|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
يا جماعة لما انزل يونيك من الكنسول و تموت في نفس الوقت بينزل جولد كتير و بوكس من medusa مثلا وانا لفل 120 بكتب zoe وبنزلها بتوقعلي جولد كتير |
||||||||||
|
|
|
#2 | ||||||||||
![]()
|
اصدك عاوز تشلها من غير متنزل جولد ؟ |
||||||||||
|
|
|
#3 | ||||||||||
![]()
|
عايز اموتها من غير متنزل جولد |
||||||||||
|
|
|
#4 | ||||||||||
![]()
|
استخدم ده /mobkill 1 |
||||||||||
|
|
|
#5 | ||||||||||
![]()
|
يا باشا مش قصدي |
||||||||||
|
|
|
#6 | ||||||||||
![]()
|
طيب لو عايز Banned Or DC لى اى اكونت فى لعبتى اكتب اية فى GMConsol يا رايت الرد بسرعة كل عام وانتم بخير |
||||||||||
|
![]() |
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|