حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 13/7/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

END 13/07/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 13/7/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

END 13/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قديم 01-04-2012, 12:08 AM   #1

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• رقـم العـضـويـة » 63859
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

abdoharby غير متواجد حالياً

66  

افتراضي أخبار الفوترس وار 31-3-2012

السلام عليكم
لاول مره من اكتر من سنتين مادخلتش الفوترس وار وده لان ماستر ديفينس العبقري اداني بان قبل الوار ب 5 دقائق فمعنديش اي اخبار اقولها وياريت اللي دخلو يحكو اللي حصل
النتائح
Impact win hotan
torkller qin brindiot
leginderuos keep jangan
مبروك لكل الحايلدات اللي كسبت النهارده

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 01-04-2012 الساعة 12:34 AM

إعلانات google

قديم 01-04-2012, 12:50 AM   #2

ahmed48
عضو فعال

الصورة الرمزية ahmed48

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 82207
• المشـــاركـات » 310
• الـدولـة » Vally Kings
• الـهـوايـة » ميت فى رسم الخيال
• اسـم الـسـيـرفـر » Orion
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 89
ahmed48 جـيـد

ahmed48 غير متواجد حالياً

139  

:( عملك بان قبل الوار ب 5 دقايق ؟؟
انا اقولك على الى حصل فى الوار .
بصراحه كانت جامدا النهاردا وخصوص علشان كان فى نوع من السياسه كدا فى الحرب وخصوصا لما كانت لسا الحرب فى اولها Rozar كان داخل الحرب دى لسببين .السبب الاول انو كان داخل علشان يخلى impact واليونيون مايخدوش هوتان ويساعد اى حد المهم نخسر ......اما السبب التانى انو كان داخل يمكن تيجى معاه ويكسب لانو عارف ان فى ناس رايحين ومتأكدين انهم هايخدوها وكمان الجيلد بتاعو نزل من بعد ماخسر هوتان اخر مره
طبعان كان داخل يموت فى يونيون king_of_game بس عينو احنا معانا ناس بتعرف تسلك بردو وكنا مسيطرين فى ال بى فى بى والفضل يرجع ل 1mpact ورجالتو :) وباقى الونيون
سبنا Suvi ياخدوها فى الاول ..........ولما دخلنا تانى مرة كنا بردو مسيطرين فى ال بى فى بى بس ماكناش بنضرب فى القلب كنا بنعمل بى فى بى بس وسبناDefiance ياخدوها تانى ............ دخلنا فى اخر الوقت اخر مره وقدرنا ناخدها ونسيطر مره تالته واخير فشل عمنا Rozar و Brand و Haypr و Suiv انهم يخلونا نخسر والحرب دى ل Impact وبقلهم مبروك ولليونيون
:drive1:

توقيع ahmed48 :

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 01-04-2012 الساعة 10:35 AM

قديم 01-04-2012, 10:10 AM   #3

Vv_Power_vV
عضو فعال

الصورة الرمزية Vv_Power_vV

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 80070
• المشـــاركـات » 283
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
Vv_Power_vV صـاعـد

Vv_Power_vV غير متواجد حالياً

67  

اداك باند ؟؟ هوا ناقص اعداء

عموما زي كل مره سكاي بساعد Defiance واكبر دليل انا شايف razor و Melanko بساعد ijames و hyper ومش بدربو بعض بس زي مالك احمد وده الي حصل في الفورتس بس كانت ممتعه على الاخر
وانا هقول لو سكاي مش يدخلو الحرب ويعملو حركات العيل دي Dafiane عمري ما هيشوف hotan اله بحاله وحده لو خلو كلهم مع بعض في يينون واحد علشان يكسبوها بس ولو دخول مش هياخدوها كمان سكاي الي هياخدها

فـ انا حبيت اقول لي Dafiance ماتعلبعوش مع الي اكـبر منكم
وماتنسوش انو احنا الي بنعلمكم

lmpact&union 4ever :D

kuwait 4ever :)

توقيع Vv_Power_vV :
Kuwait__FTW

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 01-04-2012, 10:40 AM   #4

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

66  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed48 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
:( عملك بان قبل الوار ب 5 دقايق ؟؟
انا اقولك على الى حصل فى الوار .
بصراحه كانت جامدا النهاردا وخصوص علشان كان فى نوع من السياسه كدا فى الحرب وخصوصا لما كانت لسا الحرب فى اولها Rozar كان داخل الحرب دى لسببين .السبب الاول انو كان داخل علشان يخلى impact واليونيون مايخدوش هوتان ويساعد اى حد المهم نخسر ......اما السبب التانى انو كان داخل يمكن تيجى معاه ويكسب لانو عارف ان فى ناس رايحين ومتأكدين انهم هايخدوها وكمان الجيلد بتاعو نزل من بعد ماخسر هوتان اخر مره
طبعان كان داخل يموت فى يونيون king_of_game بس عينو احنا معانا ناس بتعرف تسلك بردو وكنا مسيطرين فى ال بى فى بى والفضل يرجع ل 1mpact ورجالتو :) وباقى الونيون
سبنا Suvi ياخدوها فى الاول ..........ولما دخلنا تانى مرة كنا بردو مسيطرين فى ال بى فى بى بس ماكناش بنضرب فى القلب كنا بنعمل بى فى بى بس وسبناDefiance ياخدوها تانى ............ دخلنا فى اخر الوقت اخر مره وقدرنا ناخدها ونسيطر مره تالته واخير فشل عمنا Rozar و Brand و Haypr و Suiv انهم يخلونا نخسر والحرب دى ل Impact وبقلهم مبروك ولليونيون
:drive1:
اه تخيل بيدي واحد 117 بان من الجايلد قبل الفوترس الصراحه قمه العبقريه
اصل جيمس ده هو العضو اللي انا طردتو من المنتدي ففاكر انه بكده بينتقم مني او بيغظني مايعرفش ان انا اصلا كنت ناوي اسيب الجايلد بعد الفوترس لان هايبر كان مخليني deputy comander فقولت بلاش اخذله وهو حاطط ثقته فيا فخليني بعد الفوترس
بس كويس ان ذكائه وصله للتفكير ده واداني بان قبل الفوترس لان لو كنت دخلت معاه وكسبنا هوتان وبعدين طردني كنت فعلا هزعل انما كده انا مبسوط جد

قديم 01-04-2012, 10:46 AM   #5

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

66  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vv_Power_vV عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عموما زي كل مره سكاي بساعد Defiance واكبر دليل انا شايف razor و Melanko بساعد ijames و hyper ومش بدربو بعض بس زي مالك احمد وده الي حصل في الفورتس بس كانت ممتعه على الاخر
وانا هقول لو سكاي مش يدخلو الحرب ويعملو حركات العيل دي Dafiane عمري ما هيشوف hotan اله بحاله وحده لو خلو كلهم مع بعض في يينون واحد علشان يكسبوها بس ولو دخول مش هياخدوها كمان سكاي الي هياخدها

كويس impact كسبت لانها تستاهل
عموما انا جبت 118 امبارح وهدخل impact ان شاء الله يوم التلات اما ال 3 ايام تخلص

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 01-04-2012 الساعة 10:52 AM

قديم 01-04-2012, 04:53 PM   #6

_FoKaK_
عضو فعال

الصورة الرمزية _FoKaK_

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 68599
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
_FoKaK_ صـاعـد

_FoKaK_ غير متواجد حالياً

5  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vv_Power_vV عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Hahahaha No Comment xD!!!

توقيع _FoKaK_ :

قديم 01-04-2012, 05:07 PM   #7

_FoKaK_
عضو فعال

الصورة الرمزية _FoKaK_

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
_FoKaK_ صـاعـد

5  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoharby عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اه تخيل بيدي واحد 117 بان من الجايلد قبل الفوترس الصراحه قمه العبقريه
اصل جيمس ده هو العضو اللي انا طردتو من المنتدي ففاكر انه بكده بينتقم مني او بيغظني مايعرفش ان انا اصلا كنت ناوي اسيب الجايلد بعد الفوترس لان هايبر كان مخليني deputy comander فقولت بلاش اخذله وهو حاطط ثقته فيا فخليني بعد الفوترس
بس كويس ان ذكائه وصله للتفكير ده واداني بان قبل الفوترس لان لو كنت دخلت معاه وكسبنا هوتان وبعدين طردني كنت فعلا هزعل انما كده انا مبسوط جد
شوفتـى الاكـشن يا شروق :D
ياعبده انا عارف انك مستنى تلعب الفورتريس دى وهتخرج من الجايلد وهتروح امباكت ^^
انا من يوميها وانا اقدر اديك باان :)
بس سبتك قبل الفورتريس بـ5 دقايق وشوف بقـه قمـه حرقه الدم لما تكون محضر نفسـك للفورتريس وتلاقى نفسـك من غيـر جيلد :D
واول مره اعرف ان هيبـر مخلى ثقتـه فيك عشان عطيك كومندر فى الفورتريس ده على اساس ايـه ده مفيـش حد بيعمل شغـل الفورتريس الا انا و Hyper و _VvanTeD_
احنا اللى بنزل flags وبنعمل repair و Ostacble وباقى الحاجات دى عمـرى ما شوفتك بتعمل حاجه من دى مع انك كومندر يبقى حاطط ثقتـه فيـك على ايـه ؟؟ على انك الشخص الوحيد اللى لما بنقـول ماحدش يضـرب الهيـرت انت اللى بتضـرب :D
يـلا بقـه اشوف وشكم بخيـر اخـر رد ليا فى المنتدى ومش هفتحـه تانى وقليـل برده لو شفـتونى فى الجيـم
واحب اقـول لمشـرف المنتدى اللى طردتنى وبيـقولى ياريت تحترم نفسـك شويـه
لو انت عندنا فى السيـرفر وبتشـوف اللى بيحصـل فيـه اللى الناس تشتمـنا وتيـجى تعمل هنا فى المنتدى ناس محترمه مـش هتكسـت لما تشـوف اهلك بتتشـتم وبلدك بتتشـتم واحد واحد
وانا لو مش محتـرم مكنتـش هعمل اللى انا بعملـه ده انا مش مسـتنى رأيك فيا او رأى اى حد
كفايـه الناس اللى بتحتـرمنى فى السيرفر سـواء مصريين او مش مصريــين
سـلام يا '' رجـاله ''

توقيع _FoKaK_ :

قديم 01-04-2012, 06:17 PM   #8

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

66  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _fokak_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شوفتـى الاكـشن يا شروق :d
ياعبده انا عارف انك مستنى تلعب الفورتريس دى وهتخرج من الجايلد وهتروح امباكت ^^
انا من يوميها وانا اقدر اديك باان :)
بس سبتك قبل الفورتريس بـ5 دقايق وشوف بقـه قمـه حرقه الدم لما تكون محضر نفسـك للفورتريس وتلاقى نفسـك من غيـر جيلد :d
واول مره اعرف ان هيبـر مخلى ثقتـه فيك عشان عطيك كومندر فى الفورتريس ده على اساس ايـه ده مفيـش حد بيعمل شغـل الفورتريس الا انا و hyper و _vvanted_
احنا اللى بنزل flags وبنعمل repair و ostacble وباقى الحاجات دى عمـرى ما شوفتك بتعمل حاجه من دى مع انك كومندر يبقى حاطط ثقتـه فيـك على ايـه ؟؟ على انك الشخص الوحيد اللى لما بنقـول ماحدش يضـرب الهيـرت انت اللى بتضـرب :d
يـلا بقـه اشوف وشكم بخيـر اخـر رد ليا فى المنتدى ومش هفتحـه تانى وقليـل برده لو شفـتونى فى الجيـم
واحب اقـول لمشـرف المنتدى اللى طردتنى وبيـقولى ياريت تحترم نفسـك شويـه
لو انت عندنا فى السيـرفر وبتشـوف اللى بيحصـل فيـه اللى الناس تشتمـنا وتيـجى تعمل هنا فى المنتدى ناس محترمه مـش هتكسـت لما تشـوف اهلك بتتشـتم وبلدك بتتشـتم واحد واحد
وانا لو مش محتـرم مكنتـش هعمل اللى انا بعملـه ده انا مش مسـتنى رأيك فيا او رأى اى حد
كفايـه الناس اللى بتحتـرمنى فى السيرفر سـواء مصريين او مش مصريــين
سـلام يا '' رجـاله ''
بص يا افشل ماستر في تاريخ سلك رود كلها

وطبعا دي حقيقه لانك كل ما تاخد ماسر تخسر الجايلد
اولا مين قالك اني اتحرق دمي بالعكس انا كنت مبسوط لاني رحت اتفرح علي الدش وجبت لفل 118
ثانيا انا ابتسط اكتر ان امباكت كسبت لانك كنت مش مسدق اننا كسبناها حظ المره اللي فاتت
ثالثا انت اصلا لو عندك ذرة ذكاء كنت خليتني في الجايلد علشان اما اساعدكم وتكسبوا الفوترس تقوم تطردني ساعتها ممكن كنت ازعل
اخيرا طالما هايبر مش بيثق فيا وبيثق فيك فانا مبسوط بالثقه دي لانك هتخربها وهتقعد علي تلها وهتجسيب درفها وانا مبسوط لان اما تخلي واحد مالوش اي خبره ماستر هو ده المنتوقع وطبعا دا بما انك بتدي واحد 117 بان قبل الفوترس ده بياكد انك ماستر فاهم فعلا
ابقي سلم لي علي هايبر اشوك الوار الجاي اذا لينا عمر
اما طبعا كلامك التاني بره الموضوع فردي عليه اني محترم غصب عنك ومش انت اللي هتعلمني الاحترام وماحدش عيبنك محامي عن حد اتكلم عن نفسك وخليك في نفسك واما تبقي انت كويس الاول ابقي شوف غيرك انا من ساعت الموضوع اللي فات مالقتش اي حد بيشكر فيك اصلا واضح انك بتتكلم عن ناس في سرفر تاني او في لعبه تانيه

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 01-04-2012 الساعة 06:31 PM

قديم 01-04-2012, 07:43 PM   #9

_FoKaK_
عضو فعال

الصورة الرمزية _FoKaK_

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
_FoKaK_ صـاعـد

5  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoharby عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص يا افشل ماستر في تاريخ سلك رود كلها

وطبعا دي حقيقه لانك كل ما تاخد ماسر تخسر الجايلد
اولا مين قالك اني اتحرق دمي بالعكس انا كنت مبسوط لاني رحت اتفرح علي الدش وجبت لفل 118
ثانيا انا ابتسط اكتر ان امباكت كسبت لانك كنت مش مسدق اننا كسبناها حظ المره اللي فاتت
ثالثا انت اصلا لو عندك ذرة ذكاء كنت خليتني في الجايلد علشان اما اساعدكم وتكسبوا الفوترس تقوم تطردني ساعتها ممكن كنت ازعل
اخيرا طالما هايبر مش بيثق فيا وبيثق فيك فانا مبسوط بالثقه دي لانك هتخربها وهتقعد علي تلها وهتجسيب درفها وانا مبسوط لان اما تخلي واحد مالوش اي خبره ماستر هو ده المنتوقع وطبعا دا بما انك بتدي واحد 117 بان قبل الفوترس ده بياكد انك ماستر فاهم فعلا
ابقي سلم لي علي هايبر اشوك الوار الجاي اذا لينا عمر
اما طبعا كلامك التاني بره الموضوع فردي عليه اني محترم غصب عنك ومش انت اللي هتعلمني الاحترام وماحدش عيبنك محامي عن حد اتكلم عن نفسك وخليك في نفسك واما تبقي انت كويس الاول ابقي شوف غيرك انا من ساعت الموضوع اللي فات مالقتش اي حد بيشكر فيك اصلا واضح انك بتتكلم عن ناس في سرفر تاني او في لعبه تانيه
هو انا يلزمنى فورتريس ولا زفت ؟؟ انا لو كان يلزمنى الفورتريس صحيح كنت سبتك فى الجيلد تعمل اى حاجه فى الفورتريس زى مانت بتقول بس انا مش يلزمنى حاجه .. بالنسبـه لهايبر لو انت كان ليـك خبـره صحيح مكنـش هيخليـنى اطردك بس انت متلزمـوش زيك زى غيـرك .. بس الحمد لله الراجل قـدرنى ولما قولتله انا هطردته قالى الجايلد بتاعك اعمـل اللى عاوزه ,, بالنسبـه اللى مش بتشكـر فيـا ده على اساس ان كام واحد رد على الموضوع؟؟! الناس اللى بتكرهنى انا عارفهـم كويس وعارف انهم فى اى حـاجه بيعـموا على عـوم اى حد بيهاجمنـى زى ماحصـل بينـا كده وهيفضـلوا يعمـلوا اكتر من كده بس عمـرهم ما يعرفـوا يوقعـوا بينـى وبيـن اصحابى اللى فى الجيـم لانهم مش هيعـرفوا .. فى الاول والاخـر دى لعبـه متهمنيـش اللى يهمنـى بجـد الناس اللى بتقـدر الشخص اللى بتتـكلم معاه ,, والنـاس اللى بتتكلم عنهم اللى همـا بيكرهونى ده جيـلد واحد 1mpact
شوف بقـه لسـه كام جيـلد تانى بيعمـلونى كويس اولـهم هيبـر اللى انت كنت معاه فى الجيـلد من قبلى وانا لسـه داخل اليومين اللى فاتوا دول اول مارجعت الجيـم تانى وفى الاخـر انا اللى طردتك من الجيـلد يبقـى كل واحد عارف قيـمته فى الجيـم كويس ميـن المحبـوب ومين اللى محدش سمـع عنه فى طبـق اليـوم حتـى ,, مش زيـك اخـرك تشتـرى ايـتمز بفـلوس وتضيـع فلوس ع الجيـم عشان تبقـى جامد وانا الحمد لله عمـرى ما صرفت جنيـه واحد على اللعبه دى والحمـد لله قيـمتى محفـوظه فى السيـرفر ,, مش معنـى كده حاجـه دى حاجه تخصـك ومليـش انى اتكلم فيـها بس انا بـس بعرفـك قيـمتك ايـه وقيـمه غيـرك ايه
سـلام يا افشـل مشـرف فى المنتـدى ,, مـش عارف مسكـوك مشـرف على ايـه دا انت حتـى مش بتعـرف تكتـب .. شكلك ساقـط تالته ابتدائى :D
سـلام

توقيع _FoKaK_ :

قديم 01-04-2012, 07:46 PM   #10

_FoKaK_
عضو فعال

الصورة الرمزية _FoKaK_

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
_FoKaK_ صـاعـد

5  

مسـتنى الحظـر النهائى من المحـترم مشـرف المنتـدى :)

توقيع _FoKaK_ :

قديم 01-04-2012, 08:43 PM   #11

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

66  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _fokak_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو انا يلزمنى فورتريس ولا زفت ؟؟ انا لو كان يلزمنى الفورتريس صحيح كنت سبتك فى الجيلد تعمل اى حاجه فى الفورتريس زى مانت بتقول بس انا مش يلزمنى حاجه .. بالنسبـه لهايبر لو انت كان ليـك خبـره صحيح مكنـش هيخليـنى اطردك بس انت متلزمـوش زيك زى غيـرك .. بس الحمد لله الراجل قـدرنى ولما قولتله انا هطردته قالى الجايلد بتاعك اعمـل اللى عاوزه ,, بالنسبـه اللى مش بتشكـر فيـا ده على اساس ان كام واحد رد على الموضوع؟؟! الناس اللى بتكرهنى انا عارفهـم كويس وعارف انهم فى اى حـاجه بيعـموا على عـوم اى حد بيهاجمنـى زى ماحصـل بينـا كده وهيفضـلوا يعمـلوا اكتر من كده بس عمـرهم ما يعرفـوا يوقعـوا بينـى وبيـن اصحابى اللى فى الجيـم لانهم مش هيعـرفوا .. فى الاول والاخـر دى لعبـه متهمنيـش اللى يهمنـى بجـد الناس اللى بتقـدر الشخص اللى بتتـكلم معاه ,, والنـاس اللى بتتكلم عنهم اللى همـا بيكرهونى ده جيـلد واحد 1mpact
شوف بقـه لسـه كام جيـلد تانى بيعمـلونى كويس اولـهم هيبـر اللى انت كنت معاه فى الجيـلد من قبلى وانا لسـه داخل اليومين اللى فاتوا دول اول مارجعت الجيـم تانى وفى الاخـر انا اللى طردتك من الجيـلد يبقـى كل واحد عارف قيـمته فى الجيـم كويس ميـن المحبـوب ومين اللى محدش سمـع عنه فى طبـق اليـوم حتـى ,, مش زيـك اخـرك تشتـرى ايـتمز بفـلوس وتضيـع فلوس ع الجيـم عشان تبقـى جامد وانا الحمد لله عمـرى ما صرفت جنيـه واحد على اللعبه دى والحمـد لله قيـمتى محفـوظه فى السيـرفر ,, مش معنـى كده حاجـه دى حاجه تخصـك ومليـش انى اتكلم فيـها بس انا بـس بعرفـك قيـمتك ايـه وقيـمه غيـرك ايه
سـلام يا افشـل مشـرف فى المنتـدى ,, مـش عارف مسكـوك مشـرف على ايـه دا انت حتـى مش بتعـرف تكتـب .. شكلك ساقـط تالته ابتدائى :d
سـلام
بص
اولا اذا انت مش مهتم بالفوترس ففي غيرك مهتم المفروض تعمله احترام ولو انت مش مهتم المفروض ماتبقاش ماستر وتخلي الماستر لحد مهتم
ثانيا انا ماكنتش بعمل اي حاجة في الفوترس انا كنت بلعب فيها مش هقول احسن منك لانك ماتفرقش معايا اصلا بس بعلب بكل ظاقتي لاني بحب الناس اللي بلعب معاهم
ثالثا شكرا للمعلومه انك قولت لهايبر انك طردتني لاني كنت فاكره مش عارف بس طالما عرف واما اعترضش فده يدل مش لانه بيثق فيك بس ده دليل انه مش بيفهم حاجه في الجيم زي ما الناس بتقول
اما بالنسبه للصرق فدي حاجه ما تخصكش
اما عن القيمه فكل واحد عارف قيمته كويس والقيمه مش بالجايلد ديفنس دي ولا تلزمني في حاحة ولا الحايلد هي اللي بتعمل قيمه الانسان الانسان باخلاقه وادبه مع الناس
اخيرا المشرف المحترم غصب عنك مش بيستعمل سلطاته ويطرد حد الا اذا خالف قوانين القسم الموجوده في موضوع مثبت انما انا مش بطرد حد لان مختلف معايا في الراي لان دي حركات عيال في الحضانه والحمد الله انا راجل مش عيل

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 01-04-2012 الساعة 08:46 PM

قديم 01-04-2012, 08:47 PM   #12

khaledbeckham22
عضو فعال

الصورة الرمزية khaledbeckham22

• الانـتـسـاب » Jun 2010
• رقـم العـضـويـة » 71452
• المشـــاركـات » 200
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Orion
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
khaledbeckham22 صـاعـد

khaledbeckham22 غير متواجد حالياً

69  

السلام عليكم يا رجالة

صلو علي النبي و فككم من شغل العيال دة
و عبدة انت مش من حقك تديلو بان من المنتدا علشان عملك بان من الجيلد في الجيم
و الي باين من كلامك انك كدة كدة كنت هتخروج من الجيلد و الراجل ساهلهالك
اداك بان بدل ماتتعب نفسك و تعمل لفت جيلد و كمان علشان متخدش وقت
بس بردو يا مصطفي حرام انك تديلو بان قبل الحرب ب5 دقائق افرد الراجل كان سهران و بيعمل خطة تكسابو بيها تعبو يروح علي الفاضي
فككم من لعب العيال و العبو سواء ^^
ارجو ان ميكونش كلامي جارح

توقيع khaledbeckham22 :

قديم 01-04-2012, 09:02 PM   #13

_FoKaK_
عضو فعال

الصورة الرمزية _FoKaK_

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
_FoKaK_ صـاعـد

5  

اقتباس:
بص
اولا اذا انت مش مهتم بالفوترس ففي غيرك مهتم المفروض تعمله احترام ولو انت مش مهتم المفروض ماتبقاش ماستر وتخلي الماستر لحد مهتم
ثانيا انا ماكنتش بعمل اي حاجة في الفوترس انا كنت بلعب فيها مش هقول احسن منك لانك ماتفرقش معايا اصلا بس بعلب بكل ظاقتي لاني بحب الناس اللي بلعب معاهم
ثالثا شكرا للمعلومه انك قولت لهايبر انك طردتني لاني كنت فاكره مش عارف بس طالما عرف واما اعترضش فده يدل مش لانه بيثق فيك بس ده دليل انه مش بيفهم حاجه في الجيم زي ما الناس بتقول
اما بالنسبه للصرق فدي حاجه ما تخصكش
اما عن القيمه فكل واحد عارف قيمته كويس والقيمه مش بالجايلد ديفنس دي ولا تلزمني في حاحة ولا الحايلد هي اللي بتعمل قيمه الانسان الانسان باخلاقه وادبه مع الناس
اخيرا المشرف المحترم غصب عنك مش بيستعمل سلطاته ويطرد حد الا اذا خالف قوانين القسم الموجوده في موضوع مثبت انما انا مش بطرد حد لان مختلف معايا في الراي لان دي حركات عيال في الحضانه والحمد الله انا راجل مش عيل
ياجدع دانا قربـت اصدق ان كـل الناس اغبيـه وانت الوحيـد اللى ذكـى =))
وهو انا قولت ان مشـرف المنتـدى مش محتـرم ؟؟
انا اعـرفه وشوفتـله كذا موضوع وكذا رد فى مواضيـع كتيره وعارف كويـس انه محترم مـش زى نـاس تانيه
فانت ملـكش فيـه انا بكلمـه هو مش انت ^^ زى مانت قولتلـى محدش عيـنى محامى يبقـى انت برده المشـرف معينـكش محامى
وفكك منـى بقه وطلعنـى من دماغـك .. ارجـو ان الموضوع ده يتقفـل عشـان انا مش فايقـلك وربنـا

توقيع _FoKaK_ :

قديم 02-04-2012, 07:58 AM   #14

abdoharby
عضو مميز

الصورة الرمزية abdoharby

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• المشـــاركـات » 801
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
abdoharby صـاعـد

66  

اقتباس:
ياجدع دانا قربـت اصدق ان كـل الناس اغبيـه وانت الوحيـد اللى ذكـى =))
وهو انا قولت ان مشـرف المنتـدى مش محتـرم ؟؟
انا اعـرفه وشوفتـله كذا موضوع وكذا رد فى مواضيـع كتيره وعارف كويـس انه محترم مـش زى نـاس تانيه
فانت ملـكش فيـه انا بكلمـه هو مش انت ^^ زى مانت قولتلـى محدش عيـنى محامى يبقـى انت برده المشـرف معينـكش محامى
وفكك منـى بقه وطلعنـى من دماغـك .. ارجـو ان الموضوع ده يتقفـل عشـان انا مش فايقـلك وربنـا

اولا انا المشرف يا استاذ
ثانيا انا ماقولتش ان كل الناس اغبيه وانا اللي ذكي انا كنت برد عليك اما بتقول اني مش بفهم حاجه
ثالثا ماكنتش افتكر ان طردي من الحايلد يستاهل انك تكذب علي هايبر وتقول له اني قولت دي جايلد نوب وانا اتحداك انك تلاقيني قولت كده في اي حته
جايلد ايه اللي انت بتكلم عنها انت فاكرني محدث جايلد ولا هموت علشان اخش فوترس انا لعبت في جايلدات عمرك ما تحلم تخشها اصلا واحسن من ديفنس بتاعك ده الف مره واهي الجايلد عندك اشبع بيها
اخيرا مش انت اللي تقول ايه المواضيع اللي تتقفل في قوانين للقسم وفي مشرف بيطبقها عايز تشارك في اي موضوع براحتك مش عايز براحنك برضو

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 02-04-2012 الساعة 08:41 AM

قديم 03-04-2012, 09:22 AM   #15

Vv_Power_vV
عضو فعال

الصورة الرمزية Vv_Power_vV

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 80070
• المشـــاركـات » 283
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
Vv_Power_vV صـاعـد

Vv_Power_vV غير متواجد حالياً

67  

مصطفى فاكر انه هوا كل حاجه صح .. ما الناس الي بتحبك زيك .. (-) بساعد (-) .. ولو بتحلف بمين مش هصدقك لانك انت عمرك ماحلفت بقد . وانا مالي ومال الناس الي بتحبك ..

ما الناس الي بتحبك هما نفسهم بيكرهوني .. علشان انا احسن منهم اقدر اقيب الي انا عاوز بفلوسي مش بسرق واقيب ومتقوليش انا مابصرفش فلوسي على حاجه مش مستاهله ما انتو كل حاجه عندكم مش مستهله امال اي الي يستاهل .. انا ماببخلش على نفسي في ايي حاجه

وهما الناس بيكرهوني علشان كده وبيشتمو بلدي علشان كده لان احسن منهم . اصرف فلوسي ولا اذل نفسي عند فلان وغيرو ...

وانت تقول الناس دول عامله نفسها محترمه هنا وفي القيم بتشهم ؟؟؟ يعني انته الي لسانك عسل ؟؟
ما انت بتشتم كمان ولا هتنكر .. على فكره انت بتتكلم كتتير بس وماعندكش ايي حاجه

انت غلطان غلطان ولو هتعمل ايي .. وانت فاكر لما كنا اصحاب وقولت لك يامصطفى بلاش لعب العيال ..
وانت الي خربت العلاقه وماتتبرش نفسك لانك انت الغلطان ..

وانت قولتها ده قييم .. وانا عمري ماهزعل علشان قييم وافكر في اصلن .. طول عمري بكون فرحان .. حتى لو كنت بتشوفني بشتم حد
والي بيهتم في القيم الي يسرق ولي يحقد على حد ولي ولي ولي

اما بنسبه للفلوس ده كمان بيكون مهتم في القيم بس انا كنت بصرف علشان مازلش نفسي عند حد ادين قولد ولا سلك ولا حاجه انا الي اجيبها لنفسي :)

انا كده اديتك اكتر من وقتك .. وانا كلامي مافيش حاجه في غلط :)

سـلام

توقيع Vv_Power_vV :
Kuwait__FTW

التعديل الأخير تم بواسطة abdoharby ; 03-04-2012 الساعة 10:16 AM

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)