حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 13/7/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

END 13/07/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 13/7/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

END 13/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-06-2009, 08:33 AM   #391

Arc
عضو متألق

الصورة الرمزية Arc

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 61901
• المشـــاركـات » 1,633
• الـدولـة » <مصر ام الدنيا>
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Arc صـاعـد

Arc غير متواجد حالياً

1  

فى ناس كدا chineees زاحميين السيرفر اسمهم بيبئ حروف غريبة ذى df52m hfda 25hj حاجات غريبة بيبئوا ماوجودين فى كل حتا دنا كنت ساعات ما بعرفش اشوف الوحوش من كترهم وى هما الى بيكتبوا الكلام الكتير ألى بيظهر فى الجلوبل شات و اساسن الناس ديا سكامرز و هاكر هما دول ألى زاحميين السيرفر

إعلانات google

قديم 11-06-2009, 09:24 AM   #392

pingo2
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 39172
• المشـــاركـات » 200
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
pingo2 صـاعـد

pingo2 غير متواجد حالياً

2  

ايه اخبار المقاطعة يا شباب
احنا كده كده مقاطعين غصب عننا لاننا مش عارفين ندخل اساسا
العيب مش فى الكود العيب فى قله عدد المسموح بيهم فى كل سيرفر
لازم نبعت رسالة لزيادة اعداد المسموح ليهم بالدخول فى كل سيرفر

توقيع pingo2 :
my name is :Wizard7Star
Wizard / Cleric
lvl 3x
SP Farming

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 11-06-2009, 10:26 AM   #393

kser
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 85
• المشـــاركـات » 98
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kser صـاعـد

kser غير متواجد حالياً

بسم الله الرحمن الرحيم

انه بشكر صاحب الموضوع على المبادرة او فكرة المقاطعة للعبة

و انه موش حكون من الناس المعارضين لمبادرة صاحب الموضوع . ليس من حقي طبعا

ولكن تأثر شركة جوي ماكس بالمقاطعة سوف يكون معدوم بالتأكيد . و تعبكم حيكون على الفاضي لعدة اسباب .

فيه حاجة مومكن كثير من الناس موش عرفه او موش مستوعباها او عرفه و بحاول انو يمشي نفسو معاها ..

لعبة سلك رود تعتبر من أغلى العاب الاون لاين و لعبة مكلفة جدا جدا . ولا تقارن مع تكلفة الالعاب الاخرى .

و الكل ملا حظ انو الناس الجمدة او الناس اليي جابت lv 97+ ناس مستريحة ماديا و محدش بيشتكي منهم من البوترز او من نظام السيلك . بالعكس الناس دول مستريحة من موضوع البوترز او الجولد بوت لسبب واحد
بتوفر ليهم القولد اليي ولا مرة فكروا انهم يحاولو يجمعوه في اللعبة .
انته عشان تعمل items +5 max blue last lv D10 على الاقل محتاج من 100 الى 250 مليون للحتة الوحدة يعني عوزلك 1 مليار عشان تعمل اللبس بتاعك كولو .
يعني لو الشركة عملت بلوك لي البوت جولد الناس المستريحة حتسيب الجيم .
تخيل انته بئة انو واحد من الناس دول ماشي بدون items sun او items +9 موش عيعرف يعيش في الجيم او موش حيعرف يمشي . هوا بيلعب الجيم لسبب واحد بس
عشان يمرمط و يدمر اليي اودامو . و دا مرض بعيد عنكو :)

حتجيب الجولد ده كولو من فين ؟؟ مضطر انك تتعامل مع شركات الجولد و تشحن منهم قولد ( انة بتكلم على الناس المستريحة ماديا )

و الناس المستريحة دول هومه الناس المعتمدين عند شركة جوي ماكس على انهم لاعبين في اللعبة
لو الناس دول سابت الجيم اللعبة حتنهار و حتفلس الشركة .
يعني وجود البوترز او البوت جولد في الجيم حاجة ضرورية بالنسبة لشركة جوي ماكس . بالمناسبة شركات الجولد او الباور lv عملة عقود مع شركة جوي ماكس .

نرجع مرة تنية لموضوع المقاطعة
مين هومة الناس اليي حتقاطع الجيم ؟؟

ناس بتلعب الجيم بدون بريميوم
ناس بتلعب الجيم بدون بوت او بوت فري بدون ما تدفع ولا حاجة في البوت يعني
ناس بتحاول تدخل الجيم بالعفية و يفضل يحاول انو يدخول اكتر من 5 ساعات في اليوم
ناس ماشية بي items +0 او +4 و ده انجاز بالنسبالو و لو لبس +5 موش حيعرف يمشي فيه . حيكون تئيل عليه
ناس بتدخل الجيم و بيلعب ساعة او سعتين و بعديها بيفتح stall يوم كامل عشان يجيب حق ال hp اليي صرفو او يجيب حق ال items الجديد

و كول الناس دول يعتببرو low lv او اقل من lv 90

مستحيل انك تلائي واحد بس عندو بريميوم وي عندو بوت مدفوع الثمن و ماشي في ال lv up طيران و عندو جولد يئولك انه معاكو في المقاطة مستحييييييييييييييييييييييل
و بتحداك كمان :))

نرجع مرة تنية لشركة جوي ماكس :)

الناس اليي اتكلمنه عنهوم دول او الناس اليي عوزين يقطعو الجيم دول الشركة تتمنى انهوم يقطعو الجيم او تتمنة انهم يسيبو الجيم خااااالص .
اساسن هيه موش مستفيدة منهوم في حاجة ابدا ابدا و بتعتبرهوم عالة على الجيم او حمل على السيرفر على الفاضي . ( دا من منظور الشركة ) لعدة اسباب

ناس مبتفكرش تشحن سيلك او حتة لو فكر يجيب سيلك عشان ال globel chat و بيشتم بيه شركة جوي ماكس :)
ناس مبتشحنش جولد من شركات الجولد
و ده لوه ضرر كبير على شركات الجولد بوتر و مستحيل انو شركة جوي ماكس حترضة بالضرر على شركات الجولد عشان فيه عقود معمولة بينهم .. حلقة متكاملة من المصالح موش مومكن يسمحو لي اي حد انو يقطع الحلقة دي .

انه عارف انو فيه ناس حتدايئ من الكلام بتاعي . بس هيه دي الحقيقة الي انتو عرفينها و مشعوزين تسمعوها

زي ما صاحب الموضوع حر انو يطرح اي فكرة هوا عوزها على اساس انو ده منتدى
و انه بحاول ابدي وجهه نظري في الفكرة بشكل عام لا اكثر ولا اقل

و بتمنى انه الفكرة تنجح و يتحقق الهدف من المقاطعة

و التوفيق للجميع

التعديل الأخير تم بواسطة kser ; 11-06-2009 الساعة 10:39 AM

قديم 11-06-2009, 10:55 AM   #394

wanasxx6
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 54990
• المشـــاركـات » 6
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
wanasxx6 صـاعـد

wanasxx6 غير متواجد حالياً

فكرررررررررررررة جمدة اناا هعملهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بس ياريت تنفع

قديم 11-06-2009, 11:06 AM   #395

kid123
عضو فعال

الصورة الرمزية kid123

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7106
• المشـــاركـات » 321
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 19
kid123 صـاعـد

kid123 غير متواجد حالياً

9  

فى بداية كلامى انا مرحب برايك وده حقك فى المنتدى طالما انه مش بياذى حد ولا فى تجريح .وبالنسبة للكلام اللى انته بتقوله فى حاجات انا متفق معاك فيها وحاجات لا انا بلعب سيلك رود من فترة كبيرة وحاسالك لو انت لعيب قديم فى سيلك رود اللعبة زى الاول من كل حاجة مش حادخل فى تفاصيل بس الناس اللى بتلعب سيلك رود من زمان عارفة انا بقول ايه .يا مان انا خايف فى يوم اكون بكلم واحد ويطلع فى الاخر بوت ومعاملوه سكريبت انه يتكلم ويرد ويسالك يعنى بذكاء اصطناعى .ما احترامى لكلامك انته ركزت فى نقطة واحدة جوى ماكس والاستفادة من ورا اللعبة والناس اللى بتشحن سيلك ومعاه فلوس مش عارفة توديها فين ورجاء تقبل مرورى .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kser عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم

انه بشكر صاحب الموضوع على المبادرة او فكرة المقاطعة للعبة

و انه موش حكون من الناس المعارضين لمبادرة صاحب الموضوع . ليس من حقي طبعا

ولكن تأثر شركة جوي ماكس بالمقاطعة سوف يكون معدوم بالتأكيد . و تعبكم حيكون على الفاضي لعدة اسباب .

فيه حاجة مومكن كثير من الناس موش عرفه او موش مستوعباها او عرفه و بحاول انو يمشي نفسو معاها ..

لعبة سلك رود تعتبر من أغلى العاب الاون لاين و لعبة مكلفة جدا جدا . ولا تقارن مع تكلفة الالعاب الاخرى .

و الكل ملا حظ انو الناس الجمدة او الناس اليي جابت lv 97+ ناس مستريحة ماديا و محدش بيشتكي منهم من البوترز او من نظام السيلك . بالعكس الناس دول مستريحة من موضوع البوترز او الجولد بوت لسبب واحد
بتوفر ليهم القولد اليي ولا مرة فكروا انهم يحاولو يجمعوه في اللعبة .
انته عشان تعمل items +5 max blue last lv d10 على الاقل محتاج من 100 الى 250 مليون للحتة الوحدة يعني عوزلك 1 مليار عشان تعمل اللبس بتاعك كولو .
يعني لو الشركة عملت بلوك لي البوت جولد الناس المستريحة حتسيب الجيم .
تخيل انته بئة انو واحد من الناس دول ماشي بدون items sun او items +9 موش عيعرف يعيش في الجيم او موش حيعرف يمشي . هوا بيلعب الجيم لسبب واحد بس
عشان يمرمط و يدمر اليي اودامو . و دا مرض بعيد عنكو :)

حتجيب الجولد ده كولو من فين ؟؟ مضطر انك تتعامل مع شركات الجولد و تشحن منهم قولد ( انة بتكلم على الناس المستريحة ماديا )

و الناس المستريحة دول هومه الناس المعتمدين عند شركة جوي ماكس على انهم لاعبين في اللعبة
لو الناس دول سابت الجيم اللعبة حتنهار و حتفلس الشركة .
يعني وجود البوترز او البوت جولد في الجيم حاجة ضرورية بالنسبة لشركة جوي ماكس . بالمناسبة شركات الجولد او الباور lv عملة عقود مع شركة جوي ماكس .

نرجع مرة تنية لموضوع المقاطعة
مين هومة الناس اليي حتقاطع الجيم ؟؟

ناس بتلعب الجيم بدون بريميوم
ناس بتلعب الجيم بدون بوت او بوت فري بدون ما تدفع ولا حاجة في البوت يعني
ناس بتحاول تدخل الجيم بالعفية و يفضل يحاول انو يدخول اكتر من 5 ساعات في اليوم
ناس ماشية بي items +0 او +4 و ده انجاز بالنسبالو و لو لبس +5 موش حيعرف يمشي فيه . حيكون تئيل عليه
ناس بتدخل الجيم و بيلعب ساعة او سعتين و بعديها بيفتح stall يوم كامل عشان يجيب حق ال hp اليي صرفو او يجيب حق ال items الجديد

و كول الناس دول يعتببرو low lv او اقل من lv 90

مستحيل انك تلائي واحد بس عندو بريميوم وي عندو بوت مدفوع الثمن و ماشي في ال lv up طيران و عندو جولد يئولك انه معاكو في المقاطة مستحييييييييييييييييييييييل
و بتحداك كمان :))

نرجع مرة تنية لشركة جوي ماكس :)

الناس اليي اتكلمنه عنهوم دول او الناس اليي عوزين يقطعو الجيم دول الشركة تتمنى انهوم يقطعو الجيم او تتمنة انهم يسيبو الجيم خااااالص .
اساسن هيه موش مستفيدة منهوم في حاجة ابدا ابدا و بتعتبرهوم عالة على الجيم او حمل على السيرفر على الفاضي . ( دا من منظور الشركة ) لعدة اسباب

ناس مبتفكرش تشحن سيلك او حتة لو فكر يجيب سيلك عشان ال globel chat و بيشتم بيه شركة جوي ماكس :)
ناس مبتشحنش جولد من شركات الجولد
و ده لوه ضرر كبير على شركات الجولد بوتر و مستحيل انو شركة جوي ماكس حترضة بالضرر على شركات الجولد عشان فيه عقود معمولة بينهم .. حلقة متكاملة من المصالح موش مومكن يسمحو لي اي حد انو يقطع الحلقة دي .

انه عارف انو فيه ناس حتدايئ من الكلام بتاعي . بس هيه دي الحقيقة الي انتو عرفينها و مشعوزين تسمعوها

زي ما صاحب الموضوع حر انو يطرح اي فكرة هوا عوزها على اساس انو ده منتدى
و انه بحاول ابدي وجهه نظري في الفكرة بشكل عام لا اكثر ولا اقل

و بتمنى انه الفكرة تنجح و يتحقق الهدف من المقاطعة

و التوفيق للجميع

قديم 11-06-2009, 11:15 AM   #396

kid123
عضو فعال

الصورة الرمزية kid123

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7106
• المشـــاركـات » 321
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 19
kid123 صـاعـد

kid123 غير متواجد حالياً

9  

الراجل ده كاتب كلام جميل وانا جايب اللى هو كاتبه من موقع جوى ماكس فى قسم المناقشات العامة بس الكاتبة طبعا بالانجليزى وانا بصراحة معنديش وقت اترجم فلو واحد اتكرم وترجمه يبقى كويس ولو انى عارف الاغلبية العظمى حاتفهم الكلام
####FIRST SILKROAD STRIKE####

by (Titan)Archer_CRO_ on Jun 10, 2009 02:32 pm

Hello. This is Silkroad Online First Strike.

In order to maintain a pleasant gaming experience, first Silkroad Strike will begun.

Silk/Gold strike period : Jun 10, 2009 ~ Aug 10, 2009 (2 months period)
All people who will strike, please leave here your message "I WILL STRIKE".

We want only TWO THINGS.

1. EASY CONNECTING IN ALL SERVERS / SMOOTH GAMING EXPERIENCE
2. RESPECT BY JOYMAX ITSELF

#### FACTS ####
We all speaking about same problems. Can't login, this is buged, alchemy failed, bots are ks-ing me, i can't play. So guys im asking you, who is idiot here? We or joymax? I think we are idiots who still buys silk in this game conditions. Joymax will not start to listen to us unless we STRIKE!
I read this forum for long time, and play this game more longer time and i never saw that joymax cares about anything. More bots are comming day by day. (Goldbots and Standbots)

Joymax is FORCING US ALL to BUY PREMIUM if we plan continue to play. Click on "Support" link.
Below "Recommended reply" click "Why is server crowded" and let's see what they say

They say:
A server is crowded because there is a max amount of users in game. When logging into a crowded server you have a higher chance of being disconnected and it can take longer to login. 1. Buying a Premium Ticket will give you Preferred access no matter the server traffic. 2. Try a server when it is marked Populated or Easy 3. Play on a server marked NEW which has the lowest amount of users and has been recently added to the game.

The truth is somewhere else. First, server is crowded because there is a max amount of BOTS/STANDBOTS in every single server. There are more then 3000 bots in every server, other are humans with their own bots, multiclients (stallers, goldboters).

Second, i will NOT BUY PREMIUM if company is FORCING me to buy it. I will buy it only if i want more exp/sp and more alchemy luck. Question is, why goldbots doesnt need to buy premium to bot 24hour/day. Ha joymax? And why you care more for goldbot companies. They gave you more money for not baning them ALL in one server inspecion? WHat is your percentage in gold sell? 50% ? 60% ?

3rd Its impossible to find a server marked populated or easy, only 1-2 minutes after server inspection is gone.

We deserve respect and not forcing us to buy premium, and when we buy it, we still experience LAG, DC, and KILL STEAL by BOTS. Many years ago this game was nice, we all were happy. Game way playable, many people was playing share party, trading, thiefing... Who trades now? Almost nobody, everyone buys bold.

Have you ever asked yourself why SOx items are so expensive?? Here is the answer: GAME ECONOMY IS MESSED UP!! How and why? Simple, people buys gold that means there are many "rich" people with bilions of gold, so items cost more!! If everyone has gold like he should have, SOx items should cost less.. For example when i was at chinese version of silkroad (cSro), SOS 9D Weapons +5 items costed around 80~120 milions gold.

We deserve respect from Jomax, we gave them our money. We gave them our lifetime. Why and when they gonna start HEAR us. Why they trying to hide to truth from others?
They removed image verification system without ANY explanation why they do it. Now server is crowded MORE, and ofcourse they knew about side effects. Why are they doing something what will mess up game even MORE. ?

Have you guys ever seen a GM in game? Some said they saw one time, but 3 years ago. What are GM's doing? Are they counting money so they dont have time to do something for us? What is joymax playing recorded messages by [GM]Tarky, we all know its not him, only a record.
Why customer support is not working? -.-

I ASK ALL PEOPLE TO STOP BUYING SILKS, TELL ALL YOUR FRIENDS FOR THIS TOPIC AND TO LEAVE A "SUPPORT MESSAGE". EVERY SINGLE MESSAGE REPLY METTERS, BELIEVE ME. LET JOYMAX SEE HOW MANY PISSED OFF PLAYERS ARE HERE

قديم 11-06-2009, 11:51 AM   #397

kser
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 85
• المشـــاركـات » 98
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kser صـاعـد

kser غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kid123 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
فى بداية كلامى انا مرحب برايك وده حقك فى المنتدى طالما انه مش بياذى حد ولا فى تجريح .وبالنسبة للكلام اللى انته بتقوله فى حاجات انا متفق معاك فيها وحاجات لا انا بلعب سيلك رود من فترة كبيرة وحاسالك لو انت لعيب قديم فى سيلك رود اللعبة زى الاول من كل حاجة مش حادخل فى تفاصيل بس الناس اللى بتلعب سيلك رود من زمان عارفة انا بقول ايه .يا مان انا خايف فى يوم اكون بكلم واحد ويطلع فى الاخر بوت ومعاملوه سكريبت انه يتكلم ويرد ويسالك يعنى بذكاء اصطناعى .ما احترامى لكلامك انته ركزت فى نقطة واحدة جوى ماكس والاستفادة من ورا اللعبة والناس اللى بتشحن سيلك ومعاه فلوس مش عارفة توديها فين ورجاء تقبل مرورى .

بالعكس بالعكس انه بيسعدني انو حد يرود على الكلام بتاعي
و ده شيئ صحي في كول منتدى

انه فهمت انتة بتقصد ايه من كلامك والله و عارف حلاوه الجيم لمة تدخل من اول مرة و مفيش بوت يطلع عينك و الاجواء اليي كانت موجودة زمان .. الكل عاوز يرجع للمرحلة دي ..

بس انة بتكلم في الوظع الحالي .. الوظع اليي لا يمكن انو اي حد يغيرو لا انه ولا انتة و لا اي حد في الدنية .

شركة جوي ماكس هية اليي عيزة توصل الجيم للمرحلة دي .
الشركة عوزة تكسب فلوووووس . موش موهم عندها دخلت الجيم او لسة بتحاول تدخل الجيم موش مهم عندها انك تعمل lv up .. الموهم عندها انتة بتشحن سلك اد ايه ؟؟ بتشتري جولد اد اية ؟؟
هوه ده المهم بالنسبالها .

و اخر حاجة عملتها ال PoP ماجيك
عارف الناس بترمي سلك عليها اد ايه ؟؟ والله موش حتسدأ
رقم يفوق الخيال

هل تعتقد انو واحد بيرمي اكتر من 7000 سيلك عشان يجيب نكلس انو يعمل مقاطعة للعبة ؟؟؟؟
مستحيل .

جوي ماكس عملت الجيم للناس المستريحة بس .. و الدليل على كلامي انو الناس اليي عاوزة تعمل مقاطعة لتغيير الوضع الحالي بتلاقيهم عملين زبييين اكونت في كول سيرفر عندهم واحد
اي سيرفر جديد لازم يعمل اكونت جديد عارف لية ؟؟

عاوز يعيش الايام الجميلة اليي كانت موجودة زمام بس حيتفاجئ انو خلال اسبوع واحد يتأفل السيرفر و يرجع الحال كما هوه عليه في الاول .

مفيش مفر يعني

و شكرا انك اتقبلت كلامي بصدر رحب :)

قديم 11-06-2009, 02:05 PM   #398

Hawkaaa
عضو متألق

الصورة الرمزية Hawkaaa

• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 25953
• المشـــاركـات » 1,809
• الـدولـة » ♠In The Hell Side♠
• الـهـوايـة » Cant be counted
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Hawkaaa صـاعـد

Hawkaaa غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hawkaaa إرسال رسالة عبر Skype إلى Hawkaaa

ماهوا اول اضراب كان مقاطعة من كل النواحي
المرة الجاية هعمل اضراب عن شحن السيلك و الجولد بس مسموح بالدخول
ننتظر بس ليوم التلات الجاي و هاحدد نعمل ايه

توقيع Hawkaaa :
معتزل Silkroad Online

قديم 11-06-2009, 04:08 PM   #399

SroWorld
عضو فعال

الصورة الرمزية SroWorld

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6139
• المشـــاركـات » 356
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
SroWorld صـاعـد

SroWorld غير متواجد حالياً

31  

نا بتفق معاك في نقطة ان الشركة عاوزة الناس اللي مستريحة بس
بس موضوع انها لو لغت شركات الجولد الناس دي هتسيب الجيم دة فدة مستحيل لان الشركة تقدر انها تبيع الجولد بنفسها زي بقيت شركات العاب الاون لاين التانية لاكن جوي ماكس شركة سفيهة عايزة السيرفرات تبقى كراودد عشان الكبار او المسترحيين بس هما اللي يخشو ببريماتهم وانا شخصيا لا استبعد انا تكون اكتر من شركة من شركات الجولد تابعة لجوي ماكس بصورة غير مباشرة
خلاص مادام اللعبة عاوزة المستريحين بس يبقى تبطل فزلكة وكلام عمال على بطال ان سيلكرود لعبة فري وتفضل حاطة نفسها مع الاعاب الفري يبقى تريحنا وتعلن انها لعبة pay to play
لازم نوصل لمواقع التصويت لالعاب الاون لاين وكلنا ندي سيلكرود تقدير سيء جدا جدا عشان كدة بجد استهبال زايد عن حدة
ولازم كلنا نقتنع تماما ان سيلكرود لم تعد لعبة فري وندور على لعبة تاني وانا عن نفسي مبطلعا من اكتر من سنة واتمنى ان كل اللي معهوش يدفع عشان يلعب يشوف لعبة تانية

توقيع SroWorld :

SERVER : SunWorld
LVL : 120
BUILD : B / S PURE STR
GUILD : ArbArmy union master
===================
ECSRO : FIRExGLAIVER
===================

التعديل الأخير تم بواسطة SroWorld ; 11-06-2009 الساعة 04:14 PM

قديم 11-06-2009, 04:37 PM   #400

Arc
عضو متألق

الصورة الرمزية Arc

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 61901
• المشـــاركـات » 1,633
• الـدولـة » <مصر ام الدنيا>
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Arc صـاعـد

Arc غير متواجد حالياً

1  

انا عايز افهم حاجة دلؤتى انتوا موش اولتوا حتبعتوا رسالة لجوى ماكس و حتروحوا لمسئول شحن السيلك طيب فيين الكلام ده كدة الأضراب ع الفاضى

قديم 11-06-2009, 06:59 PM
mohmed_2010
هذه الرسالة حذفت بواسطة Femtoman.
قديم 11-06-2009, 07:03 PM   #401

mohmed_2010
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 62103
• المشـــاركـات » 52
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mohmed_2010 صـاعـد

mohmed_2010 غير متواجد حالياً

انا اول واحد هيمل اضراب انشله لمدة شهرين و انا معا كوا

قديم 11-06-2009, 08:14 PM   #402

lovehind
عضو مجتهد

الصورة الرمزية lovehind

• الانـتـسـاب » Apr 2009
• رقـم العـضـويـة » 60556
• المشـــاركـات » 184
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
lovehind صـاعـد

lovehind غير متواجد حالياً

الصراحه كلام جميل جدا ولازم يشفو حل كدا صعب وانا بات لزهق منها اساسا

قديم 11-06-2009, 08:44 PM   #403

themafia
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• رقـم العـضـويـة » 48368
• المشـــاركـات » 116
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
themafia صـاعـد

themafia غير متواجد حالياً

انا معاكو بس تفتكر هيجيب نتيجة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قديم 11-06-2009, 08:50 PM   #404

LinkTheSink
عضو ذهبى

الصورة الرمزية LinkTheSink

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 57858
• المشـــاركـات » 4,445
• الـدولـة » ™®« TaMeR.HoSnY »®™
• الـهـوايـة » InterNet
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
LinkTheSink صـاعـد

LinkTheSink غير متواجد حالياً

ربنا معاكم

توقيع LinkTheSink :

قديم 11-06-2009, 10:37 PM   #405

المصرى البورسعيدى
عضو لامع

الصورة الرمزية المصرى البورسعيدى

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 57939
• المشـــاركـات » 1,274
• الـدولـة » egy بورسعيد
• الـهـوايـة » سيلك رود
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
المصرى البورسعيدى صـاعـد

المصرى البورسعيدى غير متواجد حالياً

انا جاااد جدا ومش هدخل اللعبه بس احب اقولك ان السيلفر مش هيكمل دقيقه وهيبق كراوديد

توقيع المصرى البورسعيدى :

_$_$_$_$_$_$_$_$_$_يكلاب العرب يسفله هيجى يوم وهتعرفو مين المصرى

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)