حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

موضوع مغلق

قديم 12-07-2011, 01:56 PM   #91

mahmoud8521
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66836
• المشـــاركـات » 1
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mahmoud8521 صـاعـد

mahmoud8521 غير متواجد حالياً

ربنا معاكو :elvis:

إعلانات google

قديم 12-07-2011, 02:57 PM   #92

assassincr2
عضو مجتهد

الصورة الرمزية assassincr2

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74991
• المشـــاركـات » 182
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
assassincr2 صـاعـد

assassincr2 غير متواجد حالياً

5  

بدون اي اساءة يا مان انا اتمني جداا انك تعمل وت عربي وتعمل لمصر يبة بس احب قلك صعب جداا تعملو انا حولت جامد اعملو بس صعب انا فاهم في ال SQL , V5.net ومعرفتش اعملو

قديم 12-07-2011, 03:39 PM   #93

seta.man
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 69014
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
seta.man صـاعـد

seta.man غير متواجد حالياً

قبل اي حاجه انا هنتقد حاجات كتير فتوقع ان كلام كتير ميعجبكش بس ده مش معناه ان كلامي هيبقى غلط....وانك تزعل دي فده هيبقى دليل على ضيق صدرك

اول خطأ في البداية عنوان الموضوع اول بوت عربي مجاني....ال الناس هتفهموا من العنوان ده انه هيبقى بوت زي ibot مثلا و ده طبعا مش هيحصل (العنوان مجرد دعاية بمعنى اصح)
السروكنج ايام ما بدا كان عمال يقول free for trial period حتى في العنوان الاجانب تفوقوا علينا... و العنوان الصح اول بوت عربي و اقطع لحد هنا جوه الموضوع بقه تقول انه هيبقى مجاني لفترة معينه خليك معايا للاخر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة messi124 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
and guys i will tell u about something ofcorse bot will be free for first two month or three but after that we will make bot ip on two pc by 40LE in month that mean person can pay 20LE i month to play with bot better than sbot and other bots ! and realy i think that 20 LE is not money for our clients ^_^
بالنسبه للاسعار ال انت قلت عليها دي مش اسعار رمزية نهائيا يعني السروكنج تقريبا ب 45 جنيه و الاسبوت برده قريب من الاسعار دي و سيبك بقه من اسعار الموزعين عشان انت عارف ان العمولات بتبقى خياليه و السعر الرمزي ال ممكن يتقال عليه رمزي هوا سعر phbot عشان سعره 4 دولار في الشهر يعني ما يعادل 24 جنيه بالاضافه انه فيه اي بي زياده عن البوت الخاص بيكو و برده سيبك من سعر 45 جنيه عشان سعره الحقيقي 24 جنيه و الفرق ده عمولات بياخدها الموزعين (تخيل بقه) يبقى كده كلمة رمزي دي خطأ
خد بالك انا مبقولش هوا غالي او رخيص بس المفروض انت كواجهه للبوت الجديد تحط الالفاظ في مكانها الصحيح و كلمة رمزي دي مش مكانها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Solitary عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
خلاص خلاص اسف

وعايز اقولك من غير تجريح او اساءه فهم... الانجليزى بتاعك زباله, بلاش تتكلم بيه ولاحظ ان ده منتدى عربى يعنى بلاش تكبر فى حاجه انت مش عارفها. شكرا.
مفيش بعد كلام الراجل ده كلام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lastshiver عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
احب اشكر كل من شارك معانا حتى ولو بكلمه واحدة
واحب اقول ان انتوا الى هتخلونا نكمل فى البوت ونخلصوا لعيونكم علشان كلامكم الجميل ده بجد انا بشكر كل واحد رفع من معنوياتنا وقال كلمة طيبة
واحب اعلق على كذا مشاركة ناس بتسأل ليه فيه يوزر نيم وباسورد

ممكن اجاوب واقول البوت هيبقى مجاني فى اول اصدار معتمد ان شاء الله والتجربة هتبقى لمدة 2 شهرين ممتدة لحد 3 شهور
وبعد كده هيبقى بسعر رمزي مش اكتر زي ما جابوكوا زميلي فى المشروع انه هيبقى بـ 40 جنيه لان هيبقى في مقر رسمي للبوت وهيبقى فيه تيم ورك شغال 24 ساعة وناس شغالة كتير والشركة هيتم ترخصها محليا ودولياً ان شاء الله
يارب يكون الكلام مفهوش اى مشكلة ويكفي كل سؤال اتسأل

ويارت لو فى اى طلبات او اراء منكم ياريت تقولوها علشان نحطها فى خطة العمل
اسمحلي اقولك ان معلوماتك محدوده و خيالك واسع في الحته دي بمعنى
معلوماتك محدوده انك بتقول شركة هترخص محليا و دوليا
حاجه بالعقل هوا ممكن تطلع رخصه بممارسة عمل مش مشروع؟؟البوت ده برنامج بيبقى غير شرعي لانه ممنوع استخدامه في اللعبه .... او يمكن انا ال مش فاهم قصدك ايه بكلمة هنرخصها محليا و دوليا هوا الترخيص ده حاجه تانيه غير ال انا اعرفه مثلا؟؟ ال انا اعرفه ان الترخيص ده بيبقى عبارة زي اذن لممارسة عمل معين مثلا او مهنة معينه بشرط تكون مشروعه تفتكر ان البوت برنامج مشروع؟؟؟
تتوقع انك رخصت الشركه بتاعتك رسميا جويماكس مش ممكن ترفع قضية عليك و تطالب فيها بتعويض مثلا عشان انت من الناس ال بتخسرها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingofevent2 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ان شاء الله تعملوها وربنا معاكوا وانا لو اقدر اساعدك فى اى حاجة بعرف اعملها انا معاكم انما الشروط ديه انا مش بعرف اعملها
2-انا مش حابب انى اكسر مأديفكم بس المشكلة ان حتى لو البوت عربى او مش عربى المهم البلوك واكيد هيجيب بلوك علشان انتم مش هتخلوا مصرح من جوى ماكس وحتى لو خليتوه مصرح من جوى ماكس انتم المفروض بتدفعوا كل فترة مش عارف اد اى بالضبت فلوس معينه هم اللى بيحددوها يبأة معلش يعنى ملها لزمة وبرده اعملوها علشان الناس اللى غاوية الجيم بس اللى مش بيخافوا من البلوك والبلوك مش فارق معاهم (ربنا معاكم
معلوماتك خطأ ميه في الميه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة messi124 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص حضرتك الكلام الأنت قولتة مش صحيح 100% وألا كان ibot جاب بلوك او mbot او PHbot انما الفكرة فى انك لما بتبقى شاحن سيلك بيبقى فرصة البلوك ضعيفة وعشان تتطمن احنا هنعمل زى السبوت بى اننا هنخترق database بتاع موقع جويماكس لتجنب اى فرصة للبلوك وكمان ال DC ارجو انى اكون وضحت وبعدين احنا هنعمل سيرفر للبوت بتاعنا هيتفوق السيرفر دة على سيرفر السبوت

وشكرا للرجالة الردة على الموضوع وشكرا للمشرفين كلهم المهم انى عايز اسمع الاقتراحات
يا باشا انصحك انك تشوف حد غيرك يبقى واجهه للبوت بس حد يكون فاهم و انت كل مدى بتثبت انك مفيش خبره (كافيه)
حاول تقنعني يعني ايه هنخترق داتا بيس بتاع موقع جويماكس... بذمتك انت عارف معنى الكلام ده ؟؟
ما هوا لو انت اخترقت قاعدة البيانات بتاع جويماكس ممكن تعرف باسورد اي اكونت و تعمل ال انت عايزه في اي سيرفر بقه ما انت قاعدة البيانات بقت تحت ايدك بقه
الكلام ميدخلش عقل بني ادم يعني
اختراق قاعدة البيانات جويماكس دي حاجه (شبه) مستحيله الشركه بتصرف ملايين في السنه عشان حماية قاعدة بياناتها و مسمعتش قبل كده ان حد عملها و انت النهارده معنى كلامك ان كل واحد بيعمل بوت بيخترق قاعدة بينانات جويماكس !!!

ال انت عملته في السبع صفحات دولت مش تمام خالص
المتحدث باسم البوت لازم يكون فاهم.....حتى اختراق قاعدة بيانات جويماكس دي تثبت انك حتى مفيش خلفية و ده ميمنعش انك عندك مثلا خلفيه في الديزاين بس ال منفهمش فيه منتكلمش فيه
هوا مش اي كلام كبير و خلاص

و بتهيالي انك خدت كلام شكر و تشجيع كتير بس لازم حد يرد رد زيي كده عشان تراجع نفسك
اقسم بالله انا مش قصدي اضايقك ولا اكسر حماسك بس اخطائك كتير يا بوب و بتبتدي مشروعك على كلام خاطئ يخلي اي حد عنده خلفية بسيطه زي حالاتي كده ميصدقش انك هتعمل بوت اساسا
حماسك زايد عن اللزوم

و في الاخر حاول تتقبل كلامي بينك و بين نفسك
و ربنا معاك بقه

قديم 12-07-2011, 04:18 PM   #94

إسلام سليم
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66508
• المشـــاركـات » 38
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
إسلام سليم صـاعـد

إسلام سليم غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seta.man عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
قبل اي حاجه انا هنتقد حاجات كتير فتوقع ان كلام كتير ميعجبكش بس ده مش معناه ان كلامي هيبقى غلط....وانك تزعل دي فده هيبقى دليل على ضيق صدرك

اول خطأ في البداية عنوان الموضوع اول بوت عربي مجاني....ال الناس هتفهموا من العنوان ده انه هيبقى بوت زي ibot مثلا و ده طبعا مش هيحصل (العنوان مجرد دعاية بمعنى اصح)
السروكنج ايام ما بدا كان عمال يقول free for trial period حتى في العنوان الاجانب تفوقوا علينا... و العنوان الصح اول بوت عربي و اقطع لحد هنا جوه الموضوع بقه تقول انه هيبقى مجاني لفترة معينه خليك معايا للاخر

بالنسبه للاسعار ال انت قلت عليها دي مش اسعار رمزية نهائيا يعني السروكنج تقريبا ب 45 جنيه و الاسبوت برده قريب من الاسعار دي و سيبك بقه من اسعار الموزعين عشان انت عارف ان العمولات بتبقى خياليه و السعر الرمزي ال ممكن يتقال عليه رمزي هوا سعر phbot عشان سعره 4 دولار في الشهر يعني ما يعادل 24 جنيه بالاضافه انه فيه اي بي زياده عن البوت الخاص بيكو و برده سيبك من سعر 45 جنيه عشان سعره الحقيقي 24 جنيه و الفرق ده عمولات بياخدها الموزعين (تخيل بقه) يبقى كده كلمة رمزي دي خطأ
خد بالك انا مبقولش هوا غالي او رخيص بس المفروض انت كواجهه للبوت الجديد تحط الالفاظ في مكانها الصحيح و كلمة رمزي دي مش مكانها

مفيش بعد كلام الراجل ده كلام

حاجه بالعقل هوا ممكن تطلع رخصه بممارسة عمل مش مشروع؟؟البوت ده برنامج بيبقى غير شرعي لانه ممنوع استخدامه في اللعبه .... او يمكن انا ال مش فاهم قصدك ايه بكلمة هنرخصها محليا و دوليا هوا الترخيص ده حاجه تانيه غير ال انا اعرفه مثلا؟؟ ال انا اعرفه ان الترخيص ده بيبقى عبارة زي اذن لممارسة عمل معين مثلا او مهنة معينه بشرط تكون مشروعه تفتكر ان البوت برنامج مشروع؟؟؟
تتوقع انك رخصت الشركه بتاعتك رسميا جويماكس مش ممكن ترفع قضية عليك و تطالب فيها بتعويض مثلا عشان انت من الناس ال بتخسرها

معلوماتك خطأ ميه في الميه

يا باشا انصحك انك تشوف حد غيرك يبقى واجهه للبوت بس حد يكون فاهم و انت كل مدى بتثبت انك مفيش خبره (كافيه)
حاول تقنعني يعني ايه هنخترق داتا بيس بتاع موقع جويماكس... بذمتك انت عارف معنى الكلام ده ؟؟
ما هوا لو انت اخترقت قاعدة البيانات بتاع جويماكس ممكن تعرف باسورد اي اكونت و تعمل ال انت عايزه في اي سيرفر بقه ما انت قاعدة البيانات بقت تحت ايدك بقه
اختراق قاعدة البيانات جويماكس دي حاجه (شبه) مستحيله الشركه بتصرف ملايين في السنه عشان حماية قاعدة بياناتها و مسمعتش قبل كده ان حد عملها و انت النهارده معنى كلامك ان كل واحد بيعمل بوت بيخترق قاعدة بينانات جويماكس !!!

ال انت عملته في السبع صفحات دولت مش تمام خالص
المتحدث باسم البوت لازم يكون فاهم.....حتى اختراق قاعدة بيانات جويماكس دي تثبت انك حتى مفيش خلفية و ده ميمنعش انك عندك مثلا خلفيه في الديزاين بس ال منفهمش فيه منتكلمش فيه
هوا مش اي كلام كبير و خلاص

و بتهيالي انك خدت كلام شكر و تشجيع كتير بس لازم حد يرد رد زيي كده عشان تراجع نفسك
اقسم بالله انا مش قصدي اضايقك ولا اكسر حماسك بس اخطائك كتير يا بوب و بتبتدي مشروعك على كلام خاطئ يخلي اي حد عنده خلفية بسيطه زي حالاتي كده ميصدقش انك هتعمل بوت اساسا
حماسك زايد عن اللزوم

و في الاخر حاول تتقبل كلامي بينك و بين نفسك
و ربنا معاك بقه

كلامك صح جدااااااااا

قديم 12-07-2011, 06:34 PM   #95

messi124
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66217
• المشـــاركـات » 127
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
messi124 صـاعـد

messi124 غير متواجد حالياً

13  

صباح الفل الأول لو حضرتك شايف ان كلامك صح خلاص انا مش هعارض حضرتك بس احب اوضح كام كلما وهشرحلك اللعبة ماشيا ازاى
سيلكرود عبارة عن قاعدة بيانات بيتم ارسال احداثيات للعبة هتقولى مش فاهم اصدك
مثال : انت لما بتيجى تحرك الاكونت بتاعك فى اللعبة يتم ارسال احداثيات عشان انت تروح XandY
حضرتك بقى جميع البوتات معادا السبوت موصولة بقاعدة بيانات اللعبة عن طريق Gateway ودة سبب تقدم السبوت عشان هوا اصلن مخترق لقاعدة بيانات سيلكرود الدليل: لما بيحصل اة ايفنت جديد فى اللعبة السبوت ممكن ينزل الفيرجين بتاعو بليل او تانى يوم لانوا بيحدث قاعدة البيانات بتاعتوا تمام
يعنى دلوقتى حضرتك اختراق قاعدة البيانات لشركة joymax مش صعب ومش بيصرفوا مليين عليها ولاحاجة لانهم بياخدوها copy paste من سيلك رود الكورى الاصل وكمان مش كدة بس اختراق قاعدة البيانات بياخد وقت لية بقة
عشان فى حاجة اسمها hacksheild دة وظيفتة انوا يدى دس لما يلاقى البوت يرسل احداثيات بدل من قاعدة البيانات بينما تكون مخترق لقاعدة البيانات فى دة بيقلل فرصة الدس وبتالى يقلل فرصة البلوك تمام
نيجى بقا لسعر البوت حضرتك انا مش هاخد فلوس بس انت متكفل تدفعلى صيانة السيرفر بتاعى اسبوعين معا انك فى برامج بنشتريها بفلوس وبيتم تحديثها وفى الاول وفى الأخر انا معايا ناس اولهم Agbot programmer
فا هتدى للناس حقها وبعدين هقولك على حاجة احسن انا هختار ناس معينا فى كل المحافظات هى اللى تشحن اى زيادة عن السعر هتبعتلى رسالة على اميلى وانا هتصرف و انا مش زعلان منك بس مش من الصح انك تغلط ناس حايتها الكومبيوتر سواء مهندسين او خريجين Scinece computer وانا مبسوط ان فى انسان زيك بينقشنى بس واللة مفيش حاجة بتبقى صعبة طول ما احنا معانا ربنا وانا عايزك اول واحد تشوف البوت بنفسك وتشتغل علية ويشرفنى انى سمعت منك الكلام دة وشكرا

توقيع messi124 :

التعديل الأخير تم بواسطة messi124 ; 12-07-2011 الساعة 06:36 PM

قديم 12-07-2011, 06:54 PM   #96

mastertakki
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 79879
• المشـــاركـات » 89
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 35
mastertakki صـاعـد

mastertakki غير متواجد حالياً

43  

طيب ده كلام يقلق مايطمنش!!! ازاى بتقولى انك تقدر تخترق قاعده بيانات سيلكرود وعاوزنى ماخافش منك ؟؟؟ مانت ممكن تاخد الاكونت بتاعى بمجرد ماكتب الايميل والباسورد !!! ده سؤال وياريت الاجابة ؟

السؤال التانى انت هاتنزل البوت امتى علشان انا مليت من الانتظار ؟

قديم 12-07-2011, 06:56 PM   #97

Lastshiver
عضو نشيك

الصورة الرمزية Lastshiver

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64754
• المشـــاركـات » 64
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Lastshiver صـاعـد

Lastshiver غير متواجد حالياً

4  

توقيع Lastshiver :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 12-07-2011, 07:06 PM   #98

messi124
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• المشـــاركـات » 127
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
messi124 صـاعـد

13  

حضرتك السبوت لو عايز ياخد باسورد بتاعك هياخدوا بس انا امام ربنا وعاييز اعمل حاجة نضيفة تتشرف بيها انت وغيرك
وانشاء اللة البوت شاغلين في بس عايزين وقت

توقيع messi124 :

التعديل الأخير تم بواسطة messi124 ; 12-07-2011 الساعة 07:12 PM

قديم 12-07-2011, 07:11 PM   #99

messi124
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• المشـــاركـات » 127
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
messi124 صـاعـد

13  

كمان فى حاجة مش معنى انى مخترق قاعدة البيانات انى اقدر اعرف كل معلومات الاكونتات انا معاك انها بتبقى موجودة على قاعدة البيانات بس مشفرة واخترقنا لارسال احداثيات مش اكتر

توقيع messi124 :

قديم 12-07-2011, 07:15 PM   #100

seta.man
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
seta.man صـاعـد

اقتباس:
صباح الفل الأول لو حضرتك شايف ان كلامك صح خلاص انا مش هعارض حضرتك بس احب اوضح كام كلما وهشرحلك اللعبة ماشيا ازاى
سيلكرود عبارة عن قاعدة بيانات بيتم ارسال احداثيات للعبة هتقولى مش فاهم اصدك
مثال : انت لما بتيجى تحرك الاكونت بتاعك فى اللعبة يتم ارسال احداثيات عشان انت تروح xandy
حضرتك بقى جميع البوتات معادا السبوت موصولة بقاعدة بيانات اللعبة عن طريق gateway ودة سبب تقدم السبوت عشان هوا اصلن مخترق لقاعدة بيانات سيلكرود الدليل: لما بيحصل اة ايفنت جديد فى اللعبة السبوت ممكن ينزل الفيرجين بتاعو بليل او تانى يوم لانوا بيحدث قاعدة البيانات بتاعتوا تمام
يعنى دلوقتى حضرتك اختراق قاعدة البيانات لشركة joymax مش صعب ومش بيصرفوا مليين عليها ولاحاجة لانهم بياخدوها copy paste من سيلك رود الكورى الاصل وكمان مش كدة بس اختراق قاعدة البيانات بياخد وقت لية بقة
عشان فى حاجة اسمها hacksheild دة وظيفتة انوا يدى دس لما يلاقى البوت يرسل احداثيات بدل من قاعدة البيانات بينما تكون مخترق لقاعدة البيانات فى دة بيقلل فرصة الدس وبتالى يقلل فرصة البلوك تمام
نيجى بقا لسعر البوت حضرتك انا مش هاخد فلوس بس انت متكفل تدفعلى صيانة السيرفر بتاعى اسبوعين معا انك فى برامج بنشتريها بفلوس وبيتم تحديثها وفى الاول وفى الأخر انا معايا ناس اولهم agbot programmer
فا هتدى للناس حقها وبعدين هقولك على حاجة احسن انا هختار ناس معينا فى كل المحافظات هى اللى تشحن اى زيادة عن السعر هتبعتلى رسالة على اميلى وانا هتصرف و انا مش زعلان منك بس مش من الصح انك تغلط ناس حايتها الكومبيوتر سواء مهندسين او خريجين scinece computer وانا مبسوط ان فى انسان زيك بينقشنى بس واللة مفيش حاجة بتبقى صعبة طول ما احنا معانا ربنا وانا عايزك اول واحد تشوف البوت بنفسك وتشتغل علية ويشرفنى انى سمعت منك الكلام دة وشكرا
مش بقولك انت مش بتحط الكلام في مكانه الصحيح
تعرف يعني ايه معنى كلمة اختراق ؟؟؟
و بجد انا يمكن مش فاهم ال انت بتقوله عشان انت بتقوله بطريقه مش مظبوطه
ال انت قصدك تقوله و ال انا فاهمه (انت قصدك تقول كده بس عشان انت مش فاهمه فمش عارف تقوله)
ان ال البوت بيعمله هوه انه بيعمل كونكت من حسابك (ال هوه الاكونت بتاعك يعني) لقاعدة بيانات اللعبه و حط تحت كلمة حسابك دي الف خط و ساعتها دا يبقى مش اختراق بتاتا انت كل ال انت عملته انك عملت اتصال بين الجهاز و قاعدة البيانات عن طريق بوت مش عن طريق كلينت و الصعب يا برنس هوا انك تخلي الهاك شيلد يشوف ان كلينت ال بيبعت البيانات دي للقاعدة البيانات مش اي حاجه تانية و هيه دي الحته الفاصله ال لو حد عرف يعملها هيعرف يعمل بوت سهل جدا

تاني حاجه كلمة اختراق لقاعدة بيانات جويماكس دي حاجه شبه مستحيله و متقولهاش تاني متقولهاش تاني عشان ال انت بتقوله ده مسموش اختراق ممكن تسميه " اتصال مشروع ببرنامج غير مشروع"

لان اساسا لو انت عارف كل لاعب في سلكرود ليه مساحه معينة في قاعدة البيانات دي اساسا بتاعته ال هيه بيتسجل عليها اسم الاكونت و الباسورد و اعدادات و بيانات الاكونت و ما الى اخره
معنى كلامك بقه انك بتخترق المساحه بتاعتك؟!!!! ازاي يعني و هيه بتاعتك
يبقى تشيل لفظ اختراق ده خالص
اللعب كله في حتة ان الشركة تشوف ان ال بيبعت البيانات و بيستقبلها كلينت مش حاجه تانية
و اكبر اثبات انه مش اختراق انك نفس ال (ممكن) تعمله بالبوت بتعمله من غير البوت طبعا بتفرق في السرعه و و الكلام ده و ما الى اخره
بس عمرك مثلا شفت بوت بيجيب بيعلي نقاط الذكاء مثلا ؟؟ او يطلعك لفل 110 في ليله؟؟ (هوه ده ال ممكن تعمله لو انت بتخترق قاعدة البيانات فعلا
معنى كلمة اختراق دي ان قاعدة بيانات سلكرود كلها تحت ايدك تقدر تعدل فيها و تخرب فيها

اتمنى بجد انك انت ال تحاول تفهم انا قصدي ايه لان من الواضح انك مفيش خلفيه في الحاجات دي و انصحك تشوف حد تاني يبقى واجهه للبوت يبقى فاهم فيه عشان يعرف يرد على الناس لان من عوامل الشركات الناجحه تقسيم العمل و تعيين الكفاءات بمعنى انك لو كفاءه يبقى تخليك في مجالك ال انت كفاءه فيه
و تسيب المجال ال انت مش كفاءه فيه للمختص بتاعه
و هرد عليك تاني بالكلمه ال كان الاخ بيقولها على الانجلش " بلاش تكبر فى حاجه انت مش عارفها. شكرا." ده قال كده بالنسبة للانجلش
و انا بقولك كده بالنسبه لكلمة اختراق دي عشان واضح منك انك متعرفش معنى الكلمة اساسا
و بدل ما تروح و تسأل البروجرامر ال انت بتقول ان هما معاك الصح فين
حاولت ترد عليه بفكره خطا برده و خلاص

اخيرا بالنسبه للكفاءات ال انت بتقول ان هما معاك
حرام عليهم ان هما مش بيفهموك
وقولهم في واحد ناسي باسورد اكونته عايزين نخترق قاعدة البيانات و نجيبهوله و انا ادفع من الف لمية الف

دا حتى انت مش عارف يعني ايه قاعدة بيانات لانك لو عارف يعني ايه قاعدة بيانات مش هتقول كلمة اختراق دي
و لا هتقول كلمة كوبي و باست من الكوري
و اقسم بالله العظيم انت نص الكلام ال بتقوله مش فاهمه و اي حد نص فاهم حتى هيبقى عارف كده

اخيرا والله انا صعبان عليا اني بحبطك اوي كده
فلو عايز تمشيها انك صح مشيها كده بس روح للفريق بتاعك قلهم يا جماعه عايزين حد فاهم كويس يمسك واجهة البوت في المواقع عشان انا مصمم بس

قديم 12-07-2011, 07:19 PM   #101

seta.man
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
seta.man صـاعـد

اقتباس:
كمان فى حاجة مش معنى انى مخترق قاعدة البيانات انى اقدر اعرف كل معلومات الاكونتات انا معاك انها بتبقى موجودة على قاعدة البيانات بس مشفرة واخترقنا لارسال احداثيات مش اكتر
انا مازلت اتحفظ على كلمة اختراق دي خالص لانها مش اختراق بتاتا

اقتباس:
لان اساسا لو انت عارف كل لاعب في سلكرود ليه مساحه معينة في قاعدة البيانات دي اساسا بتاعته ال هيه بيتسجل عليها اسم الاكونت و الباسورد و اعدادات و بيانات الاكونت و ما الى اخره
معنى كلامك بقه انك بتخترق المساحه بتاعتك؟!!!! ازاي يعني و هيه بتاعتك
يبقى تشيل لفظ اختراق ده خالص
حاول تقنع نفسك بالحته دي في المشاركه ال فاتت و حاول تاخد دروس في قواعد البيانات عشان تبقى فاهم و محدش يمسك عليك حاجه

التعديل الأخير تم بواسطة seta.man ; 12-07-2011 الساعة 07:29 PM

قديم 12-07-2011, 07:40 PM   #102

Lastshiver
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• المشـــاركـات » 64
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Lastshiver صـاعـد

4  

بسم الله الرحمن الرحيم، الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين، نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين، وبعد
الكلمة الطيبة لما مزايا عديدة تقرب القلوب وتذهب حزنها وتمسح غضبها وتشعرنا عندما نسمعها أننا في سعادة وحبذا لو رافقتها ابتسامة صادقة

أخـي الداعيـة

المـراد بالكلمـة الطيبـة
هي التي تسر السامع وتؤلف القلب
هي التي تحدث أثرا طيباً في نفوس الآخرين
هي التي تثمر عملاً صالحاً في كل وقت بإذن الله
هي التي تفتح أبواب الخير، وتغلق أبواب الشر

فا انا لا اسمح لك ان تقول هذا الكلام ( اخيرا والله انا صعبان عليا اني بحبطك اوي كده
فلو عايز تمشيها انك صح مشيها كده بس روح للفريق بتاعك قلهم يا جماعه عايزين حد فاهم كويس يمسك واجهة البوت في المواقع عشان انا مصمم بس
) لانك تقلل من مستوى شخص لا تراه امامك ولا تعرف كيف هو يجيد استخدام الكمبيوتر

ولا اسمح ايضاً بهذا الكلام (

اختراق قاعدة البيانات جويماكس دي حاجه (شبه) مستحيله الشركه بتصرف ملايين في السنه عشان حماية قاعدة بياناتها و مسمعتش قبل كده ان حد عملها و انت النهارده معنى كلامك ان كل واحد بيعمل بوت بيخترق قاعدة بينانات جويماكس !!! )

من قال كلمة اختراق اولا؟
ومن انت وماذا تعرف عن البرمجة ؟
وماذا تعرف عن الاختراق ؟
وماذا تعرف عن قواعد البيانات ؟
وماذا تعرف عن المتغيرات ؟

(وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ) ..

هذه الاية الكريمة حدثتنا على السعي والله الموفق فأذ وفقنا الله سبحانه وتعالى هنحن شاكرين
واذا لم نوفق هنحن ايضا شاكرين
ونالنا شرف المحاولة لكي نسبت للعالم اننا بارعون فى المجالات التى يعملون فيها

اخي الكريم اننا سوف ننتج اول اصدار للبوت قريبا وسوف يتم تحديد السعر كما متفق عليه سواء سعر رمزي او غير رمزي
والى عاوز يشرف يشتغل بالبوت بتاعنا اهلا وسهلا وانا مش بجبر حد انه يستعمله

ومش حضرتك الى تحدد اسعار رمزية او غير رمزية

حضرتك زي ما قولت انت مش فاهم معني كلمة ترخيص ده شئ مش يهمك ولا يخصك لو البوت عجبك استعمله لو معجبكش متستعملوش

توقيع Lastshiver :

قديم 12-07-2011, 07:41 PM   #103

Lastshiver
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• المشـــاركـات » 64
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Lastshiver صـاعـد

4  

ارجوا من المراقب الكريم بغلق الموضوع

توقيع Lastshiver :

قديم 12-07-2011, 07:46 PM   #104

messi124
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• المشـــاركـات » 127
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
messi124 صـاعـد

13  

مش عارف هنعمل لحضرتك اية اكتر من كدا عشان تقتنع مش عيب انك تكون غلط وتعترف سبحان اللة وفى الاول وفى الاخر احنا هنبقى احسن بوت فى كل المزايا عايز تستخدموا على عينا وعلى راسنا مش عايز URWelcome

توقيع messi124 :

قديم 12-07-2011, 07:58 PM   #105

seta.man
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
seta.man صـاعـد

اولا معنى كلامك انك بتقولي ملكش دعوه عاجبك عاجبك مش عاجبك متشتريش البوت
و انا هرد عليك في نقاط بسيطه
اولهم انت داخل بتدافع و خلاص بدليل انك مش عارف مين قال كلمة اختراق اولا دي حاجه
تاني حاجه انا نقدي في البداية كان بناء جدا و يساعد اي حد حابب انه يبقى احسن
وملقتش غير رد فيه علامات التحدي و الاصرار على الرأي الخاطئ
تالت حاجه انا من حقي اني انتقد طالما لساني مخرجش عن حدود الادب
و لما اقوله " انت مش فاهم الحته دي او مش فاهم انت بتقوله ايه " ده انا بصف وضع مش بشتم حد و طالما هوا مش فاهم فعلا يبقى انا عداني العيب و ازح

و بالنسبة لمين انا فانا عضو عادي زي اي عضو مليش اي خلفيه في البرمجه و لا حابب اني اشتغل فيها من اساسه
بس عندي معلومات عامة واثق و متاكد منها و كان لازم اوضح و جهت نظري بمنتهى الادب زي ما انا عملت فعلا
و اعرف عن الاختراق ما يكفي اني اقول الكلام ال انا قلته
و برده اعرف عن قواعد البيانات ما يكفي اني اقول الكلام ال انا قلته
المتغيرات دي دليل انك بتحاول تتفزلك عليه مش اكتر

سؤال وجيه ( انت ليه مسألتش الأسئله دي للعضو صاحب الموضوع) هوه يعرف ايه عن الموضوع ده عشان يتكلم فيه !! جاي مثلا بعد ما هوه قال كلام كتير مش مظبوط تسألني انا !!!!
مجتش انت من الاول ليه و اتكلمت كنت حتى تبقى حاضر عن استفسارات الناس
و لو انت مش فاضي فيبقى متحطش واجهه مش كفاءه في المجال ده
و عارف انك عايز تقولي متتدخلش انت في الموضوع خالص
بس انتم قبل ما تقرروا انك هتعملوا موضوع في الحته الفلانيه كان لازم تبقى متوقع ان ده هيبقى موضوع عام فيه ال هيشكر و ال هينتقد ولا انت جاي هنا تسمع كلمات شكر و تشجيع وعلى كده !!!!

و بالنسبه للسعر انا مقلتش السعر عالي ولا مش عالي انا ركزت في مصداقية الكلام و قارنت البوت بأسعار بوتات تانية مقارنة و اضحه و صريحه مش بخترع انا يعني اي بني ادم لما يشوف المقارنه كده هيعرف السعر ده رمزي ولا مش رمزي
و كان اعتراضي كله على كلمة رمزي لانه لازم يبقى في مصداقية في الكلام و 40 و رمزي ده مش مصداقية ابدا لاني زي ما وضحت ان السعر الرمزي بيتمثل في بوت تاني و سعره كذا

"حضرتك زي ما قولت انت مش فاهم معني كلمة ترخيص ده شئ مش يهمك ولا يخصك لو البوت عجبك استعمله لو معجبكش متستعملوش"
عارف انت كده معنى كلامك انك بتقول احنا خسرنا مصداقيتنا من يوم ما اعلنا اننا هنعمل بوت

لما تقول هنرخص محليا و دوليا و الترخيص اساسا شبه مستحيل يبقى بتضحك على الناس و بالتالي تخسر المصداقيه في التعامل

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)