حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 1 تصويتات, المعدل 5.00. انواع عرض الموضوع
قديم 12-01-2010, 04:45 AM   #31

Adham SabrY
عضو مميز

الصورة الرمزية Adham SabrY

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 764
• المشـــاركـات » 995
• الـدولـة » EGYPT
• الـهـوايـة » عاشق تراب مصر
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Adham SabrY صـاعـد

Adham SabrY غير متواجد حالياً

16  

بسم الله الرحمن الرحيم

يا توك توك انت بتأكد صحة كلام عصام لأنك سمعت منوا وياترى سمعت منى علشان تحكم ؟؟؟

ولا بتحكم على اساس طرف واحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعد كدة حضرتك تحكم ؟؟

مع انك اتكلمت معايا كتير جدا ومشفتش منى اى شئ وحش علشان تأكد صحة الكلام

شكرا لحضرتك

إعلانات google

قديم 12-01-2010, 04:53 AM   #32

_mega_man_
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 39210
• المشـــاركـات » 108
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_mega_man_ صـاعـد

_mega_man_ غير متواجد حالياً

خليني انا في الاخر

توقيع _mega_man_ :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 12-01-2010, 04:55 AM   #33

_mega_man_
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 39210
• المشـــاركـات » 108
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_mega_man_ صـاعـد

_mega_man_ غير متواجد حالياً

المشكله الكبيرة ان انا مسمعتش من عصام بس
انا شفت كمان

توقيع _mega_man_ :

قديم 12-01-2010, 05:18 AM   #34

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 33695
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

AHMEd2080 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adham sabry عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم

يا توك توك انت بتأكد صحة كلام عصام لأنك سمعت منوا وياترى سمعت منى علشان تحكم ؟؟؟

ولا بتحكم على اساس طرف واحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعد كدة حضرتك تحكم ؟؟

مع انك اتكلمت معايا كتير جدا ومشفتش منى اى شئ وحش علشان تأكد صحة الكلام

شكرا لحضرتك

تقدر تكذبنى يا اخ ادهم ؟؟؟ ,,, مش شايف انى خيالى واسع اوى بالنسبه لواحد بيسرد حقائق زى دى
اهو كورابيكا رد ,,واتمنى زياد محمود يرد ويكذبنى ,,,واتمنى انك تقسم بالله انى انا كذاب .

و بص يا كورابيكا انا اعتذرت لك قبل كده وهكرر اعتزارى ليك الف مره بس اقسم بالله هدفى كان زى ماقلته هولك بالظبط ,,انى كنت مرعوب ان جيلد jad يتفكك لو واحد فى مكانتك فى وقتها بقى عدو للجيلد و ادهم على علم بده كويس اوىىىىىىىىى اد ايه انا كنت حريص على الجيلد من اخطاؤه

وبشكرك انك قلت كلمه حق عجز او خاف الكثير ان هم يقولوها علشان كذا او كذا

لكن انا مش عاوزك تتعطل بمشاكل فارغه هيتلككوا لك فيها ,,خاصه ان كان فى خلاف بين جيلداتكم ف اخاف يخلطوا بين الاوراق ويخذوها ذريعه لمهاجمتك ويدخلوا جيلد ايجبت فى المشكله بالعافيه علشان يكسبوا تعاطف الاخرين وده انا مش عاوزه لانى اعتقد كل شىء انكشف.

بعدين يا اخ ميدو اعتقد اننا نعرف انت مين والكل يعرف مين كورابيكا ,,مالوش لزوم التكلم بتعالى من تواضع لله رفعه ,وارجو انك تقدر زهول وغضب كورابيكا خاصه بعد اما عرف واتاكد ووريته اللى ياكد له وكل شىء هيوضح قريب وفى وقته .

رجاء منى ليك يا كورابيكا سيبك من الكلام ده وركز انت فى مذاكرتك انت واحمد ,, اعتقد ان الموضوع ده هيخلص قريب جدا ان لم يكن خلص

وانت يا احمد والله اخ اعتز بصداقتنا وربنا يديمها صداقه طيبه علينا يا رب ,,وزى ما قلت ووريتلك ده كلام كبير وكل اللى انا قلته والله ما متالف ولا اى حاجه من الاتهامات الباطله اللى اتقالت اقسم بالله مافى كلمه منها كذب والله على ما اقول شهيد .

واخيرا انا نسيت الاخ اللى بيقول انى بحاول اعطل مسيره جيلد ايجبت واننا بنكره جيلد ايجبت ان احنا والله العظيم فى البارتى الخاص بتاعنا رفضنا ندخل اعضاء من تيوب سناك نفسهم وفضلنا عليهم اعضاء من جيلدك منهم من هم فى ايجبت ومنهم من ترك الجيلد ليذهب لايجبت ,,كلنا اخوات ودى مجرد لعبه ده اللى نفسى انك تفهمه :)

توقيع AHMEd2080 :
وداعا سيلك رود ,, جار بيع الاكونتات باسعار جيده جدا

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEd2080 ; 12-01-2010 الساعة 05:24 AM

قديم 12-01-2010, 07:13 AM   #35

tamerbagato
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Apr 2008
• رقـم العـضـويـة » 18986
• المشـــاركـات » 170
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
tamerbagato صـاعـد

tamerbagato غير متواجد حالياً

بسم الله الرحمم الرحيم
اولا انا كنت عاوز اعرف حاجه بس وسؤال مش اكتر هوا السايد ده معمول عشان صالح اللعبه او تعريف الناس الجديده بيها والمحاوله للتعرف على ناس كويسه فى الجيم ونكون صداقات جوه الجيم وبرة ونبقى اسرة واحده ولا معمول عشان التشهير والاساءة للاخرين سواء كانت صح او غلط؟؟؟
ثانيا يا اخوانى بلاش تجريح فى بعض والتنابز بالالقاب والله والله حرام وانك تصف انسان بالحقارة او الخبث او او او سواء كانت فيه او لآ ده من الكبائر والله وانا والله مش بدافع عن حد ضد حد ولا مع حد ضد حد انا مع الحق ومع احترامى ليك يا عصام انا مش عارف الامور وصلت للدرجاتى ازاى بغض النظر عن الاسباب ده ربنا من صفاته العفو والغفران والتسامح واحنا بقى كبنى ادميين مش عارفيين نعمل كده سبحان الله؟؟
وبخصوص الجلوبال اللى انتا حاطه انا كنت موجود انا ووليد سيلينا وكانت العمليه تهريج مش اكتر وعلى يد وليد لانه كان على المايك ساعتها معانا ما علينا بجد انا صعبان عليا اللى احنا وصلناله ده مع بعض وبجد بجد لو احنا كنا واخدينها على اساس انها جيم لمجرد المتعه مكناش عملنا مواضيع فى بعض كده ولا نشهر ببعض كده وبالنسبه للجيلدات يا جماعه الجيلد مش هوا اللى بيعمل نفسه الناس اللى جواه هيا اللى بتعمل اسم للجيلد ولو فعلا ادهم وحش او حد معترض عليه كا ماستر مكوناش حنبقى 50/50 زى ما احنا دلوقتى ولو عملوا الجيلد من 70 كنا حنوصل 70 برضه لانى مش عاوز ااقولكوا الناس اللى بتكلمنا عاوزة تيجى الجيلد معانا قد ايه وحاجه تانيه احنا فى الجيلد والله واحد مفيش فرق بين ماستر ومامبر عادى كلنا اخوات ومع بعض.انا مش عاوز اطلع من الموضوع واخش فى حاجه تانيه بس بجد اتمنى ان القسم ده يكون لخدمه اللعبه والناس اللى فى اللعبه يعنى افكار جديده تحذبر من واحد يكون بجد سكامر ويكون طبعا مدعوم بدليل فا ياريت ياري المشاركات كلها تكون على السياق ده واتمنى من المشرف انه فعلا ينفذ الكلام ده لان الموضوع بقى اوفر اوى والله ومش بيحل حاجه بالعكس بيزود المشاكل اكتر واكتر وعلى فكرة انا مش شايف اى فرق او اى مشكله ان عضويه تتطرد او حتى تتحذف خالص هوا يعنى انا اتطردت من بيت واحد بجد ولا ده حيقلل من قدرى ادام نفسى دى عامله برضه زىاللى فى الجيم لما تموت واحد او تسرق تريدا من واحد ينزل فيك شتيمه وجلوباللات اكنى قتلته بجد او مديت ايدى فى جيبه وسرقت اللى معاه فيه ايه يا ناس لما نتعامل على انها جيم ونكبر دماغنا والله الدنيا حتبقى سكر وعسل وماشيه وحنحس ساعتها ان الجيم ليه طعم ياريت كلامى يوصل للناس كلها وارجو ان محدش يزعل منى وبحترم كل الناس اللى رديت فى الموضوع لانى معظمهم اعرفهم فى الجيم واكن ليهم كل احترام وان شاءالله ميكونش فيه اى مشاكل تانيه واخش بس عشان ااقول مبروك او اعلق على حاجه مفيده او استفيد من موضوع مهم وسلامى ليكوا جميعا وتقبلوا مرورى اخوكم (bagato)

توقيع tamerbagato :
اخوكم
chr name:bagato
server:Alps
guild:JusT_A_DreaM
LVL:100 FF
build:bow/hyper
bow+10
live:U.S.A but egyptian
city:Alexandria

قديم 12-01-2010, 07:18 AM   #36

tamerbagato
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Apr 2008
• رقـم العـضـويـة » 18986
• المشـــاركـات » 170
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
tamerbagato صـاعـد

tamerbagato غير متواجد حالياً

صحيح يا عصام هوا الموضوع اصلا اتعمل ليه؟؟؟؟وايه السبب ؟؟؟؟عشان الناس تعرف مين ادهم يعنى؟طب ودى حتفرق في ايه؟ظة ما حضرتك شايف ان ادهم وحش فيه ناس شايفاه انه حلو زى ما ناس شايفه بجاتو وحش فيه ناس شايفه حلو مفيش حد الناس بتجتمع عليه انه وحش او حلو لو 99 بيقولوا حلو واحد حيطلع ويقول وحش ما علينا ياريت كفايه بقى ونحاول نستمتع بالجيم ونسيبنا من المشاكل الا فيها يعنى هيا حتبقى مشاكل فى الجيم وبرة الجيم كمان فى الحياه العمليه :( لعل مرورى يكون الاخير فى الموضوع ده ان شاءالله وسلامى ليكم جميعا اخوكم (bagato)

توقيع tamerbagato :
اخوكم
chr name:bagato
server:Alps
guild:JusT_A_DreaM
LVL:100 FF
build:bow/hyper
bow+10
live:U.S.A but egyptian
city:Alexandria

قديم 12-01-2010, 07:44 AM   #37

lido889
عضو فعال

الصورة الرمزية lido889

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 57
• المشـــاركـات » 226
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
lido889 صـاعـد

lido889 غير متواجد حالياً

15  

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع خلافات شخصية لاتذكر وحتى بالتشهير
والله انا بشوف الموضوع كأنوة حلقة من حلقات المفتش كرمبو
وبعدين سؤال اية هوة الاطاحة بالمستر ؟
هوة حضرتك فى الجيلد ؟
سؤال تانى اخر مرة طلعت من الجيلد امتة ؟
اجوبك انا 6 شهور او اكتر ومكنش جيلد ايجبت يعنى الموضوع قديم جدا
وملهوش اى داعى ان حضرتك تعمل موضوع عن خلاف من 6 شهور
عندك خلاف شخصى ممكن تحلوة بينك وبين الطرف الى معاة المشكلة لو حضرتك انك بتأول انك كبير وعارف لما الكبار بتكلموا طبعا لازم تدخل بينهم ناس سنها صغير لمصالح شخصية بعد الاعضاء الى ردت على الموضوع فى خلافات بينهم وبين الجيلد ايجبت
انا مليش مصلحة انى ارود وادافع عن حد لكن الظاهر ان كدة الى ماشى كلام واهانه وتجريح فى شخص عزيز زى ادهم صبرى
لو كان عندك مشكلة حقيقية كان الكل قالك دة صحيح بدل الرد الزور والتشهير بالكذب !!
وياريت تقفل على موضوع الجيلد دة لأن حضرتك ملكش دعوة بية

توقيع lido889 :

قديم 12-01-2010, 11:02 AM   #38

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamerbagato عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
صحيح يا عصام هوا الموضوع اصلا اتعمل ليه؟؟؟؟وايه السبب ؟؟؟؟عشان الناس تعرف مين ادهم يعنى؟طب ودى حتفرق في ايه؟ظة ما حضرتك شايف ان ادهم وحش فيه ناس شايفاه انه حلو زى ما ناس شايفه بجاتو وحش فيه ناس شايفه حلو مفيش حد الناس بتجتمع عليه انه وحش او حلو لو 99 بيقولوا حلو واحد حيطلع ويقول وحش ما علينا ياريت كفايه بقى ونحاول نستمتع بالجيم ونسيبنا من المشاكل الا فيها يعنى هيا حتبقى مشاكل فى الجيم وبرة الجيم كمان فى الحياه العمليه :( لعل مرورى يكون الاخير فى الموضوع ده ان شاءالله وسلامى ليكم جميعا اخوكم (bagato)
بص يا بجاتو برده اعتدت انك تيجى على كل من هم ضد ادهم صبرى مهما كانت الدلايل الواضحه وضوح الشمس على اخطاؤه العديده والمتكرره اللى لا تغتفر سواء فى حقى او حق غير ,, وعلى فكره انا قلت لواحد صاحبنا برده انك هتعمل كده لان ده اللى كنت انا بعمله ,,,لكن كنت بتمنى انك تنسى خالص انك حليف ليه وتحط نفسك كوسط بينا

اديت لك دليل على طعنه فى ظهرى فى الموقف الاخير بكلامه بكلام المشرف معقبتش عليه ليه ,,انت قرات الموضوع كويس يا تامر ولا استعجلت فى الدفاع ؟
بالنسبه لواحد زى كورابيكا مفكرتش هو اتعمل فيه كده ليه ؟
واحد زىا/ زياد برده مفكرتش اللى حصل معاه ده اما كنا فى الجيلد حصل ليه ؟

عاوزنى اتهان واسكت ده اى شرع بيقول كده يا استاذ تامر ؟

لكنى بشكرك انك برده قلت ان هو اللى بعت الجلوبال مع ان ده مش موضوعنا بس بينت انه كذب

وبقولك يا تامر لاخر مره لما تدخل تفض نزاع ماتجيش على واحد وتسيب التانى لمجرد انه صاحبك او ماستر الجيلد ,, انا مش عامل بوضوع بقول فيه ادهم ده كذا وكذا ابدا ,,انا بقول ادهم عمل كذا وكذا واسالوا كذا وكذا واللى عمله معاياي ده مش جديد عليه ,,صدقنى الكلام مش هيغير الواقع والافعال اللى صدرت للاسف واللى بيقرا له مخ يحكم بيه ,,,,,, انا يا تامر اما الاخ ادهم دخل شتم فى كل الجيلد بتاعنا انا وعمر وكله ,,ودخلت على الجيم قلت لى معلش يا عصام امسحها فيا وانا اسف متزعلش قلت لك يا تامر احنا اخوات وانا نسيت ,,حصل ولا انا غلطان ؟؟
مازال برده غروره خلاه يستفزنى ويعمل موقف دنىء معايا ,,لكن المفروض انى اسكت برده

توقيع AHMEd2080 :

قديم 12-01-2010, 11:28 AM   #39

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lido889 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع خلافات شخصية لاتذكر وحتى بالتشهير
والله انا بشوف الموضوع كأنوة حلقة من حلقات المفتش كرمبو
وبعدين سؤال اية هوة الاطاحة بالمستر ؟
هوة حضرتك فى الجيلد ؟
سؤال تانى اخر مرة طلعت من الجيلد امتة ؟
اجوبك انا 6 شهور او اكتر ومكنش جيلد ايجبت يعنى الموضوع قديم جدا
وملهوش اى داعى ان حضرتك تعمل موضوع عن خلاف من 6 شهور
عندك خلاف شخصى ممكن تحلوة بينك وبين الطرف الى معاة المشكلة لو حضرتك انك بتأول انك كبير وعارف لما الكبار بتكلموا طبعا لازم تدخل بينهم ناس سنها صغير لمصالح شخصية بعد الاعضاء الى ردت على الموضوع فى خلافات بينهم وبين الجيلد ايجبت
انا مليش مصلحة انى ارود وادافع عن حد لكن الظاهر ان كدة الى ماشى كلام واهانه وتجريح فى شخص عزيز زى ادهم صبرى
لو كان عندك مشكلة حقيقية كان الكل قالك دة صحيح بدل الرد الزور والتشهير بالكذب !!
وياريت تقفل على موضوع الجيلد دة لأن حضرتك ملكش دعوة بية
يا استاذ ليدو شكل حضرتك كنت بتقرا فى موضوع تانى ,, او اتحكالك ومقرتش الموضوع
هو ممكن يكون حلقه من حلقات المفتش كرومبو لو التعبير ده يعجبك لكنه للاسف كل الكلام اللى اتقال صحيح ومعظمه ثبت صحته والباقى هيتثبت صحته فى القريب العاجل ان شاء الله ,, او هتعرفه وتتاكد منه قدام
طبعا انت صديق لادهم من زمان وانا عارف وبكن ليك كل احترام وكان رجاءى ليك بردوا زى بجاتو انك تقراه بعيدا عن كونه صاحبك ,,, وتشوف ناس اتظلمت وتطلب منه على الاقل تقديم اعتذار والبعد عن تلك الاساليب

برده بتقول الاطاحه بالماستر ؟ مشكله من 6 شهور ؟جيلد ايجبت ؟

يعمى بالله عليك ماتجريش انت كمان ورا حاجه والسلام جيلد ايه انا مجبتش سيرته هو اللى مصر على استخدامه لاثاره حماسه مصريين الجيلد ويدخلوا يحطوا رد اعمى ارجوك اقرا ردودى او اقرا الرد ده فقط

يا اخ ادهم قلت لك من اول كلمه كتبتها انا عارف انك هتعمل كده ههههههههه
حتحول كل كلامى الموجه ليك ,انه موجهه لجيلدك ومسيره الجيلد ,وان الجيلد ماشى فى خطى ثابته والله اكبر ,هههههه يا سيدى خلاص انا ماقولتش حاجه والله ده حتى الجيلد مشرفنا ,, بس اسلوب محفوظ ,, وانا الحمد لله ما جبتش سيره الجيلد الا فى جمله واحده بس وهى انى بكن له وللى فيه عدا اشخاص معينه كل احترام وتقدير ,, ارجوك متدخلهوش فى الموضوع مش عاوزين نملا قلوب اعضاء الجيلد بظلمه وغضب زائف لاهداف شخصيه

ياريت محدش يجيب سيره الجيلد تانى فى اى رد لان الموضوع ده اصبح ممل .:o

_الموضوع مش عن خلاف 6 اشهر ولا حاجه خاالص وانصحك برده تقرا الموضوع تانى بل هو عن وقائع غدر عمرها يبدا من 6 اشهر تنتهى بواقعه اقل ما يقال عليها انها خديعه او طعن فى الظهر من بضعه ايام فقط .

عندى خلاف شخصى ,, ايوه هو خلاف شخصى ,,تحب احله فين يا سيدى الفاضل فى الامم المتحده ؟؟ ,,ولا نعمل قاعده عرب فى السيرفر ؟
لا المفروض اسكت ؟؟؟ ليه المفروض اسكت ؟؟؟
بتقول اشهر بيه .......... ايش حال لو ما كنت حاطط لحضرتك كذا واقعه وكذا دليل ,مش فاهم والله ,انت عارف يعنى ايه تشهير الاول ولا كلمه بتردد والسلام
انتم ليه فاكرين انه لا يجوز اتهامه وهو بعيد دايما عن الاخطاء وكل من ظلموا لازم يسكتوا ؟؟ مين اللى بيقول كده

حاول ان تكون على الحياد ما دام لا تعرف اى من تلك الوقائع او لست شاهد على اى منها ,,تحياتى ليك

انا كنت قفلت الموضوع وتوقفت عن الردود بطلب من المشرف ورجاء منه وقلت حسبى الله ونعم الوكيل ,,
الا انه استمر فى سياسيته المعتاده فى البعبعه والطعن فى الظهور لكل من هو ضد مصالحه الشخصيه وقام بتحويل الخلاف كله الى محاوله منى لوقف مسيره جيلد ايجبت :D

توقيع AHMEd2080 :

قديم 12-01-2010, 11:58 AM   #40

SIKO_ELGEN
عضو مجتهد

الصورة الرمزية SIKO_ELGEN

• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 28455
• المشـــاركـات » 172
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
SIKO_ELGEN صـاعـد

SIKO_ELGEN غير متواجد حالياً

لا حول و لا قوة الا بالله
دى مجرد لعبه متستاهلش كل المشاكل الى انتو عاملنها دى
السلام ختام و ربنا يهدى

قديم 12-01-2010, 12:10 PM   #41

lover_boby
عضو فضى

الصورة الرمزية lover_boby

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 59026
• المشـــاركـات » 3,024
• الـدولـة » alex
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
lover_boby صـاعـد

lover_boby غير متواجد حالياً

مش أول مرة ربنا يهدى الجميع

توقيع lover_boby :
قمة التحدي أن تعشق من ليس لك وقمة الحزن أن تبتسم وفي عينيك ألف دمعة وقمة الألم أن تسكت وفي قلبك جرح يتكلم وقمة الإستغراب أن تنجرح ممن تحب وقمة الحب أن تحب من جرحك وقمة الوفاء أن تنسى جرح من تحب

قديم 12-01-2010, 01:32 PM   #42

_romiobadboy_
عضو مميز

الصورة الرمزية _romiobadboy_

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 30487
• المشـــاركـات » 534
• الـدولـة » Marsa Matrouh
• الـهـوايـة » يكون كل المصرين ايد وحده
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_romiobadboy_ صـاعـد

_romiobadboy_ غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر ICQ إلى _romiobadboy_ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى _romiobadboy_

بجد انا مش عارف ارد اقول ايه لانى متلكمتش مع اى حد من الطرفين فمن لا يعلم لا يتحدث
بس ياريت من الطرفين انهم يعملو روم و حد يتوله الموضوع ده و يحلو الخلاف
دى لعبه فى الاخر والله وكلها فنيه
ياريت نكبر شويه و نشوف اعمرنا اد ايه مش عيال علشان نختلف على حاجه زى دى
تقبلو مرورى

توقيع _romiobadboy_ :

Romiobadboy

Im Back To silkroad

MyNew acc is :2Smexy4Ya
lvl 103
warrior + cleric

Email : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 12-01-2010, 02:59 PM   #43

zoroo2006
عضو فعال

الصورة الرمزية zoroo2006

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12989
• المشـــاركـات » 468
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zoroo2006 صـاعـد

zoroo2006 غير متواجد حالياً

اولا السلام عليكم

عصام تذكر الوعد :(

صدقونى با جماعةسيبو الايام تداوى الامور دى

عصام لو ليك حق ليك رب هيجبهولك وصدقنى ربنا مش بينسى حد

ادهم لو عصام ظلمك بردو ليك حق وربنا هيجبهولك

ثانيا

انا هقول حاجة وبكل وساطة يا عصام وانا وانا بكتب الرد دة نسيت كل علاقة تربطنى بادهم صبرى

بس للامانة

ادهم افائدة لــــ 50 شخص
وضرر ليك انتا

هل يا ترى مش هتكون عندك الشجاعة وتضحى علشان
الــ 50 شخص دول ؟

والله ردى محايد

golden

توقيع zoroo2006 :
سبتها من زمان
GOLDEN_BOY
GOLEB_BOY0
Elkdwany
m4n

قديم 12-01-2010, 05:52 PM   #44

AHMEd2080
عضو نشيك

الصورة الرمزية AHMEd2080

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 68
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AHMEd2080 صـاعـد

تذكر الوعد <----- انا وعدتك انى مجبش سيره الجيلد يا زورو انت زعلان اوى وبتقول تذكر الوعد ,,يا سيدى الفاضل لزمتنى بوعد وعفيت الاخرين منه حتى انت ,,,,,,, ومن كتر ما بتظنوا ان الكل بيحارب الجيلد بقى اى واحد حتى لو بيكح غرضه الاطاحه بالجيلد ,,سيره الجيلد ذكرها ادهم وغيرو وغير وغيرو والعتاب دايما عليا مع انى لم اذكرها قط الا بالحسنى هو الكلام ده مكنش واضح ولا ايه ؟؟؟
بعدين منين يا احمد عاوز تقفل سيره الجيلد ومنين تقولى انت و 50 واحد ؟؟؟

وبالرغم من كده انت يا صاحبى ليك منى ولغيرك كل الاحترام والتقدير وطلباتك ليا اوامر وملتزم بالوعد برده حتى لو انت شخصيا خلفته وطبعا الخمسين واحد مش انا :)

وحرصا على عدم ضياع الوقت اكتر من كده , هختم املا فى ان ربنا يهدى الجميع برد من صغير فى السن ياما كان كبير فى العقل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورابيكا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم
-------------

الي هيقرا الموضوع منهم التالي :

البعض لن يصدق أي كلمة ضد adham sabry

البعض الآخر يعرف تمام المعرفة بكل كلمة كتبها عصام ولكن مصالحه الشخصية تمنعه عن الرد على الموضوع

البعض الأخر بالبلدي كدا هيعمل نفسه مشافش حاجة, يتبع نظريه لا أرى لا أسمع لا اتكلم

و البعض الأخر بعد ما هيشوف جمله أدهم الشهيرة :
( جيلدي (أياً كان اسم الجيلد لأن الجملة دي إتقالت ايام jad برضو) هيكمل المسيرة
هيكمل النجاح
و هنحارب و محدش هيقدر يوقفنا
و ربما تلدغ الحشرة جواداً أصيلاً
و تبقى الأسود أسوداً و الكلاب كلاباً ...إلى آخره)

طبعاً أي عضو هيشوف الكلام الحماسي أوييييي دا
و هيشوف الثقة الذاااااايدة أوي دي
مع كام رد من بعض الأطراف

هيدخل بكل بساطة و يقول يعيش أدهم يعيش.. يعيش

دا فعلا الي بيحصل
و اشك ان الي بيرد الرد دا أصلا فهم الموضوع بيدور حول ايه من الأساس !

تحياتي عصام hyphoon و متستغربش ان محدش جاه في صفك
و تأكد 100% ان فيه ناس كتيرة شافت موضوعك و مؤمنة بكل كلمة بتقولها ولكن مصالحها بتمنعها من الرد
ردهم على موضوعك كان على شات الياهو مش على صفحات المنتدى :)

وداعاً قسم سيرفر ألبس
كالعادة ظهوري داخل القسم بيكون للضرورة القصوى
و سأظل كذلك إن شاء الرحمن

بعتذر لو الحقيقه المت بعض الاشخاص ودليلى الاكبر هيكون الوقت ان شاء الله .
السلام ختام ^^

توقيع AHMEd2080 :

قديم 12-01-2010, 08:47 PM   #45

asfora99

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 13415
• المشـــاركـات » 2,589
• الـدولـة » √•¤ ѕilҚЯόαd ¤•√
• الـهـوايـة » √ Goal √
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
asfora99 صـاعـد

asfora99 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى asfora99

مثال 2 _ محمود كورابيكا

لاشك ان المرض النفسى ومحاوله السيطره على كل ما يتعلق بالمنتدى ومصريين السيرفر والغرور سيطروا على شخصيه الاستاذ المحترم

كلنا نعرف اد ايه كان المنتدى ممتع وفى قمه المحبه ايام محمود واللى بعد الاخ ادهم عن الاشراف ومسك الاشراف بدل منه مستغلا معرفته بادمن المنتدى ومواضيع السبام الكتيره والكلام من ورا ظهر الراجل اللى كان يظن انه صاحبه

كنت يا ادهم بتشتم فى الراجل بسباب من وره ظهره وتتهمه باتهامات هى ابعد ما تكون عن شخصيته المحترمه وتتظاهر بالبراءه فى المنتدى فى اى موضوع احتجاجى الراجل يحاول يطلع فيه غضبه ,,,,, كان كورابيكا يكلمنى يحكى على اسلوب غدرك بيه وكنت بقنعه انه ظالمك ,اد ايه كنت اعمى البصيره ,, طبعا ماكان بيصدق لان غرورك واسلوبك السىء فى كلامك معاه كان اكبر دليل ليه ان محاولاتى لاقناعه فاشله وايديك ملوثه بالغدر من اجل مصالحك الشخصيه
وغيره زى ابن عمه وعصفوره ..........

انا دلوقتى فى السيبر لما اروح البيت هرد عليك بحاجات مش هتعجبك وعندى الدليل وعارف مين اللى معايا ومين اللى ضدى
انتظرو عصفورة فى ثوبة الجديد بس اللى انا هعملو هيزعل ناس كتير اوى وانا ماليش مصلحة مع حد فى المنتدى ده

قريبا جدا جدا جدا جدا هتشوفو الوش التانى لعصفورة هع هع هع هع هع

تحت قيادة فريق البانشر

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)