حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 13/7/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

END 13/07/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 13/7/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

END 13/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-01-2010, 12:35 PM   #1

DarkAngiI
عضو نشيك

الصورة الرمزية DarkAngiI

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64250
• المشـــاركـات » 72
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DarkAngiI صـاعـد

DarkAngiI غير متواجد حالياً

افتراضي رد على كل الاتهامات المنسوبة لجايلد الفالكون

اولا عايز اقولكم ازيك وعاملين اية .. ووحشنى كتير .. انا مكنتش عايز ادخل بس لما لاقيت الموضوع اللى عاملة ستايل

ذاد عن الحدود ولاقيت ردود مش محترمة من ناس كتير هنا وشتيمة وقلة ادب من ناس هنا كتير والمشرف ولا كانة هنا

قولت يبقى لاذم ادخل وارد علشان كل واحد يحترم نفسة وكل واحد يعرف حدودة ...

اول حاجة عايز اقول ان اكتر اتنين بحبهم وبحترههم سواء فى المنتدى هنا او الجيم هما روكر وستايل لانهم بجد ناس

محترمة ورجالة وصحاب بجد ... بس دة ميمنعش انى زعلان منهم لان الاتين غلطة وانا كلمة روكر وفهمتة الكلام دة

على الاميل ...

اولا بالنسبة لستايل عامل موضوع وجاب صور لواحد شتم ربنا استغفر الله العظيم وقوم الدنيا وولعها بسبب صورتين .

عايز اقولك يا ستايل انك مش راجل باللى عملتة دة واسف بجد بس انت لو كان همك فعلا انك تقف قصاد الواد دة

واى حد يجرء انة يغلط فى دينا او فى ربنا سبحانة وتعالى اللى هو خلقا وخلق الدنيا دية كلها .. كنت اتصرفت احسن من

كدة ...

لكن انت كان هدفك الاول والاساسى هو انك تولع الدنيا وتقومها وتصتنع المشاكل لان دة فى ملصحت الجايلد بتاعك .

انا مش بتكلم وبس وعندى الف دليل ودليل على كلامى ..

اولا لو انت فعلا اتصرفت بحكمة كنت كلمتنى او كلمت تايجر او كلمت اى حد من اليونيون وفهمتة اللى حصل ووريتة

الصور وهو اكيد كان هيتصرف ويوقف الواد دة ويتعملة بااان فى ساعتها لانة مهما كان بينا مشاكل او خلافات فى الجيم

عمر ما حد منا كان هيشوف واحد بيشتم ربنا سبحانة وتعالى وهيقف ساكت .. لكن ات معملتش كدة اخد الصور

وجريت على المنتدى علشان تولع الدنيا ودية فى حد ذاتها مش رجولة ولا حاجة دة اسمة شغل عيال صغيرة ..

وليس حل للمشكلة زى ما انت فاكر ...

تانى حاجة عايز اقولكم على حاجة الموضوع دة مش اول ولا اخر مرة يحصل الموضوع دة حصل من فترة قريبة قبل

كدة لما كنت انا موجود وبشارك .. وبردوا جابوا صور لوااحد وهو بيشتم ربنا سبحاة وتعالى .. بس المرة اللى فاتت

لما الاس اتكلمت بهدوء وكلمونى اانا وعدهم انى هحل المشكلة دية بكل هدوء وقولتلهم يا انا يا الواد دة فى اليونيون

وفعلا فى نفس اليوم الواد دة اتعملة باان من اليونيون كلة .. ويشهد على كلامى دة دارك المشرف وروكر وكل الناس

اللى هنا .. يعنى احنا مش بتوع كلام ولا احنا هنسيب واحد فى وسطنا واحنا عارفين انة غلط فى ربنا سبحاة وتعالى.

زى ما ناس كتير اتهمتنا ....

لكن اللى حصل غير كدة واحد كل غرضة يولع الدنيا ويعمل المشاكل مش يحلها ودة اللى فعلا حصل من ستايل ..

انا عايز اسالك سوال يا ستايل وقبل ما تجاوب علية تحلف انك هتجاوب الحق ومش هتكدب ...

لو حصل وانك شوفت واحد من اليونيون عندكم شتم ربنا استغفر الله العظيم ومحدش اخد بالة مننا انت بس اللى كنت

موجود يا ترى يا ستايل كنت هتاخد صورة لية وهو بيشتم وتجبها هنا فى المنتدى وتعمل موضوع عليها وتقول ..

نيس يونيون نايت هوك ..؟؟ ادخل وجاوبنى على السوال دة ؟؟ وقولى كنت هتعمل كدة ؟؟

طبعا لا كل اللى هتقدر تعملة انك فى صمت وفى هدوء ومن غير ما اى حد يعرف كنت هتكلم الماستر وتقولة

حصل كذا كذا والواد دة المفروض يخرج وكان هيخرج وممكن لا الله اعلم بس عمرك ما كنت هتعمل زى اللى عملتة ..

ودة كمان دليل على انك مش عايز تحل بالعاكس عايز تعمل المشاكل وتولع الدنيا مش اكتر ..

عايز اقولكم حاجة تانى وكلامى اللى جاى لكل الناس اللى اتهمتنا وغلطت فينا وفى فالكون وقالت علينا كفرة ..

باى حق بتكفرونا .. باى حق قولى يا مسلم منك لية باى حق ؟

انت بتقولوا على جايلد فالكون كدة طيب اوك .. انا هعرفكم دلوقتى مين الكافر ومين المحترم واللى بيخاف ربنا

فى يوم من الايام كانت الاتراك دية معانا فى اليوينون بتاعنا وخاصتا جايلد كيوب .. الجايلد دة لما حصل منة تطاول

ولاقيناة غلط فينا وفى دينا وفى ربنا سبحانة وتعالى .. اية اللى حصل ؟ اللى حصل من جايلد فالكون الكافر زى ما انتوا

بتقولوا علية انة خرج اليونيون كلة رغم اننا كنا داخلين على فورترس مهمة وفى اشد الحاجة لكل جايلد .. لكن احنا

قولنا مش مهم الفورترس ومش مهم الجيم المهم دينا وربنا اللى مش هنسمح لحد بانه يغلط ... وفعلا خرجناهم

من الينوينون وااحنا عندنا فورترس مهمة ... عارفين اية اللى حصل بقى تانى يوم ؟ ستورم باشا راح جرى وراهم

علشان يدخلهم معاة اليوينون علشان يجبولة الفورترس يعنى كان عارف احنا مخرجينهم لية وراح الباشا جرى وراهم

ودخلهم معاة علشان الفورترس وفعلا ساعدوة ورجعولة الفورترس مننا ...

سوالى بقى .... مين فينا الكافر دلوقتى .. وكنت فين يا حج ستايل ويا حج روكر ويا حج دارك لما حصل كدة ؟؟

واسمكم فى نفس الجايلد واللى عمل كدة كان الماستر بتاعكم .. وكنتوا فين ياللى قاعدين تشتموا فينا دلوقتى ..

وقايلين عليا كفرة .. كنتوا نايمين ساعتها ولا اية ...

انا بس بثبتلكم مين فينا الكافر انا مش من حقى اكفر دة بس انا بعاملكم بنفس اسلوبكم القذر ..

عايز اقول حاجة كمان انا عندى صور كتير لناس عندكم سبت الدين يا ترى سب الدين دة كمان مش كفر ...

على الاقل اللى شتم دة مش مصرى ولا مسلم لكن اللى سبوا الدين دول مصريين ومسلمين وعارفين معنى سب

الدين اية وبردوة بيسبوا .. هتقولولى انت هتجيب سب الدين زى شتيمة ربنا استغفر الله العظيم

اقولكم اة دية زى دية سب الدين دة كفر بالله وشتيمة ربنا سبحانة وتعالى كفر بالله ...

هتقولولى انتوا كمان بتسبوا الدين والسيرفر كلة بيسب الدين مش احنا بس هقولكم اة انا معاكم فى النقطة دية ...

بس لما احنا عارفين كدة وانتوا شطار اوى كدة طيب ما نعالج الموضوع دة واهو اسمنا مصررين ومسلمين ونقف

قصاد الناس اللى بتسب الدين دية ولا هو خلاص سب الدين بقى حاجة عادية عندنا واتعودنا عليها .. ورضينا بالامر

الواقع ...

اقولكم على حاجة هتشتغربوا منها الواد اللى شتم ربنا دة احسن مننا كلنا ...

عارفين لية .. هقولكم لية ...

حد فيكم خطر فى بالة او سال فى مرة نفسة الواد دة بيامن باية ؟؟

طبعا لا كلة شاف شتم ربنا سبحان وتعالى يبقى خلاص الواد دة كافر والمفروض كمان انا نموتة على كدة ...

لو حد فيكم عاقل وراح اتكلم مع الواد دة بهدوء وسالة انت بتامن باية هيقولك بامن بربنا سبحانة وتعالى زيا بالضبط

بس هيا مشكلتة الوحيدة انة ميعرفش معنى الكلام اللى بيقولة ... هو كل اللى يعرفة ان الكلمة اللى بيقولها دية

بتضايئق العرب والمصريين واتلمسلمين وعلشان كدة لما حد بيضايئقة بيقولهالة علشان عارف ا الكلمة دية بتحرق

دم اى حد عربى او مصرى وميعرفش معنى الكلام دة اصلا لكن فى الاصل هو بيامن بالله زينا بالضبط ...

وعلشان كدة هو احسن مننا لانة بيشتم اة بس هو مش عارف هو بيشتم وبيقول اية اهو كلام وخلاص يحرق بية

دة اللى قدامة .. الدور والباقى على المسلمين اللى عارفين معنى سب الدين دة اية وبردوة بيشتمة وبيسبوا الدين

بذمتكم مش الواد يبقى احسن مننا ...

وقاعدين وبنحاسب بعض ودة يحاسب دة ودة يجيب صورة لدة ودة يجيب صورة لدة وواقفين لبعض على الواحدة

فى اية مالكم اعقلة شوية ...

وبعدين عايز اعرف حاجة تانى هيا مهمة كل مسلم انة لما يشوف واحد كافر يموتة ؟؟ او على الاقل يبعدة عنة ؟؟

تبقوا غلطانين ومسلمي بالاسم وبس ...

المفروض اللى يلاقى واحد كافر اول حاجة يعملها يحاول يتكلم معاة مش يمكن يعرف يعقلة ويفهم ويعرفة انة غلط

ويعرفة الصح ؟ ... يا ترى اية الاحسن عند ربنا ان واحد كافر يموت .. ؟ ولا واحد كافر يتوب ؟؟

يا ترى انتوا تفتكروا اية ؟؟

وهرجع واقول تانى يا ستايل انت لو كنت عايز بجد الخير مش الشر وحل المشاكل مش اصتناعها كنت هتتصرف

بعقل وروجولة وتكلم حد مننا وهو يتصرف لان اللى حصل دة مش هيضايئق انت لوحدك دة ضايئقنا كلنا ..

لانك مش انت لوحدك اللى بتامن بالله ولا انت لوحدك اللى بتحب ربك واحنا اللى كفرة وهنرضى نشوفة بيتشتم

ونسكت ...

دية تصرفات اطفال يا ستايل مش رجالة ولا تصرفات ناس فاهعمة وعاقلة .. واسف انت حبيبى وصاحبى بس الحق

مبيزعلش حد .. وانت يا روكر انسا عاقل جدا ومحترم كان المفروض تفهم الناس دية كدة وتعقلهم مش تمشى

هلى مشيهم وخلاص من غير ما تشغل عقلك او تفكر للحظة ان اللى بيحصل دة ابشع من اللى عملة الواد

لان اللى بيحصل دة تحول لعدواة بينا وبين بعضنا ووصلنا لمرحلة اننا باقينا بتغلط فى بعض وقاعدين نكفر لبعض

يا ترى انت مبسوط كدة يا ستايل ويا روكر ؟؟ مبسوط يا حج دراك يا مشرف .؟ كنت اتمنى

بما انك مشرف وراجل مشئول تتصرف بحكمة وبعقل وتهدى الناس دية لكن للاسف فشلت كالعادة ..

كلامى خلص ومعنديش حاجة تانى اقولها واتمنى قبل ما كل واحد يغلط فى حد او يكفر حد بدون حق يبص لنفسة

ويشوف نفسة الاول .....

وياريت عقل شوية بقى ونبطل الهيل اللى احنا فية دة وربنا يهدينا ويهدى الجميع ...

اخر حاجة عايز اقولها ان الموضوع مش اول مرة هيحصل ولا اخر مرة وهيحصل تانى وتالت ..

اتمنى لما يحصل من حد عندنا فى الينوينون او عندكم نتصرف بعقلنا ونتكلم مع بعض الاول بهدوء واكيد مفيش

حد فينا هيقبل بكدة واكيد هنتصرف ... مش نيجى هنا ونولع الموضوع ونوصل لدرجة انا نكرة بعض ؟....

لما تحصل حاجة زى دية تانى يا ستايل كلمنى او كلم تايجر او حد حد من رجالة فالكون لانا كلنا رجالة وكلنا بنامن بالله

ومنقبلش حاجة زى دية تحصل ابدا وساعتها لو شوفت محدش اتصرف ابقى تعالى هنا وولعها يا عم ...

وانتوا كمان يا رجالة فالكون لو شوفتة حاجة زى دية من اليونيون بتاعهم متجوش هنا ونعملة زيهم لا احنا رجالة مش

اطفال وعاقلين جدا لو حصل حاجة كلموا الماستر بتاعهم او اى حد فيهم وانا متاكد انهم هيتصرفوا ومش هيسكتوا.

وبلاش بقى شغل الاطفال دة وبلاش نتعامل مع بعض وكل واحد حاطط سكينة وراد ظهر كل واحد وما بيصدق يمسك

غلطة علية ...

اسف طولت عليكم اوى بس الموضوع يستاهل اكتر من كدة اتمنى الكل يكون فهم ... اوحنا كرجالة فالكون

بنقول لكل واحد غلط فيا وكفرنا بدون حق احنا مش زعلانين منكم ولا حاجة لاننا عذرنكم وانتوا كمان صحابنا

ولاذم نستحملكم وزى ما انتوا بتامنوا بالله احنا كمان مش كفرة وبنامن بالله .. غلطوا فينا وكفرتونا وانا بالنيابة عن

كل رجالة فالكون بقولكم احنا مش زعلانين منكم ...

وانا واثق انى هشوف منكم اعتذار لكل مسلم وكل راجل فى جايلد فالكون اتشتم منك ... علشان انا عارف انكم

رجالة واللى حصل كدة حصل وانتوا مش فى وعيكم ...

سلامى لكل حبايبى اللى هنا وربنا يهديكم ويهدينا ويهدى الجميع ...

توقيع DarkAngiI :
Iam The Way
Iam The Light
Iam The Darkness ,,,,,,, Inside The Night

إعلانات google

قديم 04-01-2010, 01:06 PM   #2

Rocker_666
عضو مميز

الصورة الرمزية Rocker_666

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 8234
• المشـــاركـات » 664
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Rocker_666 صـاعـد

Rocker_666 غير متواجد حالياً

انا بصقفلك على كلامك و الله

بس كلامي معاك على الايميل مش هنا و أسف اني قولت كده

بس عشان في شركة عايز تنصب عليا في فلوس و دمي محروق جدا و مش سايبهم هههههههههه

أكلمك على الايميل ان شاء الله بعدين بس أشوف الشركة ده أخرتها ايه

توقيع Rocker_666 :
New Account : _Mefist0_ The Best

Server
:
Alexander

My Guild & My HOME

قديم 04-01-2010, 01:38 PM   #3

Instructor
عضو نشيك

الصورة الرمزية Instructor

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• رقـم العـضـويـة » 48411
• المشـــاركـات » 61
• الـدولـة » ملكش دعوة
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Instructor صـاعـد

Instructor غير متواجد حالياً

طب صلى على النبى
الواد دة زى مانت بتقول يا دارك انو جميل و بيحب ربنا و احنا الى وحشين
طب لما هو بيحب ربنا شتمو لية؟؟ هتقولى عشان ينرفز العرب.... ماشى و لما هو بيكرة العرب اية الى مخلية يدخول يونيون عرب من الأساس؟؟
و مفيش سبب مهما كان يخلى حد يشتم ربنا سبحانة و تعالى مهما كان "ربنا فوق الجميع"
و أنا أسف لو ضايقتك
تقبل مرورى

قديم 04-01-2010, 01:54 PM   #4

DarkAngiI
عضو نشيك

الصورة الرمزية DarkAngiI

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• المشـــاركـات » 72
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DarkAngiI صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة instructor عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب صلى على النبى
طب لما هو بيحب ربنا شتمو لية؟؟ هتقولى عشان ينرفز العرب.... ماشى و لما هو بيكرة العرب اية الى مخلية يدخول يونيون عرب من الأساس؟؟
و أنا أسف لو ضايقتك
تقبل مرورى
كلامك دة اكبر دليل على انك مفهمتش اى حاجة من كلامى

متشكر لردك ومرورك .

توقيع DarkAngiI :
Iam The Way
Iam The Light

قديم 04-01-2010, 02:20 PM   #5

Instructor
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• المشـــاركـات » 61
• الـدولـة » ملكش دعوة
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Instructor صـاعـد

معلش انا اتكلمت على الموضوع من زاوية واحدة
طبعا ستايل غلطان انو عمل موضوع وولع الدنيا فعلان احنا مش بنلعب ولعه ولعها شعللها شعللها :d
و زى مانت قولت دى مش اول مرة تحصل
يا ريت فعلن نفكر بعقل شوية و مش الى يمسك غلطة على التانى يولع بيه الدنيا
وانا اسف مرة تنية لو كنت ضايقتك :)
تقبل مرورى

التعديل الأخير تم بواسطة Instructor ; 04-01-2010 الساعة 02:31 PM

قديم 04-01-2010, 02:34 PM   #6

DarkAngiI
عضو نشيك

الصورة الرمزية DarkAngiI

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• المشـــاركـات » 72
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DarkAngiI صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة instructor عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معلش انا اتكلمت على الموضوع من زاوية واحدة
طبعا ستايل غلطان انو عمل موضوع وولع الدنيا فعلان احنا مش بنلعب ولعه ولعها شعللها شعللها :d
و زى مانت قولت دى مش اول مرة تحصل
يا ريت فعلن نفكر بعقل شوية و مش الى يمسك غلطة على التانى يولع بيه الدنيا
وانا اسف مرة تنية لو كنت ضايقتك :)
تقبل مرورى
ولا يهمك يا جميل وانا مضايئقتش من كلامك بالعاكس انت من حئق تقول رائيك بكل صراحة طالما الرد باحترام ومن غير

اى اسائة لحد زى ما بعض الناس بتعمل ....

انا كان يهمنى بس انك تفهم كلامى وانت اهو فهمتة ... بس يارب باقى الناس تفهم بقى وتعقل

وميرسى لردك ومرورك

توقيع DarkAngiI :
Iam The Way
Iam The Light

قديم 04-01-2010, 02:40 PM   #7

Instructor
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• المشـــاركـات » 61
• الـدولـة » ملكش دعوة
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Instructor صـاعـد

Peace

قديم 04-01-2010, 02:42 PM   #8

bebo7690
عضو فعال

الصورة الرمزية bebo7690

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 28579
• المشـــاركـات » 373
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
bebo7690 صـاعـد

bebo7690 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Instructor عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[size="4"]طب صلى على النبى [/size]
و أنا أسف لو ضايقتك
تقبل مرورى
يعنى الراجل بيقولك طور تقولو احلبو
:o:o:o

توقيع bebo7690 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اخرس ....لكن قلبى مليان كلام

We really miss you <<_TANGO_>>0

قديم 04-01-2010, 02:50 PM   #9

Instructor
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• المشـــاركـات » 61
• الـدولـة » ملكش دعوة
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Instructor صـاعـد

وضح كلامك

قديم 04-01-2010, 02:58 PM   #10

bebo7690
عضو فعال

الصورة الرمزية bebo7690

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• المشـــاركـات » 373
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
bebo7690 صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Instructor عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وضح كلامك
يعنى انت لو قريت كلام dark للاخر ما كنتش قلت الكلام ده

توقيع bebo7690 :

قديم 04-01-2010, 03:01 PM   #11

Instructor
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• المشـــاركـات » 61
• الـدولـة » ملكش دعوة
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Instructor صـاعـد

باين عليك نبيية أوى ^^ :p
شوف الرد الى بعدو

قديم 04-01-2010, 03:07 PM   #12

THE_ONE_WR
عضو لامع

الصورة الرمزية THE_ONE_WR

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 55733
• المشـــاركـات » 1,281
• الـدولـة » L~U~X~O~R
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
THE_ONE_WR صـاعـد

THE_ONE_WR غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE_ONE_WR إرسال رسالة عبر Skype إلى THE_ONE_WR

اولا لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
ثانيا احب احييك على الموضوع الاكثر من رائع
ثالثا : انت عندك حق انى الواحد لازم يستخدم دماغه ويفكر فى المشكلة الاول ويحلها .
وزى مانت قولت كلنا كنا فى حاله غضب ومحدش كان عارف بيقول ايه. وانا بعتذرلك على اى حاجة حصلت منى
وشكرا مرة تانية على الموضوع وتقبل مرورى

توقيع THE_ONE_WR :
لاتحزن إذا منع الله عنك شيئا تحبه ,فلو علمت كيف يدبر الله أمورك لذاب قلبك من محبته

قديم 04-01-2010, 04:45 PM   #13

ريعو

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66999
• المشـــاركـات » 486
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ريعو صـاعـد

ريعو غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkAngiI عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا عايز اقولكم ازيك وعاملين اية .. ووحشنى كتير .. انا مكنتش عايز ادخل بس لما لاقيت الموضوع اللى عاملة ستايل

ذاد عن الحدود ولاقيت ردود مش محترمة من ناس كتير هنا وشتيمة وقلة ادب من ناس هنا كتير والمشرف ولا كانة هنا

قولت يبقى لاذم ادخل وارد علشان كل واحد يحترم نفسة وكل واحد يعرف حدودة ...

اول حاجة عايز اقول ان اكتر اتنين بحبهم وبحترههم سواء فى المنتدى هنا او الجيم هما روكر وستايل لانهم بجد ناس

محترمة ورجالة وصحاب بجد ... بس دة ميمنعش انى زعلان منهم لان الاتين غلطة وانا كلمة روكر وفهمتة الكلام دة

على الاميل ...

اولا بالنسبة لستايل عامل موضوع وجاب صور لواحد شتم ربنا استغفر الله العظيم وقوم الدنيا وولعها بسبب صورتين .

عايز اقولك يا ستايل انك مش راجل باللى عملتة دة واسف بجد بس انت لو كان همك فعلا انك تقف قصاد الواد دة

واى حد يجرء انة يغلط فى دينا او فى ربنا سبحانة وتعالى اللى هو خلقا وخلق الدنيا دية كلها .. كنت اتصرفت احسن من

كدة ...

لكن انت كان هدفك الاول والاساسى هو انك تولع الدنيا وتقومها وتصتنع المشاكل لان دة فى ملصحت الجايلد بتاعك .

انا مش بتكلم وبس وعندى الف دليل ودليل على كلامى ..

اولا لو انت فعلا اتصرفت بحكمة كنت كلمتنى او كلمت تايجر او كلمت اى حد من اليونيون وفهمتة اللى حصل ووريتة

الصور وهو اكيد كان هيتصرف ويوقف الواد دة ويتعملة بااان فى ساعتها لانة مهما كان بينا مشاكل او خلافات فى الجيم

عمر ما حد منا كان هيشوف واحد بيشتم ربنا سبحانة وتعالى وهيقف ساكت .. لكن ات معملتش كدة اخد الصور

وجريت على المنتدى علشان تولع الدنيا ودية فى حد ذاتها مش رجولة ولا حاجة دة اسمة شغل عيال صغيرة ..

وليس حل للمشكلة زى ما انت فاكر ...

تانى حاجة عايز اقولكم على حاجة الموضوع دة مش اول ولا اخر مرة يحصل الموضوع دة حصل من فترة قريبة قبل

كدة لما كنت انا موجود وبشارك .. وبردوا جابوا صور لوااحد وهو بيشتم ربنا سبحاة وتعالى .. بس المرة اللى فاتت

لما الاس اتكلمت بهدوء وكلمونى اانا وعدهم انى هحل المشكلة دية بكل هدوء وقولتلهم يا انا يا الواد دة فى اليونيون

وفعلا فى نفس اليوم الواد دة اتعملة باان من اليونيون كلة .. ويشهد على كلامى دة دارك المشرف وروكر وكل الناس

اللى هنا .. يعنى احنا مش بتوع كلام ولا احنا هنسيب واحد فى وسطنا واحنا عارفين انة غلط فى ربنا سبحاة وتعالى.

زى ما ناس كتير اتهمتنا ....

لكن اللى حصل غير كدة واحد كل غرضة يولع الدنيا ويعمل المشاكل مش يحلها ودة اللى فعلا حصل من ستايل ..

انا عايز اسالك سوال يا ستايل وقبل ما تجاوب علية تحلف انك هتجاوب الحق ومش هتكدب ...

لو حصل وانك شوفت واحد من اليونيون عندكم شتم ربنا استغفر الله العظيم ومحدش اخد بالة مننا انت بس اللى كنت

موجود يا ترى يا ستايل كنت هتاخد صورة لية وهو بيشتم وتجبها هنا فى المنتدى وتعمل موضوع عليها وتقول ..

نيس يونيون نايت هوك ..؟؟ ادخل وجاوبنى على السوال دة ؟؟ وقولى كنت هتعمل كدة ؟؟

طبعا لا كل اللى هتقدر تعملة انك فى صمت وفى هدوء ومن غير ما اى حد يعرف كنت هتكلم الماستر وتقولة

حصل كذا كذا والواد دة المفروض يخرج وكان هيخرج وممكن لا الله اعلم بس عمرك ما كنت هتعمل زى اللى عملتة ..

ودة كمان دليل على انك مش عايز تحل بالعاكس عايز تعمل المشاكل وتولع الدنيا مش اكتر ..

عايز اقولكم حاجة تانى وكلامى اللى جاى لكل الناس اللى اتهمتنا وغلطت فينا وفى فالكون وقالت علينا كفرة ..

باى حق بتكفرونا .. باى حق قولى يا مسلم منك لية باى حق ؟

انت بتقولوا على جايلد فالكون كدة طيب اوك .. انا هعرفكم دلوقتى مين الكافر ومين المحترم واللى بيخاف ربنا

فى يوم من الايام كانت الاتراك دية معانا فى اليوينون بتاعنا وخاصتا جايلد كيوب .. الجايلد دة لما حصل منة تطاول

ولاقيناة غلط فينا وفى دينا وفى ربنا سبحانة وتعالى .. اية اللى حصل ؟ اللى حصل من جايلد فالكون الكافر زى ما انتوا

بتقولوا علية انة خرج اليونيون كلة رغم اننا كنا داخلين على فورترس مهمة وفى اشد الحاجة لكل جايلد .. لكن احنا

قولنا مش مهم الفورترس ومش مهم الجيم المهم دينا وربنا اللى مش هنسمح لحد بانه يغلط ... وفعلا خرجناهم

من الينوينون وااحنا عندنا فورترس مهمة ... عارفين اية اللى حصل بقى تانى يوم ؟ ستورم باشا راح جرى وراهم

علشان يدخلهم معاة اليوينون علشان يجبولة الفورترس يعنى كان عارف احنا مخرجينهم لية وراح الباشا جرى وراهم

ودخلهم معاة علشان الفورترس وفعلا ساعدوة ورجعولة الفورترس مننا ...

سوالى بقى .... مين فينا الكافر دلوقتى .. وكنت فين يا حج ستايل ويا حج روكر ويا حج دارك لما حصل كدة ؟؟

واسمكم فى نفس الجايلد واللى عمل كدة كان الماستر بتاعكم .. وكنتوا فين ياللى قاعدين تشتموا فينا دلوقتى ..

وقايلين عليا كفرة .. كنتوا نايمين ساعتها ولا اية ...

انا بس بثبتلكم مين فينا الكافر انا مش من حقى اكفر دة بس انا بعاملكم بنفس اسلوبكم القذر ..

عايز اقول حاجة كمان انا عندى صور كتير لناس عندكم سبت الدين يا ترى سب الدين دة كمان مش كفر ...

على الاقل اللى شتم دة مش مصرى ولا مسلم لكن اللى سبوا الدين دول مصريين ومسلمين وعارفين معنى سب

الدين اية وبردوة بيسبوا .. هتقولولى انت هتجيب سب الدين زى شتيمة ربنا استغفر الله العظيم

اقولكم اة دية زى دية سب الدين دة كفر بالله وشتيمة ربنا سبحانة وتعالى كفر بالله ...

هتقولولى انتوا كمان بتسبوا الدين والسيرفر كلة بيسب الدين مش احنا بس هقولكم اة انا معاكم فى النقطة دية ...

بس لما احنا عارفين كدة وانتوا شطار اوى كدة طيب ما نعالج الموضوع دة واهو اسمنا مصررين ومسلمين ونقف

قصاد الناس اللى بتسب الدين دية ولا هو خلاص سب الدين بقى حاجة عادية عندنا واتعودنا عليها .. ورضينا بالامر

الواقع ...

اقولكم على حاجة هتشتغربوا منها الواد اللى شتم ربنا دة احسن مننا كلنا ...

عارفين لية .. هقولكم لية ...

حد فيكم خطر فى بالة او سال فى مرة نفسة الواد دة بيامن باية ؟؟

طبعا لا كلة شاف شتم ربنا سبحان وتعالى يبقى خلاص الواد دة كافر والمفروض كمان انا نموتة على كدة ...

لو حد فيكم عاقل وراح اتكلم مع الواد دة بهدوء وسالة انت بتامن باية هيقولك بامن بربنا سبحانة وتعالى زيا بالضبط

بس هيا مشكلتة الوحيدة انة ميعرفش معنى الكلام اللى بيقولة ... هو كل اللى يعرفة ان الكلمة اللى بيقولها دية

بتضايئق العرب والمصريين واتلمسلمين وعلشان كدة لما حد بيضايئقة بيقولهالة علشان عارف ا الكلمة دية بتحرق

دم اى حد عربى او مصرى وميعرفش معنى الكلام دة اصلا لكن فى الاصل هو بيامن بالله زينا بالضبط ...

وعلشان كدة هو احسن مننا لانة بيشتم اة بس هو مش عارف هو بيشتم وبيقول اية اهو كلام وخلاص يحرق بية

دة اللى قدامة .. الدور والباقى على المسلمين اللى عارفين معنى سب الدين دة اية وبردوة بيشتمة وبيسبوا الدين

بذمتكم مش الواد يبقى احسن مننا ...

وقاعدين وبنحاسب بعض ودة يحاسب دة ودة يجيب صورة لدة ودة يجيب صورة لدة وواقفين لبعض على الواحدة

فى اية مالكم اعقلة شوية ...

وبعدين عايز اعرف حاجة تانى هيا مهمة كل مسلم انة لما يشوف واحد كافر يموتة ؟؟ او على الاقل يبعدة عنة ؟؟

تبقوا غلطانين ومسلمي بالاسم وبس ...

المفروض اللى يلاقى واحد كافر اول حاجة يعملها يحاول يتكلم معاة مش يمكن يعرف يعقلة ويفهم ويعرفة انة غلط

ويعرفة الصح ؟ ... يا ترى اية الاحسن عند ربنا ان واحد كافر يموت .. ؟ ولا واحد كافر يتوب ؟؟

يا ترى انتوا تفتكروا اية ؟؟

وهرجع واقول تانى يا ستايل انت لو كنت عايز بجد الخير مش الشر وحل المشاكل مش اصتناعها كنت هتتصرف

بعقل وروجولة وتكلم حد مننا وهو يتصرف لان اللى حصل دة مش هيضايئق انت لوحدك دة ضايئقنا كلنا ..

لانك مش انت لوحدك اللى بتامن بالله ولا انت لوحدك اللى بتحب ربك واحنا اللى كفرة وهنرضى نشوفة بيتشتم

ونسكت ...

دية تصرفات اطفال يا ستايل مش رجالة ولا تصرفات ناس فاهعمة وعاقلة .. واسف انت حبيبى وصاحبى بس الحق

مبيزعلش حد .. وانت يا روكر انسا عاقل جدا ومحترم كان المفروض تفهم الناس دية كدة وتعقلهم مش تمشى

هلى مشيهم وخلاص من غير ما تشغل عقلك او تفكر للحظة ان اللى بيحصل دة ابشع من اللى عملة الواد

لان اللى بيحصل دة تحول لعدواة بينا وبين بعضنا ووصلنا لمرحلة اننا باقينا بتغلط فى بعض وقاعدين نكفر لبعض

يا ترى انت مبسوط كدة يا ستايل ويا روكر ؟؟ مبسوط يا حج دراك يا مشرف .؟ كنت اتمنى

بما انك مشرف وراجل مشئول تتصرف بحكمة وبعقل وتهدى الناس دية لكن للاسف فشلت كالعادة ..

كلامى خلص ومعنديش حاجة تانى اقولها واتمنى قبل ما كل واحد يغلط فى حد او يكفر حد بدون حق يبص لنفسة

ويشوف نفسة الاول .....

وياريت عقل شوية بقى ونبطل الهيل اللى احنا فية دة وربنا يهدينا ويهدى الجميع ...

اخر حاجة عايز اقولها ان الموضوع مش اول مرة هيحصل ولا اخر مرة وهيحصل تانى وتالت ..

اتمنى لما يحصل من حد عندنا فى الينوينون او عندكم نتصرف بعقلنا ونتكلم مع بعض الاول بهدوء واكيد مفيش

حد فينا هيقبل بكدة واكيد هنتصرف ... مش نيجى هنا ونولع الموضوع ونوصل لدرجة انا نكرة بعض ؟....

لما تحصل حاجة زى دية تانى يا ستايل كلمنى او كلم تايجر او حد حد من رجالة فالكون لانا كلنا رجالة وكلنا بنامن بالله

ومنقبلش حاجة زى دية تحصل ابدا وساعتها لو شوفت محدش اتصرف ابقى تعالى هنا وولعها يا عم ...

وانتوا كمان يا رجالة فالكون لو شوفتة حاجة زى دية من اليونيون بتاعهم متجوش هنا ونعملة زيهم لا احنا رجالة مش

اطفال وعاقلين جدا لو حصل حاجة كلموا الماستر بتاعهم او اى حد فيهم وانا متاكد انهم هيتصرفوا ومش هيسكتوا.

وبلاش بقى شغل الاطفال دة وبلاش نتعامل مع بعض وكل واحد حاطط سكينة وراد ظهر كل واحد وما بيصدق يمسك

غلطة علية ...

اسف طولت عليكم اوى بس الموضوع يستاهل اكتر من كدة اتمنى الكل يكون فهم ... اوحنا كرجالة فالكون

بنقول لكل واحد غلط فيا وكفرنا بدون حق احنا مش زعلانين منكم ولا حاجة لاننا عذرنكم وانتوا كمان صحابنا

ولاذم نستحملكم وزى ما انتوا بتامنوا بالله احنا كمان مش كفرة وبنامن بالله .. غلطوا فينا وكفرتونا وانا بالنيابة عن

كل رجالة فالكون بقولكم احنا مش زعلانين منكم ...

وانا واثق انى هشوف منكم اعتذار لكل مسلم وكل راجل فى جايلد فالكون اتشتم منك ... علشان انا عارف انكم

رجالة واللى حصل كدة حصل وانتوا مش فى وعيكم ...

سلامى لكل حبايبى اللى هنا وربنا يهديكم ويهدينا ويهدى الجميع ...
كلامك كويس

بس ده مش تبريق للى هوه عمله

المفروض يكون فى قرار من ماستر الينيون صريح

الكلام ده مش لينيون فالكون بس nh فيه نفس العينه دى كتير

تقبل مرورى

واحشنى يا واد :)

قديم 04-01-2010, 04:56 PM   #14

bebo7690
عضو فعال

الصورة الرمزية bebo7690

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• المشـــاركـات » 373
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
bebo7690 صـاعـد

اقتباس:
باين عليك نبيية أوى ^^ :p
شوف الرد الى بعدو
srry ما شفتهوش:D

توقيع bebo7690 :

قديم 04-01-2010, 07:14 PM   #15

!(Black Jack)!
عضو لامع

الصورة الرمزية !(Black Jack)!

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66726
• المشـــاركـات » 1,068
• الـدولـة » AleX
• الـهـوايـة » SR-CF
• اسـم الـسـيـرفـر » Centaurus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 19
!(Black Jack)! صـاعـد

!(Black Jack)! غير متواجد حالياً

45  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى !(Black Jack)!

بالله عليك ايدك موجعتكشي من كتر الكتابه

توقيع !(Black Jack)! :

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)