


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
تستطيع إرفاق ملفات
تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
بالصور كيفية تحميل Legend 4 PLUS من الموقع الرسمى للعبة DarK_AnGeL أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن 33 16-12-2009 01:36 AM
شرح كيفية تحميل _legend_4 من الموقع الرسمي للعبة بعيدا عن مخاوف الهاك .مصور, هيثم 2010 قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة 21 02-03-2009 07:41 PM


الساعة الآن 03:23 PM.

أقسام المنتدى

الـمـنـتـدى الـعـام @ مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن @ قـسـم الـتـرحـيـب و الـتـعـارف @ صـور سـيـلك رود @ فـيـديـو سـيـلك رود @ أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن @ مـنـتـدى لـعـبـة SilkroadOnline @ الـقـسـم الـتـعـلـيـمـى @ قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة @ قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة @ الـمـنـتـدى الادارى @ قـسـم خـاص بـالـمـشـرفـيـن @ قـسـم الـشـكـاوى والاسـتـفـسـارات @ قـسـم الاقـتـراحـات @ قسم البيع والشراء (Gold) @ منتدى البيع( Gold) @ منتدى الشراء (Gold) @ مـنـتـدى الـبـرامـج والـحـمـايــة @ طريق الحرير بالسيرفر الكورى ( Korean SilkRoad ) @ قـسـم الـ AgBot @ منتدى بيع الأكونتات ( Accounts ) @ منتدى بيع اللبس والأسلحة ( Item ) @ منتدى شراء اللبس والأسلحة ( Item ) @ مـنـتـدى الـسـيـرفـرات والـجـايـلـدات الـعـربـيـة @ Flora @ Minerva @ Feronia @ Bellona @ منتدى سـيـرفـرات وجـايـلـدات [ Silkroad Online ] @ قسم المواضيع المكررة و المخالفة @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول البوت @ مـنـتـدى الـبـوتـات والـبـرامـج اللازمـة لـتـشـغـيـل الـلـعـبـة @ قـسـم الـ PhBot @ -== قسم ال T-BOT ==- @ Ceres @ بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود @ سـجـل تـطـويـرات الـمـنـتـدى @ قـسـم الـسـيـرفـرات الـخـاصـة @ القـسـم الإسـلامـى الـعـام @ قـسـم الـحـمـايـة @ آرشـيـف الـمـواضـيـع الـمـمـيـزة @ قـسـم الـ StealthLite Bot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Agbot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال StealthLite @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال T-BOT @ قـسـم الـ SroKing Bot @ قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ Silkroad Online ] @ Flora @ Ceres @ Bellona @ Minerva @ Feronia @ قـسـم شـهـر رمـضـان الـمـبـارك 2020 @ اخـبـار الـتـقـنـيـة و الـتـكـنـولـوجـيـا @ قســم البــرامج العامــة @ قسم الاسئلة و الاستفسارات الخاصه بالبرامج والحماية @ ECSRO @ ECSRO(Fembria) @ ECSRO(VIP) @ SJSRO (OLD) @ SJSRO (new) @ sunworld @ قـسـم الـ IBot @ قـسـم الـريـاضـة الـعـامـة @ Vsro @ Rusro @ قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ Private-SRO ] @ ZSZC & Aurora @ قـسـم الـ Sbot @ قـسـم الـ Mbot @ V.I.P Zone @ دردشة الاعضاء VIP @ قسم الدعم الفنى والاقتراحات VIP @ قـسـم تـعـديـل [ PK2 Edit ] @ Mysro @ الــمكتبة القرانية @ قسم الصوتيات والمرئيات الإسلامية @ قسم المكتبة الإسلامية @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال IBOT @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Mbot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sroking @ Elite & Eroad @ DreamWorld @ قـسـم سـيـرفـرات وجـايـلـدات [ Silkroad-R ] @ Maycena @ قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة @ قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ Silkroad-R ] @ مـنـتـدى الـسـيـرفـرات الـخـاصـة - Private SRO @ Perfection @ Ex.Silkroad R @ SroKings @ قـسـم الـتـصـامـيـم والـجـرافـيـكـس @ Other Online Games @ قـسـم S4 League @ قسم CrossFire @ قسم Conquer Online @ قـسـم بـيـع وشـراء LOL @ تـحـمـيـل ألـعـاب Pc Games @ طلبات و استفسارات و مشاكل الالعاب @ Barons Online @ (AriesOnline (Pvp @ QueenSRO Network @ مشاكل & استفسارات S4 League @ مشاكل & استفسارات CrossFire @ World's Gate @ Sun-World @ قسم Aion @ قسم Continent Of The Ninth @ قسم World Of Warcraft @ PanicSro @ الـقـسـم الاخـبـارى @ قـسـم خـاص بـمـواضـيـع الاعـتـزال والاجازات @ IceSro-R @ Kings_Silkroad @ Justice Road @ ArabianRoadOnline Network @ Devias Online @ قـسـم طـلـبـات الـفـحـص @ CrossFire Fantasy Game @ قسم هاكات CrossFire @ مشاكل & استفسارات Aion @ مشاكل & استفسارات Conquer Online @ قسم الاسئله و استفسارات للعبة League Of Legends @ legenD road @ WantedSro Online @ قسم شروحات الشخصيات والبيلدات @ قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة @ Mixsro @ قـسـم الـمـسـابـقـات والألـعـاب @ قـسـم الأسـئـلـة والاسـتـفـسـارات الـمـتـعـلـقـة بـ SRO-R @ LegenD Road @ Knights War Online @ Evolution Network @ FlagSRO Network @ Perfection (PvP) Network @ قـسـم هـاكـات S4league @ منتدى المنوعات @ حــرب العصــابــات @ قــســم الادارة الــعــلــيــا @ كــأس العالــم لـلاذى @ Destructions Network @ FanTasYWorld @ مـتـجـر خـدمـات وممـيـزات الـرصـيـد الـبـنـكـي @ Smart-Sro Online @ InFusion Online @ قـسـم الأنـمـى الـعـام @ Divine Online @ قـسـم Dota @ تـقـاريـر وأخـبـار ألـعـاب الـ PC @ GameXen Network @ inferno online @ منتدى عمل السيرفرات الخاصة @ قسم الحماية والاوتوايفنت للسيرفرات الخاصه @ الأسئلة و الاستفسارات الخاصة بالـ PK2 edit @ Velestia @ Punisher Sro Online @ Atlantis Online @ ALEXNADER SRO @ Hell World Online @ ImmortalRoad @ قـسـم الـ Centerbot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Centerbot @ Time.Sro-Online @ Revenge (PVE) Online @ مـنـتـدى Silkroad4arab || Games Online @ ركن الالعاب الاون لاين و المتصفح Online Games @ قسم دروس التصميم (مونتاج - فوتوشوب) @ قسم ادوات التصميم و ملحقاتها @ قسم المانجا @ قسم تقارير الانمي @ دورة الفوتوشوب للمبتدئين @ الشروحات العامة @ قسم طلبات التعريفات @ مـسـودة الأعـضـاء @ Creddy Online @ Alliance-sro @ Quick Road (PvP ) @ قسم الاسئله والاستفسارات لعمل الفيديو @ منتدى لعبة League Of Legends @ أخبار ومناقشات League Of Legends @ قسم بيع وشراء لعبة CrossFire @ القسم التعليمي للعبة League Of Legends @ منتدى سيرفرات [ LOL ] @ North America @ EU West @ EU Nordic & East @ صـور و فـيـديـو League Of Legends @ قسم طلبات واستفسارات البيلدات والشخصيات @ قسم تقارير المخالفات والإنذارات @ قـسـم كـشـف الـدمـج و الـتـلـغـيـم @ قسم Wolf team @ قسم Dota 2 @ قسم Dragon nest @ قسم DC Universe Online @ قسم انظمة تشغيل Windows @ Quenth Online @ Wolf team Arabic @ RealDreamSro ( PvP ) @ EmpireSRO @ Amazing Sro @ Speed-sro @ . Destructions Network @ SilkRoad E 80 China @ قـسم المــواضـيع الـشعـريه والادبـيـه @ قـسـم اخـبـار الانـمـى @ Greats-sro Online @ قـسـم الـكـومـيـكـس @ منتدى الفحص @ Srowing @ Dakupra-Online @ حرب العصابات @ قسم خاص بالاسئله والاستفسارات الخاصة بالجرافيكس @ منتدى لغات البرمجة و التطوير @ قسم شروحات لغات البرمجة و التطوير @ مناقشات لغات البرمجة و التطوير @ قسم الاسئلة و الاستفسارات الخاصه بلغات البرمجة @ استراحة البوتاتــ @ PantuSRO @ القسم التجارى الرسمي ( Vps Hosting , Diacated server,Silkroad edit ) @ Tyr Online @ RocSro @ Legend Of Silkroad @ Pioneer Gaming-Network @ Valentus - CAP 80 @ MirrorSro @ Eridanus Online Cap90 @ Fear-Sro @ Silkroad-Z Online PVE @ طـلبات الاعضـاء @ Massive-Network @ Kryptonite-Sro @ DeathRoad @ Mysro Servers @ Devils Team @ DooMSRO Network @ EROAD SRO @ Story-SRO @ Ventrue-Online @ Settlers-SRO @ Electus Online @ MarsRoad Online @ Arrow Online @ Selene @ Hermes @ OldSro Online (cap 80 ) @ Sunroad @ Eloys Online @ Sentiero-Road Online @ Steam-Sro @ Arcane Reborn Online @ Eryxonline @ Vengeance Online @ Mirage Online @ SyndiCateOnline @ Desert Sro @ NeSro Network @ قسـم الـ Android @ قســم تــطويـر المــواقع والمــنتديـــات @ قـسـمـ الـلـهــو الـخــفــي @ MegaWar Sro @ Mirror Sro @ AdvancedSRO @ OblivionSilkroad @ Arrivals_Sro @ Amphibius Online @ Royal online @ Forbidden-Sro @ vanish-sro @ Majesty Online @ Chaos Network @ قـسـم الـ srAssist Bot @ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال srAssist Bot @ Damocles Sro @ Demo Sro @ KingsRoad @ Arius 9D ch & eu @ brother sro @ DreamWorld-Online @ Poseidon-Sro @ Ph-Sro @ Jupiet-Online @ Fury Sro @ JungleSro @ Xemia Games @ invctus-sro @ Revolution Gaming Network @ DemonSro @ Aeolus @ Golden Sro @ Chaos Network @ Chaos II Online @ Fallen Soul @ Xian @ Xian @ Revira online @ قسم اللياقة البدنية @ كاس العالم للاذي 2018 @ Unix Sro @ Immortal SRO @ قـسـم الاغـانـى الـعامة [English - Arabic - Videos] @ قـسـم الـرابــ (Rap) @ أرشـيـف الـمـواضـيـع الـمـمـيـزة @ Perfection SRO @ Rev-Sro @ Egypt Sro @ قـسـم خـاص بالـ Data Base @ قـسـم PUBG Mobile @ قـسـم Fortnite @ PureSRO @ Battle-Online @ قـسـم تـحـمـيـل الأفـلام الـعـربـيـة @ قـسـم الـسـيـرفـرات الـخـاصـة الـمـجـانـى @ URBANO-SRO @ Royalty-Road Online @ Zero-Online @ Anoha 140 PVE @ Anoha 140 PVE @ Exorue 80 CH @ Pantu-SRO @ Victor SRO @ Flare Online @ Aeolian Online @ Maygen Online @ Norges Online @ Ragnis Online @ قـسـم الـ [ ST-FILTER ] @ Requer Online @ الـقـسـم الـتـجـاري لـ ISRO [خاص فقط لبيع منتجات اللعبة الاصلية] @ Dynastic online @ مـنـتـدى الـسـيـرفـيـرات الـتـركـي والـروسـي @ قـسـم سـيـرفـرات وجـايـلـدات الـسـيـرفـر الـتـركـى [TR-SRO] @ Troy @ Smyrna @ Side @ Olympos @ Teos @ Perge @ قـسـم الـبـيـع والـشـراء الـسـيـرفـر الـتـركـي [ TR-SRO ] @ قـسـم سـيـرفـرات وجـايـلـدات الـسـيـرفـر الـروسـي [ RU-SRO ] @ قـسـم الـبـيـع والـشـراء الـسـيـرفـر الـروسـى [ RU-SRO ] @ Miele Online @ Old Silkroad - ZSZC @ Paranormal @ Aquarius Online @ T-SRO online @ Glory @ Serv Game @ Roxy Online @ Enfexia Online @ Aege Online CAP 110 @ Florian Online @ SroPace Online @ Elessea Online @ Dream World @ Asona Online @ Victus-R Online @ Rexall Online @ Pirate Online @ Vela Online @ Sever Games @ ZSC ONLINE @ 4TresSro Online @ Asteria Online @ Liguard Online @ Cripple Online @ Dune Online @