حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قـسـم الـتـرحـيـب و الـتـعـارف [ أسرة موقعنا منزل واحد يجمعنا كلنا أدخل عرفنا بنفسك بشكل أكثر ] [ قسم التعارف بين الاعضاء والترحيب بالاعضاء الجدد ]

موضوع مغلق

قديم 12-06-2011, 12:02 PM   #1

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 84874
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

عبقرينو المنتدى غير متواجد حالياً

افتراضي الف شكر ليك No_Rules

انا عامل شكوة علشان اخد حقى من الى ظلمنى بالباطل وواحد بيتهمنى فى موضوع ان عندى اسبام وبرد علية وواحد بيتهمنى انى نصاب وحرامى وعامل موضوع عليا 36انى نصاب وحرامى وانا جبتلو ليل برئتى وباطالب بطرد العضو الى عملى اكتر من 4عضويات جداد وبيتهمنى انى نصاب وبرد فى موضوعة بدل مترجعولى حقى وتحفظولى كرمتى فى المنتدى تروحو تدوى مخلفة اسبام طب مدتهاش لية للعضو راجل بيتهمنى انى نصاب وحرامى عوذينى مكتبش فى الموضوع بتاعو اى حاجة علشان اطلع نصاب واطرد من المنتدى على العموم شكراا ليك استاذى المحترم ياسر والف شكر هيا المكافات عندكم بتبقى كدة لية بس انا اول مخت المخالفة بقيت حتجن تيجى تدهانى تانى وتسبت للكل انى مخالف القوانين وبعمل اسبام فى المنتدى حرام عليك كدة والله دة ظلم منك ليا واحد عامل موضوع بيتهمنى فية انى نصاب وجبتلو اكتر من دليل انى مش نصاب لية يعنى حرام عليك حسبى الله ونعم الوكيل دة جذاتى انى سهران على خدمت الاعضاء طب لية انتا بتعمل معاية كدة لية يعنى انا كتبت شكوة قبل كدة علشان تتحذو اجراء قانونى على العضو الى بيتهمنى بالباطل تروح تشيل من عندى 125مشاركة وتدينى مخلفة على العموم الف الف الف الف شكر ليك وانا متشكر ليك جداا بس ياريت ترد عليا رد مقنع وعلى فكرة حكم النفس على النفس دة وحش وكلنا ذى بعض فى المنتدى دة لان المنتدى ملك للكل مش ملك حد والناس المخالفة ملهاش مكان بينا وشكراا ليك ولو عاوذ تطردنى اطردنى طول مبقى حكم نفس على النفس فى المنتدى لانى بجد تعبت وبجد شكراا لتقديرك لمجهوداتى بالمخالفة الى انتا ادتهانى والمشاركات الى انتا شلتهالى وياريت رد مقنع ومتقلىش اسبام لانة كان بيتهمنى وانا برد علية ولو اسبام وتدينى مخلفة يبقى يمشى على الكل ومش داخل المنتدى تانى وليا كلام مع الاستاذ خالد ولو اطريت اروحلو لحد بيتو كفاية ظلم بقى حرام عليكم كدة

إعلانات google

قديم 12-06-2011, 12:24 PM   #2

Solitary
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية Solitary

• الانـتـسـاب » Jun 2010
• رقـم العـضـويـة » 71359
• المشـــاركـات » 11,171
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 11
Solitary صـاعـد

Solitary غير متواجد حالياً

1  

اعذرنى هارد انا بدال ياسر عشان هو مش موجود
وهاقولك

ماحدش قالك حاجه وماحدش قالك ماتكتبشى فى موضوعه وتكدب اشاعه انك سكار طالما فى حدود الادب والقوانين وماحدش بيشتم التانى

والمخالفه الى ياسر ادهالك دى مش مخالفه اسبام,يمكن هو ماخدش باله من نوعها بس هى مش اسبام... دى مخالفه عشان قولت ل darkahmed انه غبى وانه عيل وانه وانه وانه

اقتباس:
والله دة ظلم منك ليا
لا مش ظلم عشان الاستاذ التانى كان فاكر انك هتتقبل مشرف فاستغرب وحب يورينا مواضيعك ومشاركاتك مع ان احنا عارفين الى فيها ... لكن تيجى تقوله انت عيل 10 سنين ومش عارف مين احمد عز وسألت وانت غبر ومرراتى فرقعت والكلام ده مش هنا, الكلام ده فى ************* الى انت مراقب عام فيها

اقتباس:
واحد عامل موضوع بيتهمنى فية انى نصاب وجبتلو اكتر من دليل انى مش نصاب
قولنا متين مره ماحدش فينا بيلعب على سيرفرك عشان يعرف انت نصاب ولا لا ولا هو كداب ولا لا
المواضيع الى زى كده ماحدش بياخد بيها من غير دليل, لو هو جاب دليل وصور انك حرامى انت هتاخد طرد
غير كده ماحدش هيسمعله, وبعدين ماانتا رديت فى موضوعه وكدبته وجبت صور ... خلاص يعنى كفايه

وبيقولك كما تدين تدان عشان انت رديت فى موضوع واحد بيعمل فارم وقلت عليه انه حرامى وسكامر وسرق ناس كتير بس ماعندكشى دليل لكده والناس كسفتك اوى وماحدش كلمك من الاداره عشان عادى مافيش دليل والحاجات دى بتحصل كل يوم

اقتباس:
دة جذاتى انى سهران على خدمت الاعضاء
فكك بقى من كلام التمسليات ده مش علينا الكلام الفاضى ده

اقتباس:
تروح تشيل من عندى 125مشاركة
125 مشاركه اسبام وعادى مش هتفرق انت بكره هتجبهم وزياده وممكن فى الموضوع ده النهارده ^^

اقتباس:
الف الف الف الف شكر ليك وانا متشكر ليك جداا ياريت ترد عليا رد مقنع
انا متابع مواضيعك ومشاركاتك من اول يوم شفتك فيه ورديت عليك يجى الف مره وفى الف مكان
واستنى رد ياسر ^^

اقتباس:
على فكرة حكم النفس على النفس دة وحش وكلنا ذى بعض فى المنتدى
على فكره مافيش الكلام ده هنا, هنا انت غلطت واتحاسبت ... بس

اقتباس:
والناس المخالفة ملهاش مكان بينا
بالظبط ... وعشان كده حافظ بقى على عضويتك وشوف انت بترد فين وبأيه وبتعمل مواضيع ايه عشان ماتبقاش ناس مخالفه ^^

اقتباس:
ولو عاوذ تطردنى اطردنى
لا ياسر تقيل شويه ^^

اقتباس:
ومش داخل المنتدى تانى وليا كلام مع الاستاذ خالد
حضرتك لو استاذ خالد مش واثق فى ياسر ومش شايف فيه انه بنى ادم محل ثقه وبيعرف يتعامل ماكنشى خلاه فى مكانه ده وخلاه بدال خالد ال24 ساعه وفى كل حاجه
وماحدش قالك ادخل المنتدى يا باشا دى حريه شخصيه عادى يعنى تدخل او لا دى براحتك, اهلا بك فى مصر دوله الحريه

بس كده مافيش كلام تانى يتقال ... استنى بقى رد ياسر ^^
اه ... اسف يا محمود على ردى مكان ياسر بس قولت ارد عليك واصبرك على ماهو يجى عشان هو عنده امتحانات
مش فاضى للكلام الفارغ ده

واسف يا ياسر عشان رديت مكانك

توقيع Solitary :

Kein Mensch stirbt als JUNGFRAU, den das LEBEN FICKT JEDEN !

قديم 12-06-2011, 02:15 PM   #3

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

اولان انتا بتهمنى ذور انى انا نصاب عوذى اسكت ومردش علية وانا مظلوم دى اول حاجة
الاستاذ الى مستغرب من طلبى للاشراف وحب يعمل نفسو مفتح وهوا اساسا كلو غلط فى غلط اولان نبداا من الاول طلب منى اعملو فارم وانا قلتلو حسعدك وبلاش بدون اى مقابل كانت عندى مشاكل فى الشغل والرسول علية الصلاة والسلام بيقول التمس لاخاك المسلم خمسين عذر من كتر الناس الى بتكلامنى عن مواضيع مختلفة انا نسيت موضوع الاخ الفاضل واقسملك بالله اول مكلمنى كلمنى على الاميل بتاعى وجاب رقم تليفونى من الموقع بتاعى واقسملك بالله صوتة ميدلش على انو راجل فى 2هندسة وبشهادت صحابو عرفت انو عيل عندو 13سنة وبيقول على نفسو انو فى هندسة وانا متاكد وشايل كل المسئولية عن الكلام الى انا بقولو
والراجل الى بيتهمنى انى نصاب انا جيبت دليل برئتى وكنت منتظر انو يطرد من المنتدى بتهمت الادعاء الكاذب وبيتهم الناس من غيير دليل
والراجل الى انا قلت علية سكمر للاسف انا مش حكدب ولا حتبلى علية دة فعلان نصب على اخويا الصغيير
وكلامك الى بتقولو فكك من التمسليات دى عيب كدة فى ربنا شاهد وعالم انى بتعب قد اية بس ربنا يجعل تعبلى فى ميذان حسناتى مش مستنظر اى حاجة من اى حد
وكمان بيقول على موضيعى انها منقولة حبيت افهمو الصح مش اكتر وفعلان هوا غبى لانو مش فاهم حاجة من الكلام الى هوا بيقولو يعنى كل الاعضاء الى عملة مواضيع عن اسطوانات او العاب متقنعنيش وتقلى انهم مخترعين الاسطوانات دى او الالعاب اكيد هما شافوها فى منتديات تنية واكيد اعجبو بيها وعملو مواضبع عنها بهدف افادت اعضاء المنتدى
وحضرتك بتقلى غلط وخت مخلفة علشان قلت لواحد انو غبى طيب منا بتهم قدام عيونكم وبجيب دليل برئتى ومحدش بيقف جمبى وبيرجعلى حقى
لا الله الى الله محمد رسول الله

قديم 12-06-2011, 02:19 PM   #4

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

والى بكتبو مش اسبام دة بيبقى دليل على كلامى مش اكتر مش تتحذف المشاركات من عندى وغييرى متتحذفش ياريت تكون فية عدالة شوية مش اكتر انا مبطلبش المستحيل انا بطلب حقى مش اكتر وانا عارف ومتاكد ان محدش حيقف جمبى غيير الاستاذ خالد سعييد لانو راجل حق وحكمو كلو فية عدالة ومش حكتب ولا كلمة تانى فى الشكوة دى ومش داخل المنتدى تانى غيير لما حقى يوصلنى كامل متكامل سواء من عضو او من مشرف ودة نظيير تعبى فى الموقع يامة تطردونى وتشيلو كل المواضيع بتعتى من عندكم وارتاح من وجع القلب معاكم
و وعمرى مظلمت حد وسبتو من ذمان لعدم الاقبال على الموقع وفى النهاية شكراا

قديم 12-06-2011, 02:33 PM   #5

HeMa

HeMa Is Back

الصورة الرمزية HeMa

• الانـتـسـاب » Jan 2008
• رقـم العـضـويـة » 9896
• المشـــاركـات » 5,480
• الـدولـة » `·.¸¸.·¯`··._.· عابر سبيل) `·.¸¸.·¯`··._.·
• الـهـوايـة » ~*¤ô§ô¤*~internet~*¤ô§ô¤*~
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 588
HeMa اسـم تفتخر بـهHeMa اسـم تفتخر بـهHeMa اسـم تفتخر بـهHeMa اسـم تفتخر بـهHeMa اسـم تفتخر بـهHeMa اسـم تفتخر بـه

HeMa غير متواجد حالياً

1194  

إرسال رسالة عبر Skype إلى HeMa

لامؤخذه لي حضرتك
حضرتك فعلا حرامي وشتمت المنتدي
وتم حظرك قبل كدا بس انا مستغرب ياسر رجعك ليه
رجعك علشان توجعلنا دماغنا

فاكر انت خد حظر ليه
اما شتمتني انا ومشرفين صن ورلد
واما شتمت المنتدي
والنصب اللي بتنصبو علي الناس علي سمعه المنتدي
انك بتبيع جزلد وسيلك وبتشتري
بس مستني ياسر يتعامل معاك تاني
لو هتقولي مش فاكر لاء انت فاكر موضوعك في صن ورلد
وكمان انت ماجبتش دليل برائتك وللاسف ياسر رجعلك العضوية تاني
وطبعا ياسر اكيد هو احسن مني في مبرر سبب رجوعك
بس انا مستغرب شوية

قديم 12-06-2011, 04:48 PM   #6

No_Rules
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية No_Rules

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• رقـم العـضـويـة » 63833
• المشـــاركـات » 17,136
• الـدولـة » ▒▒▒ДhLY▒▒▒
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
No_Rules صـاعـد

No_Rules غير متواجد حالياً

اقتباس:
فاكر انت خد حظر ليه
واما شتمت المنتدي

===========================

اول نقطــه

اقتباس:
انا حشتكيك للاستاذ خالد وحقى مش حسيبو خالص
انا عايزك تشتكينى لــخالد ومش عايزك تسيب حقكـ .

ولو طلعت انا غلطان انا هقدم طلب إعتـزال من المنتدى

ولو طلعت انت غلطان مش هعملك حاجه عشان انا واثق من نفسى

اقتباس:
الاستاذ خالد سعييد
خالد ســالم

اقتباس:
ميخصناش يا فندم .. كل منتدى وله قوانينه وحتى لو كنت مراقب عام فى اى منتدى تانى دة مش هيأثر علينا فى حاجه :)

اقتباس:
مش تتحذف المشاركات من عندى وغييرى متتحذفش ياريت تكون فية عدالة شوية مش اكتر
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا عامل دمج لأكتر من 130 مشاركه فى 20 موضوع ..

كل موضوع تعملى فيه 4 مشاركات ورا بعض 3 مشاركات ورا بعض ..

وتعملى موضوع تقول فيه انك اخو محمود وانت محمود نفسه أصلاً

هتقولى عرفت ازاى يا ابو النصاحه هقولك مش محتاجه فقاقه يا عبقرينو ..

نفس لون الخط ونفس حجم الخط ونفس طريقه الكتابه ونفس طريقه إخراج الحروف ونفس طريقه الاسبام بتاعت المشاركات ونفس كل حاجه ..

=====================================

حبيبى انا مش بحب الكلام الكتير ..

خير الكلام ما قل ودل ..

انت غلطت فى الراجل وقليت ادبك عليك وانا اديتك إنذار وخلصنا .. دى حاجه

الحاجه التانيه لو اسبام معاليك اتكرر تانى هيبقى فى حظر مؤقت للعضويه لأنى نبهت حضرتك فى الاول وقولتلك بلاش اسبام ..

هتقولى انا مش بسبام ..

هقولك اما بتعمل 4-5 مشاركات ورا بعض يبقى مش سبام ..!!

اما تيجى ترد علي المشاركات اللى اتردت عليك من الاعضاء وتيجى ترد علي كل واحد فى مشاركه لوحده عشان تزود مشاركات يبقى كدة مش سبام !! ؟

===========================================

قديم 12-06-2011, 05:37 PM   #7

White Angel
αиɢєℓs мαy нυяτ

Don't CHALLENGE Me! :D

الصورة الرمزية White Angel

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 55157
• المشـــاركـات » 10,223
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » HTML & CSS Coding
• اسـم الـسـيـرفـر » Aquarius
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 149
White Angel جـيـدWhite Angel جـيـد

White Angel غير متواجد حالياً

139  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى White Angel إرسال رسالة عبر Skype إلى White Angel

اقتباس:
انا كنت مراقب عام فى سرو فور عرب

طـيـب لـيـه سـبـتـو ؟ ده مـنـتـدى جـمـيـل و لـذيـذ و لامـم كـل الأعـضـاء اللى مـلـهـمـش لازمـة ..

انـا عـرفـت كـدة ايـه الـدوشـة دى كـلـهـا مـن سـاعـة مـا رجـلـك عـتـبـت الـمـنـتـدى .

و كـل شـويـة تـقـول " الـمـسـاعـدات اللى بـقـدمـهـا للأعـضـاء "

حـجـة كـويـسـة والله :) مـا كـلـنـا بـنـفـيـد الأعـضـاء أمـال احـنـا اكـيـاس جـوافـة يـعـنـى ؟؟

بـس لـو مـش عـجـبـاك قـوانـيـنـا و مـراقـبـنـا No_Rules ارجـع Sro4Arab

اهـووو بـيـلـم اللى زيـك :)

اللى هـمـا ..

عـبـاقـرة الـمـنـتـديـات ..

اقتباس:
خالد سعييد

خـالـد سـالـم يـا بـاشـا ..

اقتباس:
انا جيبت دليل برئتى وكنت منتظر انو يطرد من المنتدى بتهمت الادعاء الكاذب وبيتهم الناس من غيير دليل

و تـهـمـة ازعـاج الـسـلـطـات و الـبـابـا غـنـوووج كـمـان ..

اقتباس:
اقسملك بالله صوتة ميدلش على انو راجل فى 2هندسة وبشهادت صحابو عرفت انو عيل عندو 13سنة وبيقول على نفسو انو فى هندسة

اقتباس:
شكوة - مخت - عاوذ

قـصـدك ؟ شـكـوى - مـا اخـذت - عـاوز .. ؟

لا مـدرس لـغـة عـربـيـة .. لـغـة عـربـيـة يـعـنـى !!

مـدرس لـغـة عـربـيـة فـاتـح سـيـبـر بـعـد الـظـهـر :)

اقتباس:
تروح تشيل من عندى 125مشاركة

تـسـتـحـق لـقـب اسـبـامـر الـمـنـتـدى الأول ..

لا والا حـوار الـعـمـلـيـة و الـمـسـتـشـفـى ده .. ^^ عـجـبـنـى أووووى :)

ايـمـيـل خـالـد اكـيـد أنـت عـارفـه ^^

لـو عـايـز تـشـتـكـيـنـا ولا حـاجـة :)

بـدل الـمـواضـيـع اللى بـالـيـنـا بـيـهـا دى مـن أول مـا جـيـت ..

توقيع White Angel :

Imagination is more important than knowledge.l

قديم 12-06-2011, 05:48 PM   #8

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

رد على كلامك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™_HeMa_™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لامؤخذه لي حضرتك

حضرتك فعلا حرامي وشتمت المنتدي
فين دليل حضرتك يمحترم انى حرامىوتم حظرك قبل كدا بس انا مستغرب ياسر رجعك ليه
رجعنى علشان سعيد الله اعلم صحبك ولا اخوك كان عاوذ يطلعنى نصاب وحرامى وجيبت دليل للاستاذ خالد مصور ودليل انى برى وبعد متطرد بسبب واحد صاحب منتدى منافس واكيد حضرتك تعرفو سعيد الى انا عامل موضوع عنو فى قسم هيركليذ وفضحو فى الموضوع رجعت عضويتى تانى بعد مربنا والسادة المشرفين الرجالة الى بيقفو مع الحق ضد الظلم الى اكيد انتا مش واحد منهم ودة من تجربتى الخاصةرجعك علشان توجعلنا دماغنا
اوجع دماغك علشان انا راجل بدور على حقى ربنا يبتليك بالافترى والضلم الى انا بعانى منهم دلوقتى واشوفك حتعمل اية ان شاء الله ربنا حيبتليك بالى انا فية دلوقتى علشان تحس طعم الظلمفاكر انت خد حظر ليه
انا مشتمتش حد يمحترم وفين دليلك ولا الكلام عندك طابع حرام عليك ربنا ينتقم منك انا بينى وبينك ايةواما شتمت المنتدي
والنصب اللي بتنصبو علي الناس علي سمعه المنتدي
انك بتبيع جزلد وسيلك وبتشتري
انا ببيع جولد وسيلك وبتعامل مع كسبر جولد وبتعامل مع نيو جولد وبتعامل مع شركات كبييرة وليا عملائى الى بعتذ بيهم انتا اية الى مذعلك وبتسبت عليا النصب الى انا عمرى معملتو على حد والله مش مسمحك عمرى كلو وكل صلاة بصليها حدعى عليك وحسبى الله ونعم الوكيل فيك بس مستني ياسر يتعامل معاك تاني
لو هتقولي مش فاكر لاء انت فاكر موضوعك في صن ورلد
وكمان انت ماجبتش دليل برائتك وللاسف ياسر رجعلك العضوية تاني
ياسلام على اساس انى انا ساحر سحرت ياسر علشان يرجعلى عضويتى عضويتى رجعت بعد مكنت مظلوم من الولة الى اسمو سعيد الىكان بيتهمنى انى نصاب وبفضل من الله تعالى وبمساعدت اخواتى المشرفين الافاضل الى بيثقو فيا عضويتى رجعت وطبعا ياسر اكيد هو احسن مني في مبرر سبب رجوعك
بس انا مستغرب شوية
بتستغرب عن رفع الظلم من عليا ياسلام والله انتا راجل ؟

قديم 12-06-2011, 05:58 PM   #9

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

بص انا حستحمل وحكتم فى نفسى ومحيهمنيش الانتقادات بتعتكو وانا اسف لو عملت اى موضوع شكوة فى المنتدى دة وبردو مش حسيب المنتدى خالص وحتشوفو محمود عويس حيعمل اية وحيبقى اية فى المنتدى وربنا هوا بس الى بيوفق واقسم بالله حوريكم حجات من تفكييرى ومن والى بيعيب عليا ويقول مدرس لغة عربية دة دة قصدو على ايهاب شريكى وكمان ميعلقش يامة ويلاحظ اننا بنكتب على كيبورد مش فى كراسة وعلى العموم انا محققولكم
وورونى شغلكم فى المنتدى مقابل شغلى وان شاء الله مهما عملتو مش حيأس لانى اتعلمت كتيير من الدنيا ومهما عملتو مش حسيب المنتدى بس للاسف انا حشللكو فى قلبى وحدعى عليكم ليل نهار وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل الى ضلمنى وربنا عالم وعارف كويس اية الى بيحصل وربنا يدى كل واحد على قد عملو وعلى قد ضميرو وشكراااااااااااااااااااااااااااا والى يقول عليا نصاب يجيب دليل وسمعت النصب الى لبستنى دة كانت بسببكم لانكم يامشرفين يالى شيفين شغلكم من اول مالولة سعيد دة قال عليا نصاب بدون دليل وبيهاجمنى بسبب الموضوع الى انا عملو علية وعمال يعمل فى عضويات وعاوذ يطلع عليا انى نصاب بالذور لو مسكتوش من الاول وختولى حقى مكنشى حصل دة كلو وعلى العموم انا فى ناس كتتير فى المنتدى بتحبنى وفى مشرفين كتتير صحابى ولو فضلت فى المنتدى دة حفضل ليهم بس مش لاى حد تانى وحفضل اساعدهم ويسعدونى

قديم 12-06-2011, 06:00 PM   #10

ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ
عضو متألق

الصورة الرمزية ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 17283
• المشـــاركـات » 1,865
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ صـاعـد

ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمودعويس عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
رد على كلامك

ياريت تتكلم بأسلوب محترم احسن من كده وتراعي انك بتكلم راجل عنده 29 سنة قبل ميكون مراقب خاص لأقسام السيرفر الخاص

عشان للأسف انتا كل ماده كده بتزود الموضوع اكتر ... ولكل صبر حدود ..

احنا كلنا هنا واحد بس كلنا برده بنحترم بعض .. حضرتك بتخرج بألفاظك جامد ولا مش ملاحظ كده ؟؟؟

وللأسف انتا وقعت من نظرنا كلنا ..بعد موضوع الحوار الي عملته في منتدي التعاريف والتراحيب

وانا كنت متأكد من الأول والله ...اصل سبحان الله واحد في المستشفي وفي نفس اليوم مقدم طلب اشراف وعلي رأي ياسر ..نفس كل حاجة خط - لون - كتابة حروف ...ده سبحان الله حتي نفس الغلطات في الكتابه

ياريت بئ ..تلم الموضوع علي كده ...ومتقلش من نفسك اكتر من كده ...عشان فعلا والله ... متوصلش اننا نحرجك ونقول لحضرتك ملكش مكان معانا

توقيع ҳ̸Ҳ̸ҳVincentҳ̸Ҳ̸ҳ :

قديم 12-06-2011, 07:19 PM   #11

White Angel
αиɢєℓs мαy нυяτ

Don't CHALLENGE Me! :D

الصورة الرمزية White Angel

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 55157
• المشـــاركـات » 10,223
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » HTML & CSS Coding
• اسـم الـسـيـرفـر » Aquarius
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 149
White Angel جـيـدWhite Angel جـيـد

White Angel غير متواجد حالياً

139  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى White Angel إرسال رسالة عبر Skype إلى White Angel

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمودعويس عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص انا حستحمل وحكتم فى نفسى ومحيهمنيش الانتقادات بتعتكو وانا اسف لو عملت اى موضوع شكوة فى المنتدى دة وبردو مش حسيب المنتدى خالص وحتشوفو محمود عويس حيعمل اية وحيبقى اية فى المنتدى وربنا هوا بس الى بيوفق واقسم بالله حوريكم حجات من تفكييرى ومن والى بيعيب عليا ويقول مدرس لغة عربية دة دة قصدو على ايهاب شريكى وكمان ميعلقش يامة ويلاحظ اننا بنكتب على كيبورد مش فى كراسة وعلى العموم انا محققولكم
وورونى شغلكم فى المنتدى مقابل شغلى وان شاء الله مهما عملتو مش حيأس لانى اتعلمت كتيير من الدنيا ومهما عملتو مش حسيب المنتدى بس للاسف انا حشللكو فى قلبى وحدعى عليكم ليل نهار وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل الى ضلمنى وربنا عالم وعارف كويس اية الى بيحصل وربنا يدى كل واحد على قد عملو وعلى قد ضميرو وشكراااااااااااااااااااااااااااا والى يقول عليا نصاب يجيب دليل وسمعت النصب الى لبستنى دة كانت بسببكم لانكم يامشرفين يالى شيفين شغلكم من اول مالولة سعيد دة قال عليا نصاب بدون دليل وبيهاجمنى بسبب الموضوع الى انا عملو علية وعمال يعمل فى عضويات وعاوذ يطلع عليا انى نصاب بالذور لو مسكتوش من الاول وختولى حقى مكنشى حصل دة كلو وعلى العموم انا فى ناس كتتير فى المنتدى بتحبنى وفى مشرفين كتتير صحابى ولو فضلت فى المنتدى دة حفضل ليهم بس مش لاى حد تانى وحفضل اساعدهم ويسعدونى

و الله .. تـشـتـغـل عـلـشـان تـفـيـد الأعـضـاء اهـلا و سـهـلا بـيـك .. نـشـيـلـك فـوق رأسـنـا ..

بـس تـعـمـل مـشـاكـل و وجـع دمـاغ مـعـلـش مـش هـيـبـقـى لـيـك مـكـان ..

احـنـا مـنـتـدى تـرفـيـهـى .. مـش مـنـتـدى وجـع قـلـب ..

يـاريـت تـكـون الـرسـالـة وصـلـت ..

بـالـتـوفـيـق

توقيع White Angel :

Imagination is more important than knowledge.l

قديم 12-06-2011, 08:21 PM   #12

xDarKy
عضو متألق

الصورة الرمزية xDarKy

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74159
• المشـــاركـات » 1,989
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
xDarKy صـاعـد

xDarKy غير متواجد حالياً

لغة عربية و فاتح سيبر طب ازاي كنت بتمووت فل مستشفي و جيييت عملت طلب اشراف و بعدين مش انت قلت مراقب عام في 20 منتدي ؟ خليييهوم ينفعوك
و عايز اعرف ايه ده ؟!

يعني مدرس لغة عربية و فاتح سيبر و مكوجي
صباح الخيير يا بخة

لأ و فاتن الجمال
انت اخو Miss Egypt ?

توقيع xDarKy :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

IGN : xChaos
Lvl : 70x
Server : EliteSro_2
Sp: 750k

قديم 12-06-2011, 08:23 PM   #13

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ҳ̸Ҳ̸ҳvincentҳ̸Ҳ̸ҳ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياريت تتكلم بأسلوب محترم احسن من كده وتراعي انك بتكلم راجل عنده 29 سنة قبل ميكون مراقب خاص لأقسام السيرفر الخاص

عشان للأسف انتا كل ماده كده بتزود الموضوع اكتر ... ولكل صبر حدود ..

احنا كلنا هنا واحد بس كلنا برده بنحترم بعض .. حضرتك بتخرج بألفاظك جامد ولا مش ملاحظ كده ؟؟؟

وللأسف انتا وقعت من نظرنا كلنا ..بعد موضوع الحوار الي عملته في منتدي التعاريف والتراحيب

وانا كنت متأكد من الأول والله ...اصل سبحان الله واحد في المستشفي وفي نفس اليوم مقدم طلب اشراف وعلي رأي ياسر ..نفس كل حاجة خط - لون - كتابة حروف ...ده سبحان الله حتي نفس الغلطات في الكتابه

ياريت بئ ..تلم الموضوع علي كده ...ومتقلش من نفسك اكتر من كده ...عشان فعلا والله ... متوصلش اننا نحرجك ونقول لحضرتك ملكش مكان معانا
مع احترامى لكلامم حضرتك انا اولان عندى 30سنة ومدرس اخصائى اجتماعى فى مدرسةالشهيد محمد كامل الحويج الادارة التعليمية سوهاج مركذ جهينة
ثانيا راعو شعورى شوية وانا مبغلطش فى حد ث
ثالتا ربنا يبتليك بالى انا فية محدش حيفول على نفسو بالمرض انا فعلان كنت عامل عملية ذرع صمام فى القلب وانا مش الى كاتب طلب الاشراف دة ايهاب شريكى ونسيبى واول مرجعت ناس كتتير هنونى وناس كتير كلمونى فى الاميل ربنا يخليهم والاستأذ ياسر انا اكبر منو ب سنة وانا مغلطش فية بس هوا ظلمنى 3مرات الاولى شال مشاركاتى ورجعها تانى الثانية حذف عضويتى ورجعها بعد مجبت دليل على صدق كلامى
وعلى انى مش نصاب وانا اتحذفت عضويتلى بسبب عيل حرامى نصاب وانا عامل موضوع عنة فى قسم هيركليذ وكشفتو لكل الناس
المرة الاخرية ادانى مخالفة علشان قلت لواحت انتا غبى و مبتفهمش حاجة والكلام الى حاصل معاية دة كلو واصل للاستاذ خالد والاستاذ خالد انا واثق ومتاكد انو حيرجعلى حقىلانو رجعلى حق قبل كدة ولولا مسعدتو ليا مكنتش حقدر اخد حقى من شركة نيو جولد
الموضوع الى حصل فى قسم الترحيب كان بأيد ايهاب نسيبى وشريكى لانو معاية على طول فى المحل وبيشوفنى كتتير فى المحل وانا فاتح المنتدى وكمان انا مش حفول على نفسى بالامراض وحق لا الله الى الله محمد رسول الله انا عملت عملية ذرع صمام صناعى فى القلب فى اسيوط ولو اى حد من المشرفين الافاضل يكون من اسيوط انا حروحلو لحد عندو واوريلو كل الاوراق الرسمية وكدة عيب الكلام الى انتا بتقولة دة انا راجل كببير ومتذوج وعندى طفل عمرو سنة ونصف ياخى حرام عليك تتهمنى الاتهام البطال دة حرام والله على العموم انا اتصلت بالاستاذ خالد وحيكلم ياسر وحنحل الموضوع مع بعض لانى عرفت واتاكت ان سعيد لية شعبية كببيرة هنا من المشرفين والى اكدلى دة كل الاتهمات الذور الى بتتهمونى بيها بس بدل ممعاية ربنا عذ وجل ححاربكو وحاخد حقى منكم
والمنتدى مش حسيبو ليكم وان شاء الله تعالى انا وراكم لحد متعرفو مين محمود عويس بموضوعاتى وبمشاركاتى
وانا حتحداكم على كدة وحوريكم انا حعمل اية فى المنتدى وان شاء الله انا حعمل حجات انتو عن نفسكو مش حتعرفو تعملوها وحتشوفو والذمن بينى وبينكم وحسبتلكم وبشهادة من مئة الف عضو و100مشرف وبشهادة خاصة من الاستأذ خالد

قديم 12-06-2011, 08:26 PM   #14

xDarKy
عضو متألق

الصورة الرمزية xDarKy

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74159
• المشـــاركـات » 1,989
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
xDarKy صـاعـد

xDarKy غير متواجد حالياً

اقتباس:
مركذ جهينة
طب هات عصير برتقال
مركز يا لغة يا عربية ولا يا اخصائي
و بعدين جهينة سبت العصاير و مسكت في المكوحية ؟
اقصد فل مدارس ؟
اقتباس:
ايهاب شريكى
انت بسبس مان ؟
اقتباس:
حقىلانو
قلنا ممنوع الهندي
اقتباس:
مين محمود عويس بموضوعاتى وبمشاركاتى
و دباديبي و احبائي
اقتباس:
وان شاء الله انا حعمل حجات انتو عن نفسكو مش حتعرفو
هتضرب شقلباز ؟
اقتباس:
والذمن
انا اذمي حذين ذريف عبدالرحمن
( حسين شريف عبد الرحمن )
بس بصراحة اللغة العربية بقيت هندي عند حضرتك
اقتباس:
من مئة الف عضو و100مشرف وبشهادة خاصة من الاستأذ خالد
طب مانرووح نعد فل تحرير ؟

توقيع xDarKy :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

IGN : xChaos
Lvl : 70x
Server : EliteSro_2
Sp: 750k

التعديل الأخير تم بواسطة xDarKy ; 12-06-2011 الساعة 08:35 PM

قديم 12-06-2011, 08:39 PM   #15

عبقرينو المنتدى

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• المشـــاركـات » 1,019
• الـدولـة » جنب حببتى
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
عبقرينو المنتدى صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xdarky عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لغة عربية و فاتح سيبر طب ازاي كنت بتمووت فل مستشفي و جيييت عملت طلب اشراف و بعدين مش انت قلت مراقب عام في 20 منتدي ؟ خليييهوم ينفعوك
و عايز اعرف ايه ده ؟!

يعني مدرس لغة عربية و فاتح سيبر و مكوجي
صباح الخيير يا بخة

لأ و فاتن الجمال
انت اخو miss egypt ?
متشكر جدااا ليك الف شكر منا بقيت ملطشة للمشرفين
وعلى العموم مش حرد عليك لانى محترم

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)