تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 12-05-2009, 10:22 PM   #31

___MEMO___
عضو مميز



الصورة الرمزية ___MEMO___


• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 15772
• المشـــاركـات » 651
• الـدولـة » Hell - Section 4
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
___MEMO___ صـاعـد

___MEMO___ غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ___MEMO___

افتراضي



انا هستعملوا و ربنا يستر


توقيع ___MEMO___ :


!۩۞Ξ…۝…Ξ۞۩_MEM0_۩۞Ξ…۝…Ξ۞۩




Zeus = The Home of Gold Bots



إعلانات google

قديم 13-05-2009, 07:26 PM   #32

talaws
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34083
• المشـــاركـات » 28
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
talaws صـاعـد

talaws غير متواجد حالياً



افتراضي



انا امبارح بس اتقلبت من السرو كنج دا و اتضح ان فيه برنامج key logger مخفى و اول ما تصطب البوت على جهازك الفيرس دا بيخفى نفسه فى مكان متقدرش توصلو بسهولة بس نصيحة منى محدش يستخدم البوت دا تانى

ADRiaNo0o
Lv:9x
Serv:ALex
Pure int

حسبنا الله ونعم الوكيل




قديم 16-05-2009, 11:33 AM   #33

koko9
عضو نشيك





• الانـتـسـاب » Nov 2008
• رقـم العـضـويـة » 40672
• المشـــاركـات » 64
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
koko9 صـاعـد

koko9 غير متواجد حالياً



افتراضي



انا بستعملو من اول ما نزل ومفيش حاجة




قديم 17-05-2009, 01:29 PM   #34

xpeinas518
عضو فعال



الصورة الرمزية xpeinas518


• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 14205
• المشـــاركـات » 425
• الـدولـة » الاسكندريه
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
xpeinas518 صـاعـد

xpeinas518 غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى xpeinas518

افتراضي



الله يستر بس الحمد لله


توقيع xpeinas518 :


قديم 06-06-2009, 01:25 PM   #35

XxrusilaXx
عضو لامع



الصورة الرمزية XxrusilaXx


• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 50196
• المشـــاركـات » 1,205
• الـدولـة » At S4a
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
XxrusilaXx صـاعـد

XxrusilaXx غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى XxrusilaXx

افتراضي



looooooooooooooooooooool انا مش بعرف استخدموا كل ما اشغل اللعبة بية اللعبة تطلع برااا




موضوع مغلق


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
كام واحد اتسرق انهرده ؟؟ Suhaib مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن 17 04-02-2013 05:19 AM
كل واحد اتسرق فى السرفر اودين يخش belgk Bellona 13 01-07-2009 10:48 PM


الساعة الآن 08:40 PM.