حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END 14/6/2024

END 15/05/2024_9699

27/5/2024

END_27/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/05/2024

END ID:101_17/05/2024

27/5/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 1 تصويتات, المعدل 5.00. انواع عرض الموضوع
قديم 11-01-2010, 02:52 PM   #1

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 33695
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

AHMEd2080 غير متواجد حالياً

الى كل من لا يعرف ادهم صبرى

بسم الله الرحمن الرحيم

قبل اما ابدا فى كلامى اتمنى ان اللى هيجيبه ادهم يحذف الموضوع يحترم حريه التعبير وحريه ابداء الراى ولو لمره

بعد غدر الاخ ادهم صبرى بطريقه حقيره هى واحده من افضل طرقه الملتويه والخبيثه اللى يجهلها الكثير منكم وقيامه بارسال رد ليا كنت بحاول انا فيه انى اصلح بين اتنين فى خصام للمشرف العام اللى بحسن نيه قرا الرد واعتمد على كلام الاخ اللى قاله ان الرد خارج ولم يعلم الهدف من الرد او ما وراء الرد من حسن نيه فى الصلح قررت انى ارد عن الاهانات اللى اتوجهتلى من طرفه وكنت صبور جدا عليه ,, فقط لكبر سنه و املا فى انه يدرك انها مجرد لعبه

الاول هعرفكوا بنفسى للى مش يعرفنى
اسمى فى الجيم Hyphoon
م\ عصام ,, مشروع مهندس مدنى ان شاء الرحمن,,21 سنه من طنطا

طبعا بدايه فعاليتى فى المنتدى وليس اشتراكى كانت من بدايه عمل جيلد Just_A_Dream واللى سارعت فى الاشتراك فيه انا وكتير من الناس زى استاذنا زياد محمود ونادر واحمد بريتى وعرابى وبجاتو وغيرهم ,, وطلب منى احمد والاخ ادهم الانضمام ليهم ولم يكن قد مر على وجودى فى جيلد Tube_Snake اكتر من شهرين فقط
بالفعل تم الانضمام للجيلد وكنا حوالى 15 لحد اما الجيلد كبر ماشاء الله

ازدادت علاقتى بالاخ ادهم حماسه منى من اجل جيلد JAD لانه كان امنيتى بكل بساطه ,, وطبعا كنت زى اى واحد بيحب ادهم صبرى مخدوع باسلوبه فى الحديث واستعانته بكتير من ايات القران اللى يجهلها تماما والبعيده كل البعد عن اسلوبه الحياتى ,,,,

وبعد اما الجيلد كبر ماشاء الله واصبح يضم نخبه المصريين , نقض وعده بانتخاب ماستر للجيلد ,وترتب عليه ان كتير ساب الجيلد ,,,,كنت شايف حلمى وحلم كتير بينهار ,فما كان منى الا انى ادافع عن الجيلد والماستر ادهم بكل قوه وهو اللى حصل لحد اخر لحظه من انكشاف الوجه القبيح ليا ,واللى ترتب عليه انى فقدت كتير من اصحابى وظلمت ناس بعتزر لهم لحد دلوقتى ,,غير التاثير السلبى على امتحاناتى

طبعا اما يكون الانسان منافق ,فالنفاق من الصعب انك تحدد مواقف معينه لكن للاسف معاه ده شىء فى منتهى الوضوح

خلينى اقول اللى عجز الكثير عن قوله

مثال 1 _ غدره القذر باستاذه زياد محمود

مشكله من مشكلات الجيلد بسيطه فى البى فى بى تسببت فى اهانه للاستاذ زياد ومن ضيقه كتب جلوبال قال فيه ( اى *** من JAD هيشتمنى هجيبه من *** امه ) الحقيقه كان معظمنا فى الجيلد نجهل السبب ,, وكان ابو زياد بمثابه الاب الروحى للجيلد لكنه ترك الجيلد وده سبب غضب شديد لادهم اللى استعان بطرقه الخبيثه وكذب علينا على السبب الاساسى اللى خلى استاذ زياد يعمل كده
الاخ ادهم قام بتشويه صورته بطريقه قذره وقال كلام عليه من اسوا ما يكون فى محادثاتنا وكذب ورياء على الراجل المحترم ,ما كذبش ان قد ايه صوره زياد محمود اتشوهت فى نظرى ,,لكنى والحمد لله ربنا نور البصيره وعرفت ولكن كان الوقت تاخر فى الدفاع ,, واستمر الاخ فى تشويه الصوره ويحذف تثبيت الموضوع اللى رابطه بين ابو زياد وبينا فى المنتدى وضرب مصالحه ,,, لحد اما ساب المنتدى خالص وعزاءه (عتاب النذل اجتنابه )
اكثر العوامل تاثيرا على وتسببت فى خروجى من جيلده وكشف ووجهه الحقيقى ليا ,,,, غدره بصاحب الفضل الاول عليه زياد محمود واللى مازال يجهل هو قال عليه ايه

مثال 2 _ محمود كورابيكا

لاشك ان المرض النفسى ومحاوله السيطره على كل ما يتعلق بالمنتدى ومصريين السيرفر والغرور سيطروا على شخصيه الاستاذ المحترم

كلنا نعرف اد ايه كان المنتدى ممتع وفى قمه المحبه ايام محمود واللى بعد الاخ ادهم عن الاشراف ومسك الاشراف بدل منه مستغلا معرفته بادمن المنتدى ومواضيع السبام الكتيره والكلام من ورا ظهر الراجل اللى كان يظن انه صاحبه

كنت يا ادهم بتشتم فى الراجل بسباب من وره ظهره وتتهمه باتهامات هى ابعد ما تكون عن شخصيته المحترمه وتتظاهر بالبراءه فى المنتدى فى اى موضوع احتجاجى الراجل يحاول يطلع فيه غضبه ,,,,, كان كورابيكا يكلمنى يحكى على اسلوب غدرك بيه وكنت بقنعه انه ظالمك ,اد ايه كنت اعمى البصيره ,, طبعا ماكان بيصدق لان غرورك واسلوبك السىء فى كلامك معاه كان اكبر دليل ليه ان محاولاتى لاقناعه فاشله وايديك ملوثه بالغدر من اجل مصالحك الشخصيه
وغيره زى ابن عمه وعصفوره ..........

مثال3 _ نادر الله يرحمه

يا اخى انت ليك اسلوب اسود فى ملا قلوب الناس بالكره للناس اللى انت مضايق منهم ,, بتستعمل كل سلاح مهما كانت قذارته ,,, تعمدك فى ملا قلوب اللى حوليك بالكره من نادر بعد اما ساب الجيلد عمى عنيك وعيونا
اظن انك نسيت الموضوع اللى عملته فى سب نادر
موضوع صفحه كامله عباره عن سباب لنادر ,سيل من الشتايم ,ولولا توسلاتى ليك بحذف الموضوع قبل ما حد يشوفه علشان الناس متعوده على ادهم اللى بيقول قران وكلام شعر مش كلام قبيح وقذر فى سب عضو ,كان الكل شافه .
بجد بضرب نفسى 1000000 جزمه ان الراجل مات وبينى وبينه ذره عدم فهم من الطرفين احنا ليه حصلت بينه وبينه مشاكل مع انه كان من ارجل الناس وحاول يفهمنى اللى انا فاهمه دلوقتى انك مريض ودى مجرد لعبه لكن بحمد ربنا انى كلمته واعتذرت له عن كل شىء وانى جيت عليه فى محادثتى معاه بس لانى ظنيت انك بتعمل ده علشانى فمرضتش احرجك بالرغم من ذهولى لرده فعلك ,, لكن الحمد لله رب العالمين نادر سامحنى وكل يوم بدعيله فى صلاتى ربنا ينور قبره بحق تنويره لبصيرتى .

مثال 4 _ استغلال نزعه الشهامه عند مصريين ومسلمين السيرفر فى تحقيق اهدافك

ادعاءك ان يونيون DG هو يونيون عنصرى ضد المسلمين والمصريين وانه غير محترم تسبب فى انك صدقت كذبتك واهنت كل مصريين الجيلد ,,وكان غرضك واضح انك تبين للناس ان ده جيلد حرب اكتوبر 73 فرض على كل مصرى الانضمام ليه فى حرب ضد العنصريه ,,,ههههههه كلام حقير واهدافه احقر ,, اتمنى انهم يعرفوا انها مجرد لعبه من اجل المتعه ولا يستحق ان تبنى فيها اهداف على باطل ,,, ولو ده هدفك فالاولى انك تسيب اليونيون اللى انت فيه اللى تسب فيه الاسلام وشوفت بعينك البرينتات
حتى اما كنت فى يونيون DC تجاهلت كل الناس اللى قالت لك ده يونيون عنصرى علشان كان جامد واما طردوك من اليوينيون ههههههههه قلت اصله كان عنصرى

مثال5 _ فاكر قلت ايه على بريتى كيلر اما JAD خسر فى الوار من تيوب سناك؟؟.... شكلك مكنتش عامل حسابك انه ياخد برينت لكلامك شتمته بامه علشان قتل حصانك فى الوار ههههههه خليه يوريلك البرينت ,, فاكر احمد ده كان بالنسبه ليك ايه ؟

مثال 6_ _lonleygirl_

شىء مضحك اللى حصل منك ,, بالرغم من انك عارف اد ايه حسام ظلم ناس الا انك دخلته جيلدك حتى بعد صياحك ليا ((ده خدعنى ,,انا دخلته بيتى واكل من ايد والدتى)) اويت ظالم يامه انا حاربته فى جيلدك

مثال 7_ Hyphoon

اصبح هيفون من حامى حمى JAD الى مريض نفس بعد تركه الجيلد ورجوعه لتيوب سناك
تغير تام فى اسلوب الكلام ,, كره مكبوت اظهرته فى رد عمر لفى موضوع واحد فقاله نوب بحسن نيه فرديت واتهمت كل مصريين جيلد TS بالمرض النفسى ,, وبالرغم من كل اللى عملته علشانك ووقفتى جمبك فى الوقت اللى كان كله بيحاول ينقض عليك لخلافك لوعودك وغدرك بالناس اللى محققتش مصالحك ,,اقسم بربى انى كنت فى امتحانات 2 مدنى بسيب المذاكره واجى اختلق اعذار ادافع بيها عنك لانك ماستر جيلد حلمت بتكوينه واسيب مذاكرتى وافكر ازاى ارجع الناس دى تانى للجيلد ,, غير محاولاتى للصلح بينك وين ناس هم ابعد ما يكونوا عن الكلام اللى انت قلته عليهم ....................................... غضب قلبك نساك ؟ لكن عزائى اللى عملته مع كورابيكا وابو زياد واحمد بريتى ونادر وغيرهم .
مش بس كده , كنت بتحاول ترجع الصلح بينا تانى لكنى كنت على يقين زى ما كتير على يقين انك غير الانسان الظاهر فى ردك على المواضيع ,, وعتابى ليك كان واضح وضوح الشمس وهو ايضا اجتنابك.

امتنعت عن الدخول للمنتدى زى ما كتير من المحترمين قللوا عن الدخول نظرا لحاله الفشل والغضب اللى خلقتها فى القسم ,, وكان دخولى الاخير لفض منازعه صبيانيه بين اتنين اخوات عمر واحمد توك توك

وانا متعود جدا على الاتين لانهم اخواتى , طلب واحد منهم انه يستعين بيك وبغيرك وكان ردى واضح المشاكل بتاعتنا مش لازم نضايق بيها الناس ولا تظهر فى المنتدى وقلت لعمر (A seven A ) بنفس الطريقه غرضها واضح وهو الدعابه عشان اخفف من حده المشكله ,,,,, A seven A دى خارجه وغير لائقه وتستجوب الطرد النهائى ,, طيب انا هرفع للناس برينت بيقول فيه واحد محترم جدااااااااااااا نفس الكلمه ,,,,,,,,,, واستمريت فى الظهور بدور المظلوم وارسلت رد فى نفس الموضوع بتقول فيه متنكرش ان عصام سبب من اسباب نجاح ادهم صبرى وفى نفس اليوم بعت الطلب لطردى هههههههههه وبالرغم من تجنبى للكلام معاك انك بتنصح ان عصام هو اللى يحل المشكله ,,, واللهى طبعا انا لم اظن ان ده ادهم صبرى لانى عارفك كويس جدا ,,, ولم افاجا ابدا بطلبك للمشرف بالمعاقبه على ردى
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بسم الله الرحمن الرحيم

مشكور أخى بلبل على مجهودك والتواصل

-------------------------------------------

بعض الكلمات الخارجة لكن مشفرة واسلوب غير لائق

دمت فى امان الله تعالى

حتى وانت بتغدر بواحد كان صاحبك وانت معترف ان ليه فضل عليم مصر على استخدام نبره المتدين

فاكر دى ؟

صدقنى زى ما بتقول لدى الكثير فى جعبه الحاوى ,, وكله بوقته

صحيييييييح انا مش عاوز العضويه تانى وشرف ليا انى اكون احد ضحايا غدر ونفاق ادهم صبرى لانهم للاسف معظمهم هم من رموز السيرفر وياما ساعدوا الناس وردوا الظلم عنهم وياما رجعت لناس اكونتات وياما ساعدت ناس بجولد وغير جولد وياما حليت مشاكل ,ولن نتوقف ابدا عن مساعده الناس حتى ولو فى لعبه

ولكل اللى هيدافعوا عنك بقولهم انتو بتفكرونى بنفسى ,, وانا مسامحكم اما تندموا على الرد طول ما نتوا فى الجيلد فانتوا بتحققوا غروره عشان كده مش شايفين الحقيقه او شايفين ومش عاوزين تصدقوا , ان شالله تتنور البصيره

وهقولك كلمه اخيره ,, دى مجرد لعبه كفاياك غضب وكذب ورياء وفكر فى مستقبلك وجوازك وترجع تانى اصحابك اللى خسرتهم بسبب لعبه برزت الغضب الاعمى عندك وابعد عن استخدام القران والحديث فى خداعك وخليك على طبيعتك اللى بتتكلم بيها مع اصحابك وفكر اد ايه اللعبه دى غيرتك

سلام عليكم ^^

توقيع AHMEd2080 :
وداعا سيلك رود ,, جار بيع الاكونتات باسعار جيده جدا

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEd2080 ; 11-01-2010 الساعة 03:18 PM

إعلانات google

قديم 11-01-2010, 03:35 PM   #2

™LosTinPaRaDiSe™
عضو لامع

الصورة الرمزية ™LosTinPaRaDiSe™

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64817
• المشـــاركـات » 1,250
• الـدولـة » Germany / Egypt
• الـهـوايـة » Tennis
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 62
™LosTinPaRaDiSe™ جـيـد

™LosTinPaRaDiSe™ غير متواجد حالياً

361  

No Comment

بص يا عصام هوا 3/4 من الكلام ده انا حدرته و شوفتو بعيني و لنتل كلامك صح 100% مع احترامي لكل الناس

اقتباس:
كره مكبوت اظهرته فى رد عمر لفى موضوع واحد فقاله نوب بحسن نيه فرديت واتهمت كل مصريين جيلد ts بالمرض النفسى
حصل بس المسامح كريم

استاذ ادهم برضو مننا و علينا و المسامح كريم

توقيع ™LosTinPaRaDiSe™ :

Corleone 4 Ever

التعديل الأخير تم بواسطة Black_Bird ; 11-01-2010 الساعة 03:45 PM

قديم 11-01-2010, 03:36 PM
™LosTinPaRaDiSe™
هذه الرسالة حذفت بواسطة ™LosTinPaRaDiSe™.
قديم 11-01-2010, 03:43 PM   #3

Black_Bird
عضو سوبر

الصورة الرمزية Black_Bird

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 29648
• المشـــاركـات » 2,087
• الـدولـة » Here
• الـهـوايـة » Internet , Forums Making and Designing
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Black_Bird صـاعـد

Black_Bird غير متواجد حالياً

انا طبعا ماليش دعوة بمشاكلكوا انا بس مراقب للموضوع

دلوقت انت بتقول انا اطردت ليه دة اقتباس للرد بتاعك

اقتباس:

على فكره يا عمر انت كان ليك حق ومش بس ضيعته لا انت غلط نفسك
وبتقول مستنى رد مين ؟؟ هه وهيجيب حقك ده ازاى ان شاء الله ,, هو انت فاضى للكلام ده يا عمر
هتدخل الناس فى مشاكلنا ليه ,,بعدين **** ام دى لعبه تقلل من كرامه الواحد تبقى فى ستين الف داهيه
لو كان شتمك اشتمه ,, ده اللى انا اعرفه بعدين اتصافى او اطلع انت كريم واعفو وانا اللى عارفه ان كل اللى فيك قلب طيب
لكن يا صاحبى عيب الكلام ,, حتى انت يا حشاش انا مغلطك يا صاحبى لانك عارف اللى فيها وعارف ان الواد اللى فى قلبه على لسانه
بعدين مين ده اللى اللى انتوا خيفين على شكلوكوا ادامه .. يا اخى ايه سيفن ايه بقى ههههههههههه انا زهقت بجد

عمر وحيات الجيره امسح الموضوع يا صاحبى وانت اساسا متعرفش توكتوك ده والله دهخ قلبه ابيض وزى العسل وانت كمان زى ما قلت لك مفيكش غير طيبه وشويه حجات فوق بعض هههههههه ,,,, وربنا يخليك لينا يا ياسر بييييك ,,بس اما اشوفك

ارجو حذف الموضوع

كلمتين مخالفتين = الفاظ غير لائقة = طرد نهائى = قوانين المنتدى

اعتذار = اعفاء من الطرد = رجوع العضوية = حنية قلب المنتدى :d

توقيع Black_Bird :
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. We ask ourselves, Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous? Actually, who are you not to be? We were born to make manifest the glory of God that is within us. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same

قديم 11-01-2010, 03:54 PM   #4

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

فين الكلمتين المخالفتين يا استاذى ؟
الحمد لله انك حطيت الرد ,,علشان الناس تقرا الكلام , طرد نهائى وحذف عضويه عمرها 3 سنين بسبب كلمه A seven A انت مقتنع بالكلام ده ,,كان نفسى تشوف العضويه دى خدمت مواضيع ايه عملتها قبل ما تتسرع فى مساعدته يا استاذى بلاك بيرد
ياما حطينا دلايل لناس سرقت ونصبت وظلمت ومطردتش حتى ساعه
ربنا ادانا عقل نعرف بيه الهدف من الكلام ... مجمل الكلامه بيدى انطباع يا استاذى... هل الانطباع اللى اتكون عندك هو الرغبه فى الاهانه؟
لكنى بشكرك على انك وريتهم الرد واتمنى انك تحط رد الاخ ادهم ,,ارجوك وريهم رده الكريم اللطيف اللى فى نفس التوقيت بعت طلب ليكم لحظرى

توقيع AHMEd2080 :

قديم 11-01-2010, 04:00 PM   #5

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

اخيرا اعترافا منكم بمبدا حريه الراى
ارجو عدم حذف الموضوع
شكرا

توقيع AHMEd2080 :

قديم 11-01-2010, 04:07 PM   #6

mistervip
عضو مجتهد

الصورة الرمزية mistervip

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34929
• المشـــاركـات » 102
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mistervip صـاعـد

mistervip غير متواجد حالياً

10  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_bird عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا طبعا ماليش دعوة بمشاكلكوا انا بس مراقب للموضوع

دلوقت انت بتقول انا اطردت ليه دة اقتباس للرد بتاعك

كلمتين مخالفتين = الفاظ غير لائقة = طرد نهائى = قوانين المنتدى

اعتذار = اعفاء من الطرد = رجوع العضوية = حنية قلب المنتدى :d[/center]
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا الكلمه الي هوا كتبها في الموضوع لم تسئ لاي شخص في المنتدي بل لحل موضوع خلاف بين عضوين يعني الهدف منها كان حسن النيه مش لاجل الاهانه واكيد انتا شايف كده بردو وياريت كان الافضل ان المشرف ممكن يبعت تحظير للعضو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

توقيع mistervip :
[[url=http://www.0zz0.com][/:عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 11-01-2010, 05:28 PM   #7

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

حتى التحذير مالهوش لازمه يا ياسر, بص على ردى يا صاحبى انا طلبت بحذف الموضوع فى الرد حتى
مش بس كده لا ,وعمر فى يومها مسح الردود فى الموضوع ومنهم الرد ده
لكن انا مش محتاج العضويه ومش ده القصد ,, بس عاوز اظهر حق ,, وكل الناس المحترمه اللى اتظلمت دى ,اعتقد لازم حقها ومكانتها ترجعلها من واحد فاكر نفسه شبيه بحسنى مباركفى حكمته فى لعبه هههههههههه شىء يدعو للشفقه بل و كل اللى يعصى مطالبه فهو عدوه وزى ما قلت الاساليب الخبيثه والملتويه والضرب فى الظهر من شيمه :(

توقيع AHMEd2080 :

قديم 11-01-2010, 05:38 PM   #8

mistervip
عضو مجتهد

الصورة الرمزية mistervip

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34929
• المشـــاركـات » 102
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mistervip صـاعـد

mistervip غير متواجد حالياً

10  

بسم الله الرحمن الرحيم

ياريت لو ادهم يكون موجود في الموضوع عشان نعرف ردو ايه علي الكلام الي مكتوب والصوره الي فيها الجولبال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

توقيع mistervip :
[[url=http://www.0zz0.com][/:عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 11-01-2010, 07:50 PM   #9

7shash
عضو نشيك

الصورة الرمزية 7shash

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64398
• المشـــاركـات » 93
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
7shash صـاعـد

7shash غير متواجد حالياً

مهم

نايس موضوع معلش لن ابدي راي لكي لا اجرح مشاعر بعض الاخوه ولاكن موضوع قيم

توقيع 7shash :
لن نقول نحنو الافضل ولاكن نسعا لنكون المميزين

قديم 11-01-2010, 08:31 PM   #10

Tsharlly
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 62980
• المشـــاركـات » 134
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Tsharlly صـاعـد

Tsharlly غير متواجد حالياً

زى ما قال اخويا mastervip لابد من دخول ادهم صبرى لكى نرى الحقيقة

قديم 11-01-2010, 10:06 PM   #11

Adham SabrY
عضو مميز

الصورة الرمزية Adham SabrY

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 764
• المشـــاركـات » 995
• الـدولـة » EGYPT
• الـهـوايـة » عاشق تراب مصر
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Adham SabrY صـاعـد

Adham SabrY غير متواجد حالياً

16  

بسم الله الرحمن الرحيم

هو طبعا انا قريت كل كلمة فى الموضوع والناس اللى بتقول أدهم لازم يدخل يرد على الموضوع

أدهم شغلة اهم من اى شئ ومش فاضى يدخل يرد على المهاترات والخزعبلات دى

غدر ابو زياد و كورابيكا بيشتكى وبيقول انى غدرت بى واهانة احمد مليجى او بريتى كلير بوالدتة ولا كلام كتير

اما البرنت اللى فى شتيمة فأنا لحظت ان تيوب سناك كانت واخدة الفورترس وقتها يعنى اعتقد البرنت دة من 5 او 6 شهور اعتقد وانة يظهر دلوقتى فأعتقد ان حضرتك بتعد العدة علشان توقع أدهم صبرى او تشوة صورتة واللى شغلك الشاغل انك تعمل ملف كامل عن أدهم

هو كان استرونج اللى بيتكلم فى الصورة كان اتعمل من 6 شهور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولو كان دة صدر فعلا ففرق التوقيت انة يظهر دلوقتى مش غريبة شوية

بخصوص ابو زياد فالراجل لاغيت دلوقتى الأب الروحى لينا كلنا يا سيد يا فاضل ويكفى ان جيلد ايجيبت فضل قيامة بيرجع لصاحبة ابو زياد

بخصوص كورابيكا فأعتقد الراجل أدارى فى منتدى احنا فية مع بعض وياما وصلى برنتات فية اهانة من كورابيكا فيا وكنت بروح اقولوا الكلام دة مصدرة ايه لكن مكنتش بدخل المنتدى اعمل الفيلم الكبير العريض اللى حضرتك بتعملوا دلوقتى

ولو فى مشاكل بينى انا وكورابيكا فعمرها ما هتوصل للنزاعات على صفح المنتدى وبالشكل دة ابدا الردئ

اقتباس:
صحيييييييح انا مش عاوز العضويه تانى وشرف ليا انى اكون احد ضحايا غدر ونفاق ادهم صبرى لانهم للاسف معظمهم هم من رموز السيرفر وياما ساعدوا الناس وردوا الظلم عنهم وياما رجعت لناس اكونتات وياما ساعدت ناس بجولد وغير جولد وياما حليت مشاكل ,ولن نتوقف ابدا عن مساعده الناس حتى ولو فى لعبه

ولكل اللى هيدافعوا عنك بقولهم انتو بتفكرونى بنفسى ,, وانا مسامحكم اما تندموا على الرد طول ما نتوا فى الجيلد فانتوا بتحققوا غروره عشان كده مش شايفين الحقيقه او شايفين ومش عاوزين تصدقوا , ان شالله تتنور البصيره
1 - من الواضح انة مخطط واضح الصورة وانك بتحث الناس انها تخرج من الجيلد طيب لصالح مين ومين المستفاد الأول من تدمير الجيلد ؟؟

2 - العضوية واستغلال السلطات فسهل لو كلامك صحيح فأدهم يستغل سلطاتة وكان حذف الموضوع من البداية وتم ايقاف عضويتك دى كمان دة لو ادهم بيستغل السلطات لكن انا شايف الموضوع مستمر فى ديموقراطية

3 - بغض النظر عن الألفاظ اللى خارجة وفيها تجريح ليا لكن انا مينفعش ارد عليك بنفس الرد لأنى مش من النوع اللى ينجرف ويستفز سريعا والغرض طبعا معروف انى اقع فى الغلط ودة للاسف مش هيحصل يا سيد يا فاضل

4 - فى ردك انك بتساعد الناس وبتدى جولد للناس وبترجع للناس اكونتتها وكلام جميل جدا منك
لكن من الأصول لو الكلام دة بيحصل متقلهوش مش تعايير الناس وتعرف الناس
احنا مش داخلين على انتخابات فى المنتدى علشان تبرز دورك القومى والوطنى لخدمة اعضاء المنتدى

5 - نرجع لاشياء مهمة منها البرنت فمن ست أشهر معروف ان ادهم هو BinT ولو أولى انى اغلط واشتم فأغلط من أكونت BinT ولو مش عايز اظهر فى الصورة فأعمل اكونت محدش يعرفوا تمامااااااااا واغلط منوا ومش هبقى فى الصورة

6 - طوال تواجدى فى السيرفر اعتقد ان الناس فى الجيم او المنتدى مشفتش ادهم ضرب جلوبال بالشكل دة ويوم ما اضرب جلوبال اضربوا من استرونج وهو معروف انة اكونتى ؟؟؟؟؟؟؟؟

كأنى بقول للناس انا اهو انسان قليل الأدب وهو فى يا محترم هيقع بالغلط بالشكل دة وقدام السيرفر بالكامل؟؟؟؟؟؟

7 - دخولك المنتدى دائما و ردودك طوال الفترة اللى فاتت فيها اهانة وتجريح ليا ورغم كدة بكلمك بحسن نية وبكلمك بكل أحترام لكن يظهر فعلا مفيش فايدة

8- بخصوص نادر فلا تعليق لأن بصراحة المفروض اللى يرد على الجزء دة أستاذ أحمد عصمت لأن حضرتك اللى غلط فى نادر وعملت المشكلة والحمد لله كان أستاذ احمد عصمت وسيط فى الموضوع لحل الخلافات

وياريت يا سيد يا فاضل تراعى حرمة المتوفى ومتجبش سيرتها

متبنيش فشلك على نجاح الأخريين

9 - علاقتى بكل الناس فى تيوب سناك الحمد لله كويسة جدا واعتقد ان مفيش مصرى فى جيلد تيوب سناك قال انى أخطئت فية بالعكس بداية من عمر او حشاش او توك توك او ياسر كاف كيلر اعتقد ان كلهم اخوة وفى صداقة واحترام مفيش مرة اخطئت فى حد منهم على العكس ياسر رغم اشتراكة فى كل فورترس منذ دخولة الجيلد وبيلعب لصالح تيوب سناك وتجاهلة للعب معنا ورغم كدة مفكرتش حتى اخرجوا او اخد منة موقف لأن الموضوع مش مستاهل لأنة جيم اولا واخيرا

اخيرا انا بعتذر لعدم مشاركتى فى الموضوع مرة أخرى لأن مينفعش ارد فى موضوع بالبشاعة دى وبالطريقة الرديئة بالتشهيير بالناس

انا عارف ومتأكد من شئ هام جدا انى لو مدخلتش أرد هيقول ادهم مش عايز يواجهة او يرد يبقى الكلام حقيقى زاى ما بعض الأعضاء بتطالب انى ادخل ارد حسب ردودهم فى الموضوع

ولو أدهم دخل رد على الموضوع هيبقى محاولة لتكديب كلام العضو وان ادهم خايف مدام الصورة تتهز وهندخل فى زيادة مشاركات وعدد مشاهدات

مش عارف بصراحة اعمل ايه افضل انساق وراء المهاترات وارد ولا اتجاهل تماما الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا سيدى الفاضل لو انت شايف انا وحش ادعيلى بالهداية زاى ما انا شايفك كدة بتعمل اشياء غريبة وبدعيلك وبقول ربنا يهديك

شكرا لكل عضو ساهم فى الموضوع سواء كان الرد بالسلب او بالأيجاب او الدفاع او تقديم نقد

دمتم فى امان الله جميعا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

قديم 11-01-2010, 11:26 PM   #12

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

كنت اتمنى ان الاخ بلاك بيرد يظهر ردك الاخير فى موضوع عمر علشان الناس تعرف قد ايه انت انسان منافق ,وغرضك قذر ومعروف
واسلوبك اللى بتقول عليه

_بالنسبه للى كان قاعد على اكونت Asroganger فاقسم بعزه جلاله الله انى سالت لحظتها سيلينا وتامر بجاتو وقلت مين ده لانك بعديه بجلوبال كتبت انك تتمنى هيفون يرجع تانى الجيلد وكان رد الاتنين واضح وكلمه واحد ده ((ادهم صبرى)) ,,,ياريت بجاتو يكذبنى

الشتايم مش جديده عليك لو اعتقدت ان كلمتى فى تجريح وكتير يشهد ,, انا مش عارفك من يوم

_بالنسبه لمواضيع ابو زياد وكورابيكا
بتقول فيلم كبير عريض ,,شىء مضحك ,,امال اللى انت عملته عشان تخرج واحد زى كورابيكا او مارفن من الاشراف ده كان ايه ؟ مش فيلم طويل عريض ,,,,, لا يا فندم اقسم بعزه جلاله الله انك اهنت الناس دى اشد اهانه وزى ما قلت كله بوقته وانا مقولتش كلمه واحده كذب بل الواقع امر
ارجوك كف عن نفاقك بقولك الراجل دى استاذى وفضله عليا ............ انت اكتر واحد على يقين انت قلت ايه على استاذك ,,واللى تعرفه ان زياد محمود برده عارف انت قلت ايه عليه وعملت ايه ,,اياك تسمى كلامى مهاترات دى كلمتك المعتاده علشان تحاول تخرج نفسك من الموضوع ,,,
كورابيكا / الراجل عمل كذا موضوع غير مباشر وحصل كذا صدام مباشر بينكوا فيها لو ناسى افكرك او اطلب منه يدخل يكذبنى
كلامك ان كورابيكا ده طفل ما يستحقش انه يمسك اشراف المنتدى فضلا عن انه قليل الادب (جزا من كلامك ربنا يحاسبنى عليه لو كنت بكذب)
اهو حضرتك مسكت يا اخ ادهم والنتيجه كلنا شفناها ,,, عمر ربنا ما هيبارك فى عمل قذر غادر بالاخرين
ان كنت سكت عن انى اظهر فضايحك فده صبر منى وامل ان ربنا يشفيك ,,لكن من الواضح ان العاده مش هتتغير ابدا

مارفن / لانه لم يطيع الاستاذ المبجل ,,فى غيابه استمر السبام فى المواضيع ,,اتنين من جيلد JAD هم lonleygirl ,eldance دخلوا بيبهدلوا فى الراجل الطيب اللى اسمه ريكو ,,, وشىء غريب يا اخى ,,ادهم اللى بيحل مشاكل القسم يدخل لمده تزيد عن 3 ايام ويشوف المواضيع والسبام والواضح والشتايم والتجريح فى الراجل وميطلبش من اعضاء جيلده يكفوا عن اللى بيعملوه والغرض كان واضح ,,,, شويه رد فى مواضيع قديمه +شويه بلاغات عن اهانت +شويه سبام= القسم باظ=شيلوا المشرف

_مؤامره مترتبه
دى بجد لازم اضحك عليها هههههههه كل واحد ينفد ادهم صبرى بيعمل مؤامره مترتبه ,,, تفتكر المؤامره دى لاطاحتك عن الحكم يا ادهم باشا ؟ :D
انا بتجنب حضرتك من اول اما ظهر لى وشك المنافق اظن ده واضح وضوح الشمس وبالرغم من كده انت ما اكتفيت ,, لا واستخدمت خبثك فى طردى ,,هو انا كنت اعرف منين ان ده هيحصل ,,, لا انا كنت متاكد ان اللى غدر بكل دول بسبب مرض نفسى بيبين له انه المسيطر هو السبب ,, وعلى فكره مش بس انا اللى بقول الكلام ده ,كل واحد دخل وقرا الموضوع ومرضاش يرد متاكد من الكلام ده ,,والكلام ده قالهولك نادر ولا ناسى ؟؟,

غريبه جدا انك مقولتش برده سبب الطعن فى الظهر اللى خلاك تطلب طردى بسبب برنت خدتنى فيه الحماسه للصلح بين اتنين
رديت بكل حكمه زائفه كالعاده وفى نفس الوقت تبعت الرد الهزيل بتاعك ده

_يالنسبه لجيلد ايجبت فيا فندم انا بكن كل احترام وتقدير لجيلد ايجبت واياك ,مش انت اللى هتقول انا بحب ايه وبكره ايه , انا مجبتش سيره الجيلد والجيلد مشرفنا وزى ما قلت لك نجاحك سببه الاخرين

لكنه اسلوب معروف عن ادهم يحول كل منازعه لطريق يفتح بيه باب دخول اللى يساعدوه من جيلده للمسانده بحجه انى بهين ايجبت ,كلام فارغ ومحاوله فاشله

_بالنسبه لنقطه ابنى فشلى على نجاح الاخرين

اى فشل واى نجاح؟؟ كان ايه هدفى فى الحياه محققتهوش ؟ وكان ايه هدفى فى لعبه محققتهوش ؟؟ طيب ما تسال نفسك كده عن الفشل بعدين رد ,, لو بتقصد اللعبه فزى ما قلتلك دى خيال ,ولو كنت ناجح فنجاحك هو بسبب الاخرين اما فى الحياه ,,فانت ماستر جيلد ايجبت اووووووووووووووووه ,,, فوق من الكلام الفاضى اللى انت فيه والحق عالج نفسك وبطل تطعن الناس فى ظهرها يا اسان يا محترم ,واعتذر عن اخطاءك

ملحوظه/ سرد الحقائق ليس تشهير ,,ومعنى كلمه تشهير يا فصيح اللغه هو انى اجرح فيهم فى الوقت اللى يكونا عاجزين فيه عن الرد
طبعا انا مفيش بينى وبينهم خلاف ولا اتهمتهم ولا جرحت فيهم باى تهمه بالعكس .
بالنسبه انى اراعى حرمه المتوفى ,, فربنا يرحمك يا نادر ويدخلك فسيح جناته وربنا يعلم قد ايه انا غلطان فى حقه لانه مستدقتهوش الا متاخر ,,,, وبلاش يا ادهم تقول اى كلام فاضى تفرقع بيه ,فمعنى انى لم احترم حرمته انى اهنته وده شىء بعيد كل البعد عنى وعن اخلاقى اللى انت اكتر واحد عارفها واللى كتير هنا فى المنتدى عارفينها ,ولن اتحدث حول نادر مره تانيه مش لشىء الا فقط لانى بتالم كل اما افتكر.

توقيع AHMEd2080 :

قديم 12-01-2010, 12:16 AM   #13

MiDo
عضو نشيك

الصورة الرمزية MiDo

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 21
• المشـــاركـات » 93
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
MiDo صـاعـد

MiDo غير متواجد حالياً

17  

السلام عليكم
انت داخل تغلط فى اخ كبير زى استاذ ادهم صابرى لية و تقول حرية التعبير حرية التعبير الى انت ما تعرفهيش انك تقول رايك من غير من تغلط فى حد و عشان الناس تحترامك لازم تحترام اى شخص حتى لو غلط فى حقك و بالادب هتقدر تجيب حقك لو انت صاحب حق ..

بعدين ما تتكلميش بلسان اى شخص انت ما تعرفهوش غير لما يكون معاك دليل و احنا مش عايزين نعرف انت فى سنة كام ولا فى كلية اية ولا سنك اهم شىء تكون شخص محترام لكن الموضوع دا مش هيقليل من ادهم صابرى لكن هيكبرة اكتر و اكتر على راء تامر حسنى نجم الجيل خليها :d
معليش يا ادهم الشجرة المثمرة هي التي ترمى بالحجارة الى يعيش ياما يشوف

توقيع MiDo :

قديم 12-01-2010, 12:30 AM   #14

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

مش مستغرب من ردك ابدا ,لازم تقول كده ,ميدو ,امال هتنتقده هههههه :)

استااااذ ادهم ده ياما غلط فى ناس وياما جرح ناس ولا انت داخل تقول اى كلام والسلام ,, مشفتش انت ازاى غلط ولا الحقايق دى مش واضحه لسيادتك
ان كنت عاوز دلايل ,, فاتحداك تكلم زياد محود وكورابيكا وغيرهم من اللى ذكرت اساميهم يكذبونى يا سيد

بعدين انا محترم غصب عن عين اى حد وانت عارف كده كويس اوى اوى ,,, لكن لانى تحولت ضده فبقيت مش محترم ,,شىء مضحك

ودليل على ادبى انى عففت نفسى عن الغضب ورد اهانته ليا ولغيرى قبل كده

(هيكبره اكتر واكتر )هو اى كلام بس يا سيدى!!!! ياريت ..على الاقل يتعلم الاخلاص واحترام الاخرين وتقديرهم

توقيع AHMEd2080 :

قديم 12-01-2010, 12:34 AM   #15

MiDo
عضو نشيك

الصورة الرمزية MiDo

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 21
• المشـــاركـات » 93
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
MiDo صـاعـد

MiDo غير متواجد حالياً

17  

هو انت لية داخل تجيب كلام قديم على جديد اية السبب انك تقول كل الكلام دا دلوقتى , و اشمعنا شوفت ادهم وحيش بالشكل دا دلوقتى .. , يعنى انت مكنتيش شايف ادهم وحيش من زمان لية ؟

توقيع MiDo :

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)